Uwaga - paypal "kradnie"

Data: 2020-12-18 12:09:58
Autor: _Master_
Uwaga - paypal "kradnie"
Wyczyszczenie to nie wszystko.
Raz kilka lat temu potrzebowałem młodemu zapłacić za grę i założyłem to DARMOWE konto.
Mieli wszystkie moje dane ;-) konto zamknąłem 3 dni temu.

Data: 2020-12-18 11:59:47
Autor: Budzik
Uwaga - paypal "kradnie"
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

Wyczyszczenie to nie wszystko.
Raz kilka lat temu potrzebowałem młodemu zapłacić za grę i
założyłem to DARMOWE konto.
Mieli wszystkie moje dane ;-) konto zamknąłem 3 dni temu.

Pisza ze niekatywne beda sami zamykac.
 --
Pozdrawia... Budzik
"Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

Data: 2020-12-18 14:30:52
Autor: Robert_DF
Uwaga - paypal "kradnie"
W dniu 18.12.2020 o 12:59, Budzik pisze:
[...]

dlatego warto min. 1x do roku się zalogować, a jak ktoś już zupełnie nie korzysta to trzeba wyczyścić konto z kasy, najwyżej sami zamkną

Roberts

kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140/

Uwaga - paypal "kradnie"