Uwaga: nadchodzi blogoslawiona- wojna!

Data: 2012-03-20 10:43:30
Autor: olo
Uwaga: nadchodzi blogoslawiona- wojna!
Użytkownik "Endriu"

Wtedy z dwadzieścia lat temu, pomyślałem sobie jako młody człowiek, że te
czarne wizje świata to zapewne skutek braku wiary chrześcijańskiej, wiary w
dobro drugiego człowieka. Człowiek niewierzący to człowiek wątpiący - w
ludzi, w miłość, w bezinteresowną pomoc bliźniemu.
Wstań z kolan, dzisiaj jakiś dobry pewnie wierzący człowiek, postrzelał trochę w Tuluzie.
http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,2026
Odnośnie rzekomych zasług religii dla moralności społeczeństw Weinberg zauważył: "Z religią czy bez, dobrzy ludzie będą postępować dobrze, a źli — źle, ale złe postępowanie dobrych ludzi to zasługa religii".

pzdr
olo

Data: 2012-03-30 22:30:02
Autor: zażółcony
[...]

[...]