Uwaga na z³odziejskie PLAY

Data: 2011-05-21 09:41:57
Autor: J.F.
Uwaga na z³odziejskie PLAY
On Sat, 21 May 2011 07:14:38 +0000 (UTC),  Dylon wrote:
Piszê ten post aby przestrzec Was przed z³odziejska firm± PLAY.
Nieca³y miesi±c temu OTRZYMA£ÊM 3 sms-y z numeru 7555.
System play naliczy³ mi op³atê za nie w wysoko¶ci 6,15zl/szt wmawiaj±c mi, ¿e to ja je wys³a³em.

Oczywi¶cie nikt nie raczy³ przeczytaæ chhyba mojego zg³oszenia gdzie wyra¼nie pisa³em ¿e ja te smsy otrzyma³em oraz ¿e mogê z telefonem podej¶æ do salonu play pokazaæ obs³udze raport z OTRZYMANIA.

A po co maja sprawdzac ci telefon, skoro maja swoje zapisy i wiedza co
wyslales.
Raport z otrzymania ? Jest w ogole cos takiego ?
Moze jednak raport DOSTARCZENIA .. czyli je wyslales.

Jest jeszcze mozliwe ze zamowiles jakas usluge dostarczajaca platne
SMS - troche tego bylo.

p.s. Porad¼cie mi jeszcze proszê, czy i¶æ do rzecznika praw konsumenta czy te¿ od razu wytoczyæ im sprawê o kradzie¿?

Jestes pewny ze nie wyslales ? Jakies przypadkowe klawisze w kieszeni
itp ? UKE bedzie chyba najlepsze do tego - jesli zechca skontrolowac, to
moga na nich nalozyc wysoka kare za nierzetelne rozpatrywanie
reklamacji.

J.

Data: 2011-05-21 07:51:51
Autor: Dylon
Uwaga na z³odziejskie PLAY
Dnia Sat, 21 May 2011 09:41:57 +0200, J.F. napisał(a):

A po co maja sprawdzac ci telefon, skoro maja swoje zapisy i wiedza co
wyslales.

Problem leży w ich beznadziejnym systemie, a w zasadzie dokładnie w pracownikach play, skoro opierają się na niewiarygodnym systemie.

Raport z otrzymania ? Jest w ogole cos takiego ? Moze jednak raport
DOSTARCZENIA .. czyli je wyslales.

Mój telefon przechowuje raporty zarówno wysyłania, jak i odbierania sms-
ów.

Jest jeszcze mozliwe ze zamowiles jakas usluge dostarczajaca platne SMS
- troche tego bylo.

No proszę Cię... Nie jestem kretynem który zamawia nie wiadomo co i naciska w telefonie co popadnie :)

Szukam sobie w necie i jak widzę bardzo dużo jest identycznych spraw...

--
Maciej Dylski
"[...]Licznik Millera jest lepszym detektorem promieniowania i zuzywa o wiele mniej siana...[...]"

Data: 2011-05-21 09:28:57
Autor: Waldek Godel
Uwaga na z³odziejskie PLAY
Dnia Sat, 21 May 2011 07:51:51 +0000 (UTC), Dylon napisa³(a):

Szukam sobie w necie i jak widzê bardzo du¿o jest identycznych spraw...

Szkoda, ¿e nie poszuka³e¶ w archiwum grupy (co wyra¼nie nakazuje netykieta)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla

Data: 2011-05-21 10:43:10
Autor: amir
Uwaga na z3odziejskie PLAY

Szkoda, ¿e nie poszuka³e¶ w archiwum grupy (co wyra¼nie nakazuje netykieta)

to moze przypomnij zamiast jak zwykle glupio odpisywac i zasmiecac grupe

Data: 2011-05-22 08:10:36
Autor: Liwiusz
Uwaga na z3odziejskie PLAY
W dniu 2011-05-21 10:43, amir pisze:

Szkoda, ¿e nie poszuka³e¶ w archiwum grupy (co wyra¼nie nakazuje
netykieta)

to moze przypomnij zamiast jak zwykle glupio odpisywac i zasmiecac grupe

Pierwszy w±tek po szukaniu wg s³ow Play sms UKE

http://groups.google.com/group/pl.misc.telefonia.gsm/browse_thread/thread/1e0dfe970260c45b/8de97b3f8cbdc0d3?hl=pl&q=play+sms+UKE&lnk=ol&

--
Liwiusz

Data: 2011-05-21 10:28:23
Autor: amir
Uwaga na z³odziejskie PLAY
> Szukam sobie w necie i jak widzę bardzo dużo jest identycznych spraw...

pisz koniecznie do UKE w tej sprawie

Data: 2011-05-21 10:28:27
Autor: J.F.
Uwaga na z?odziejskie PLAY
On Sat, 21 May 2011 07:51:51 +0000 (UTC),  Dylon wrote:
Dnia Sat, 21 May 2011 09:41:57 +0200, J.F. napisa³(a):
Raport z otrzymania ? Jest w ogole cos takiego ? Moze jednak raport
DOSTARCZENIA .. czyli je wyslales.

Mój telefon przechowuje raporty zarówno wysy³ania, jak i odbierania sms-
ów.

A co w tych sms bylo ?
Jest jeszcze mozliwe ze zamowiles jakas usluge dostarczajaca platne SMS
- troche tego bylo.
No proszê Ciê... Nie jestem kretynem który zamawia nie wiadomo co i naciska w telefonie co popadnie :)

To moze Ci sie tylko wydawac :-)

Szukam sobie w necie i jak widzê bardzo du¿o jest identycznych spraw...

A ja widze http://sms.wp.pl/
Kazda gra wymaga oplaty przez 7555.

Teraz tylko pytanie co im sie pomylilo.

J.

Data: 2011-05-22 17:23:46
Autor: TZ
Uwaga na z?odziejskie PLAY
Cze¶æ J.F. !

W sobotê, 21 maja 2011, o godz. 10:28:27, napisa³e¶ na temat: "Uwaga na
z?odziejskie PLAY"
J.F. jfox_xnospamx@poczta.onet.pl, news:hdtet69jpvqlibj27s8jcnp47s32dtatj74ax.com

A ja widze http://sms.wp.pl/
Kazda gra wymaga oplaty przez 7555.

Teraz tylko pytanie co im sie pomylilo.

Taki przypadek z tymi grami by³ opisywany w TV.
Facet reklamowa³ i nic to nie dawa³o.

W salonie (Play na 90%) jego telefon z wyci±gniêt± kart± SIM i bateri±
zosta³ zamkniêty w sejfie.
Op³ata za wys³ane SMSy (chyba za kody do gry w Necie On-line) by³a nadal
pobierana.
Ponowna reklamacja i o¶wiadczenie pracownika salonu nic nie pomog³y.
Nie wiem jak siê to skoñczy³o ale facet nie odpuszcza³.

--
Hej!

- Wszystkie grzyby s± jadalne ale niektóre tylko jeden raz -

Data: 2011-05-21 13:27:27
Autor: Tomek
Uwaga na z³odziejskie PLAY

Użytkownik "Dylon" <dylon@unknown.pl> napisał:

No proszę Cię... Nie jestem kretynem który zamawia nie wiadomo co i
naciska w telefonie co popadnie :)

Dzieci mają dostęp do telefonu? Mogły wysłać smsa i otrzymałeś potwierdzenie zwrotne.
Poza tym, nie trzeba być kretynem, żeby ktoś bez Twojej wiedzy coś wysłał.

Szukam sobie w necie i jak widzę bardzo dużo jest identycznych spraw...

Ja mam sporo znajomych w Play, a sam mam 6 numerów w firmie i nie zdażyło się nigdy nic podobnego. A jeśli sprawy są "identyczne" ... cóż ... dzieci widocznie identycznie wysyłają smsy premium pod nieobecność właściciela numeru.

Uwaga na z³odziejskie PLAY