Uwaga pirat - zenujacy kierowcy

Data: 2009-03-02 10:12:51
Autor: topek
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Na tej grupie generalnie jedzie sie sam program, pt: "uwaga pirat".
Ja chcialbym zjechac bydleta ktore zapieprzaja 120 w zabudowanym a potem
skomla u pana policjanta, ze bezrobotny, ze do matki chorej jechal, ze to, ze
tamto.
Zero klasy.
No i pan policjant zeby jeszcze maly mandaCIK i malo punkCIKOW (jak ja nie
znosze tego zdrabniania, choc i policja jest nie lepsza: dowodzik, samochodzik).
Wedlug mojej miary trzeba byc lachem najgorszego sortu, zeby przy kamerze
TVNu, swiadkach itd skomlec u pana Policjanta o punkCIKI chociaz wiekszosc wie
o widelkach i punktach naleznych za dany wyczyn.

Chyba do tej pory 2 kierowcow widzialem, ktorzy by zareagowali: "tak spieprzylem sprawe, jestem tego swiadomy, prosze pisac i przepraszam"

Gdzies mi sie o oczy obilo, ze maja mandaty podniesc a punkty zniesc. Wtedy to
juz bedzie zupelna bonanza w wykonaniu bezrobotnych w XC90 z CB na dachu :-/
Mam wrazenie, ze tylko punkty i wizja utraty prawka niektorych utrzymaja w ryzach.

topek -> jak zawsze pozdrawiajacych

Data: 2009-03-02 11:41:56
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
topek pisze:
[...]

Na grupie jeszcze się dowiesz, że takie zachowania są bardzo rzadkie.

Zero klasy.

A czego się spodziewasz?

[...]

A czego się spodziewasz? Ostania jakaś "dama" była zdzwiwona, ze jej
SC (chyba) jechało aż 111km/h - to przecież niemożliwe :)

Gdzies mi sie o oczy obilo, ze maja mandaty podniesc a punkty zniesc. Wtedy to
juz bedzie zupelna bonanza w wykonaniu bezrobotnych w XC90 z CB na dachu :-/

Tak, tak - były takie pomysły i nadal są. Nie ma to jak spieprzyć
zasadę, na której są takie systemy oparte.

Mam wrazenie, ze tylko punkty i wizja utraty prawka niektorych utrzymaja w ryzach.

Gdyby zaczęli tracić na miesiać za jazdę ponad 50km/h po zabudowanym, to
dużo szybciej zaczęło by się robić normalnie.

Data: 2009-03-02 11:46:14
Autor: Michas
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Cóż, generalnie zachowania ludzkie jakie wymieniłeś to tylko przełożenie ogólnego poziomu społeczeństwa i jego zachowania na sprawę podejścia do przepisów PoRD w tym przypadku. A problem leży w tym że obecnie w KAŻDEJ dziedzinie widać wszechobecne zdziczenie, samolubstwo posunięte do granic możliwości, dziadostwo, zidiocenie, często wręcz debilizm. I tylko się zastanawiam czy to nasze czasy są wyjątkowe i czy to tylko mnie przeszkadza..

M.

Data: 2009-03-02 12:11:45
Autor: J.F.
Użytkownik "Michas" <nastraty1@gmail.com> napisał w wiadomości news:gogddl$kma$1news.task.gda.pl...
[...]

Eee tam. Skoro takie blaganie przynosi skutek, to czemu nie stosowac ?

A przeciez to nawet w kodeksy wpisane ze jak sie wyrazi skruche i przeprosi, to wyrok bedzie lagodniejszy :-P

J.

Data: 2009-03-02 12:18:29
Autor: Michas
[...]

Aha, no tak, idąc tym tropem to właściwie Policja powinna przeprosić złapanego - bo to przecież to oni jemu krzywde robią tym mandatem..

M.

Data: 2009-03-02 13:44:27
Autor: J.F.
Użytkownik "Michas" <nastraty1@gmail.com> napisał w wiadomości news:gogfa4$o98$1news.task.gda.pl...
[...]

A powinni, powinni - za brak autostrady, sygnalizacji, bezkolizyjnych skrzyzowan :-)

J.

Data: 2009-03-02 15:59:30
Autor: DoQ
J.F. pisze:

[...]

?? Dlaczego policja?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-03-02 16:15:47
Autor: J.F.
Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:gogsc4$5qv$1atlantis.news.neostrada.pl...
J.F. pisze:
[...]

Jak zatrzymuja, to niech przepraszaja :-)
W imieniu ministra MSW :-)

J.

Data: 2009-03-10 21:25:52
Autor: Bartas_M5
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Doktorek z Seata dał dzisiaj popis:)
Żenua

Data: 2009-03-02 12:22:26
Autor: krzysiek82
Michas pisze:
I tylko się
zastanawiam czy to nasze czasy są wyjątkowe i czy to tylko mnie przeszkadza..

M.

Mnie także to przeszkadza nie jesteś sam, problem jest taki, że takie zachowania są tolerowane. Nigdzie za granicą czegoś takiego z takim nasileniem nie zaobserwowałem.

--
krzysiek82

Data: 2009-03-02 14:16:32
Autor: J.F.
Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:gogg5v$200$1nemesis.news.neostrada.pl...
Mnie także to przeszkadza nie jesteś sam, problem jest taki, że takie zachowania są tolerowane. Nigdzie za granicą czegoś takiego z takim nasileniem nie zaobserwowałem.

Moze za tamtymi granicami taryfikator wprowadzili 50 lat temu, i wszyscy wiedza ze nie ma dyskusji - nalezy sie 50 euro i gadanie nic nie da.
Czasem konczy sie zastrzeleniem policjanta :-)

J.

Data: 2009-03-02 12:17:02
Autor: Kuba \(aka cita\)
Artur 'futrzak' Maśląg wrote:

A czego się spodziewasz? Ostania jakaś "dama" była zdzwiwona, ze jej
SC (chyba) jechało aż 111km/h - to przecież niemożliwe :)

ostatnio to sie jeden tam u nich popłakał .. jak usłyszał 1000zł i 20 pkt

Data: 2009-03-02 12:21:26
Autor: kml

Użytkownik "Kuba (aka cita)" <idiota@z.pl> napisał w wiadomości news:gogf7j$1sv$1inews.gazeta.pl...
Artur 'futrzak' Maśląg wrote:

A czego się spodziewasz? Ostania jakaś "dama" była zdzwiwona, ze jej
SC (chyba) jechało aż 111km/h - to przecież niemożliwe :)

ostatnio to sie jeden tam u nich popłakał .. jak usłyszał 1000zł i 20 pkt

LOL Mam nadzieje, że to sie pojawi na Youtube :)

kml

Data: 2009-03-02 12:37:26
Autor: krz

Artur 'futrzak' Maśląg wrote:

[...]

Gdybyś dostał taki mandacik to też byś się pewnie popłakał :>

Data: 2009-03-02 13:12:35
Autor: kml

Użytkownik "krz" <aud_tekk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:goggdp$apl$1inews.gazeta.pl...

LOL Mam nadzieje, że to sie pojawi na Youtube :)

Gdybyś dostał taki mandacik to też byś się pewnie popłakał :>

Nie, na pewno bym się nie popłakał przed kamerą TVN. Co najwyżej w samochodzie jak już bym kawałek odjechał :P

kml

Data: 2009-03-02 12:26:56
Autor: topek
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Nie, na pewno bym się nie popłakał przed kamerą TVN. Co najwyżej w samochodzie jak już bym kawałek odjechał :P
Ja mialem taka sytuacje.
Piatek 13-tego.
Wracam z Wawy. Przy ostatnim ograniczeniu, zanim S8 sie z A1 przed piotrkowem
polaczy jest ograniczenie do 70km/h.
Black out. Nie zauwazylem (a jezdze w miare przepisowo i na kazdym
ograniczeniu zwalniam).
105/70km/h = iles punktow karnych + 300 lub 400zl.
No to ja do policjantow, zeby mi pokazali "pistolet" ile czasu minelo od
"strzalu". Tak to wkurzylo policjanta i mi powiedzial, ze jestem chamski i
daje mi 400zl, ta wyzsza.
Jeszcze jak zobaczyl niemieckie prawko to zaczelo sie filozofowanie za 5zl.
Ze on byl w Niemczech i widzial. I prawdziwy niemiec, itd...
Mowie mu, pisz Zdzisiek, nie mam ochoty z Toba wiecej dyskutowac z reszta nie
mam z czego sie wywijac bo ewidentnie przysnalem i moja wina. Schluß i punkt :>
Przyszla (obecna) zona i pan policjant zjechal do 300zl ale mowil ze: "z tym panem (czyli ze mna) nie bedzie dyskutowal, bo jestem chamski i sie
wywyzszam (tak bylo)"
A ja tylko o czas pomiaru spytalem :-/

No ale jeden, dwoch czy pieciu kretynow w mundrach nie zmienia mojego szacunku
do Policji.

Tak na marginesie lapac na predkosc przy "autostradzie" to masakra.
Stajesz na awaryjnym i mijaja cie tiry 100km/h metr od ciebie :-/

Data: 2009-03-02 13:34:55
Autor: P.H.
[...]

na jakiej autostradzie?? tam nawet nie jest droga ekspresowa, a w miejscu w którym tak drastycznie złamałeś przepisy jest przejście dla pieszych. co by było gdyby tym przejściem szły dzieci do szkoły?? pirat jesteś!! (a tir nie jedzie szybciej niż 90km/h - nawet na autostradzie)

pzdr ;-)
Piotr

Data: 2009-03-02 12:50:56
Autor: topek
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
na jakiej autostradzie??
Widziales cudzyslow?

tam nawet nie jest droga ekspresowa, a w miejscu w którym tak drastycznie złamałeś przepisy jest przejście dla pieszych. co by było gdyby tym przejściem szły dzieci do szkoły?? pirat jesteś!!
Jestem/bylem w tym momencie i nie dorabiam do tego ideologii.
Mozesz mi uwierzyc, ze to chwilowy blackout, albo nie uwierzyc. Na to juz nie
mam wplywu.

(a tir nie jedzie szybciej niż 90km/h - nawet na autostradzie)
:) Duza mi roznica.
A i niemalo jest tirow majacych ograniczniki predkosci po "tuningu".

Data: 2009-03-02 13:23:59
Autor:
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
co by było gdyby tym przejściem szły dzieci do szkoły??

"sprawdzic, czy nie ksiadz"
;)

--
pozdr
janku

Data: 2009-03-02 17:03:50
Autor: JG
topek pisze:
[...]
(...)
Ale chyba jechałeś tam trochę czasu temu?
Od czasu, kiedy jest tam fotoradar, to policji w tamtym miejscu nie widziałem...

Za to niemile się zdziwiłem miśkami stojącymi w 3 miejscach na ograniczeniu do 100 km/h :(

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-03-02 16:25:18
Autor: topek
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Ale chyba jechałeś tam trochę czasu temu?
Od czasu, kiedy jest tam fotoradar, to policji w tamtym miejscu nie widziałem...
Tak ze 2 lata temu :)

Data: 2009-03-03 17:37:43
Autor: jerzu
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
On Mon, 02 Mar 2009 17:03:50 +0100, JG <uzx@skasuj_antyspam_tlen.pl>
wrote:

Od czasu, kiedy jest tam fotoradar, to policji w tamtym miejscu nie widziałem...

Żebyś się kiedyś nie naciął. Stoją sobie dalej czasami.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-03-02 15:42:23
Autor: Kuba \(aka cita\)
Artur 'futrzak' Maśląg wrote:

[...]

watpie. Jegomościa i tak nie widac. Ogolnie bylo tak, ze był geroj, ciągle narzekał, ze auto za szybkie, ze nie czuć, ze tak szybko jedzie, ze przyspieszenie itd.
Zgodził sie na mandat i wysokość mandatu, ale łakać zaczął, jak podpisywał mandat i najwyraźniej dotarło do niego, ze to 1000 a nie 100 zł ...

Mandat był kumulacją za przekroczenie prędkości, podwójną ciągłą i skrzyzowanie (czy przejście dla pieszych, już nie pamiętam).

Wychodząc .. zaciągającym od smutku głosem powiedział "nie mówie dowidzenia"

i poszedł.

ps. ja rozumiem, ze 1000 zł to nie mało .. ale kuźwa jak kogoś nie stać ... to niech jedzie przepisowo.
Rozumiem też, ze czasem coś moze sie zdarzyć ... ale tu ewidentnie koleś "se jechał" i tyle ...
Ogolnie to wkurza mnie przy okazji zatrzymania przez policje kilka rzeczy:
1. pytanie dokąd sie Pan/Pani tak spieszy (co to ich kurwa obchodzi)2
2. odpowiedzi na pytanie z pkt 1, ktore dziwnym trafem zawsze mówi o chorobie, szpitalu itp.. (raz tylko pani powiedziala, ze spieszy sie kupić sukienke na wesele "no wie Pan, taka uciekająca panna młoda". Policjant niewzurszony)
3. Głupie teksty typu "na dziś zasada 'zasada zero tolerancji'". Kuźwa ... brzmi to jakby koleś był katem i niewiadomo kim. W ich przypadku zawsze jest zero tolerancji ... a jak ktoś popełnia taryfikowane wykroczenie to sie należy i tyle.
4. W ogole jakieś gadki o tym dlaczego aż taki mandat, tyle punkltów, licytacja, a moze tyle, a moze tyle.

Ludzie sie po prostu ośmieszają..

Kuba (aka cita) gg:1461968
www.autoeden.com.pl  www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-03-02 17:50:54
Autor: Dysiek
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Ludzie sie po prostu ośmieszają..

"Uwaga pirat" nie ogladam, ale moim zdaniem nie osmieszasz sie jak spytasz jakie sa widelki i poprosisz najnizszy wymiar.

P.S.
Mandaty powinny byc procentowo od zarobkow.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-03-02 21:27:48
Autor: Kapsel
Mon, 2 Mar 2009 17:50:54 +0100, Dysiek napisał(a):

P.S.
Mandaty powinny byc procentowo od zarobkow.

I bezrobotni oraz przedsiębiorcy rozbijaliby się samochodami na potęgę :D

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-03-02 22:16:37
Autor: Dysiek
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Mandaty powinny byc procentowo od zarobkow.

I bezrobotni oraz przedsiębiorcy rozbijaliby się samochodami na potęgę :D

Ustalic stawki minimalne dla niepracujacych.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-03-03 09:20:57
Autor: Kuba \(aka cita\)
Kapsel wrote:
[...]

a ja za każde wykroczenie dostalbym dotacje od US bo w zeszłym roku mialem strate :D

Data: 2009-03-03 08:26:43
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2009-03-02, Dysiek <brak@brak.pl> wrote:

"Uwaga pirat" nie ogladam, ale moim zdaniem nie osmieszasz sie jak spytasz jakie sa widelki i poprosisz najnizszy wymiar.

P.S.
Mandaty powinny byc procentowo od zarobkow.

Chcesz bardziej karać inteligentniejszych i bardziej zaradnych? Takie
komunistyczne równanie w dół?

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-03-03 14:26:45
Autor: Dysiek
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Mandaty powinny byc procentowo od zarobkow.

Chcesz bardziej karać inteligentniejszych i bardziej zaradnych? Takie
komunistyczne równanie w dół?

Nie chce ich bardziej karac niz tych mniej zarabiajacych. Wprost przeciwnie - chce karac kazdego sprawiedliwie. A dzisiejszy system, gdzie ktos zarabia 1000 zl i placi 100 mandatu tak samo jak ten kto zarabia 10.000, nie jest moim zdaniem sprawiedliwy. Natomiast system procentowy w moim mniemaniu duzo lepiej spelnia kryterium sprawiedliwosci. A przeciez prawo powinno wlasnie takie byc.

Od razu dodam, ze powinny byc tez okreslone minimalne stawki - np. 1% od zarobkow nie mniej niz 100 zl.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-03-03 09:16:05
Autor: Mariusz_Maniek
On 3 Mar, 14:26, "Dysiek" <b...@brak.pl> wrote:

[...]
Sprawiedliwość Kalego po raz drugi w tym wątku. Nie masz na mandat
(czyli na "ekspoloatację pojazdu") to jedź przepisowo, jedź rowerem a
nawet idź piechotą a nie wymagaj "janosikowego" - by zarabiający 10k
zapłacił 1k za to co zatrzymany obok mało-litrażowy płacił 100. Idąc
tym tropem paliwo też powinno kosztować procentowo - mam na dobrą furę
bena po 10pln/litr, Ty masz malucha bena po 10gr/litr. Sprawiedliwość
całą gębą - zgłoś się do mini-sterstwa sprawiedliwości albo finansów -
może karierę zrobisz a wielu, naprawdę wielu rodaków będzie Cię kochać
(bo dasz PB po 10gr za litr).

Pozdrawiam,
Mariusz /Maniek
Lexus LS400

Data: 2009-03-03 21:27:40
Autor: Dysiek
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Sprawiedliwość [ciach]

Wytlumaczylem wszystko w poscie ponizej/powyzej (zalezy od sortowania)

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-03-03 13:33:09
Autor: kamil

"Dysiek" <brak@brak.pl> wrote in message news:gojb6k$7eq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wprowadzmy tez sprawiedliwy system w edukacji. Oceny powinny byc uzaleznione od starania sie, a nie od wynikow. Na studia przyjmowac powinno sie kazdego, kto bardzo, bardzo mocno chce, a nie tego ktory dobrze sie uczyl. Kiedy juz dach zaprojektowany przez takiego chcacego zawali sie komus na glowe - karac go powinnismy nie wedlug winy ale tego, jak bardzo jest mu przykro.

Sprawiedliwosc my ass.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-03 17:33:47
Autor: Dysiek
[...]

Mysle, ze podales zly przyklad, bo nijak sie ma do tego co napisalem.

[...]

A do tego, co napisales powyzej niestety juz doszlo. Na prywatnej uczelni dostaniesz mgr nawet jak pisac nie potrafisz. A i wszystkie dyslekcje, itp. sa jedynie kara dla tych najlepszych. Bo niby z jakiej paki ktos kto ledwo czyta i pisze ma miec dajmy na to chociaz mature?

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-03-03 15:57:18
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2009-03-03, Dysiek <brak@brak.pl> wrote:

[...]

Popatrz na to tak: w firmie pracuje dwóch handlowców, jeden pracowity,
drugi się opieprza. No i ten pierwszy zarobił 2000pln + 2000pln
prowizji, drugi 2000pln + 500pln prowizji. Popełniają identyczne
wykroczenie, np. przejeżdżają koło fotoradaru lecąc +30km/h. Uważasz, że
sprawiedliwie będzie gdy jeden zapłaci 400pln, a drugi 250pln?

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-03-03 15:03:18
Autor: kamil

"Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> wrote in message news:slrngqqhae.a3f.krzysiek.kielczewskikrzyk.sail-ho.pl...
On 2009-03-03, Dysiek <brak@brak.pl> wrote:

[...]

Jesli bedziesz szedl ulica i spotkasz dwoch jegomosci, z ktorych kazdy przylozy ci 3 razy w twarz, po czym jeden z nich zostanie ukarany, a drugi nie bo "byl z trudnej rodziny" - bedzie sprawiedliwie?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-04 22:34:35
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2009-03-03, kamil <kamil@spamwon.com> wrote:

Popatrz na to tak: w firmie pracuje dwĂłch handlowcĂłw, jeden pracowity,
drugi siĂŞ opieprza. No i ten pierwszy zarobiÂł 2000pln + 2000pln
prowizji, drugi 2000pln + 500pln prowizji. PopeÂłniajÂą identyczne
wykroczenie, np. przejeÂżdÂżajÂą koÂło fotoradaru lecÂąc +30km/h. UwaÂżasz, Âże
sprawiedliwie bĂŞdzie gdy jeden zapÂłaci 400pln, a drugi 250pln?

Jesli bedziesz szedl ulica i spotkasz dwoch jegomosci, z ktorych kazdy przylozy ci 3 razy w twarz, po czym jeden z nich zostanie ukarany, a drugi nie bo "byl z trudnej rodziny" - bedzie sprawiedliwie?

A co taki przypadek ma wspĂłlnego z omawianym przypadkiem?

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-03-05 09:47:36
Autor: kamil

"Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> wrote in message news:slrngqtsvb.bju.krzysiek.kielczewskikrzyk.sail-ho.pl...
On 2009-03-03, kamil <kamil@spamwon.com> wrote:

[...]

A co taki przypadek ma wspólnego z omawianym przypadkiem?

A dlaczego wolasz o "sprawiedliwosc" w karaniu kierowcow, a innych juz nie?

Pytanie pomocnicze - jeden pol zycia uczyl sie ciezko i pracowal, drugiemi nie chcialo sie na lekcjach notowac zarabia odpowiednio mniej. Dlaczego chcesz karac tego pierwszeg za jego przedsiebiorczosc?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-05 11:13:14
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2009-03-05, kamil <kamil@spamwon.com> wrote:

A dlaczego wolasz o "sprawiedliwosc" w karaniu kierowcow, a innych juz nie?

Bo rozmawiamy o mandatach dla kierowców.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-03-05 11:33:10
Autor: Dysiek
[...]

W takim ukladzie jezeli oboje placimy dajmy na to 10% podatku to rowniez uwazasz to za niesprawiedliwe, tak?

Chce karac procentowo od zarobkow zeby w ogole karanie mialo sens. Tlumaczylem to juz w tym watku. Zarabiasz 10.000 i placisz 100 zl mandatu - splywa to po tobie jak po kaczce. Placisz 5 czy 10% od zarobkow - dotknie cie to i byc moze nie polelnisz wykroczenia ponownie.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-03-05 11:37:09
Autor: Cavallino
Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:goo9p6$2v5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tyle że Twoim przypadku 10% tj. np. 2 000 a w jego 20 000.
Więc nie płacicie tyle samo.

Data: 2009-03-05 11:40:11
Autor: Dysiek
[...]

O tym wlasnie mowie/pisze. Podetek liniowy uwaza (w domysle) za sprawiedliwy, natomiast mandat procentowy to dla niego barbarzynstwo.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-03-05 11:07:14
Autor: kamil

"Dysiek" <brak@brak.pl> wrote in message news:gooa6b$62s$1inews.gazeta.pl...
[...]

Prosil bym o nie domyslanie sie co ja uwazam, a czego nie, a dyskusje o faktach.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-05 13:21:08
Autor: Dysiek
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Prosil bym o nie domyslanie sie co ja uwazam, a czego nie, a dyskusje o faktach.

Spytalem sie, czy uwazasz liniowy za niesprawiedliwy, nie odpowiedziales, wiec zalozylem, ze uwazasz za sprawiedliwy i nie widze w tym nic niestosownego.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-03-05 13:26:45
Autor: Dysiek
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Spytalem sie, czy uwazasz liniowy za niesprawiedliwy, nie odpowiedziales, wiec zalozylem, ze uwazasz za sprawiedliwy i nie widze w tym nic niestosownego.

Ale mozesz sie podzielic co myslisz o liniowym.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-03-05 12:24:43
Autor: Cavallino
Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:gooa6b$62s$1inews.gazeta.pl...
[...]

W ogóle mandat za coś takie to barbarzyństwo, więc procentowy również.

Data: 2009-03-06 22:03:33
Autor: Andrzej
[...]

jak jestes taki cwany to wypracuj taki sytem ktory bedzie sprawdzal jeszcze twoje
dochody, bo powiedziec to sobie moge ze zarabiam 3tys a nie 40miesiecznie
kto to bedzie sprawdzal?
pozatym u przedsiebiorcow czy to w malych firmach duzych trudno okreslic
miesieczny zarobek/zysk zwlaszcza gdy pewnie moze on byc zerowy
gdyz firma prowadzi wiecej inwestycji, dokonuje zakupow itp

wiec oswiec nas jak chcesz tego dokonac?
pozatym zauwaz ze jesli policja bedzie miala wglad do naszych zarobkow
to moze to prowadzic do wielu naduzyc...

od tego sa sady by takie informacje od pracodawcow wyciagac
a nie jakies widzimi sie ustwaodawcy ktory chce karac procentowo wg zarobkow

pozatym zalozmy sytuacje dostales premie w lutym z jakies 4kola
normalnie zarabiasz ze 3
w marcu dostajesz mandat, kolesie sprawdzaja a w lutym bylo tyle i tyle
no to ci jeb... zabiore z chudej marcowej wyplaty wiecej niz sie nalezy

Data: 2009-03-06 22:22:38
Autor: J.F.
On Fri, 6 Mar 2009 22:03:33 +0100,  Andrzej wrote:
[...]

System jest bardzo prosty - na mandacie wpisuje sie % i odsyla od razu
do US, bez czekania pol roku jak dzisiaj. Trzeba wyslac kwote wedlug
pita z poprzedniego roku, a US sprawdzi i doliczy odsetki w razie
spoznienia.

J.

Data: 2009-03-07 01:18:37
Autor: JG
J.F. pisze:
[...]
Dajmy na to w zeszłym roku zarobiłem 1 mln zł, w tym roku kilkanaście razy mniej (niestety liczby przykładowe ;)). Mandat o jakim mówisz autentycznie by mnie zabił. Pytanie też, co zrobić, jeśli firma nie wykazuje dochodu - co w końcu też możliwe.

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-03-07 09:19:23
Autor: J.F.
On Sat, 07 Mar 2009 01:18:37 +0100,  JG wrote:
J.F. pisze:
[...]

No ale co sie z tym milionem stalo ? Przepiles ? :-)))

Jak ci sie zlicytuje Ferrari to bedzie to bardzo sprawiedliwe, a jak
dom, to dluuuugo jeszcze nie bedziesz przekraczal dozwolonej predkosci
:-)

Pytanie też, co zrobić, jeśli firma nie wykazuje dochodu - co w końcu też możliwe.

Ustawic stawke minimalna, albo lepiej wyslac pare kontroli - z czego
delikwent zyje :-)

J.

Data: 2009-03-07 15:21:40
Autor: JG
J.F. pisze:
[...]

Jeśli zainwestowałem w dobra konsumpcyjne, to pół biedy - gorzej, jeśli zainwestowałem w firmę.

Ustawic stawke minimalna, albo lepiej wyslac pare kontroli - z czego
delikwent zyje :-)
Moja księgowa opowiadała mi o przypadku, jak to jeden z jej dawnych klientów wykazywał w ciągu kilku ostatnich lat straty w dz.g. Przy analogicznych kontrolach nieźle się napocił, żeby móc znaleźć ileś osób, które teoretycznie mogły mu dać pożyczki na życie w wysokości, której nie trzeba zgłaszać US (9000 zł? nie pamiętam dokładnie). Ale jakoś facetowi udało się przekonać fiskusa...

Może procent od pożyczek w takim przypadku? :)

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-03-03 17:36:31
Autor: Dysiek
[...]

I taki wzorcowy pracownik lamie przepisy? ;-) Mysle, ze to ze jest dobrym pracownikiem i chce wiecej zarobic dla siebie/firmy go do tego nie upowaznia. I mysle, ze bardziej sprawiedliwie byloby, gdyby istnial system zaproponowany przeze mnie niz ten, ktory mamy obecnie. Dlaczego (dotkliwa) kara ma spotkac tylko tych biedniejszych?

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-03-04 22:36:34
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2009-03-03, Dysiek <brak@brak.pl> wrote:
[...]

Ja nie pisałem o niekaraniu go. Przeczytaj jeszcze raz pytanie.

Data: 2009-03-05 11:36:54
Autor: Dysiek
[...]

Tak, mysle, ze mimo wszystko kara zaproponowana przeze mnie jest sprawiedliwa.

I mysle, ze bardziej sprawiedliwie byloby, gdyby istnial system
zaproponowany przeze mnie niz ten, ktory mamy obecnie.

Dlaczego?

Przede wszystkim dlatego, ze teraz dajmy na to 100 zl mandatu w roznym stopniu dotknie obywatela. Natomiast procentowy mandat dotknie kazdego w podobnym stopniu, stad kara jest bardziej sprawiedliwa.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-03-05 11:10:07
Autor: kamil

"Dysiek" <brak@brak.pl> wrote in message news:gooa06$4lc$1inews.gazeta.pl...
[...]

A co z karami za jazde po pijanemu na przyklad? Komus kto regularnie sie nawala, ale nie ma pieniedzy i jezdzi maluchem dasz 100zl i tydzien bez prawa jazdy, a prezesowi firmy 10.000 i zabierzesz prawo jazdy na 5 lat?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-05 13:19:47
Autor: Dysiek
[...]

Kara finansowa - procentowo. Wyrok i odebranie prawka na jakis czas - taki sam.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-03-05 22:47:19
Autor: J.F.
On Thu, 5 Mar 2009 13:19:47 +0100,  Dysiek wrote:
[...]

Na tydzien to sobie prezes kierowce wynajmie i nie odczuje.
Trzeba na dluzej, albo zonie i rodzinie tez odebrac :-)

J.

Data: 2009-03-06 14:11:13
Autor: Dysiek
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Na tydzien to sobie prezes kierowce wynajmie i nie odczuje.
Trzeba na dluzej, albo zonie i rodzinie tez odebrac :-)

No i niech wynajmuje. Wazne, zeby sam nie prowadzil. A biednego sasiad moze podwiezc :-)

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-03-05 22:13:52
Autor: Gotfryd Smolik news
On Thu, 5 Mar 2009, Dysiek wrote:

Przede wszystkim dlatego, ze teraz dajmy na to 100 zl mandatu w roznym
stopniu dotknie obywatela. Natomiast procentowy mandat dotknie kazdego
w podobnym stopniu,

  No właśnie nie.
  Jak zwykle kombinatorzy (ukrywający przychody) "wyjdą na swoje".
  To nie wszystko.
  Coś co powinno dać do myślenia - rolników zwalniasz z mandatów
jak rozumiem (bo urzędowej kontroli ich dochodów NIE MA)?

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-03-06 14:12:35
Autor: Dysiek
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
 Jak zwykle kombinatorzy (ukrywający przychody) "wyjdą na swoje".

Tym, ze ktos pracuje na czarno to sie powinien zainteresowac urzad skarbowy i tyle.

To nie wszystko.
 Coś co powinno dać do myślenia - rolników zwalniasz z mandatów
jak rozumiem (bo urzędowej kontroli ich dochodów NIE MA)?

Rolnikom to bym najpierw KRUS zabral :-)

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-03-03 09:00:27
Autor: Mariusz_Maniek
On 2 Mar, 17:50, "Dysiek" <b...@brak.pl> wrote:

P.S.
Mandaty powinny byc procentowo od zarobkow.

A możesz uzasadnić dlaczego ? Podatki też mają być wyższe dla tych co
lepiej zarabiają - kara ? że nie jest się łopaciarzem z najniższą
krajową czy nagroda, że spędziło się ileś lat ciężko pracując na dobrą
posadę/swoją firmę ?
Uzależnianie kar/podatków od zarobków to żer na lepiej zarabiających i
woda na młyn dla tych co zarobić więcej nie umieją.

Pozdrawiam
Mariusz /Maniek
Lexus LS400

Data: 2009-03-03 18:34:31
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mariusz_Maniek" <mmilobedzki@gmail.com> napisał w wiadomości news:af931022-b59f-4ee0-ab4d-93ae498e0fb1v38g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Generalnie tak jest wszędzie.
Pogłówne już się rzadko zdarza.

Data: 2009-03-03 21:26:43
Autor: Dysiek
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
A możesz uzasadnić dlaczego ? Podatki też mają być wyższe dla tych co
lepiej zarabiają - kara ?

Dlatego, ze celem kary/mandatu jest miedzy innymi odstraszyc od popelnienia danego czynu ponownie. Jak zarabiasz 10.000 i zaplacisz 100 zl to machniesz na to reka. Jak zaplacisz 1.000 to moze sie zastanowisz. A po drugie nawet w przypadku podatku liniowego mniej zarabiajacy placa mniej a wiecej zarabiajacy wiecej. Tu uwazasz to za sprawiedliwe, a w przpadku mandatow nie?

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-03-03 09:22:42
Autor: Kuba \(aka cita\)
Dysiek wrote:
Ludzie sie po prostu ośmieszają..

"Uwaga pirat" nie ogladam, ale moim zdaniem nie osmieszasz sie jak
spytasz jakie sa widelki i poprosisz najnizszy wymiar.

Zgadzam sie ... ale to nie chodzi o pytanie o widełki .. a o (czasem dosłownie) skomlenie o niższy mandat (niż wynika to z widełek).
Policjancie i tak zwykle proponują ten niższy mandad widełkowy

P.S.
Mandaty powinny byc procentowo od zarobkow.

Jak ktoś mało zarabia i wie, ze go nie stać .. to niech odszczędzi na paliwie a przy okazji na mandatach jeżdząc zgodnie z PoRD

Data: 2009-03-02 19:07:56
Autor: inz.mamon
Użytkownik "Kuba (aka cita)" <idiota@z.pl> napisał w wiadomości news:gogr8q$fmo$1inews.gazeta.pl...
Mandat był kumulacją za przekroczenie prędkości, podwójną ciągłą i skrzyzowanie (czy przejście dla pieszych, już nie pamiętam).
prędkość/podwójna_ciągła/wyprzedzanie_na_oznakowanym_zakręcie

Wychodząc .. zaciągającym od smutku głosem powiedział "nie mówie dowidzenia"
Tłusty "Fafarafa" (nikomu nie urągając) najpierw się krygował, że w tym wozie się nie czuje prędkości, to był moment, etc. Później wariant drugi, że on jest tutejszy i tę drogę doskonale zna. Gdy mój ulubiony kielecki policjant wraz z kolegą zaproponowali mu 1kzł i 20pkt., a zamiast szybkiego auta malucha/furmankę/cegłę_pod_pedał_gazu, "Fafarafa" stracił rezon i się rozpłakał. Oskarżył policjantów, że "okradli jego dzieci".
Podziwiam anielską cierpliwość mundurowych. Dobry kopniak na drogę to mało... mało. :/

Data: 2009-03-02 20:45:03
Autor: Andrzej

Artur 'futrzak' Maśląg wrote:

A czego się spodziewasz? Ostania jakaś "dama" była zdzwiwona, ze jej
SC (chyba) jechało aż 111km/h - to przecież niemożliwe :)

ostatnio to sie jeden tam u nich popłakał .. jak usłyszał 1000zł i 20 pkt

a tam poplakal
przyjol mandat a pozniej zaczela sie ostra pyskowka
ile za to przenicy mozna kupic:)

tyle ze winny byl, ale troche go gonili, zalapal sie na kila przewinien
za to powinni sobie juz sami mandat wystawic
koles moze nie jechal specjalnie brawurowo
ale za to dluzej lamal przepisy, a lich czycha wszedzie

Data: 2009-03-03 08:03:03
Autor: inz.mamon
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Użytkownik "Andrzej" <brakadresu@wp.pl> napisał w wiadomości news:gohdgc$ltb$1mx1.internetia.pl...
przyjol [...]

tyle ze winny byl, ale troche go gonili, zalapal sie na kila przewinien
za to powinni sobie juz sami mandat wystawic
koles moze nie jechal specjalnie brawurowo
Autor pierwszego postu pisał prawdopodobnie o takich jak Ty kolego. Wrysowujesz się idealnie. Przecież też "miszcz" kierownicy jechał jak niespełna rozumu, wyprzedzając dwukrotnie w miejscach gdzie było to skrajnie niebezpieczne, a w zabudowanym przekroczył dwukrotnie dozwoloną prędkość.
"Okradł Pan moje dzieci!!!" - pozwałbym grubego chama o zniesławienie. Cham o malutkim rozumku...

Tobie kolego życzę, aby twoje dzieci, które kiedyś być może będziesz miał, chodziły do szkoły ulicą, gdzie będą jeździć sami tacy "niespecjalnie brawurowi".

Data: 2009-03-03 09:38:31
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail hasak@poczta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Tobie kolego życzę, aby twoje dzieci, które kiedyś być może będziesz
miał, chodziły do szkoły ulicą, gdzie będą jeździć sami tacy
"niespecjalnie brawurowi".

ja to sobie w ogle nie wyobrazam zeby wzdłuz takiej drogi puszczac same dzieci do szkoly. Pamietam, co robiłem jak bylem dzieciakiem.

Jaki jest szczyt odwagi???
Chodzić w turbanie na Manhatanie :-))

Data: 2009-03-03 13:59:54
Autor: The_EaGle
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Artur 'futrzak' Maśląg pisze:

Mam wrażenie - jezeli się mysle to wyprowadź mnie z błędu - że dla Ciebie wszystko jest albo białe albo czarne i nie ma kolorów pośrednich.   W normalnych warunkach nazywa sie to daltonizm i nie pozwala się chorując na coś takiego wsiadać za kierownicę.

Do czego zmierzam.
Mam przemożne wrażenie że dla Ciebie niemal każdy kto jechał szybciej niż przepisowe XX to bandyta i złodziej. Policja natomiast działa jak dobra wróżka która karze złych i nie czepia się dobrych.

W REALNYM życiu już przekonałem się na własnej skórze że jest inaczej.

Przekonałem się że policja czasami nagina prawo do swoich celów i straszy zatrzymanych OLBRZYMIMI konsekwencjami za to co uczynili.
Dlatego też troszkę inaczej patrze na działania policji niż ty.

Na 10 zatrzymań jakie miałem w przeciągu może 5 lat 7 było naj najbardziej miłe, przyjemne i nawet jak mi wpakowali mandat to wiem że to ja spieprzyłem i absolutnie nie ma o czym rozmawiać. Niemniej jednak te 3 było takie że zaczynam powoli wątpić w UCZCIWOŚĆ policji.

Nie dalej jak 3 miesiące temu jechałem z pracy wieczorem i wyprzedziłem radiowóz na 7ce (dopuszczalna V=100km/h) w okolicach Tarczyna, wyprzedziłem bo jechali 80-90km/h a ja około 100-105km/h i pojechałem dalej, za jakiś czas wyprzedziłem busa po prawej stronie bo skręcał w lewo na najbliższym skrzyżowaniu. Pasy dla pieszych są tam ZA skrzyżowaniem, następnie jadę dalej i w miejscu gdzie wiszą tablicę z radarami 70km/h zwolniłem do licznikowych 75-80km/h radar oczywiście migał żebym zwolnił. Za Tarczynem zatrzymuje mnie jadący od 5-6km radiowóz który wcześniej wyprzedzałem i :
- policjant wmawia mi że wyprzedzałem busa na PASACH!!!
- pokazuje mi radar ręczny z prędkościa 125km/h które niby to jechałem na tej 70ce!!!
Moje oburzenie w tym momencie sięgnęło ZENITU!!!!!!!!
Dodatkowo panowie twierdzą że chcą mi przywalić 700zł i 18pkt.

Od razu stwierdziłem żeby skierowali sprawę do sądu grodzkiego bo ja tego mandatu nie przyjmę ponieważ:
- Nie jechałem z taką prędkością ani razu a ich wskazania z radaru ręcznego mogą sobie wsadzić w poważanie bo używaja tego przyrządu niezgodnie z przeznaczeniem
- Nie wyprzedzałem busa na pasach bo BUS skręcał w lewo na tym skrzyżowaniu a pasy są ZA skrzyżowaniem.

Po 30 min rozmowy kazali mi wsiąść do samochodu bo będę za nimi jechał do komisariatu. Siedze w aucie już 20min i przychodzi policjant i mówi że dziś to on ma dobry dzień i oddaje mi dokumenty.

Co byś po czymś takim pomyślał sobie o tych funkcjonariuszach?

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2009-03-03 14:17:44
Autor: BaX
[...]

Jeść i dupić im się chciało to szukali sponsora.

Data: 2009-03-03 18:45:34
Autor: Artur Maślag
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
The_EaGle pisze:
(...)
Mam wrażenie - jezeli się mysle to wyprowadź mnie z błędu - że dla Ciebie wszystko jest albo białe albo czarne i nie ma kolorów pośrednich.

Już Ci napisałem wcześniej, że Twoja opinia o Twoich wyobrażeniach,
pozostaje tylko Twoją opinią o Twoich wyobrażeniach w tej materii.

 W normalnych warunkach nazywa sie to daltonizm i nie pozwala się chorując na coś takiego wsiadać za kierownicę.

Nie mam zamiaru Ciebie z błędu wyprowadzać - bo i po co? To było
kolejne zdanie, które tylko mnie utwierdza w przekonaniu, że to nie
ma najmniejszego sensu.

Do czego zmierzam.

Z całą pewnością w złym kierunku, ale widzę, że tego sam nie widzisz :)

Mam przemożne wrażenie że dla Ciebie niemal każdy kto jechał szybciej niż przepisowe XX to bandyta i złodziej. Policja natomiast działa jak dobra wróżka która karze złych i nie czepia się dobrych.

Dobrze napisałeś - masz wrażenie. Tak się składa, że ja za to również
nie odpowiadam. Dadaj do tego jeszcze pijak, bo każdy pijak to złodziej.

W REALNYM życiu już przekonałem się na własnej skórze że jest inaczej.

O proszę - jeszcze trochę pokrzyczysz. Tupnij nóżką, by wyszło na
Twoje :) Bardzo mi się podoba - najpierw próbujesz wmówić/przypisać
mi to, czego nie napisałem, następnie twierdzisz (a raczej
pokrzykujesz), że jest inaczej. Po tym co napisałem wcześniej, śmiem
twierdzić, że dyskutujesz ze swoimi imaginacjami, a nie z tezami,
które ja wcześniej przedstawiłem.

Przekonałem się że policja czasami nagina prawo do swoich celów i straszy zatrzymanych OLBRZYMIMI konsekwencjami za to co uczynili.

Policja, czy niektórzy funkcjonariusze? Straszy do tego? Ojej, już
się boję. Chyba, że Ty się boisz.

Dlatego też troszkę inaczej patrze na działania policji niż ty.

Weź się zdecyduj - patrzysz troszkę inaczej, czy też zupełnie
inaczej?

[...]

Nie krzycz - krzykami tylko się narażasz na mało poważne traktowanie.
Jak potraktowali Ciebie jak trzeba to nie pisałeś, ale jak trafiłeś
jakichś baranków, to już świat się zmienił i będziesz krzykami
o tym wieścił?

[...]

Jak znam takie opowieści, to są one zdrowo podkoloryzowane. No, ale
cóż - pozostanie mi wierzyć na słowo ;)

Od razu stwierdziłem żeby skierowali sprawę do sądu grodzkiego bo ja tego mandatu nie przyjmę ponieważ:

A spisałeś sobie dokładnie ich dane?

- Nie jechałem z taką prędkością ani razu a ich wskazania z radaru ręcznego mogą sobie wsadzić w poważanie bo używaja tego przyrządu niezgodnie z przeznaczeniem

Nie Tobie to oceniać - skoro wniosek do sądu, to bierzesz od panów
namiary, numer ewidencyjny suszarki, przy okazji parę zdjęć i panów
masz w nosie. Niech sąd sobie ocenia - problem w tym, że jak sam
nerwowo się zachowujesz, to trudno by zajście odbyło się w spokoju :)

- Nie wyprzedzałem busa na pasach bo BUS skręcał w lewo na tym skrzyżowaniu a pasy są ZA skrzyżowaniem.

Wystarczyło zrobić zdjęcie tego miejsca, skoro tacy natarczywi byli.
Jeżeli faktycznie byłeś w 100% w porządku (nawet jak nie do końca)
to im kłamać raczej nie wolno i wbrew temu co Ci się wydaje - można
idiotyczne sytuacje dość łatwo wyjaśnić na swoją korzyść.

Po 30 min rozmowy kazali mi wsiąść do samochodu bo będę za nimi jechał do komisariatu.

A jak masz jechać bez dokumentów? Niech wzywają lawetę - to ich problem.

Siedze w aucie już 20min i przychodzi policjant i mówi że dziś to on ma dobry dzień i oddaje mi dokumenty.

No i co - przystałeś na rozwiązanie i zamiast zgłosić skargę na ich
zachowanie w odpowiednie miejsce, będzie opowiadał na pms-ie, jaka
to policja nieuczciwa, a Ty dobry i prawy?

Co byś po czymś takim pomyślał sobie o tych funkcjonariuszach?

O tych konkretnych? Jakieś głodne, niedouczone dupki i tyle.
Oczywiście zakładając, że w Twojej opowieści jest jakieś 50% prawdy.
Miałem już z takimi do czynienia i jakoś zawsze się poddawali bez nerwów
z mojej strony. Tyle, że ja od razu prosiłem o wystawienie mandatu
z wyszczególnieniem poszczególnych wykroczeń (+ stosowne artykuły),
ponieważ i tak nie przyjmę - wycofać się z przyjęcia możesz przed
podpisaniem mandatu :) Jakoś pisać nie chcieli :)

BTW - biorąc to uwagę Twoje twierdzenia, że 7 kontaktów z policją na
10 doświadczonych było miłych i przyjemnych, a 3 były takie, że
zaczynasz wątpić w uczciwość policji, mogę tylko napisać, że podobny
rozkład statystyczny będzie w zakresie kierowców normalnych
i "normalnych inaczej". Teraz się zastanów nad wcześniej przytoczonym
daltonizmem i pomyśl, czy przypadkiem na cierpisz na tę przypadłość.

Data: 2009-03-03 22:48:30
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 03 Mar 2009 18:45:34 +0100, Artur Maślag napisał(a):

[...]

Ja tez znam i nie są podkolorowane. Mnie zatrzymał patrol i mi pokazał
jakąś prędkość. Tyle, że kiedy mierzyli wyprzedzał mnie jakiś inny
samochód. Co w takiej sytuacji powinien zrobić patrol chyba nie musze tłumaczyć. --
     ___________ (R)

Data: 2009-03-04 12:16:03
Autor: The_EaGle
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Artur Maślag pisze:

Pozwolisz że część nie merytoryczna pozostanie tam gdzie jej miejsce, bo bić piany nie zamierzam...

No i co - przystałeś na rozwiązanie i zamiast zgłosić skargę na ich
zachowanie w odpowiednie miejsce, będzie opowiadał na pms-ie, jaka
to policja nieuczciwa, a Ty dobry i prawy?

Nie, ja nie uważam siebie za aniołka ale z pkt problemu nie mam - mam na koncie 0. Umiem jeździć przepisowo w Polsce i za granicą. Rażą mnie natomiast ci z policjantów którzy uważają siebie za burunów drogowych.
Dziś w Raszynie jak stałem w korku policja jechała chodnikiem radiowozem to też pewnie ci niektórzy policjanci? Dwa tygodnie temu jechałem za radiowozem który przez 3 zabudowane tereny jechał około setki... To też ten margines?

Co byś po czymś takim pomyślał sobie o tych funkcjonariuszach?

O tych konkretnych? Jakieś głodne, niedouczone dupki i tyle.
Oczywiście zakładając, że w Twojej opowieści jest jakieś 50% prawdy.

Ja mam co raz większe przeświadczenie że to jest tendencja w policji.

[...]

Być może.

[...]

Kontakty z policją to jedno, drugie to zachowanie policji wobec innych kierowców. Rażące nie przestrzeganie prędkości, jazda po chodniku...
Tymczasem oni powinni świecić przykładem.

Data: 2009-03-04 17:53:21
Autor: Artur Maślag
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
The_EaGle pisze:
(...)
Pozwolisz że część nie merytoryczna pozostanie tam gdzie jej miejsce,

Tak, pozwolę i proponuję byś na drugi raz w ten sposób nie zaczynał
"dyskusji", ponieważ moja riposta będzie adekwatna to tego co
napisałeś/napiszesz. Zdarzyło Ci się to po raz kolejny.
Zastanawia mnie tylko fakt, po co...

bo bić piany nie zamierzam...

Oby to nie pozostało pustą deklaracją.

(...)

Ja mam co raz większe przeświadczenie że to jest tendencja w policji.

Prywatne przeświadczenie to trochę mało, by pozwalać sobie na takie
uogólnienia. Raz już pytałem, ale zdajesz się tego nie zauważać.
Zapytam więc inaczej - skoro tak to Ciebie drażni. to czemu narzekasz
tutaj, a nie składasz skargi na podobne zachowania tam gdzie jej
miejsce? Jak jesteś w porządku to naprawdę nie mam w tym nic złego,
a może innym pomoże.

Data: 2009-03-02 12:06:14
Autor: Rafal
[...]

Pytanie czy to teren faktycznie zabudowany czy jedynie "znajdujący się między tablicami" ale innej zabudowy niz pola czy las to ciężko wypatrzeć, albo niby jakieś chałupy stoją, ale jest chodnik i oddzielony od jezdni solidnym rowem i barierką... bo ja bym wtedy raczej zapytał "a dlaczego na tej drodz jest 50? "

Nie pochwalam jazdy 120 w zabudowanym (nawet na takich drogach jak trasa łazienkowska w W-wie) ale.. czasem 50-tka to przegięcie (*zwłaszcza na niektórych krajówkach)

Data: 2009-03-02 11:40:17
Autor: topek
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Pytanie czy to teren faktycznie zabudowany czy jedynie "znajdujący się między
cut
niektórych krajówkach)
Ja najczesciej widze mistrzow jadacych 120 po pasach/zebrze w normalnym miescie.
Sa jakies reguly gry i na drodze trzeba je przestrzegac.
Ty pytasz dlaczego jest na tej drodze 50km/h a inny zapyta, dlaczego tu sa
pasy i co robi pieszy w tym miejscu.

Data: 2009-03-02 12:54:17
Autor: Cavallino
Użytkownik "topek " <topek2000@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:goggj1$c86$1inews.gazeta.pl...
[...]

Na przykład takie, żeby nie robić zebr tam, gdzie się da i powinno jechać 120.

Ty pytasz dlaczego jest na tej drodze 50km/h a inny zapyta, dlaczego tu sa
pasy i co robi pieszy w tym miejscu.

Dokładnie o to chodzi.

Data: 2009-03-02 12:19:06
Autor: topek
> [...]
> Sa jakies reguly gry i na drodze trzeba je przestrzegac.
Na przykład takie, żeby nie robić zebr tam, gdzie się da i powinno jechać 120.
Niestawianie zebry w glupich miejscach, vide gierkowa, jest rozsadnym
mysleniem. Ale nie ma nic wspolnego z przestrzeganiem regul gry.

Data: 2009-03-02 13:24:26
Autor: Cavallino
> [...]

Niestawianie zebry w glupich miejscach, vide gierkowa, jest rozsadnym
mysleniem. Ale nie ma nic wspolnego z przestrzeganiem regul gry.

Jak najbardziej ma.
Bo jak jedna strona zaczyna olewać reguły, to i druga czuje się z nich zwolniona.

Data: 2009-03-02 15:21:44
Autor: Heraklit
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Był 2 marzec (poniedziałek), gdy o godzinie 13:24 *Cavallino* w pocie
czoła naskrobał(a):

Jak najbardziej ma.
Bo jak jedna strona zaczyna olewać reguły, to i druga czuje się z nich zwolniona.
O jakich Ty "stronach" mówisz??

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-03-02 15:18:09

Data: 2009-03-02 15:46:57
Autor: Cavallino
Użytkownik "Heraklit" <wet_12@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:wfuakwv4n4a6.61dakqrtri8d$.dlg40tude.net...
[...]

Państwo (reprezentowane przez drogowców i policję) vs jego obywatele.

Data: 2009-03-02 16:23:07
Autor: Heraklit
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Był 2 marzec (poniedziałek), gdy o godzinie 15:46 *Cavallino* w pocie
czoła naskrobał(a):

[...]

A Ty jesteś jakiś superobywatel, że dokonałeś takiego podziału? Dla mnie
(obywatela) "vs" jest ustawodawca, a nie drogowcy, czy policja.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-03-02 16:19:26

Data: 2009-03-02 16:31:53
Autor: Cavallino
[...]

Nie, ja jestem w tej kategorii uciemiężonych przez panstwo obywateli.

Dla mnie
(obywatela) "vs" jest ustawodawca, a nie drogowcy, czy policja.

To dla ciebie.

A w realu jest tak, że ustawodawca nie lata po drogach i nie ustawia znaków.
Tych samych znaków dla bolidu F1 i 20 letniego Malucha.....

Data: 2009-03-02 16:58:16
Autor: Heraklit
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Był 2 marzec (poniedziałek), gdy o godzinie 16:31 *Cavallino* w pocie
czoła naskrobał(a):

A w realu jest tak, że ustawodawca nie lata po drogach i nie ustawia znaków.
ale jest odpowiedzialny za podległe mu służby.

Tych samych znaków dla bolidu F1 i 20 letniego Malucha.....
mówimy o drogach publicznych, które jak sama nazwa wskazuje są dla no,
no, blisko... tak obywateli. Zarówno obywatela który jeździ "maluchem"
jak i obywatela jeżdżącego BMW.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-03-02 16:52:38

Data: 2009-03-02 17:47:02
Autor: Cavallino
[...]

No i właśnie o efektach tego całego procesu mówię.
Który można określić jednym mianem "totalny burdel".

[...]

No i?
To ma być pokaz siły, czy próba podwyższania bezpieczeństwa?

Bo to że jest pokaz siły państwa, to ja wiem, ale taka akcja rodzi się z reakcją.
Olewu tych ich pomysłów.

Data: 2009-03-02 12:35:30
Autor: BaX
[...]

Wiesz, gdybym miał dziennie jechać przepisowo do pracy to jade 17km z max. 50km/h. 'na trójce'. Śmiech na sali bo to droga przez takie teren, że może w miejscach gdzie ruch nie wymusza innej prędkości śmiało można jechać ~70km/h. Oczywiście ktoś powie, że zysk czasowy znikomy i zgoda ale różnica w jeździe jak by inna.

Data: 2009-03-02 11:42:51
Autor: topek
[...]
Oby nikogo z twojej rodziny nikt nie trafil tirem dla kogo 50km/h w tym
miejscu to smiech na sali. To raz.

Dwa. Sprobuj przez tydzien pojezdzic z grubsza przepisowo (np 60 w
zabudowanym), wez fajna muzyke do auta, usmiechnij sie do ludzi, wpusc kogos.
Tak tez sie da jezdzic.

Z reszta nei o tym jest mowa tylko o bydletach skomlacych jak zostana zlapani
na goracym uczynku.

Data: 2009-03-02 12:17:41
Autor: kamil

"topek " <topek2000@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:goggnr$d5g$1inews.gazeta.pl...
[...]

topek, ja Cie coraz bardziej lubie, a pamietam cie jeszcze z 6 lat temu. :-)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-02 13:04:53
Autor: Michas
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy

Dwa. Sprobuj przez tydzien pojezdzic z grubsza przepisowo (np 60 w
zabudowanym), wez fajna muzyke do auta, usmiechnij sie do ludzi, wpusc kogos.
Tak tez sie da jezdzic.

O, to, to! Dokładnie tak, powiedziałbym że życie zyskuje na jakości - zdumiewająco jak łatwo!

M.

Data: 2009-03-02 14:07:19
Autor: Arek (G)
Michas pisze:
[...]

Najdziwniejsze jest to, że czas taki sam, a jakoś tak ogólnie człowiek lepiej się czuje. Nawet inni kretyni wówczas tak nie podnoszą ciśnienia:)

A.

Data: 2009-03-02 13:34:24
Autor: BaX
[...]

Może Cie trafić gość na rowerze co pojedzie 30km/h i też skończysz w worku.

Dwa. Sprobuj przez tydzien pojezdzic z grubsza przepisowo (np 60 w
zabudowanym), wez fajna muzyke do auta, usmiechnij sie do ludzi, wpusc kogos.
Tak tez sie da jezdzic.

Ale kogo mam wpuścić jak "głównych skrzyżowań" po całej drodze mam DWA, dwa dodatkowe to ronda. Reszta to droga przez "łąki i pola" gdzie owszem są boczne wjazdy ale z dojazdów do posesji oddalonych o 20-30m od drogi. Oczywiście jest luźna zabudowa ale to nie miasto gdzie ruch pieszy jest większy niż samochodowy i 50km/h to autobusy nie jeżdzą nawet. . Żeby być w zgodzie z przepisami to przykładowy odcinek Cieszyn-Jastrzębie /nr 937/ to ok 30km musiał byś jechać 50km/h. Konia z rzędem temu kto to wytrzyma.

Data: 2009-03-02 12:48:32
Autor: topek
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Może Cie trafić gość na rowerze co pojedzie 30km/h i też skończysz w worku.
Na takiej zasadzie mozesz wszystko zrealtywizowac i sprowadzic do absurdu.
Sa znaki, sa ograniczenia, sa reguly gry.

Data: 2009-03-02 13:50:07
Autor: Cavallino
Użytkownik "topek " <topek2000@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gogkiv$5eb$1inews.gazeta.pl...
Może Cie trafić gość na rowerze co pojedzie 30km/h i też skończysz w worku.
Na takiej zasadzie mozesz wszystko zrealtywizowac i sprowadzic do absurdu.
Sa znaki, sa ograniczenia, sa reguly gry.

Zaczynają się od tego że trzeba je stawiać z sensem.
I na tym się kończą, dalej już właśnie ten absurd jest.

Data: 2009-03-02 15:27:15
Autor: Heraklit
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Był 2 marzec (poniedziałek), gdy o godzinie 13:50 *Cavallino* w pocie
czoła naskrobał(a):

[...]

że się tak zapytam: czyj "sens" ma być brany pod uwagę - Twój,
większości kierowców, pieszych, rowerzystów? Według Ciebie ile jest % znaków "stawianych" jest bezsensu?

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-03-02 15:24:11

Data: 2009-03-02 15:47:40
Autor: Cavallino
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Użytkownik "Heraklit" <wet_12@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

Według Ciebie ile jest % znaków "stawianych" jest bezsensu?

Z ograniczeniami prędkości - tak z 99,99%.

Data: 2009-03-02 16:19:17
Autor: Heraklit
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Był 2 marzec (poniedziałek), gdy o godzinie 15:47 *Cavallino* w pocie
czoła naskrobał(a):

Użytkownik "Heraklit" <wet_12@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

Według Ciebie ile jest % znaków "stawianych" jest bezsensu?

Z ograniczeniami prędkości - tak z 99,99%.

to ja się cieszę, z wyników Twoich badań. --
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-03-02 16:13:35

Data: 2009-03-02 13:58:53
Autor: BaX
[...]

Ale w bardzo dużem mierze są one po za zdrowym rozsądkiem bo ruch co raz większy, samochodów przybywa i zamiast upłynnić poruszanie zwiększając prędkość dopuszczalną zmniejsza się ją. Przecież jak jest ciasno to i tak prędkośc poruszania reguluje się sama bo nikt nikomu po dachu nie przejedzie, a jak ktoś ma w nosie przepis to czy będzie 50 czy 70 i tak to nie robi różnicy. 50km/h na wylocie z warszawy? /o tym chyba był program przytoczony w wątku/ KPINA, szkoda, że nie zrobili slalomu z donic betonowych.
A taka "wiślanka" to już kuriozum, niby dwa pasy w jedna strone, barierka po środku, a ograniczenia od 70 do 50 to porozstawiali jak by ktoś to zrzucał z samolotu i tam gdzie spadlo to stoi.

Data: 2009-03-02 14:18:41
Autor: Rafal
> [...]
> miejscach gdzie ruch nie wymusza innej prędkości śmiało można jechać > ~70km/h. Oczywiście ktoś powie, że zysk czasowy znikomy i zgoda ale różnica > w jeździe jak by inna. Oby nikogo z twojej rodziny nikt nie trafil tirem dla kogo 50km/h w tym

Jak trafi to pójdzie za to siedzieć - tak samo jak bandzior napadający z nożem czy spluwą, lub gwałciciel.. to i to jest złamaniem prawa i z to się ponosi odpowiedzialność jeśli posiadanego narzędzia ( TIR, samochód, nóź, "sprzęt do gwałtu" :P )użyjesz w niecnym celu łamiąc obowiazujące przepisy.
Dwa. Sprobuj przez tydzien pojezdzic z grubsza przepisowo (np 60 w
zabudowanym), wez fajna muzyke do auta, usmiechnij sie do ludzi, wpusc kogos.
Tak tez sie da jezdzic.

Jak się ma 2-3 km do przejachania (a nawet 20-30) to się i da... Ale jaksię ma jechac np z W-wy do Wrocławia to musiałbym noclego po drodze zamawiac (przejazd w zgodzie z przepisami zajmuje ok 6 godzin, a jadąc "mniej zgodnie" ale bez wariowania - 4 - 4.5 godziny. 2 godziny dodatkowe podróży to sporo Ponadto - próbowałem kiedys- w W-wie na trasie łazienkowskiej =- jeszcze jak tam było 50km/h (był taki okres) - zrezygnowałem gdy za mną hamował z piskiem.. autobus miejski (o osobówkach nawet nie wspomnę) - Da się? no da, tylko że .. zagrozenie też tak można stwarzać

Żeby nie bylo - nie jeżdzę 120 (ani nawet 100, max to 70-80) po miastach, często też i sporo wolniej (jak warunki tego wymagają), ale jakiś kompromis między stopniem ogrsanizneń na drodze a czasem podrózy też powinien być - szczególnie dotyczy to dróg tranytowych...
40-tka pod szkołą zapewne jest uzasadniona ale.. w godzinach nauki i w dzien robczy. W środku nocy? wybacz, ale nawet wieczorówka szybciej się konczy. Nie można przypiąc tabliczki pod znakiem w jakich godzinach obowiązuje? Ano w PL jakoś nie. .w innych krajach - bez problemu. nadal uważasz ze znaki sa sensowne?

Z reszta nei o tym jest mowa tylko o bydletach skomlacych jak zostana zlapani
na goracym uczynku.

A to jest odrębny temat i nigdy w ten sposób nie skomlałem (inan sprawa że złapćmnie udaje się jakiemuś raz na 2-3 lata, mimo że rocznie jeżdzę ok 40 tyś km, i nigdy nie było to przekroczenie za więcej niż 6 pkt

Data: 2009-03-02 15:46:13
Autor: kamil

"Rafal" <rafal_1970WYTNIJTO@op.pl> wrote in message news:43b9.000000d3.49abdcb1newsgate.onet.pl...

[...]

Jesli kogos zadzgaja, wtedy zaczniesz krzyczec "Bandzior! Morderca! Niech gnije sukinsyn w wiezieniu".

Kiedy TIR kogos zabije, zaczniesz pieprzyc cos o stanie drog i bezensownych ograniczeniach ktore on byl zmuszony lamac z uwagi na ich absurdalnosc.

[...]

I z tych 2 godzin juz ci sie wycieczka na dwa dni robi? Fiu fiu...

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-03 09:35:21
Autor: Rafal
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy

Jesli kogos zadzgaja, wtedy zaczniesz krzyczec "Bandzior! Morderca! Niech gnije sukinsyn w wiezieniu".

A co? mam go po głowce pogłaskać i poużalać się jakie to on miał trudne dzieciństwo? nie potrafi żyć w społeczeństwie to sam bym mu z rozkoszą łeb urwał

Kiedy TIR kogos zabije, zaczniesz pieprzyc cos o stanie drog i bezensownych ograniczeniach ktore on byl zmuszony lamac z uwagi na ich absurdalnosc.

Jak wyżej - nie widzę róznicy. jeździ 80-90 w mieście w miejscach które nie sa niebezpieczne? OK (nie brakuje takich miejsc w naszych "maistach"). Spowodował wypadek? - "do odstrzału" (to przenośnia oczywiście). Wolę gościa który jedzie te 70-80 ale myśli i nie zaskakuje innych na drodze (może niekoniecnie TIR-em, ale oni z racji tacho sporadycznie w ten sposób jeżdzą po miastach), niż kogoś kto jedzie nawet 50, ale .. to samochód bardziej panuje nad kierowcą niż on nad autem, jego manewry są nieprzewidywalne i zaskakujace dla innych, a przysłowiowy kot który mu drogę przebiegnie powoduje że traci panowanie nad autem...

> [...]
> wariowania - 4 - 4.5 godziny. 2 godziny dodatkowe podróży to sporo

I z tych 2 godzin juz ci sie wycieczka na dwa dni robi? Fiu fiu...

Jak mam jechac tam i wrócić? przy autostradzie zgodnie z przepisamitaka wycieczka zajęłaby mi niecałe 5 godzin, więc spoko, naginając nasze przepisy - 8-9 godzin - tez do zrobienia choć już trudniej, ale w zgodzie z przepisami - 12 godzin. Dla mnie jeszcze do zrobienia (jeździłem już ponad 1000 km w ciagu dnia - ale nie naszymi "drogami")  ale dla wielu moich znajomych to już zdecydowanie za wiele - a że każdy woli spać we własnym łózku niż hotelu, to mimo wsystko jedzie - i teraz zastanów sieczy gostek po 12 godzinach za kólkiem jest na tyle sprawnym kierowcą aby uznać że jedzie bezpeicznie? Czas też odgrywa rolę (i to czasem cholerną rolę)

Data: 2009-03-03 06:53:29
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail topek2000@WYTNIJ.gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Dwa. Sprobuj przez tydzien pojezdzic z grubsza przepisowo (np 60 w
zabudowanym), wez fajna muzyke do auta, usmiechnij sie do ludzi, wpusc
kogos. Tak tez sie da jezdzic.

no ale 60 w zabudowanym to sie mandat nalezy...

H. Jackson Brown, Jr.

Data: 2009-03-03 08:47:46
Autor: topek
Budzik pisze:
[...]

Nikt cie za 60 licznikowe nie zatrzyma. Nawet fotoradar sie nie wlaczy

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
<-- -napisane przez Kazika na poczatku lat 90-tych-- ->

Data: 2009-03-03 09:23:28
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail amerzy-to-mendy-je-PiPi-ne@post.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

po pierwsze sam twierdzisz ze szasady to zasady.
Skoro ty uwazasz ze 60 jest ok, to ja uwazam ze 70 jest ok, a jeszcze inny ze 80 - badz konsekwentny.

Znajomy otrzymał mandat za 46 na 40 wiec byłbym bardzo ostrozny z takimi twierdzeniami. Co do foto radaru to oczywiscie masz racje - tak sa ustawiane.

Data: 2009-03-03 09:50:09
Autor: topek
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
> Nikt cie za 60 licznikowe nie zatrzyma. Nawet fotoradar sie nie wlaczy
> po pierwsze sam twierdzisz ze szasady to zasady.
W pewnym sensie masz racje.
Zasady to zasady.
Jednak nie zgodze sie na takie zrelatywizowanie problemu.
Jak napijesz sie 2 lykow piwa i wsiadziesz za kierownice nie ma problemu.
Jak wywalisz 2 flaszki wyborowej juz jest problem.
Wiec nawet prawodawca widzi roznice, choc w obydwu przypadkach piles alkohol
przed jazda.

Skoro ty uwazasz ze 60 jest ok, to ja uwazam ze 70 jest ok, a jeszcze inny ze 80 - badz konsekwentny.
Nie bede, bo probujesz zrelatywizowac problem.
licznikowe 60 km/h to jest jakies 55km/h. Po prostu nie ma mojej zgody na uwalanie calej zasady bo przekroczyl ktos o
5km/h predkosc.
To nie rzutuje.
Mowie o skurwysynach jezdzacych 100 i wiecej po zabudowanym.

Znajomy otrzymał mandat za 46 na 40
W PL?
Czy w Szwajcarii.

wiec byłbym bardzo ostrozny z takimi  twierdzeniami.
I jaki dostal mandat?
Mozesz sie podeprzec jakims skanem?
Bo nie chce mi sie wierzyc.

Data: 2009-03-03 10:58:10
Autor: Cavallino
[...]

Czyli dalej więcej niż pozwalają przepisy.
Jakbyś nie był takim egoistą i nie przekładał własnego widzimisie NAD logiczne rozumowanie, to nie miałbyś wątpliwości, że już zasada została złamana.
Kwestia do dyskusji pozostaje więc zupełnie inna niż "Jeżdżę zgodnie z limitami".

Reasumując - moralność Kalego w czystej postaci.
A teraz wyzwij siebie od ch... i innych takich, zasłużyłeś. ;-)

Po prostu nie ma mojej zgody na uwalanie calej zasady bo przekroczyl ktos o
5km/h predkosc.

A mojej nie ma jak przekroczył 100.

To nie rzutuje.
Mowie o skurwysynach jezdzacych 100 i wiecej po zabudowanym.

A czemu akurat 100?
Jakaś magiczna granica Twojej fobii, czy jak?

Data: 2009-03-03 11:09:45
Autor: BaX

Użytkownik "topek " <topek2000@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:goiugh$93d$1inews.gazeta.pl...
> [...]

licznikowe 60 km/h to jest jakies 55km/h.
Po prostu nie ma mojej zgody na uwalanie calej zasady bo przekroczyl ktos o

A ja uważam, że   ~70km/h średnio bo to taka prędkość przy której w miare płynnie i ekonomicznie się poruszam, w dodatku nie musze redukować przy podjazdach bo tam mam ~80km/h średnio. Z racji, że dziennie robie te samą trase, a w tygodniu jakieś 5-6x to średnia w/g komputera wychodzi ~45km/h

Data: 2009-03-03 20:23:30
Autor: Budzik
> [...]

problemu. Jak wywalisz 2 flaszki wyborowej juz jest problem.
Wiec nawet prawodawca widzi roznice, choc w obydwu przypadkach piles

cos mnie omineło, czy rzeczywiscie jest tak, ze przed jazda mozna wypic dwa łyki a nie mozna flaszki?
Dotychczas myslałem ze jest tak, ze nie mozna miec we krwii odpowiedniej zawartosci i tu juz nie ma relatywizmu - nie mozna miec 051 i nie mozna miec 3 promili - w obu przypadkach nie mozna miec tak samo...

Skoro ty uwazasz ze 60 jest ok, to ja uwazam ze 70 jest ok, a jeszcze
inny ze 80 - badz konsekwentny.
Nie bede, bo probujesz zrelatywizowac problem.
licznikowe 60 km/h to jest jakies 55km/h.

to pisz, ze mowisz o liczniku pokazujacym 60 a nie o jezdzie 60...

Po prostu nie ma mojej zgody na uwalanie calej zasady bo przekroczyl
ktos o 5km/h predkosc.
To nie rzutuje.
Mowie o skurwysynach jezdzacych 100 i wiecej po zabudowanym.

To teraz cie zaskocze - potrafie wskazac kilka miejsc gdzie jazda z predkoscia 55 jest niebezpieczna i kilka innych gdzie 100 jest absolutnie bezpieczna. Ty piszesz o przepisach - ja o zdrowym rozsadku.

Znajomy otrzymał mandat za 46 na 40
W PL?
Czy w Szwajcarii.

w PL.
Nie saadzisz, ze gdybym mowił o szajcarii, to nie dawałbym tego jako argumentu, albo jakos bym to zaznaczył?

wiec byłbym bardzo ostrozny z takimi  twierdzeniami.

I jaki dostal mandat?
Mozesz sie podeprzec jakims skanem?
Bo nie chce mi sie wierzyc.

mysle ze 100 zł. O skan moge zapytac, ale zdziwiłbym sie.
Ojciec dostał za przekroczenie 30/53 na jakims moscie. Ja dostałem 71/50. To wszystko bardzo podobne przypadki.

"Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,
a każdy geniusz dzieckiem."  Artur Schopenhauer

Data: 2009-03-03 21:27:51
Autor: Cavallino
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:

To teraz cie zaskocze - potrafie wskazac kilka miejsc gdzie jazda z
predkoscia 55 jest niebezpieczna i kilka innych gdzie 100 jest absolutnie
bezpieczna.

Dokładnie tak.
Limity zamiast mózgu nigdy się nie przydają.

Data: 2009-03-04 10:06:39
Autor: topek
[...]
Dokladnie tak.
I 2 lyki piwa a nie wodki. Czytaj ze zrozumieniem.

Dotychczas myslałem ze jest tak, ze nie mozna miec we krwii odpowiedniej zawartosci i tu juz nie ma relatywizmu
Po 2 lykach piwa nie wiem czy cokolwiek wskaze alkomat.

- nie mozna miec 051 i nie mozna miec 3 promili - w obu przypadkach nie mozna miec tak samo...
Po 2 lykach piwa nie bedziesz mial 0,51 promila
To raz.
Uczepiles sie rzeczy niestotnej. Zacytuje Ci ponownie bo widac ze nie ograniasz:
[...]

Pisalem o licznikowym.
Znow wybiorczo czytasz.

Po prostu nie ma mojej zgody na uwalanie calej zasady bo przekroczyl
ktos o 5km/h predkosc.
To nie rzutuje.
Mowie o skurwysynach jezdzacych 100 i wiecej po zabudowanym.

To teraz cie zaskocze
Czuje sie wziety z zaskoczenia.
:>

- potrafie wskazac kilka miejsc gdzie jazda z predkoscia 55 jest niebezpieczna i kilka innych gdzie 100 jest absolutnie bezpieczna. Ty piszesz o przepisach - ja o zdrowym rozsadku.
A ja o regulach gry.
Nie przecze, ze sa takie miejsca, ale nie jestes zawieszonym w prozni bytem tylko sa inni ludzie na drodze, przy drodze. Ci ludzie ksztaltuja swoje zachowanie i podejmuja decyzje na podstawie regul/przyzwyczajenia.

Pieszy przechodzacy przez ulice nie spodziewa sie debila ktory leci 120 przez miasto.
Tak jak ty sie nie spodziewasz, ze otwierajac lodowke bedzie w srodku odbezpieczony granat.
Kumasz o co chodzi?

Problemem sa wlasnie chuje, ktorzy sobie sami przepisy ustalaja:
"a tutaj panie to mozna 100 spokojnie leciec, przeciez sa 2 pasy"
A potem sa tragedie, bo inny uzytkownik drogi nie wezmie pod uwage tego, ze mozna byc skurwywysynem i w miejscu gdzie jest do 50km/h jakis miszcz leci 100 lub wiecej.

Jesli dajesz przyzwolenie na "zdrowy rozsadek" w twoim rozumieniu to ktos, wedlug jego miary 200km/h bedzie rozsadna predkoscia.
I co wtedy?

Anarachia sie klasyczna zrobi jak kazdy miszcz bedzie jezdzil jak uzna za stosowne. Moze tak jezdzic ale na prywatnym torze. U siebie pod domem.
To o czym pisze to alfabet wspolzycia.
Zyj i daj zyc innym.

[...]
Nie sadze

I jaki dostal mandat?
Mozesz sie podeprzec jakims skanem?
Bo nie chce mi sie wierzyc.
mysle ze 100 zł. O skan moge zapytac, ale zdziwiłbym sie.
A ja mysle ze to urban legend.
Tez mam prawo sobie "myslec".

Ojciec dostał za przekroczenie 30/53 na jakims moscie. Ja dostałem 71/50. To wszystko bardzo podobne przypadki.
Tak, bardzo podobne.
46/40 to prawie to samo co 71/50
Jaja sobie robisz?

Data: 2009-03-04 22:12:00
Autor: Budzik
[...]

a gdzie ja pisałem o dwóch łykach wódki?
Odnosiłem sie do twojej wypowiedzi o dwóch łykach piwa i o takich dwóch łykach pisałem.

Dotychczas myslałem ze jest tak, ze nie mozna miec we krwii
odpowiedniej zawartosci i tu juz nie ma relatywizmu
Po 2 lykach piwa nie wiem czy cokolwiek wskaze alkomat.

skoro nie wiesz, to po co zakładasz ze mozna wypic?

[...]

aha. Z predkoscia tez widział róznice. PRzeciez nie napisał zeby zawsze jeschac z maks dostepna predkoscia - wlasnie po to (przynajmniej teoretycznie) zebys wlasnie przez przypadek nie jechał 51 i nie tłumaczył sie ze to przez nieuwage. Zawsze mozesz jechac 45 albo 40 albo nawet 35...

[...]

nie, nie czytam wybiorczo. Staram sie ciebie zrozumiec. Z jednej strony zasady to zasady, z drugiej sam oceniasz ze w danym miejscu przekroczenie o 10 jest ok (moj licznik nie ma np. az takich róznic o jakich piszesz). W innych przypadkach przekroczenie o 20 to skurwysynstwo - szukam logiki.

[...]

mało merytryczne wtracenie ale ok - czuj sie! :)

[...]
Tym bardziej lepiej jechac 70 niz 35. Kazdy bedzie oczekiwał ze na idiotycznej 50 bedziesz jechał 70, mało kto ze 40...

[...]

to wtedy nie jest zdrowy rozsadek...

[...]

nic dziwnego ze potem sam piszesz cos innego niz myslisz a w polowie jasnych stwierdzen musisz dopytac...

[...]

Nie, to nie to samo. 46/40 jest gorsze. Bo 50 jest prawie wszedzie i jest milion miejsc gdzie 70 jest az nadto rozsadna predkoscia chociaz obowiazuje 50. Z drugiej strony 40 sa stawiane czesto np. przy szkołach, czy przy innych tego typu miejscach i zakładajac ze nie jest godzina 4 rano, akurat w takich miejscach powinno sie IMO nie przekraczac predkosci.

Ale oczywiscie znow musi byc ale - znam takie postawione 40 ze tego, kto tam postawił 40 przesadziłbym na hulajnoge... --
Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

Data: 2009-03-18 11:48:16
Autor: Budzik
[...]

tak zeby pokazac ze jest fajnie powiem tylko ze dzis otrzymałem list z fotka - przekroczenie 61/50...
100zł - 2 punkty.
coraz wieksze kurestwo sie z SM robi...

Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

Data: 2009-03-18 12:59:56
Autor: Maciej
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Zamontuj sobie CB i nawigacje mającą w bazie fotoradary np iGO. Pozdrawiam

Data: 2009-03-18 13:01:32
Autor: Maciej
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
A tak nawiasem mówiac przekroczenie o 11 km to żadne przekroczenie. Chyba że dla Straży Miejskiej. Slyszałem że tam są najbardziej wybitne jednostki.

Data: 2009-03-18 12:06:12
Autor: kamil

"Maciej" <blacksentinel@ANTISPAMo2.pl> wrote in message news:gpqnqr$ocq$2news.onet.pl...
A tak nawiasem mówiac przekroczenie o 11 km to żadne przekroczenie. Chyba że dla Straży Miejskiej. Slyszałem że tam są najbardziej wybitne jednostki.

A o 12 juz jest, czy moze o 13? 14? 15? Gdzie lezy granica?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-18 13:19:42
Autor: Maciej
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Witam. Ja mam znajomego policjant z drogówki to mowił mi że on łapie powyżej 25 km/h przekroczenia i tak też nastawia fotoradary, powyżej 25km/h przekroczenia. Ale tak jest w woj. lubuskim.

W Ustawie Prawo o Ruchu Drogowym jest napisane że jesteś zobowiązany do prędkości 50 km/h w terenie zabudowanym, w taryfikatorze punkty karne są przy przekroczeniu powyżej 5 km/h.

Jeśli chcesz się w temat zgłębić proponuje zakupić któryś z komentarzy do ustawy PoRD. Znajdziesz na pewno jakis na www.allegro.pl lub www.naukowa.pl.

Pozdrawiam

Data: 2009-03-18 12:46:19
Autor: kamil
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy

"Maciej" <blacksentinel@ANTISPAMo2.pl> wrote in message news:gpqot0$sbd$1news.onet.pl...
Witam. Ja mam znajomego policjant z drogówki to mowil mi ze on lapie powyzej 25 km/h przekroczenia i tak tez nastawia fotoradary, powyzej 25km/h przekroczenia. Ale tak jest w woj. lubuskim.

W Ustawie Prawo o Ruchu Drogowym jest napisane ze jestes zobowiazany do predkosci 50 km/h w terenie zabudowanym, w taryfikatorze punkty karne sa przy przekroczeniu powyzej 5 km/h.

Wiec jak to sie ma do "A tak nawiasem mówiac przekroczenie o 11 km to zadne przekroczenie."?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-18 13:18:16
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail kamil@spamwon.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

domyslam sie ze ma sie tak, iz kolega Maciej jest zorientowany, ze SM nie powstała w celu sprawdzania predkosci tylko w celu dbania o bezpieczenstwo.

Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy
dopisał mu humorek zamiast escape wcisnął enter i rozjebał World Trade Center.

Data: 2009-03-18 14:40:23
Autor: Cavallino
[...]

Nie.
O porządek w mieście.

Data: 2009-03-18 15:33:18
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

:)
bezpieczenstwo to tez porzadek.
W kazdym razie na pewno nie po to zeby przynosic jak najwieksze zyski...

P.S. Słyszałem ze w Poznaniu w zeszłym roku foto radary zarabiły srednio po milion złotych na sztuke - gdzie mozna zarejestrowac tego typu działalnosc? Chetnie sie tym zajme! W imie bezpieczenstwa, prawa porzadku i wszystkich innych "gówno prawda" pierdół o ktorych bede musiał opowiadac, zeby kasowac takie pieniadze... Milion złotych...
"Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,
że w ten sposób staje się potworem."  Fryderyk Nietzsche

Data: 2009-03-18 13:18:15
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail blacksentinel@ANTISPAMo2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

A tak nawiasem mówiac przekroczenie o 11 km to żadne przekroczenie. Chyba że dla Straży Miejskiej. Slyszałem że tam są najbardziej wybitne jednostki.

przeciez juz nawet najwieksi zwolennicy fotek na tej grupie otwarcie przyznwali ze nie chodzi o przekroczenie, bezpieczenstwo i inne bzdety ale o kase wiec...
Dziwie sie tylko, ze za 100 zł chce im sie tony papierków wypisywac.
Chyba w ramach odwetu poprosze o jakichs kilka interpretacji, dodatkowe ksera homologacji itp - skoro lubia pisac, kserowac itd...

"Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"
Jan Jakub Rousseau

Data: 2009-03-18 13:26:50
Autor: kamil

"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:18032009.0E6535B2budzik61.poznan.pl...
[...]

A wszystko dlatego, ze w imie swietej zasady "kij im w oko" uparles sie, ze bedziesz tam jezdzic 70km/h i koniec.

Gdyby w tym samym miejscu stalo ograniczenie do 70km/h, jechal bys 90. I psioczyl na glupia SM.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-18 15:33:14
Autor: Budzik
[...]

zdaje ci sie.
Po pierwsze nie jechałem 70.
Po drugie boje sie jezdzic 50 na godzine - mam wrazenie ze wtedy sprawiam najwieksze zagrozenie na drodze, bo jade z inna predkoscia niz wszyscy inni.
No chyba ze uwazasz, ze 60 to duzo?

Gdyby w tym samym miejscu stalo ograniczenie do 70km/h, jechal bys 90.
I psioczyl na glupia SM.

zacznijmy od tego, ze skoro dostałem mandat 61/50 to w takim miejscu jechałbym 81...
Nie zmienia to faktu ze rzeczywiscie jezdze okolo 20 powyzej normy - powód - bedac pol roku temu złapanym przez policmajstrów usłyszałem od nich ze fotoradary ustawiane sa + 20. Wydawało mi sie to zdrowo rozsadkowe...

"Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."
Zbigniew Trzaskowski

Data: 2009-03-18 15:44:02
Autor: kamil

"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:18032009.5424CC32budzik61.poznan.pl...
[...]

Wszystko zalezy od miejsca i warunkow na drodze, nieraz 50 to wystarczajaca predkosc.

[...]

Nie chce rozpoczynac wojny, bo i tak kazdy ma swoje racje i ich sie trzyma, chce tylko zauwazyc, ze taka "zdroworozsadkowa" granice mozna sobie stawiac wedle wlasnego uznania, co prowadzi do anarchii. Dla ciebie 60 jest bezpieczne i byc moze tak jest, dla kolegi M5 bezpieczne bedzie tam 200, bo "ma dobre hamulce". I jak inaczej ustalic, kto ma racje, niz postawic ograniczenie i zmuszac ludzi do jego przestrzegania?

Rozmawialem wczoraj z ojcem, ciekawy widok mial z okna kilka dni temu:

http://www.gniezno.com.pl/17_03_2009_wypadek.html

Mozg dziewczyny zbierano do plastikowego woreczka. Dlatego tak - wkurwia mnie cwaniactwo uwazjace ze 10 wiecej mozna, bo jest bezpiecznie, a moze nawet 13, albo 17 wiecej, a wlasciwie to dlaczego by nie 30 wiecej?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-18 17:03:14
Autor: Budzik
[...]

30 to tez jest wystarczajaca predkosc.
Mnie wystarczy swiadomosc ze to 50 ustawiono zarówno dla mnie jak i dla 10 tonowej ciezarówki - wiec 10 wecej to zaden problem.
25-30 to juz duzo - nadal w wielu miejscach mozna tyle jechac ale po pierwsze staram sie tego nie robic, a poza tym to juz jest w ogole szersza dyskusja pod tytułem - ja kw polsce stawia sie znaki...

[...]

popytaj wsród znajomych - ja mam akurat spora grupe zawodowych kierowców.
Wiekszosc z nich jezdzi + 20, w wielu miejscach +30, nigdy + 50. 200 to nawet przy super hamulcach idiotyzm - kazdy ci to powie. To jest wlasnie zdroworozsadkowosc - przejezdzaja rocznie po 100-150 tysiecy km i wypadki miewaja wtedy kiedy ktos w nich wjedzie.
I co najwazniejsze - wlepianie mandatu za przekroczenie ponizej 20 to dla kazdego z nich skurwysynstwo!

[...]

filmik obejrze dopiero za chwile, niemniej w ten sposób mozna w ogole byc za zatrzymaniem wszelkiego ruchu szybszego niz 20km/h. Ba, na rowerze tez mozna sobie glowe roztrzaskac.

No i juz doczytałem. Zupelnie nie wiem co chciałes pokazac tym artykułem. Moze chodziło o to ze na Wrzesińskiej jest pełno znaków i nie wiadomo gdzie skupic wzrok?

"Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,
abyśmy nieustannie pozostali czujni." - Paulo Coelho

Data: 2009-03-19 08:16:49
Autor: kamil

"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:18032009.6C089CEFbudzik61.poznan.pl...
Osobnik posiadający mail kamil@spamwon.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

30 to tez jest wystarczajaca predkosc.

Wedlug CIEBIE.

Mnie wystarczy swiadomosc ze to 50 ustawiono zarówno dla mnie jak i dla 10
tonowej ciezarówki - wiec 10 wecej to zaden problem.

Takich osob jak TY kilka tysiecy rocznie ginie. Tez wydaje im sie, ze znak ustawiono dla 10-tonowej ciezarowki, a oni swietnie panuja nad samochodem. Byli tak samo pewni siebie, jak Ty.

No i juz doczytałem. Zupelnie nie wiem co chciałes pokazac tym artykułem.
Moze chodziło o to ze na Wrzesińskiej jest pełno znaków i nie wiadomo gdzie
skupic wzrok?

Na ulicy Wrzesinskiej obowiazuje ograniczenie do 50km/h. Jakis kretyn uznal, ze on doskonale panuje nad pojazdem, a to ograniczenie dotyczy 10-tonowych ciezarowek i emerytow w Matizach, a nie takiego miszcza kierofnicy w oplu. Pojmujesz juz bezsens Twojej argumentacji?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-19 17:18:43
Autor: Budzik
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Użytkownik kamil kamil@spamwon.com ...

30 to tez jest wystarczajaca predkosc.

Wedlug CIEBIE.

nie, według mnie.
według kazdego, kto pisze ze 50 jest wystarczajace.
Przypomina to co juz tu powiedziano nie raz - nie ma bezpiecznej predkosci.

[...]

Nie rozumiesz ze to nie o pewnosc siebie chodzi?
Ja nie jazdze 10-20 wiecej niz norma albo czasmi 10-20 mniej bo jestem super hiper kierowca, tylko dlatego, ze widze co sie dzieje na drodze.
Widze jaka jest widocznosc, jakie warunki, oceniam jakim jade autem (inaczej osobowym (nowym, nie posladanym z przystanku, jak w innym poscie raczyłes napisac, inaczej ciezarówka)

Nie badz głupi i nie daj sobie wmawiac, ze te kika tysiecy ginie dlategom ze nie zastosowało sie w 100% do stojacego przy drodze znaku ograniczenia predkosci - to demagogia tych, ktorzy:
a) ciagna kase z mandatów
b) sa odpowiedzialni za bezpieczenstwo (zdajesz sobie sprawe ze latwiej powiedziec ze ktos jest winny niz ja)
c) wiedza co trzeba zrobic ale byłoby to o wiele mniej ciekawe dla TV, o wiele trudniejsze i w dodatku mogloby nie przyniesc poklasku. Reasumujac - znacznie fajniej powiedziec ze zarobiło sie milion zlotych na radarze, niz przekazac, ze dzieki swojej dzialanosci zalatano 100 niebezpiecznych dziur i przebudowano 10 niebezpiecznych zakretów.

[...]

I z tego artykułu wiesz juz wszystko? Gratuluje!
A ja ostatnio przejechałbym goscia jadac 20km/h. Mozesz opisac jak to sie stało?

Data: 2009-03-20 09:41:52
Autor: kamil

"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:Xns9BD378FD5651Dbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Rozumiem i nie neguje Twojego zdrowego rozsadku, chce jedynie pokazac ze naprawde trudno jest ocenic, kto rzeczywiscie widzi co sie dzieje na drodze i prawidlowo ocenia warunki, a kto nie.. Stad wziely sie ograniczenia, ktore powinny dotyczyc wszystkich, inaczej mamy anarchie.

Zebym nie wyszedl na kapelusznikowatego swietoszka, tez nieraz przekraczam predkosc, wszyscy to robia, ale mimo to uwazam ze pewne zasady istnieja po to, zeby je przestrzegac. Inna sprawa, ze trudno porownywac te 10-tonowa ciezarowke do sportowego samochodu AWD z hamulcami wielkosci kola zamachowego, a jednak ograniczenia sa takie same dla wszystkich.

I z tego artykułu wiesz juz wszystko? Gratuluje!
A ja ostatnio przejechałbym goscia jadac 20km/h. Mozesz opisac jak to sie
stało?

Nie z artykulu, z relacji ojca ktory widzial zajscie z okna.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-20 10:18:39
Autor: Budzik
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Osobnik posiadający mail kamil@spamwon.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Nie z artykulu, z relacji ojca ktory widzial zajscie z okna.

no i?
Gosc jechał 60 zamiast 50 na godzine? Stad ten wypadek?

"Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo
jest uświadomoć sobie, że w gruncie rzeczy patrzymy na ich genitalia"

Data: 2009-03-20 11:10:54
Autor: kamil

"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:20032009.2495A145budzik61.poznan.pl...
[...]

Jechal z predkoscia, ktora uznal za bezpieczna bedac pewnym, ze widzi dobrze droge i przewiduje ewentualne zagrozenia. Jak wiekszosc kretynow powodujacych wypadki.

EOT z mojej strony.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-20 21:48:36
Autor: Budzik
[...]

no, no - czyli ja o slimakach a ty o rzodkiewkach.
Przeciez ja nie mowie o zapierdalaniu 100 po terenie zabudowanym, ale o czepianiu sie minimalnego przekroczenia.
Ale cóz - zdaje sobie sprawe ze to moglo byc twoje dziecko...

EOT z mojej strony.

ok.

"Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."
Gabriel Laub

Data: 2009-03-21 11:40:03
Autor: J.F.
On Fri, 20 Mar 2009 11:10:54 -0000,  kamil wrote:
[...]

A on spowodowal wypadek ? Moze dobrze przewidzial zagrozenia - on caly, pasazer caly,
pieszy-samobojca zabity.

A jakby chciec wszystko przewidywac to bym z bunkra nie wychodzil, bo
przeciez zawsze moze spasc fortepian na samochod..

J.

Data: 2009-03-18 17:38:38
Autor: masti
Dnia Wed, 18 Mar 2009 15:44:02 +0000, kamil napisał(a):

Mozg dziewczyny zbierano do plastikowego woreczka. Dlatego tak - wkurwia
mnie cwaniactwo uwazjace ze 10 wiecej mozna, bo jest bezpiecznie, a moze
nawet 13, albo 17 wiecej, a wlasciwie to dlaczego by nie 30 wiecej?

a wiesz, że jedyną bezpieczną prędkością jest 0 (zero) km/h?

--
mst <at> gazeta <.> pl
Jeep Grand Cheeroke 4.0L, Ford Mondeo 1,8

Data: 2009-03-18 22:29:02
Autor: jerzu
On Wed, 18 Mar 2009 17:38:38 +0000 (UTC), masti <gone@to.hell> wrote:

a wiesz, że jedyną bezpieczną prędkością jest 0 (zero) km/h?

Zawsze może spaść fortepian.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-03-18 22:31:13
Autor: Artur Maśląg
jerzu pisze:
masti <gone@to.hell> wrote:

a wiesz, że jedyną bezpieczną prędkością jest 0 (zero) km/h?

Zawsze może spaść fortepian.

To już trzeci raz w tym tygodniu :)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-03-19 08:17:41
Autor: kamil

"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:ba56a7650d187ab1edb7ef9216c5edf8f650.pl.eu.org...
Dnia Wed, 18 Mar 2009 15:44:02 +0000, kamil napisal(a):

Mozg dziewczyny zbierano do plastikowego woreczka. Dlatego tak - wkurwia
mnie cwaniactwo uwazjace ze 10 wiecej mozna, bo jest bezpiecznie, a moze
nawet 13, albo 17 wiecej, a wlasciwie to dlaczego by nie 30 wiecej?

a wiesz, ze jedyna bezpieczna predkoscia jest 0 (zero) km/h?

Nie sprowadzaj wszystkiego do absurdu. Jesli ktos uznal, ze bezpieczne tam jest 50, to zapewne szanse na zabicie dwoch osob na przejsciu dla pieszych sa znikome, w przeciwienstwie do sytuacji gdyby obowiazywalo tam ograniczenie do 80.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-19 09:40:13
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2009-03-18 16:33,  *Budzik* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Po drugie boje sie jezdzic 50 na godzine - mam wrazenie ze wtedy sprawiam najwieksze zagrozenie na drodze, bo jade z inna predkoscia niz wszyscy inni.

Tu jest pies pogrzebany - ja mam to samo uczucie :)
Jakoś w Niemczech na ten przykład nie mam najmniejszego problemu jechać 50 po mieście, ba czuję się przy tym OK, bo wiem, że wszyscy (no 90%) jadą podobnie - w Polsce jakbym tak jechał to by minie wielokrotnie otrąbiona i omigano - nie wspomnę o wyprzedzających gdzie popadnie - na pasach i skrzyżowaniach włącznie. Po prostu u nas się nie da jeździć przepisowo.
Gdyby prawo było egzekwowane to ja osobiście nie miałbym nic przeciwko temu - na razie wolę jeździć tak jak inni - dla własnego i pieszych bezpieczeństwa.

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-03-18 16:43:14
Autor: BaX
[...]

A widzisz, NIE! Gdyby tam gdzie dziennie musze jechać było 80-90 zamiast obecnych 50 jechał bym na pewno przepisowo. A tak zwalniam tam gdzie wiem, że stoją, a po za tym to "rura" bo wqrwia mnie niemiłosiernie jak musze na prostej szerokiej drodze hamować tylko po to żeby przylokać czy nie stoją pajace z radarem.

Data: 2009-03-18 15:47:07
Autor: kamil

"BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote in message news:gpr4sl$l03$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Tu gdzie mieszkam, pomimo ze obywateli jest 20 milionow wiecej, na drogach ginie polowa tego, co w Polsce. Pewnie dlatego, ze mniej jest wqrwionych frustratow, ktorzy zaoszczedzenie 5 minut w drodze do pracy uwazaja za punkt honoru i tam, gdzie stoi 60 - ludzie jada 60.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-18 17:03:14
Autor: Budzik
[...]

chcesz powiedziec, ze u ciebie ginie az tyle ludzi??? Dlaczego tak duzo, skoro wszyscy jezdza przepisowo? Przeciez w takiej szwecji nie ginie prawie nikt. To dlaczego u ciebie gina, skoro jezdza przepisowo?

Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.
Frank Herbert

Data: 2009-03-18 23:25:04
Autor: Cavallino
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:18032009.7E43A97Ebudzik61.poznan.pl...
[...]

Jaki widzisz sens rozmowy z tym przygłupim kapeluszem?
Że mi go koniecznie z kf musisz wyciągać?

Data: 2009-03-19 08:19:43
Autor: kamil

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:gprsds$725$1news.onet.pl...
[...]

Widzisz chlopie - ja nie mam problemu z dlugoscia pindola. Mam szybkie auto, ktorym potrafie jezdzic przepisowo, nie poskladanego z przystanku trupa, ktorym musze za wszelka cene wyprzedzac kazdego na drodze.

PLONK

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-19 17:18:44
Autor: Budzik
[...]

chciałbym zwrocic uwage ze pisanie do osoby i odpowiadanie jej na posty, wiedzac ze ma cie w KF jest... hmmm... głupie...

Data: 2009-03-19 08:18:29
Autor: kamil

"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:18032009.7E43A97Ebudzik61.poznan.pl...
[...]

W Szwecji ginie tyle samo.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-20 09:42:16
Autor: kamil

"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:Xns9BD3791CDEE5budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Tyle samo, co u mnie, wiec kiepski przyklad podales.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-20 10:18:37
Autor: Budzik
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Osobnik posiadający mail kamil@spamwon.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

tyle samo co u nas?

Tyle samo, co u mnie, wiec kiepski przyklad podales.

mieszkasz w Szwecji?
Myslałem ze w UK.

Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,
że ktoś wbrew woli próbował będzie mnie leczyć

Data: 2009-03-20 11:11:54
Autor: kamil

"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:20032009.1071F1D8budzik61.poznan.pl...
[...]

Mieszkam w UK, smiertelnosc na drogach praktycznie taka sama, jak w Szwecji. Nie pojmuje, czegos sie tej Szwecji uczepil.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-20 11:13:52
Autor: kamil
[...]

http://www.fco.gov.uk/en/travelling-and-living-overseas/travel-advice-by-country/europe/sweden

"In 2007 there were 471 road deaths in Sweden (source: DfT).  This equates to 5.2 road deaths per 100,000 of population and compares to the UK average of 5.0 road deaths per 100,000 of population in 2007."

Czyli nawet gorzej w tej Twojej Szwecji, niz w UK. Wyjasnisz wiec, dlaczego podales ja jako przyklad?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-20 21:48:35
Autor: Budzik
[...]

podałem ja za przykład, poniewaz kojarzyła mi sie z programem majacym na celu zupełne wyeliminowanie ofiar smiertelnych z komunikacji drogowej.
Poza tym kojarzy mi sie, ze tam wszyscy jezdza bardzo przepisowo.

Miemniej nadal zastanawia mnie,, skad przy o wiele lepszej infrastrukturze i o wiele lepszym przestrzeganiu przepisów az tyle ofiar smiertelnych na drogach?

"Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest
miliarderem"   - Charlie Chaplin

Data: 2009-03-18 17:04:51
Autor: BaX
[...]

Prawdopodobieństwo trafienia kogoś na pustej drodze przez pola jest pewnie dużo mniejsze niż w centrum "wsi" /miasta/. A tak się składa, że drogą którą się poruszam to w 50% przynajmniej ma mało wspołnego z "zabudowanym" mimo tego jest zabudowanym. I nie ma to nic wspólnego z "oszczędnością" 5 min, jak bym chciał się przejechać i pooglądać widoczki za oknem to pojade autobusem ale po to jade samochodem aby wsiąść i jechać, a nie snuć się za traktorem z gnojem, "L", autobusem, czechem z przyczepką załadowaną styropianem, "złotówą" i innym tałatajstwem które czasami odnosze wrażenie że zgubiło się na drodze i nie wie czego szuka.

Rzecz w tym, że jak mi się ostatnio zdarza jeździć do Wrocławia to bez zbednego wysiłku i przekraczania prędkości robie 23x km w 150 min, spróbuj zrobić z wrocławia w tym czasie 230km na północ nie łamiąc większości przepisów. Spróbuj przejechać z Bielska 230km na północ PRZEPISOWO w czasie 150min, nie da się bo albo stoją, albo radar, albo światła, albo dziury.

Dlatego mam w nosie ograniczenia prędkości i jeżeli uważam, że mam taką ochote przekraczam, nie mam nie przekraczam ale reszte przepisów szczególnie odnoszących się do wyprzedzania w miejscach niedozwolonych przestrzegam.

Data: 2009-03-18 17:43:48
Autor: Bartas_M5
[...]

bo taka jest prawda. Ja na przykład, nie po to kupiłem BMW, żeby przestrzegac ograniczeń, stać w korkach czy na czerwonym świetle. Wystarczy stosowac podstawowe zasady bezpieczeństwa, skupić się odpowiednio na drodze, patrzeć co wyprawiają lewusy za kierownicą, mieć dobre hamulce a można całkiem zwinnie i bezpiecznie się przesznieszać naginając przepisy.
A SM i Policja zamiast się czepiać i wyciągać kase, wzieli by sie lepiej za prawdziwych bandytów.

Data: 2009-03-18 21:23:24
Autor: jarek d.

Użytkownik "Bartas_M5" <bartas_m5@interia.pl> napisał w wiadomości news:gpr8ef$2kj1$1opal.icpnet.pl...
[...]

Tak się zastanawiam, czy doktoryzujesz się z zachowań usenetowych i te trollowanie służy do zbierania materiałów do pracy, czy tak po prostu bez sensu trollujesz?

Co nie zmienia faktu, że dość zabawne są te Twoje posty. Tak trzymaj.

jarek d.

Data: 2009-03-18 22:54:05
Autor: Bartas_M5
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
ciiii....

;-)

Data: 2009-03-03 10:26:25
Autor: Cavallino
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:03032009.55AEB4ABbudzik61.poznan.pl...
[...]

Ja np. czasem nawet 150 uważam za ok. ;-)

Data: 2009-03-03 09:53:29
Autor: Budzik
[...]

no juz nie przesadzaj. W zabudowanym? Gdzie?

Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia
jeśli będziesz wystarczająco szybko jeździł.

Data: 2009-03-03 10:59:37
Autor: Cavallino
[...]

Droga bezkolizyjna z trzema lub więcej pasami ruchu w każdą stronę.
Wypisz wymaluj poznańska Trasa Katowicka, czy Niestachowska (przy małym ruchu).

Data: 2009-03-03 20:38:31
Autor: Budzik
[...]

Katowicka - 100-120 ok. 150 - troche zbyt wyboisto.
Niestachowska - duzo zjazdów, łuk, podjazd do ronda z kiepską widocznościa swiateł - 100 - bardzo ok. 120 - przy małym ruchu. 150 - IMO przesada. Wyobraz sobie jakby wszyscy jechali tam 150...

"Nic na to nie można poradzić. To byłby
dobry tytuł do historii mojego życia."  Irwin Shaw

Data: 2009-03-03 21:42:02
Autor: Bartas_M5
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Ja Niestachowską jak jade to mam przelotową w moim M5 ok 180.
Ale znam swoje możłiwości, możliowści swojego auta więc robie to bezpiecznie.
Trasą Katowicką można spokojnie tez tyle jechać.
Najważniejsze to  skupienie na drodze i innych kierowcach, dobry refleks i mocne hamulce.

Data: 2009-03-03 21:45:14
Autor: Cavallino
[...]

Jasne, tam gdzie braki w asfalcie, czyli na wiadukcie się nie da 150, warto zwolnić (ze względu na auto, a nie na brak bezpieczeństwa).
Ale dziury są tylko w jedną stronę. ;-)

Niestachowska - duzo zjazdów, łuk, podjazd do ronda

A czy ja mówię, że 150 masz grzać na całej długości, nawet wjeżdżając na rondo?
Trochę wyobraźni.

Wyobraz sobie jakby wszyscy jechali tam 150...

No wyobrażam sobie i co?
Zazwyczaj na lewym pasie jeździ się tam niewiele wolniej.

Data: 2009-03-04 07:08:28
Autor: Budzik
[...]

sa na obu, choc rzeczywiscie wyjazd z Poznania w wielu miejscach jest juz wyremontowany.

Niestachowska - duzo zjazdów, łuk, podjazd do ronda

A czy ja mówię, że 150 masz grzać na całej długości, nawet wjeżdżając
na rondo?
Trochę wyobraźni.

no tak, ale mowimy o limitach. Ty znasz te droge, ale wielu nie.

Wyobraz sobie jakby wszyscy jechali tam 150...

No wyobrażam sobie i co?
Zazwyczaj na lewym pasie jeździ się tam niewiele wolniej.
ja niestachoska przelatuje ok 100km/h i wyprzedzaja mnie pojedyncze samochody wiec nie przesadzałbym z tymi czestymi 150... --
"Początek i koniec zawsze są jednością."
Frank Herbert

Data: 2009-03-03 11:20:57
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Budzik pisze:
[...]

W DC to się zdarza, ale nie należy tego uznawać za OK. Nawet
jak prędkość jest podniesiona do 70km/h.

Data: 2009-03-03 12:03:54
Autor: JG
Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
W DC to się zdarza, ale nie należy tego uznawać za OK. Nawet
jak prędkość jest podniesiona do 70km/h.
Pusta Siekierkowska, czy Wisłostrada na Bielanach?

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-03-03 20:38:34
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail uzx@skasuj_antyspam_tlen.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

W DC to się zdarza, ale nie należy tego uznawać za OK. Nawet
jak prędkość jest podniesiona do 70km/h.
Pusta Siekierkowska, czy Wisłostrada na Bielanach?

pytałem Cavallino, bo w sumie zastanawiałęm sie nad tym w kontekscie Poznania.
Warszawy na tyle nie znam, wiec sie nie wypowiadam.

"Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"
Francois La Rochefoucauld

Data: 2009-03-03 17:44:00
Autor: jerzu
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
On Tue, 03 Mar 2009 08:47:46 +0100, topek
<topek-s*amerzy-to-mendy-je-PiPi-ne@post.pl> wrote:

Nikt cie za 60 licznikowe nie zatrzyma. Nawet fotoradar sie nie wlaczy

Ja kiedyś zapłaciłem mandat za 69/60. Więc nigdy nie mów "nigdy".

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-03-03 20:38:33
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Nikt cie za 60 licznikowe nie zatrzyma. Nawet fotoradar sie nie wlaczy

Ja kiedyś zapłaciłem mandat za 69/60. Więc nigdy nie mów "nigdy".

zaraz cie topek o skan mandatu poprosi...

udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć."  William Wharton

Data: 2009-03-04 10:09:08
Autor: topek
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Nikt cie za 60 licznikowe nie zatrzyma. Nawet fotoradar sie nie wlaczy
Ja kiedyś zapłaciłem mandat za 69/60. Więc nigdy nie mów "nigdy".

zaraz cie topek o skan mandatu poprosi...
Mam wrazenie ze po prostu probujesz swoj miszczowski styl jazdy usprawiedliwac.
A takie wtyki sobie chlopaku daruj.

Data: 2009-03-04 11:11:18
Autor: Cavallino
Użytkownik "topek" <topek-s*amerzy-to-mendy-je-PiPi-ne@post.pl> napisał w wiadomości news:49ae4537$1news.home.net.pl...
[...]

Tu nie ma co usprawiedliwiać.
Raczej cieszyć się, że nie jest się bezjajowym kapelusznikiem.

Data: 2009-03-04 10:58:17
Autor: topek
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy

> Mam wrazenie ze po prostu probujesz swoj miszczowski styl jazdy > usprawiedliwac.

Tu nie ma co usprawiedliwiać.
Raczej cieszyć się, że nie jest się bezjajowym kapelusznikiem.

Ignoruje cie jak moge wiec nei pisz do mnie.
Apelowanie o przestrzeganie regul gry w spolecznosci czy pietnowanie
skretynialych chujow za kierownica nazywasz bezjajecznym kapelusznictwem i
nieuzywaniem mozgu.
Tupet z tych, ze nawet szkoda to komentowac.

Ja tez potrafie jechac w zabudowanym 150km/h, tez moge ci zajechac droge, tez
moge Cie wypchnac z kolejki, tez moge cie przejechac na pasach, tez moglbym,
po prostu, byc chujem. Ale nie jestem. Inaczej mnie wychowano.

Ja po prostu nie uwazam, ze jestem miszczem i wolno mi wszystko co uznam za
stosowne/sensowne.

EOT I bez odbioru.

topek -> jak zawsze... --

Data: 2009-03-04 12:08:39
Autor: Cavallino
Użytkownik "topek " <topek2000@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:golms9$enl$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Tu nie ma co usprawiedliwiać.
Raczej cieszyć się, że nie jest się bezjajowym kapelusznikiem.

Ignoruje cie jak moge wiec nei pisz do mnie.

To nie zaczynaj z kapeluszniczymi wynurzeniami i będzie git.
Przenieś się na jakieś forum dla takich jak Ty i tam sobie truj.

Apelowanie o przestrzeganie regul gry w spolecznosci czy pietnowanie
skretynialych chujow za kierownica nazywasz bezjajecznym kapelusznictwem i
nieuzywaniem mozgu.

Dokładnie tak.
Zwłaszcza reguł które ktoś sobie wymyślił i które nie mają z rozumem nic wspólnego.

Data: 2009-03-04 22:12:01
Autor: Budzik
[...]

ja miszczowski????
Chyba zartujesz - bardzo staram sie nie przekraczac predkosci o wiecej niz 20 km w miescie i 30 poza.
I wlasnie to mnie boli ze z takim podejsciem zaplaciłem juz kilka mandatów w sytuacjach gdzie najwiekszym zagrozeniem było skaleczenie sie papierem przy wypisywaniu mandatu. --
"Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest
sprawienie, by ludzie wierzyli, że już ją znają."  Frank Herbert

Data: 2009-03-04 23:20:21
Autor: Cavallino
[...]

Zmień podejście, będzie Cię bolało mniej.

To samo topek, który przekłada niemieckie zasady, na polskie warunki, a tak się nie da.
W Niemczech to ja sam chętnie przestrzegam prędkości, choćby dlatego że tam się czuje, że drogowcy i kierowcy grają w jednej drużynie, a nie przeciwko sobie.

Jak jest ograniczenie, to jest powód i lepiej w to uwierzyć zanim się coś wywinie.

Data: 2009-03-05 00:38:23
Autor: J.F.
On Wed, 4 Mar 2009 23:20:21 +0100,  Cavallino wrote:
[...]

Hm, zdarzalo mi sie lamac niemieckie ograniczenia i to nawet bardzo
sporo. Ba - jadac za Niemcem, a przynajmniej za niemiecka rejestracja.

J.

Data: 2009-03-05 00:55:42
Autor: Cavallino
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Mówisz o tych na autostradzie, czy na zwykłej drodze?
Na autostradzie to faktycznie - często przeginają.

Ale na krajówce bezsensownego ograniczenia do 30 czy 40 nie widziałem.
Za to gdzie się da obwodnice, ekspresówki itd.

Data: 2009-03-04 10:08:15
Autor: topek
jerzu pisze:
[...]

Mozlwie. Ala taki mandat i takie przekroczenie predkosci miesci sie w tzw "zdrowym rozsadku" i odrobinie empatii w kierunku otoczenia po ktorym sie prouszasz

Data: 2009-03-02 19:09:26
Autor: Tomasz Pyra
BaX pisze:

Oczywiście ktoś powie, że zysk czasowy znikomy i zgoda ale różnica w jeździe jak by inna.

No właśnie powie i pewnie będzie miał racje...
Zysk czasowy zazwyczaj bardzo mały.
Jazda 70 jest równie nieemocjonująca co jazda 50.
Jedyny mierzalny parametr który się zmienia ponad wszelką wątpliwość to wzrasta zużycie paliwa.

Po co więc jechać szybciej niż wolno?

Data: 2009-03-03 10:19:14
Autor: BaX
[...]

Pewnie że wzrasta, jak piłuje na '3' przez 5km bo wrzucając '4' auto się "dusi".

Po co więc jechać szybciej niż wolno?

Po to żeby nie wajchować biegami co chwila jak mam z górki/pod górke, po to żeby nie wlec się po kilka km na '3'

Data: 2009-03-03 20:22:11
Autor: Tomasz Pyra
BaX pisze:
[...]

Masz samochód który przy 70 zużywa mniej paliwa niż przy 50, i dusi się przy 50km/h na IV biegu?
Witamy pierwszego na p.m.s. posiadacza Veyrona

Po co więc jechać szybciej niż wolno?

Po to żeby nie wajchować biegami co chwila jak mam z górki/pod górke, po to żeby nie wlec się po kilka km na '3'

Wybacz, ale jak długo jeżdżę tak długo jeszcze się z takimi problemami na drodze nie spotkałem :)

Data: 2009-03-03 21:26:48
Autor: Cavallino
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:

Masz samochód który przy 70 zużywa mniej paliwa niż przy 50, i dusi się przy 50km/h na IV biegu?

No co Ty?
Diesel 1.6 też się krztusi przy 50 km/h na czwartym biegu.
60 km/h to taka prędkość graniczna dla czwórki.

Wybacz, ale jak długo jeżdżę tak długo jeszcze się z takimi problemami na drodze nie spotkałem :)

A ja codziennie.

Data: 2009-03-03 21:58:25
Autor: Tomasz Pyra
Cavallino pisze:
[...]

Faktycznie co do duszenia to Vectra którą czasami jeżdżę na III biegu przy 50km/h ma coś około 1800rpm (a to jest silnik benzynowy), więc oczywiście IV to już będzie za wysoko.
Tyle że się po prostu wtedy jeździ 50km/h na III biegu.

Ale przy 70km/h zużywa więcej paliwa niż przy 50km/h, w dieslu różnica będzie jeszcze większa bo diesle z natury są sprawniejsze przy niskim obciążeniu.

Akurat 50km/h to dość popularna prędkość poruszania się samochodu i zapewne już tak to jest zrobione żeby z taką prędkością dało się jeździć :) W dodatku oszczędnie.

Wybacz, ale jak długo jeżdżę tak długo jeszcze się z takimi problemami na drodze nie spotkałem :)

A ja codziennie.

To może lepiej kupić ASB zamiast się męczyć?

Data: 2009-03-03 22:03:49
Autor: Cavallino
[...]

Ano właśnie.
Katorga.

Ale przy 70km/h zużywa więcej paliwa niż przy 50km/h

Nie zakładałbym się że przy 70 km/h na IV zużywa się więcej niż przy 50 km/h na III.
Jeśli już to założyłbym się odwrotnie.

Akurat 50km/h to dość popularna prędkość poruszania się samochodu

Wleczenia się samochodu.

Wybacz, ale jak długo jeżdżę tak długo jeszcze się z takimi problemami na drodze nie spotkałem :)

A ja codziennie.

To może lepiej kupić ASB zamiast się męczyć?

A co to takiego?
Jeśli już to lepiej jeździć taksówką.

Data: 2009-03-03 22:39:59
Autor: Tomasz Pyra
Cavallino pisze:
[...]

Taka sama katorga jak jazda 70, 90 czy 120 - powoli, ale co zrobić?
Jeździć po mieście 160+km/h żeby nie było aż tak nudno?

To ile czasu zajmie przejazd w mieście zależy w zasadzie w całości od warunków ruchu, a to czy jedziemy 50km/h czy ile fabryka dała to już ma wpływ minimalny.

Ale przy 70km/h zużywa więcej paliwa niż przy 50km/h

Nie zakładałbym się że przy 70 km/h na IV zużywa się więcej niż przy 50 km/h na III.

No ale tak właśnie jest...
Zwłaszcza że tam gdzie obowiązuje 50km/h to jednak jest zazwyczaj ruch miejski i poza porą nocną rzadko udaje się utrzymywać tą prędkość niezmienną przez przynajmniej kilka kilometrów.
A jak trzeba co chwilę hamować na światłach to w ogóle rozpędzanie się do 70km/h sporo podbija zużycie paliwa.

Niestety co by się nie nakombinować to żeby w mieście zużywać mało paliwa to trzeba jechać woooolno. Nawet mocnym samochodem.

Automagiczna Skrzynia Biegów

Data: 2009-03-03 22:50:24
Autor: Bartas_M5
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Dlatego trzeba mieć jaja żeby po mieście jechac 160, i dodatkowo przelatywac na czerwonym. Wtedy można zaoszczędzić naprawdę dużo czasu.
Trzeba to tylko robić z głową a jest to bezpieczne.

Data: 2009-03-04 09:37:34
Autor: BaX
[...]

Mam nadzieje, że żartujesz albo że nie jeździsz BMW.

Data: 2009-03-03 22:53:59
Autor: Cavallino
[...]

Odwrotnie proporcjonalnie większa.

Jeździć po mieście 160+km/h żeby nie było aż tak nudno?

To już przesada, dokładnie taka sama jak 50- (gdy da się więcej).

Nie zakładałbym się że przy 70 km/h na IV zużywa się więcej niż przy 50 km/h na III.

No ale tak właśnie jest...

Jak to policzyłeś?
Masz jakieś równanie?

A jak trzeba co chwilę hamować na światłach to w ogóle rozpędzanie się do 70km/h sporo podbija zużycie paliwa.

Eeee ta, przy 50 zatrzymujesz się dokładnie tak samo często, albo i częściej.
W Poznaniu nie ma zielonej fali, a jeśli jest (bo stara sygnalizacja) to na 90 a nie 50. ;-)

To może lepiej kupić ASB zamiast się męczyć?

A co to takiego?

Automagiczna Skrzynia Biegów

Automat?
Może i lepiej, ale mnie zmiana biegów aż tak nie męczy, bardziej wleczenie się.

Data: 2009-03-04 00:05:59
Autor: Tomasz Pyra
Cavallino pisze:

Taka sama katorga jak jazda 70, 90 czy 120

Nie.
Odwrotnie proporcjonalnie większa.

Niestety, ale jazda po ulicy 120 która zazwyczaj bywa dość szeroka i prosta nie wzbudza we mnie żadnych większych emocji niż jazda po tej samej ulicy 50km/h.
Taka sama nuda.

Jeździć po mieście 160+km/h żeby nie było aż tak nudno?

To już przesada, dokładnie taka sama jak 50- (gdy da się więcej).

Dać to się zazwyczaj da, pytanie czy to ma jakikolwiek sens.
Bo problem jest taki że jazda 70 jest bardziej niebezpieczna, mniej ekonomiczna, a przejechanie z punktu A do B w mieście zajmuje mimo wyższej prędkości przelotowej w zasadzie tyle samo czasu.

Owszem, są miejsca gdzie ograniczenie do 50 to przesada, zazwyczaj tam gdzie nie ma ruchu pieszych, a ruch pojazdów jest z minimalną ilością przecięć, czyli np. jakieś wloty i wyloty z miast gdzie tablica "teren zabudowany" stoi w granicach administracyjnych miasta, a do pierwszych zabudowań są całe kilometry.
Ale tam gdzie jest prawdziwe miasto, gdzie chodzą piesi i co chwile jest skrzyżowanie tam 50 wystarczy w zupełności.

Nie zakładałbym się że przy 70 km/h na IV zużywa się więcej niż przy 50 km/h na III.

No ale tak właśnie jest...

Jak to policzyłeś?

Długość otwarcia wtryskiwaczy/ilość impulsów prędkościomierza

Z tym że oczywiście przy stałej prędkości różnica między 50 a 70km/h nie jest duża. Duża się robi jak co kawałek trzeba przyspieszać do tej prędkości.

A jak trzeba co chwilę hamować na światłach to w ogóle rozpędzanie się do 70km/h sporo podbija zużycie paliwa.

Eeee ta, przy 50 zatrzymujesz się dokładnie tak samo często, albo i częściej.

Pewnie mniej więcej tak samo często trzeba przyspieszać, ale rozpędzenie do 50km/h to 2x mniejsza energia kinetyczna niż rozpędzenie do 70km/h, a więc i paliwa zużyje się znacznie mniej.
Przy wielu hamowaniach i przyspieszaniach to są spore oszczędności paliwa.

Data: 2009-03-04 00:18:14
Autor: Cavallino
[...]

Czyli większość mojego ruchu po mieście.

Ale tam gdzie jest prawdziwe miasto, gdzie chodzą piesi i co chwile jest skrzyżowanie tam 50 wystarczy w zupełności.

Może Tobie.

Długość otwarcia wtryskiwaczy/ilość impulsów prędkościomierza

Chyba obrotomierza.

[...]

Najlepiej pchać auto.

Data: 2009-03-04 09:30:53
Autor: BaX
[...]

Ale ja nie jeżdże w mieście, racz przeczytać co napisałem na początku jak sie starasz polemizować. Ja mam 17km drogi do firmy gdzie są dwa skrzyżowania na których musze się zatrzymać i dwa ronda. Przez 3/4 moge śmiało śmigać 80km/h, ba są dni, że nawet nie mam potrzeby wcisnąć hamulca przez te 3/4 trasy i nie jade wolniej niż 70km/h.

Data: 2009-03-04 09:56:01
Autor: BaX
[...]

LOL, 17 km /x2/ które robie dziennie mam jechać na III bo ciągle to zabudowany, a ja oprócz dwóch miejsc gdzie się zatrzymuje i może kolejnych 2-3 przypadków często nawet redukuje do III.

Data: 2009-03-04 10:21:56
Autor: BaX
[...]

*nawet nie redukuje do III

Data: 2009-03-04 09:25:50
Autor: BaX
[...]

Po co od razu Veyron, wystarczy 3litrowa benzyna, przy 50km/h na '4' biegu to mam poniżej 2000 obr. a to dobre dla diesla nie benzyny.

[...]

Znaczy co, piłujesz na 4 biegu 50km/h pod gore?

Data: 2009-03-02 15:58:19
Autor: DoQ
topek pisze:
[...]

Co sie dziwisz skoro przyklad idzie z góry.
Policja nagina przepisy ruchu drogowego, poseł Kurski dołącza się do kolumny pojazdów uprzywilejowanych (żeby mu się szybciej jechało) itd itd.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-03-02 15:19:35
Autor: topek
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Co sie dziwisz skoro przyklad idzie z góry.
Sorry, ale dla mnie to zaden argument.
Raczej Armutszeugnis (swiadectwo biedy/beznadzieji), jak to bracia germanie
mowia, jesli ktos sie taka argumentacja posluguje.
Jezdze jak chuj bo kurski tez tak jezdzi.
No i dlaczego przyklad nie moze isc z dolu? :)

A co do tego ze politycy nie maja poczucia obciachu, wstydu, zenuly to prawada :-/
Nawet Niesiolowski, ktorego lubie i ktory wygladal na faceta bezkompromisowego
bronil post factum Czumy, czyli sprawy przegranej.
Tak samo mendziarz Kurski: "Dobrze mi sie jechalo" i szczerzy morde do kamery.
Mnie to sie noz w kieszeni otwiere i dlonie sie w piesci zaciskaja na taki
tupet. No ale to zupelny offtop.

Data: 2009-03-02 20:03:42
Autor: DoQ
topek pisze:

Jezdze jak chuj bo kurski tez tak jezdzi.
No i dlaczego przyklad nie moze isc z dolu? :)

Autorytet z dołu? :)

[...]

Niezupełny offtop. Tacy ludzie nami rządzą, taka jest mentalność społeczeństwa (w końcu kto ich wybrał?), społeczeństwo widzi uśmiechniętego pajaca w telewizorze który ma w dupie jakieś tam przepisy... to i oni mają.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-03-02 20:10:58
Autor: topek
DoQ pisze:
topek pisze:

Jezdze jak chuj bo kurski tez tak jezdzi.
No i dlaczego przyklad nie moze isc z dolu? :)
Autorytet z dołu? :)
Tak, dlaczego nie.
NIe slyszales o oddolnych ruchach, ktore monarchie obalaly, imperia obalaly? :)

Niezupełny offtop. Tacy ludzie nami rządzą, taka jest mentalność społeczeństwa (w końcu kto ich wybrał?), społeczeństwo widzi uśmiechniętego pajaca w telewizorze który ma w dupie jakieś tam przepisy... to i oni mają.
To tez niestety prawda.
Przecietny Polak jest niestety "w lesie" i o zgrozo, czesto mu z tym dobrze.

Data: 2009-03-02 18:30:48
Autor: Rafał \"SP\" Gil
topek pisze:

[...]

Faktem jest, że tłumaczenia mają hujowe. ALTI naprowadził mnie kiedyś ;) filmikiem, i jak mnie łapią, to zawsze mówię, że "lubię zapierdalać" albo lecę, bo na końcu trasy niunia z rozłożonymi nogami leży a mnie się ruchać chce.

Ty mi powiedz jedno - na huj oni się pytają "gdzie/dokąd/dlaczego się pan tak śpieszy panie kierowco?"

Albo wystawia mandat i niech spier*ala - skoro się spieszyłem, to nie mam czasu na pogadanki z niebieskim fiutem, albo niech bierze te 100 PLN z dowodu rejestracyjnego i hej!

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-03-02 20:04:49
Autor: DoQ
Rafał "SP" Gil pisze:
topek pisze:

[...]

Podobno argument "sranie mnie wzięło i zaraz puszczę" też działa nieźle, jeszcze nie miałem okazji wypróbowac:)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-03-03 17:47:24
Autor: jerzu
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
On Mon, 02 Mar 2009 18:30:48 +0100, "Rafał \"SP\" Gil"
<usenet@motopower.pl> wrote:

Ty mi powiedz jedno - na huj oni się pytają "gdzie/dokąd/dlaczego się pan tak śpieszy panie kierowco?"

Mają po prostu zadatki na aktorów. Takich do filmów klasy C ;-) Może
myśli jeden z drugim że jakiś Wajda go zauważy :-)

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-03-02 21:42:17
Autor: Marcin Jan
topek pisze:
[...]

hej
ja odkąd przestałem być faktycznym studentem, to nigdy nie negocjuję zawsze mówię spieprzyłem niech Pan pisze ile się należy. I co? I zawsze dostaje jakiś tam upust od policjanta :). Choć kiedyś jak zaśpiewał mi 400 stówki to już chciałem skomleć jak ostatnia pizda ale powiedziałem twardo niech pan pisze i co patrze na kwicie - 200 pln :).

--
Z pozdrowieniem
marcin jan

"Nienawidzę Twoich poglądów, ale dam się zabić abyś mógł je głosić"

Data: 2009-03-03 12:28:17
Autor: kamil

"Marcin Jan" <tonieemail@gazeta.pl> wrote in message news:gohgbm$ld1$1inews.gazeta.pl...
topek pisze:

[...]

Bo niektorzy to rozumieja, a niektorzy nie. Tak samo, jak jeden grzecznie zwroci kelnerowi uwage ze zupa nieco za zimna i poprosi o wymiane, a drugi rozedrze morde na caly lokal i nie pomysli, ze po czyms takim bedzie mial do talerza naplute przez kazdego w kuchni.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-03 13:58:59
Autor: JG
kamil pisze:
[...]
Żebyś się nie zdziwił, jak normalnie zwracasz uwagę... ;)
Po opowieściach paru kolegów pracujących w zawodzie nie wiem, czy miałbym śmiałość poprosić w najkulturalniejszy sposób o podgrzanie niedosmażonego kotleta :)

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-03-03 13:11:32
Autor: kamil

"JG" <uzx@skasuj_antyspam_tlen.pl> wrote in message news:goj9j9$r8u$1inews.gazeta.pl...
kamil pisze:
[...]

No to moje szczescie, ze trafiam na cieple zawsze. :-)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-03 21:30:23
Autor: Bartas_M5
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Dzisiaj w programie samozwańczy szeryf w ciężarówce, który wymusza pierwszeństwo na "zaszybko jeźdżących" żeby ich nauczyć przepisowej jazdy. Omało nie rozwalił na rondzie radiowozu. No i oczywiście nie widzi w tym nic złego, bo on tak zawsze wymusza., hehehe Typowy kierowca ciężarówki.
I ta blondzia w A-klasie, co zarabia 400zł (chyba za  zrobienie loda). Chamski kurwiszon bez honoru.
Ostatnio w tym programie jest wysyp bezrobotnych albo żyjących z  pensji minimalnej, ale jeżdzących dobrymi bryczkami:)
No i ten dres z fiioletowym bmw wyprzedzający rariole po lewej stronie wysepki. Ehh, ułańska fantazyja:)

Data: 2009-03-03 21:46:21
Autor: Andrzej
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy

Użytkownik "topek " <topek2000@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gogbf3$6pp$1inews.gazeta.pl...

w chwili obecnej
tekst zlapanego
policja jest po to by szkodzic obywatelom

koles dostal 24pkt 1000zl
ciagle wyprzedzanie itp

na podstawie kamerki filmujacej pojazdy z tylu...

oczywiscie to ta sama ekipa co zlapala kolesia w BMW 730
nie ogladam tego czesto ale cos mocno podejrzewam ze robia to specjalnie
nie no tak to mozna pracowac

raz prowokacje i zamulanie ruchu, drugi raz jazdna na upor za kolesiami
co lamia przepisy
i dokladnie tyle by bylo wiecej albo blizej 20
zastanawialiscie sie czemu nikomu nie zabrali prawka?
dlaczego nie jezdza tak dlugo za swoimi ofiarami by
eleminowac ich z ruchu?

Data: 2009-03-05 20:30:25
Autor: topek
Po dzisiejszym "Piracie"
topek pisze:
Na tej grupie generalnie jedzie sie sam program, pt: "uwaga pirat".
cut
topek -> jak zawsze pozdrawiajacych
Dawno takiego hardcoreowego odcinka nie widzialem.
Jakis tepy chuj (nie umiem inaczej) w tirze chcial przyhamowac osobowke na rondzie bo za szybko jechala. Znaczy wyjechal/zajechal jej droge.
Zeby sie tak sonsabicz na jakims drzewie, slupie zatrzymal.
I jeszcze tlumaczenie, ze nie tylko on tak jezdzi.
Jezu... :-/

Agresja bufonow, ktorzy nienawidza policji i nie maja do niej szacunku bo sonsabicz i sonsabiczka wyprzedzaja na pasach i skrzyzowaniu.
Jaki trzeba miec tupet

Noz sie w kieszeni otwiera.
Wykonalem errate tego postu bo miesa bylo znacznie wiecej.

Podobali mi sie jedni policjanci ktorzy nie byli potulnymi barankami tylko do goscia konkretnie: "A co pan sobie mysli"
Wypadalo by mendzie ryja obic.

Jedynie to glupkowate pytanie: "gdzie sie pan tak spieszy" mnie irytuje.

Data: 2009-03-05 20:35:36
Autor: Cavallino
Po dzisiejszym "Piracie"
Użytkownik "topek" <topek-s*amerzy-to-mendy-je-PiPi-ne@post.pl> napisał w wiadomości news:49b02858news.home.net.pl...
topek pisze:
Na tej grupie generalnie jedzie sie sam program, pt: "uwaga pirat".

I teraz będziesz nam tu zaśmiecał grupę każdorazowymi emocjami ,po każdym odcinku tego programu?

Data: 2009-03-05 20:49:48
Autor: topek
Po dzisiejszym "Piracie"
I teraz będziesz nam tu zaśmiecał grupę każdorazowymi emocjami ,po każdym odcinku tego programu?
Tak, bede Wam

--
topek-> jak zawsze...

Data: 2009-03-05 23:30:11
Autor: Cavallino
Po dzisiejszym "Piracie"
Użytkownik "topek" <topek-s*amerzy-to-mendy-je-PiPi-ne@post.pl> napisał w wiadomości news:49b02ce1$1news.home.net.pl...
I teraz będziesz nam tu zaśmiecał grupę każdorazowymi emocjami ,po każdym odcinku tego programu?
Tak, bede Wam

A za co nas ten zaszczyt spotyka?
Nie ma lepszych miejsc do tego narzekania?

Data: 2009-03-06 08:32:24
Autor: topek
Po dzisiejszym
A za co nas ten zaszczyt spotyka?
Sam nie wiem
?

Nie ma lepszych miejsc do tego narzekania?
Nie znam lepszego miejsca

topek -> jak zawsze...

Data: 2009-03-06 17:40:57
Autor: DoQ
Po dzisiejszym
topek pisze:

Nie ma lepszych miejsc do tego narzekania?
Nie znam lepszego miejsca

Napisz cos o kapeluszach to sie uaktywni, o tym wolno pisac zawsze i wszedzie ;-)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-03-05 21:04:11
Autor: Artur Maśląg
Po dzisiejszym "Piracie"
topek pisze:
(...)
Dawno takiego hardcoreowego odcinka nie widzialem.

Nie widziałem, ale to chyba nieistotne :)

[...]

Poczytaj sobie pms - tu nawet osobówkami chcą tiry "chamować" (pisownia
zamierzona). Inna sprawa, że nurt "edukacyjny" jest dość popularny :(

Agresja bufonow, ktorzy nienawidza policji i nie maja do niej szacunku bo sonsabicz i sonsabiczka wyprzedzaja na pasach i skrzyzowaniu.
Jaki trzeba miec tupet

Weź się chłopie trochę otrząśnij - edukować trzeba, ale ta forma nie
jest najszczęsliwszą :(

Noz sie w kieszeni otwiera.
Wykonalem errate tego postu bo miesa bylo znacznie wiecej.

Gdybym miał rzucać mięchem, to bym to robił od dawna - jednak nie
uważam tego za stosowne. Polska jest krajem dzikim w zakresie
bezpieczeństwa (pisałem już wcześniej - 3 miejsce od końca w Europie).
Mamy samych mistrzów i "nieposłuszeństwo obywatelskie" (C) Cavallino.
Czas, by ktoś ich utemperował - skutecznie.

Podobali mi sie jedni policjanci ktorzy nie byli potulnymi barankami tylko do goscia konkretnie: "A co pan sobie mysli"

Obejrzę przy okazji.

Wypadalo by mendzie ryja obic.

Obić? Nie - 24h do aresztu i PJ na miesiąc zawieszone. Jakoś we Francji
tak nie pyskują :)

Jedynie to glupkowate pytanie: "gdzie sie pan tak spieszy" mnie irytuje.

Weź pod uwagę, ze to telewizja i trochę pograć trzeba :)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-03-06 08:51:47
Autor: topek
Po dzisiejszym
Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> napisał(a): Ale masz arturze oldskulowy adres mail :)

> Dawno takiego hardcoreowego odcinka nie widzialem. Nie widziałem, ale to chyba nieistotne :)
Dawno takiego hardcoreowego pirata nie bylo.
Warto zobaczyc.

> [...]
zamierzona). Inna sprawa, że nurt "edukacyjny" jest dość popularny :(
Tirman chcial edukowac osobowke, ktora jego zdaniem za szybko jechala (sic!)
i zajechal jej droge.
Kumasz to Arturze?
Dla mnie to himalaje skretynienia i zbydlecenia.
Mojej zonie tez taki tirman wyjechal (ona jechala prosto on z naprzeciwka
jadac, wykonywal lewoskret). Byl pisk opon i o malo co... Zona przez tydzien roztrzesiona.
:-((

Chyba pojade na wakacje do Afganistanu i kupie sobie granatnik ppc.
Bede eliminowal chwasty mentalne ze spoleczenstwa.

> [...]
> Jaki trzeba miec tupet Weź się chłopie trochę otrząśnij - edukować trzeba, ale ta forma nie
Forma nazywania sonsabiczow po imieniu?
Szkoda ze policja nie moze nawtykac debilowi.
Koles wyprzedza na pasach, na skrzyzowaniu, na podwojnie ciaglej i jak go
policja zatrzymuje, to mowi ze Policja w PL jest od tego, zeby obywatela w
polsce gnebic.
TO nie jest tupeciarski sonsabicz?
Policja by mu (a raczej otoczeniu) pomogla gdyby go zastrzelila.
Nie za to wykroczenie (choc tez) ale wlasnie za to za zerowe poczucice winy i
jeszcze atakowanie policji ktora swoje obowiazki wykonuje.
Z tak chorym podejsciem nie ma szans na normalne spoleczenstwo :-/

Gdybym miał rzucać mięchem, to bym to robił od dawna - jednak nie
uważam tego za stosowne.
A ja nie potrafie na ta chwile inaczej skanalizowac swojego oburzenia.
Gdyby to bylo live to bym zwyczajnie fizycznie takiego pacjenta (np tirmana)
uszkodzil (albo on mnie).

[...]
To jest w tym wszystkim najgorsze. Nie sam fakt stwarzania niebezpieczenstwa
na drodze ale calkowicie spieprzony system wartosci, brak pokory i szacunku do
innych ludzi na drodze.
Bo to jest przyczyna tak naprawde. Walenie mandatow to tylko oddzialywanie na
skutek.
Smieszne jest rowniez to, ze taki miszcz mysli, ze reszta jadacych prawidlowo
to cioty, kapeluszniki i jelenie co jezdzic nie potrafia (albo nie maja czym). Otoz sonsabiczu dresiarski, jesli to czytasz, to wiedz, ze ja tez potrafie
jechac 150km/h przez wioske, mam przyzwoite auto i tez moglbym ci metr na
zderzaku wisiec na autostradzie przy 140km/h.
Ale nie robie tego, bo nie jestem bydlakiem.
To takie same myslenie o drugim czlowieku jak, nie przymierzajac, ustapienie
miejsca w autobusie osobie starszej/kobiecie w ciazy, czy nie parkowanie na
miejscach dla niepelnosprawnych.

Powyzszy akapit nie byl do Ciebie Arturze rzecz jasna.

> Podobali mi sie jedni policjanci ktorzy nie byli potulnymi barankami > tylko do goscia konkretnie: "A co pan sobie mysli" Obejrzę przy okazji.
Obejrz, obejrz, zanim sie skonczy :)

> Wypadalo by mendzie ryja obic. Obić? Nie - 24h do aresztu i PJ na miesiąc zawieszone. Jakoś we Francji
tak nie pyskują :)
Dokladnie. Z taki wystep na drodze zabrac prawko na miesiac a w razie recydywy
na pol roku i juz.

> Jedynie to glupkowate pytanie: "gdzie sie pan tak spieszy" mnie irytuje. Weź pod uwagę, ze to telewizja i trochę pograć trzeba :)
:) Niemniej jest to nadal glupkowate.

Data: 2009-03-06 09:59:02
Autor: Cavallino
Po dzisiejszym
Użytkownik "topek " <topek2000@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

Koles wyprzedza na pasach, na skrzyzowaniu, na podwojnie ciaglej i jak go
policja zatrzymuje, to mowi ze Policja w PL jest od tego, zeby obywatela w
polsce gnebic.

No i generalnie ma rację.
Choć akurat jemu się należało.

[...]

Czas aby utemperować kapeluszników.
A dzikość to trzeba zmieniać od podstaw - na cywilizowanych drogach na dzikie zachowania jest mniej miejsca, a to co Wam jawi się jako mistrzostwo kierownicy, jest na nich normalną jazdą, o jaką wszystkim chodzi.

Data: 2009-03-06 09:03:47
Autor: kamil
Po dzisiejszym

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:goqoko$3q1$1news.onet.pl...
[...]

Cham pozostanie chamem bez wzgledu na to, czy siedzi w oborze czy ktos go na salony przypadkiem wpuscil.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-06 14:02:05
Autor: Bartas_M5
Po dzisiejszym
Czas aby utemperować kapeluszników.

Popieram. Nie można w poełni wykorzystać swoich umiejętności i możliwości wozu, bo kapelusze to skutecznie uniemożliwiają, czym wprowadzają zagorzenie na drodze.

Data: 2009-03-19 18:05:58
Autor: robert
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy

juz bedzie zupelna bonanza w wykonaniu bezrobotnych w XC90 z CB na dachu :-/

Dziwne że jeszcze nie zakazali posiadania tego w samochodzie.

--

Uwaga pirat - zenujacy kierowcy