Uwaga- nadchodzi!

Data: 2010-04-07 19:02:11
Autor: fatso
Uwaga- nadchodzi!
Kto? Co nadchodzi? Popatrzcie sobie jak dzis ladnie skika kurs zlota i srebra.
Kryzys bankow zachodnich nadchodzi, tych przynajmniej co mienia sie byc straznikami waszego zlota i srebra.

Pisze te slowa na kompie popijajac wieczorny nektar herbaciany z tego oto meksykana:
http://s269.photobucket.com/albums/jj51/swiniopas/?action=view&current=Dziubya.jpg <http://s269.photobucket.com/albums/jj51/swiniopas/?action=view&current=Dziubya.jpg>
Stal zestaw nieuzywany od dawna ale sie z nim przeprosilem w czasie tych swiat Wielkanocy.
Kupilem go sobie na moje 60te urodziny 3 lata temu. Nikt mnie nie kocha, pomyslalem sobie. Nawet moja
Mondrusia mnie olala i nie przyjechala swietowac ze mna pod pozorem ze bedzie podchodzic pod habilitacje w W-wie.
Wiec sam sobie zrobie przyjemnosc- zdecydowalem. Za forme samogwaltu wybralem zakup tego poteznego Meksykana,
jedne 203.5 troy uncji srebra klasy sterling. Kosztowal mnie rowne Ł1,500.- na owe czasy ok PLN 7.5K
Tej Wielkanocy udowodnilem Mondrusi ,ze ow Meksykan jest wart Ł2405 w samym zlomie a dzis jeszcze tez podskoczyl.
Czyli ze stoi niczym kurwa pod latarnia  i zarabia, dobrze jest. Dopoki polski zlodziej mi go nie wyniesie to jestem gora.
Gorzej z yankesami ktorzy tak wlasnie biadola na swoich stronach:
http://www.kingworldnews.com/kingworldnews/Broadcast/Entries/2010/4/7_Andrew_Maguire_%26_Adrian_Douglas.html

Podaja tam przyklad faceta gdzies w Canada co trzymal w banku dla bezpieczenstwa 15 tys uncji srebra. Podniosl wrzask
bo gdy przyszedl je odebrac to sie okazalo ze srebra nie ma -a on placil przeciez za bezpieczny storage. Dostal swoje srebro ale po
6-8 tygodniach, sprowadzone z Hong Kongu.  Musicie bowiem wiedziec, ze genialni Chinczycy juz dawno sie zorientowali co jest
u nas na Zachodzie grane. Zbudowali w Hong Kongu twierdze i tam trzymaja swoje kruszce od roku. Ostatnia swoja uncje wyrwali
z Banku Anglii i innych tutejszych depozytow. To nie przypadek, ze David Dimbleby, znany reportazysta BBC, zostal niedawno
pokazany w magazynach Banku Anglii, w hali pelnej sztab zlota wartego rzekomo 90 miliardow funtow sterlingow. Szefowie Banku sie boja
i ja by tez radzil Panowi Skrzypek z NBP by swoje zloto stad zabral i trzymal blizej polskiego serca lub w gaciach. Koszula blizsza ciala, jak mowia.
Ja zlota juz nie mam, bieda mnie zmusila do wyprzedazy- ale z zyskiem. Srebra mialem w szczytowych momentach ok 4 tys uncji ale tez bieda, panocku, bieda.
Wiec troche juz ubylo. Ale ze ani kilograma w banku nie trzymam to spie dobrze. Z samurajskim mieczem w wezglowiu lozka, rzecz oczywista.

Ci faceci ze stron amerykanskich przewiduja panike a takze ewentualnie default duzych instytucji USA. Mowia, ze Rosja, Chiny a i India takze
wycofuja pomalu swoj "physical" z zachodnich instytucji. W razie braku banki pokryja deficit zywa gotowka ale swiat, gdy sie dowie to spowoduje
ekplozje wartosci kruszcow. Nadchodza ciekawe czasy.

fatso

Data: 2010-04-07 22:58:10
Autor: Madrzejszy od radia.
Uwaga- nadchodzi!
Ty no ale po co ty swoje zale wylewasz i chwalisz sie swoja zaradnoscia.
Przeciez ta grupa to portal debili z farszafki co dorwali sie do koryta i mysla ze boga za nogi zlapali.

Oni zyja tylko z tego ze moga zarobic pare groszy jak sie tanio kupi i drogo sprzeda.  A przeciez na marchewce tez mozna ta kasiore zrobic i nie trzeba miec do tego czerownych szelek i przerznietej dupy przez specjalistow od szlolen i certyfikatow.

Data: 2010-04-07 23:54:26
Autor: mwojc
Uwaga- nadchodzi!
Dnia 07-04-2010 o 22:58:10 Madrzejszy od radia. <mtspam@magicbox.pl>  napisał(a):

[...]

A jak Ty zarabiasz?

Pzdr,
--
Marek

Data: 2010-04-08 00:00:12
Autor: Madrzejszy od radia.
Uwaga- nadchodzi!
mwojc pisze:
[...]

Ja zarabiam ruchajac glupie dupska z WGPW oni lykaja kazdy kant.

Data: 2010-04-08 00:20:40
Autor: george
Uwaga- nadchodzi!

"fatso" <fatso60347@ntlworld.com> wrote in message news:zM3vn.164730$1j3.48270newsfe10.ams2...
[...]

http://www.zerohedge.com/article/latest-gold-fraud-bombshell-canadas-only-bullion-bank-gold-vault-practically-empty

tu sie koles "specjalista" freudowsko przejezyczyl ( ten w glebokim foteliku)
:)
http://www.youtube.com/watch?v=jok3XLBz_SI&feature=player_embedded

oraz Brown's bottom
http://www.youtube.com/watch?v=EzVhzoAqMhU&feature=player_embedded

pozdrawiam
george

Data: 2010-04-08 03:21:17
Autor: fatso
Uwaga- nadchodzi!
george wrote:
.
[...]

thanks george,
ten facet Organ jest naprawde ciekawa postacia. To zywy przyklad na prawdziwosc bajki Andersena
  o chlopcu co zawolal, ze krol jest nagi.
Ja juz od dawna wolalem na tej grupie to samo: ze mamy do czynienia z ogromna banka mydlana, ktora
musi kiedys peknac. Ze ten caly rynek zlota a szczegolnie srebra w USA to jeden wielki con-trick.
(con jako skrot od confidence trick albo ja bym powiedzial raczej od cohn-benditow tego swiata, plemienia
Cohanim, Kohn, Kahane czy jak ich tam nazwac- straznikow Ognia w Swiatyni w Domu Dawidowym).
To oni nas tak ruchaja bez mydla od lat ale wrzask malego gwalconego fatso to byl jak pierd krowy na polu, nikt nie zwracal
uwagi. Wiec sprzedalem moje papierowe srebro jakie mialo byc podstawa mej prywatnej renty tutaj i siedzialem
cicho, pijac herbate z jednego czy drugiego zestawu z moich 30-tu zestawow srebrnych dzbanuszkow.
No ale teraz gdy wrzeszczy pan Organ przez komisja Kongresu- to ludzie to zauwazaja no i dobrze.

fatso

BTW. zachecam Kolegow by sobie obejrzeli wykres po lewej u dolu:
http://www.24hgold.com/english/gold_silver_prices_charts.aspx?money=GBPound

Jeszcze w Lutym tego roku iloraz zloto/srebro uderzyl w 70-ke. Obecnie pieknie spada w kierunku 61.
STRACH ma wielkie oczy.

Data: 2010-04-08 21:46:15
Autor: Adam Sito
Uwaga- nadchodzi!
[...]

Fatso powiedz tylko jak to sie ma do afery z falszowaniem zlotych sztabek?
http://wolnemedia.net/?p=20627

--
AS

Data: 2010-04-08 13:37:49
Autor: macieks
Uwaga- nadchodzi!
Srebro, złoto chmmm któż wie co to będzie:)

Kiedyś już to pisałem. Jeżeli rynki akcji teoretycznie mogą być na
etapie (porównywalnie dołki, górki takie tam) lat 60-70, warto
spojrzeć co się wtedy stało ze srebrem i złotem.
Masowo drukowany pieniądz papierowy może doprowadzić do 10x wzrostów
na tych metalach. Tak było kiedyś, nie ma przeszkód przed powtórką.
Się zobaczy. Kwestia tłumu. Zachowuje się nieporównywalnie mocniej od
innych surowców przy ruchach EURUSD.

Osobiście uważam, że oprócz ich wykorzystania przemysłowego, wartość
tych metali jest żadna. Ludzkość przyjęła, że złoto to wartość. Nic
poza PSYCHIKĄ. Równie dobrze mogłoby być PCV. Rzecz umowna.

Data: 2010-04-08 14:02:53
Autor: Charlie delta
Uwaga- nadchodzi!

Osobiście uważam, że oprócz ich wykorzystania przemysłowego, wartość
tych metali jest żadna. Ludzkość przyjęła, że złoto to wartość. Nic
poza PSYCHIKĄ. Równie dobrze mogłoby być PCV. Rzecz umowna.

panienka przestań grać

nie masz mózgu

złoto to dobro ograniczone i niemozliwe do odtworzenia

jego historia to historia ludzkości

jak alfa i omega, nierozłączni

człowiek i złoto

a PCV wsadź sobie w dupę

Data: 2010-04-08 15:16:04
Autor: macieks
Uwaga- nadchodzi!
On 8 Kwi, 23:02, Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com> wrote:
> [...]

panienka przestań grać

nie masz mózgu

złoto to dobro ograniczone i niemozliwe do odtworzenia

'dobro ograniczone' i tak od czasów Majów czy innych , setki, tysiące
lat.
Złoto rzecz umowna, dobrze mówisz historia ludzkości, ale to tylko
psychika ludzi i postrzeganie wartości.

Obok kolega wyjaśnia trochę sprawę peak oil, podobna tematyka. Jak się
skończy ropa, będziemy już na innej technologii. Jak się skończy
złoto, będzie inne świecidełko.

I co to ma wspólnego z grą? Może wzrosnąć jak dla mnie złoto 10x,
bylebym był po właściwej stronie rynku.
Jak nie rozumiesz przykładu z PCV, to twój problem. Więcej percepcji,
bo ci pozostaną tylko teksty w stylu: panienki, brak mózgu, bluzgi i
inne wyszukane formy dyskusji.
I kawaler weź się pierdol, bo mimo prób dyskusji zaczynają mnie
drażnić twoje denne teksty.

Data: 2010-04-08 21:59:35
Autor: fatso
Uwaga- nadchodzi!
macieks wrote:
[...]

innych surowcĂłw przy ruchach EURUSD.

Osobiście uważam, że oprócz ich wykorzystania przemysłowego, wartość
tych metali jest żadna. Ludzkość przyjęła, że złoto to wartość. Nic
poza PSYCHIKĄ. Równie dobrze mogłoby być PCV. Rzecz umowna.

Kolego, juz Lenin obiecywal kacapom, ze w komunizmie beda zlote klamki i sedesy robic
bo zloto nie bedzie mialo zadnej wartosci poza uzytkowa jako blyskotka. szybko jednak zagonil
ow Lenin narod rosyjski do katorzniczej roboty w kopalniach zlota w Kolymie i na Syberii, gdzie
zginely miliony. Zlota sie nie wyrzuca, praktycznie cale zloto wydobyte z ziemi w ostatnich 6 tys lat
lezy gdzies w bankach i moze i twoim "banku ziemskim" jako swinki carskie, pieciorublowki w butelce.

Amerykanskie Towarzystwo Geologiczne przewiduje, ze srebro kopalniane sie skonczy juz za 10 lat.
Dotad po zuzyciu w technologii srebro wyrzucano, bedzie je trzeba zaczac odzyskiwac ze szlamu,
odpadow czy tez z moich dzbanuszkow. Logiczne, ze cena bedzie musial wzrosnac na tyle by proces
technologii odzysku srebra byl oplacalny. Musi sie tez oplacac zlodziejom czy tez zlodziejskiemu panstwu by
owo srebro prywatnym wlascicielom zrabowac.

fatso

Data: 2010-04-08 23:15:35
Autor: Adam Sito
Uwaga- nadchodzi!
[...]

To ci sami ludzie co przewidywali "Peak Oil"? I co? I nagle odkryto gaz łupkowy, złoża współwystepujące i tzw. wystąpienia niekonwencjonalne, po których okazało się że ropy spokojnie wystarczy jeszcze na 100 lat, a przy lekkim przestawieniu gospodarki na biopaliwa i gaz ziemny zamiast ropy, oraz zastosowaniu energooszczędnych technologii, może być to i 200 lat.
Fatso co to są wg. Ciebie złoża srebra kopalnianego? Bo geologia nie zna za bardzo takiego pojęcia. Większość srebra wydobywa się jako odpad poprodukcyjny ze szlamów pomiedziowych i innego tego rodzaju badziewia. A jakoś nie słyszałem o wyczerpywaniu złóż miedzi.;-)

PS. Wkrótce ruszy przemysłowa eksploatacja konkrecji manganowych, zobaczycie jak to ruszy rynkiem metali ;-)

--
AS

Data: 2010-04-09 02:23:24
Autor: fatso
Uwaga- nadchodzi!
Adam Sito wrote:
.
[...]

No, mozna srebro wydobywac ze zwyczajnego irlandzkiego torfowiska. Ja to robie, jak sie chwalilem juz tutaj na gruipie.
A wlasciwie moja kopalnia zlota-srebra-olowiu gdzie na 1, 000 grubych zydow te male 3 i 1/3 zyda to ja wlasnie.
Tam zobacz: http://www.galantas.com/corporate/s/home.html

Olowiem bym tez nie pogardzil bo duzo go jest w szlamie jaki wyrabiamy z tej zyly zlota, cena olowiu skoczyla dwa razy w ub roku.
Srebra ok 70 kg na kwartal o ile dobrze pamietam. Z tego by mozna zrobic duzo dzbanuszkow i opylac je po extra cenie
glupim ajryszom.

Data: 2010-04-09 09:55:41
Autor: Adam Sito
Uwaga- nadchodzi!
[...]

Jaki tam jest podklad geologiczny ze oplaca sie wydobywac srebro/sole srebra?
Skoro to irlandzka firma, to strona powinna byc w rodzimym jezyku, czyli celtyckim, tak to robi na mnie zle wrazenie.

[...]

Owszem, tyle ze znakomita wiekszosc olowiu jest zuzywana do celów motoryzacyjnych, a wraz z rozpowszechnieniem nowego rodzaju akumulatorów zapotrzebowanie na ten metal moze drastycznie spasc. Ale to za jakies 5 lat, co daje szanse na jakies pompowanie tego surowca przez najblizsze lata. Wzrosna za to niewspólmiernie ceny metali zuzywanych do nowych typów aku, tak ze mozna bedzie sobie juz powoli sztabki wytapiac ;-)

--
AS

Data: 2010-04-10 01:54:22
Autor: fatso
Uwaga- nadchodzi!
Adam Sito wrote:
*> Po celtycku tam mowia co jedynie nacjonalisci i dzikusy co po blotach siedza*.
No a Twoja płukalnia to niby nie w błotach siedzi?
--
AS

moja kurwa "plukalnia" siedzi w bagnie i ma zezwolenie na 40 ruchow ciezarowek co jedynie
dziennie na drodze. Celtyckie chuje przystawiaja nam pistolet do glowy. Kraik potrzebuje zarobic, dac zatrudnienie
robotnikom. My to zatrudnienie dajemy ale oni i tak nas nie lubia. Kurwy wolaja: daj zlota! a my na to - a chuja!
Zloto posylamy jako zageszczone bagno do Canada i tam je wymywaja dla nas.

fatso

Data: 2010-04-09 16:50:33
Autor: Lech Dubrowski
Uwaga- nadchodzi!

Uzytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisal w wiadomosci news:gkvvn.804511$Dy7.148137newsfe26.ams2...
.

Data: 2010-04-09 16:57:37
Autor: Lech Dubrowski
Uwaga- nadchodzi!
[...]

Kanadyjczycy na Czukotce maja wiecej

http://www.mining-technology.com/projects/kupalgoldandsilver/

Leszek

Data: 2010-04-09 12:37:44
Autor: Charlie delta
Uwaga- nadchodzi!
On 7 Kwi, 20:02, fatso <fatso60...@ntlworld.com> wrote:
[...]

powiem krótko

żałuj że odwróciłeś się od GOLDu

Data: 2010-04-09 20:53:02
Autor: fatso
Uwaga- nadchodzi!
Charlie delta wrote:
.
powiem krĂłtko

żałuj że odwróciłeś się od GOLDu

Odwrocilem sie tylko czesciowo. tzn wyprzedalem sie z krugerrandow i innych- a mialem chyba ok pol kilograma
tych monet. Takie zycie, trzeba placic podatki itp. Przynajmniej nikt mi tego nie ukradnie teraz bo kopalnia zlota
tak jest ustawiona, ze szlam jedzie do Canada i tam dopiero wymywaja zloto cyjankiem. A srebro ma wiekszy potencjal
i wam tez radze nie wyprzedawac sie ze starych lyzek i co tam macie.

fatso

Data: 2010-04-11 19:22:23
Autor: Zbyszek
Uwaga- nadchodzi!
Dnia 09-04-2010 o 21:37:44 Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com>  napisał(a):

żałuj że odwróciłeś się od GOLDu

powrot do szczytu i ciut wydaje sie nieunikniony. Co dalej zobaczymy.

--
Pozdrawiam,
Z.

Uwaga- nadchodzi!