Uwaga na zwierzęta!

Data: 2009-08-17 09:14:50
Autor: Tadeusz
Uwaga na zwierzęta!

Użytkownik "medea" <> napisał w wiadomości ...
Ostatnio trochę więcej jeździłam poza miastem i jestem przerażona zaobserwowaną ilością rozjechanych zwierząt przy drogach - jeże, koty, łasice, lisy, dziki, wczoraj widziałam nawet sarnę. Myślę, że przyczyną jest głównie szybka jazda, niestety. :(

w kwestii formalnej: przyczyną jest wyłażenie zwierzaków na drogę
czyli nie stosowanie się do ustawy PoRD :)
wszystko inne to skutki :)

Uwaga na zwierzęta!