Uwaga na zwierzęta!

Data: 2009-08-17 10:16:53
Autor: Adam Szewczak
Uwaga na zwierzęta!

Użytkownik "medea" <e.fiszer@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h69ta6$21v$1nemesis.news.neostrada.pl...
Ostatnio trochę więcej jeździłam poza miastem i jestem przerażona zaobserwowaną ilością rozjechanych zwierząt przy drogach - jeże, koty, łasice, lisy, dziki, wczoraj widziałam nawet sarnę. Myślę, że przyczyną jest głównie szybka jazda, niestety. :(

Ewa

    Problemem nie jest szybka jazda a niezabezpieczenie terenu w miejscu gdzie zwierzeta lesne wystepuja w duzych ilosciach. Nie da sie odgrodzic wszystkich drog, ale przy glownych (krajowkach) tereny lesne powinny byc jakos zabezpieczone.
Jadac nawet 20km/h mozna zwierzakowi krzywde zrobic.
Ja jakos mam niefart ale masowo ptaki na mnie wpadaja :/

PZDr
Adam

Uwaga na zwierzęta!