Uwaga pirat - zenujacy kierowcy

Data: 2009-03-02 11:41:56
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
topek pisze:
Na tej grupie generalnie jedzie sie sam program, pt: "uwaga pirat".
Ja chcialbym zjechac bydleta ktore zapieprzaja 120 w zabudowanym a potem
skomla u pana policjanta, ze bezrobotny, ze do matki chorej jechal, ze to, ze
tamto.

Na grupie jeszcze się dowiesz, że takie zachowania są bardzo rzadkie.

Zero klasy.

A czego się spodziewasz?

No i pan policjant zeby jeszcze maly mandaCIK i malo punkCIKOW (jak ja nie
znosze tego zdrabniania, choc i policja jest nie lepsza: dowodzik, samochodzik).
Wedlug mojej miary trzeba byc lachem najgorszego sortu, zeby przy kamerze
TVNu, swiadkach itd skomlec u pana Policjanta o punkCIKI chociaz wiekszosc wie
o widelkach i punktach naleznych za dany wyczyn.

Chyba do tej pory 2 kierowcow widzialem, ktorzy by zareagowali: "tak spieprzylem sprawe, jestem tego swiadomy, prosze pisac i przepraszam"

A czego się spodziewasz? Ostania jakaś "dama" była zdzwiwona, ze jej
SC (chyba) jechało aż 111km/h - to przecież niemożliwe :)

Gdzies mi sie o oczy obilo, ze maja mandaty podniesc a punkty zniesc. Wtedy to
juz bedzie zupelna bonanza w wykonaniu bezrobotnych w XC90 z CB na dachu :-/

Tak, tak - były takie pomysły i nadal są. Nie ma to jak spieprzyć
zasadę, na której są takie systemy oparte.

Mam wrazenie, ze tylko punkty i wizja utraty prawka niektorych utrzymaja w ryzach.

Gdyby zaczęli tracić na miesiać za jazdę ponad 50km/h po zabudowanym, to
dużo szybciej zaczęło by się robić normalnie.

Data: 2009-03-02 11:46:14
Autor: Michas
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Cóż, generalnie zachowania ludzkie jakie wymieniłeś to tylko przełożenie ogólnego poziomu społeczeństwa i jego zachowania na sprawę podejścia do przepisów PoRD w tym przypadku. A problem leży w tym że obecnie w KAŻDEJ dziedzinie widać wszechobecne zdziczenie, samolubstwo posunięte do granic możliwości, dziadostwo, zidiocenie, często wręcz debilizm. I tylko się zastanawiam czy to nasze czasy są wyjątkowe i czy to tylko mnie przeszkadza..

M.

Data: 2009-03-02 12:11:45
Autor: J.F.
Użytkownik "Michas" <nastraty1@gmail.com> napisał w wiadomości news:gogddl$kma$1news.task.gda.pl...
[...]

Eee tam. Skoro takie blaganie przynosi skutek, to czemu nie stosowac ?

A przeciez to nawet w kodeksy wpisane ze jak sie wyrazi skruche i przeprosi, to wyrok bedzie lagodniejszy :-P

J.

Data: 2009-03-02 12:18:29
Autor: Michas
[...]

Aha, no tak, idąc tym tropem to właściwie Policja powinna przeprosić złapanego - bo to przecież to oni jemu krzywde robią tym mandatem..

M.

Data: 2009-03-02 13:44:27
Autor: J.F.
Użytkownik "Michas" <nastraty1@gmail.com> napisał w wiadomości news:gogfa4$o98$1news.task.gda.pl...
[...]

A powinni, powinni - za brak autostrady, sygnalizacji, bezkolizyjnych skrzyzowan :-)

J.

Data: 2009-03-02 15:59:30
Autor: DoQ
J.F. pisze:

[...]

?? Dlaczego policja?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-03-02 16:15:47
Autor: J.F.
Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:gogsc4$5qv$1atlantis.news.neostrada.pl...
J.F. pisze:
[...]

Jak zatrzymuja, to niech przepraszaja :-)
W imieniu ministra MSW :-)

J.

Data: 2009-03-10 21:25:52
Autor: Bartas_M5
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Doktorek z Seata dał dzisiaj popis:)
Żenua

Data: 2009-03-02 12:22:26
Autor: krzysiek82
Michas pisze:
I tylko się
zastanawiam czy to nasze czasy są wyjątkowe i czy to tylko mnie przeszkadza..

M.

Mnie także to przeszkadza nie jesteś sam, problem jest taki, że takie zachowania są tolerowane. Nigdzie za granicą czegoś takiego z takim nasileniem nie zaobserwowałem.

--
krzysiek82

Data: 2009-03-02 14:16:32
Autor: J.F.
Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:gogg5v$200$1nemesis.news.neostrada.pl...
Mnie także to przeszkadza nie jesteś sam, problem jest taki, że takie zachowania są tolerowane. Nigdzie za granicą czegoś takiego z takim nasileniem nie zaobserwowałem.

Moze za tamtymi granicami taryfikator wprowadzili 50 lat temu, i wszyscy wiedza ze nie ma dyskusji - nalezy sie 50 euro i gadanie nic nie da.
Czasem konczy sie zastrzeleniem policjanta :-)

J.

Data: 2009-03-02 12:17:02
Autor: Kuba \(aka cita\)
Artur 'futrzak' Maśląg wrote:

A czego się spodziewasz? Ostania jakaś "dama" była zdzwiwona, ze jej
SC (chyba) jechało aż 111km/h - to przecież niemożliwe :)

ostatnio to sie jeden tam u nich popłakał .. jak usłyszał 1000zł i 20 pkt

Data: 2009-03-02 12:21:26
Autor: kml

Użytkownik "Kuba (aka cita)" <idiota@z.pl> napisał w wiadomości news:gogf7j$1sv$1inews.gazeta.pl...
Artur 'futrzak' Maśląg wrote:

A czego się spodziewasz? Ostania jakaś "dama" była zdzwiwona, ze jej
SC (chyba) jechało aż 111km/h - to przecież niemożliwe :)

ostatnio to sie jeden tam u nich popłakał .. jak usłyszał 1000zł i 20 pkt

LOL Mam nadzieje, że to sie pojawi na Youtube :)

kml

Data: 2009-03-02 12:37:26
Autor: krz

Artur 'futrzak' Maśląg wrote:

[...]

Gdybyś dostał taki mandacik to też byś się pewnie popłakał :>

Data: 2009-03-02 13:12:35
Autor: kml

Użytkownik "krz" <aud_tekk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:goggdp$apl$1inews.gazeta.pl...

LOL Mam nadzieje, że to sie pojawi na Youtube :)

Gdybyś dostał taki mandacik to też byś się pewnie popłakał :>

Nie, na pewno bym się nie popłakał przed kamerą TVN. Co najwyżej w samochodzie jak już bym kawałek odjechał :P

kml

Data: 2009-03-02 12:26:56
Autor: topek
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Nie, na pewno bym się nie popłakał przed kamerą TVN. Co najwyżej w samochodzie jak już bym kawałek odjechał :P
Ja mialem taka sytuacje.
Piatek 13-tego.
Wracam z Wawy. Przy ostatnim ograniczeniu, zanim S8 sie z A1 przed piotrkowem
polaczy jest ograniczenie do 70km/h.
Black out. Nie zauwazylem (a jezdze w miare przepisowo i na kazdym
ograniczeniu zwalniam).
105/70km/h = iles punktow karnych + 300 lub 400zl.
No to ja do policjantow, zeby mi pokazali "pistolet" ile czasu minelo od
"strzalu". Tak to wkurzylo policjanta i mi powiedzial, ze jestem chamski i
daje mi 400zl, ta wyzsza.
Jeszcze jak zobaczyl niemieckie prawko to zaczelo sie filozofowanie za 5zl.
Ze on byl w Niemczech i widzial. I prawdziwy niemiec, itd...
Mowie mu, pisz Zdzisiek, nie mam ochoty z Toba wiecej dyskutowac z reszta nie
mam z czego sie wywijac bo ewidentnie przysnalem i moja wina. Schluß i punkt :>
Przyszla (obecna) zona i pan policjant zjechal do 300zl ale mowil ze: "z tym panem (czyli ze mna) nie bedzie dyskutowal, bo jestem chamski i sie
wywyzszam (tak bylo)"
A ja tylko o czas pomiaru spytalem :-/

No ale jeden, dwoch czy pieciu kretynow w mundrach nie zmienia mojego szacunku
do Policji.

Tak na marginesie lapac na predkosc przy "autostradzie" to masakra.
Stajesz na awaryjnym i mijaja cie tiry 100km/h metr od ciebie :-/

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Data: 2009-03-02 13:34:55
Autor: P.H.
[...]

na jakiej autostradzie?? tam nawet nie jest droga ekspresowa, a w miejscu w którym tak drastycznie złamałeś przepisy jest przejście dla pieszych. co by było gdyby tym przejściem szły dzieci do szkoły?? pirat jesteś!! (a tir nie jedzie szybciej niż 90km/h - nawet na autostradzie)

pzdr ;-)
Piotr

Data: 2009-03-02 12:50:56
Autor: topek
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
na jakiej autostradzie??
Widziales cudzyslow?

tam nawet nie jest droga ekspresowa, a w miejscu w którym tak drastycznie złamałeś przepisy jest przejście dla pieszych. co by było gdyby tym przejściem szły dzieci do szkoły?? pirat jesteś!!
Jestem/bylem w tym momencie i nie dorabiam do tego ideologii.
Mozesz mi uwierzyc, ze to chwilowy blackout, albo nie uwierzyc. Na to juz nie
mam wplywu.

(a tir nie jedzie szybciej niż 90km/h - nawet na autostradzie)
:) Duza mi roznica.
A i niemalo jest tirow majacych ograniczniki predkosci po "tuningu".

Data: 2009-03-02 13:23:59
Autor:
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
co by było gdyby tym przejściem szły dzieci do szkoły??

"sprawdzic, czy nie ksiadz"
;)

--
pozdr
janku

Data: 2009-03-02 17:03:50
Autor: JG
topek pisze:
[...]
(...)
Ale chyba jechałeś tam trochę czasu temu?
Od czasu, kiedy jest tam fotoradar, to policji w tamtym miejscu nie widziałem...

Za to niemile się zdziwiłem miśkami stojącymi w 3 miejscach na ograniczeniu do 100 km/h :(

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-03-02 16:25:18
Autor: topek
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Ale chyba jechałeś tam trochę czasu temu?
Od czasu, kiedy jest tam fotoradar, to policji w tamtym miejscu nie widziałem...
Tak ze 2 lata temu :)

Data: 2009-03-03 17:37:43
Autor: jerzu
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
On Mon, 02 Mar 2009 17:03:50 +0100, JG <uzx@skasuj_antyspam_tlen.pl>
wrote:

Od czasu, kiedy jest tam fotoradar, to policji w tamtym miejscu nie widziałem...

Żebyś się kiedyś nie naciął. Stoją sobie dalej czasami.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-03-02 15:42:23
Autor: Kuba \(aka cita\)
Artur 'futrzak' Maśląg wrote:

[...]

watpie. Jegomościa i tak nie widac. Ogolnie bylo tak, ze był geroj, ciągle narzekał, ze auto za szybkie, ze nie czuć, ze tak szybko jedzie, ze przyspieszenie itd.
Zgodził sie na mandat i wysokość mandatu, ale łakać zaczął, jak podpisywał mandat i najwyraźniej dotarło do niego, ze to 1000 a nie 100 zł ...

Mandat był kumulacją za przekroczenie prędkości, podwójną ciągłą i skrzyzowanie (czy przejście dla pieszych, już nie pamiętam).

Wychodząc .. zaciągającym od smutku głosem powiedział "nie mówie dowidzenia"

i poszedł.

ps. ja rozumiem, ze 1000 zł to nie mało .. ale kuźwa jak kogoś nie stać ... to niech jedzie przepisowo.
Rozumiem też, ze czasem coś moze sie zdarzyć ... ale tu ewidentnie koleś "se jechał" i tyle ...
Ogolnie to wkurza mnie przy okazji zatrzymania przez policje kilka rzeczy:
1. pytanie dokąd sie Pan/Pani tak spieszy (co to ich kurwa obchodzi)2
2. odpowiedzi na pytanie z pkt 1, ktore dziwnym trafem zawsze mówi o chorobie, szpitalu itp.. (raz tylko pani powiedziala, ze spieszy sie kupić sukienke na wesele "no wie Pan, taka uciekająca panna młoda". Policjant niewzurszony)
3. Głupie teksty typu "na dziś zasada 'zasada zero tolerancji'". Kuźwa ... brzmi to jakby koleś był katem i niewiadomo kim. W ich przypadku zawsze jest zero tolerancji ... a jak ktoś popełnia taryfikowane wykroczenie to sie należy i tyle.
4. W ogole jakieś gadki o tym dlaczego aż taki mandat, tyle punkltów, licytacja, a moze tyle, a moze tyle.

Ludzie sie po prostu ośmieszają..

Kuba (aka cita) gg:1461968
www.autoeden.com.pl  www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-03-02 17:50:54
Autor: Dysiek
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Ludzie sie po prostu ośmieszają..

"Uwaga pirat" nie ogladam, ale moim zdaniem nie osmieszasz sie jak spytasz jakie sa widelki i poprosisz najnizszy wymiar.

P.S.
Mandaty powinny byc procentowo od zarobkow.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-03-02 21:27:48
Autor: Kapsel
Mon, 2 Mar 2009 17:50:54 +0100, Dysiek napisał(a):

P.S.
Mandaty powinny byc procentowo od zarobkow.

I bezrobotni oraz przedsiębiorcy rozbijaliby się samochodami na potęgę :D

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-03-02 22:16:37
Autor: Dysiek
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Mandaty powinny byc procentowo od zarobkow.

I bezrobotni oraz przedsiębiorcy rozbijaliby się samochodami na potęgę :D

Ustalic stawki minimalne dla niepracujacych.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-03-03 09:20:57
Autor: Kuba \(aka cita\)
Kapsel wrote:
[...]

a ja za każde wykroczenie dostalbym dotacje od US bo w zeszłym roku mialem strate :D

Data: 2009-03-03 08:26:43
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2009-03-02, Dysiek <brak@brak.pl> wrote:

"Uwaga pirat" nie ogladam, ale moim zdaniem nie osmieszasz sie jak spytasz jakie sa widelki i poprosisz najnizszy wymiar.

P.S.
Mandaty powinny byc procentowo od zarobkow.

Chcesz bardziej karać inteligentniejszych i bardziej zaradnych? Takie
komunistyczne równanie w dół?

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-03-03 14:26:45
Autor: Dysiek
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Mandaty powinny byc procentowo od zarobkow.

Chcesz bardziej karać inteligentniejszych i bardziej zaradnych? Takie
komunistyczne równanie w dół?

Nie chce ich bardziej karac niz tych mniej zarabiajacych. Wprost przeciwnie - chce karac kazdego sprawiedliwie. A dzisiejszy system, gdzie ktos zarabia 1000 zl i placi 100 mandatu tak samo jak ten kto zarabia 10.000, nie jest moim zdaniem sprawiedliwy. Natomiast system procentowy w moim mniemaniu duzo lepiej spelnia kryterium sprawiedliwosci. A przeciez prawo powinno wlasnie takie byc.

Od razu dodam, ze powinny byc tez okreslone minimalne stawki - np. 1% od zarobkow nie mniej niz 100 zl.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-03-03 09:16:05
Autor: Mariusz_Maniek
On 3 Mar, 14:26, "Dysiek" <b...@brak.pl> wrote:

[...]
Sprawiedliwość Kalego po raz drugi w tym wątku. Nie masz na mandat
(czyli na "ekspoloatację pojazdu") to jedź przepisowo, jedź rowerem a
nawet idź piechotą a nie wymagaj "janosikowego" - by zarabiający 10k
zapłacił 1k za to co zatrzymany obok mało-litrażowy płacił 100. Idąc
tym tropem paliwo też powinno kosztować procentowo - mam na dobrą furę
bena po 10pln/litr, Ty masz malucha bena po 10gr/litr. Sprawiedliwość
całą gębą - zgłoś się do mini-sterstwa sprawiedliwości albo finansów -
może karierę zrobisz a wielu, naprawdę wielu rodaków będzie Cię kochać
(bo dasz PB po 10gr za litr).

Pozdrawiam,
Mariusz /Maniek
Lexus LS400

Data: 2009-03-03 21:27:40
Autor: Dysiek
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Sprawiedliwość [ciach]

Wytlumaczylem wszystko w poscie ponizej/powyzej (zalezy od sortowania)

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-03-03 13:33:09
Autor: kamil

"Dysiek" <brak@brak.pl> wrote in message news:gojb6k$7eq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wprowadzmy tez sprawiedliwy system w edukacji. Oceny powinny byc uzaleznione od starania sie, a nie od wynikow. Na studia przyjmowac powinno sie kazdego, kto bardzo, bardzo mocno chce, a nie tego ktory dobrze sie uczyl. Kiedy juz dach zaprojektowany przez takiego chcacego zawali sie komus na glowe - karac go powinnismy nie wedlug winy ale tego, jak bardzo jest mu przykro.

Sprawiedliwosc my ass.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-03 17:33:47
Autor: Dysiek
[...]

Mysle, ze podales zly przyklad, bo nijak sie ma do tego co napisalem.

[...]

A do tego, co napisales powyzej niestety juz doszlo. Na prywatnej uczelni dostaniesz mgr nawet jak pisac nie potrafisz. A i wszystkie dyslekcje, itp. sa jedynie kara dla tych najlepszych. Bo niby z jakiej paki ktos kto ledwo czyta i pisze ma miec dajmy na to chociaz mature?

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-03-03 15:57:18
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2009-03-03, Dysiek <brak@brak.pl> wrote:

[...]

Popatrz na to tak: w firmie pracuje dwóch handlowców, jeden pracowity,
drugi się opieprza. No i ten pierwszy zarobił 2000pln + 2000pln
prowizji, drugi 2000pln + 500pln prowizji. Popełniają identyczne
wykroczenie, np. przejeżdżają koło fotoradaru lecąc +30km/h. Uważasz, że
sprawiedliwie będzie gdy jeden zapłaci 400pln, a drugi 250pln?

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-03-03 15:03:18
Autor: kamil

"Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> wrote in message news:slrngqqhae.a3f.krzysiek.kielczewskikrzyk.sail-ho.pl...
On 2009-03-03, Dysiek <brak@brak.pl> wrote:

[...]

Jesli bedziesz szedl ulica i spotkasz dwoch jegomosci, z ktorych kazdy przylozy ci 3 razy w twarz, po czym jeden z nich zostanie ukarany, a drugi nie bo "byl z trudnej rodziny" - bedzie sprawiedliwie?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-04 22:34:35
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2009-03-03, kamil <kamil@spamwon.com> wrote:

Popatrz na to tak: w firmie pracuje dwĂłch handlowcĂłw, jeden pracowity,
drugi siĂŞ opieprza. No i ten pierwszy zarobiÂł 2000pln + 2000pln
prowizji, drugi 2000pln + 500pln prowizji. PopeÂłniajÂą identyczne
wykroczenie, np. przejeÂżdÂżajÂą koÂło fotoradaru lecÂąc +30km/h. UwaÂżasz, Âże
sprawiedliwie bĂŞdzie gdy jeden zapÂłaci 400pln, a drugi 250pln?

Jesli bedziesz szedl ulica i spotkasz dwoch jegomosci, z ktorych kazdy przylozy ci 3 razy w twarz, po czym jeden z nich zostanie ukarany, a drugi nie bo "byl z trudnej rodziny" - bedzie sprawiedliwie?

A co taki przypadek ma wspĂłlnego z omawianym przypadkiem?

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-03-05 09:47:36
Autor: kamil

"Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> wrote in message news:slrngqtsvb.bju.krzysiek.kielczewskikrzyk.sail-ho.pl...
On 2009-03-03, kamil <kamil@spamwon.com> wrote:

[...]

A co taki przypadek ma wspólnego z omawianym przypadkiem?

A dlaczego wolasz o "sprawiedliwosc" w karaniu kierowcow, a innych juz nie?

Pytanie pomocnicze - jeden pol zycia uczyl sie ciezko i pracowal, drugiemi nie chcialo sie na lekcjach notowac zarabia odpowiednio mniej. Dlaczego chcesz karac tego pierwszeg za jego przedsiebiorczosc?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-05 11:13:14
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2009-03-05, kamil <kamil@spamwon.com> wrote:

A dlaczego wolasz o "sprawiedliwosc" w karaniu kierowcow, a innych juz nie?

Bo rozmawiamy o mandatach dla kierowców.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-03-05 11:33:10
Autor: Dysiek
[...]

W takim ukladzie jezeli oboje placimy dajmy na to 10% podatku to rowniez uwazasz to za niesprawiedliwe, tak?

Chce karac procentowo od zarobkow zeby w ogole karanie mialo sens. Tlumaczylem to juz w tym watku. Zarabiasz 10.000 i placisz 100 zl mandatu - splywa to po tobie jak po kaczce. Placisz 5 czy 10% od zarobkow - dotknie cie to i byc moze nie polelnisz wykroczenia ponownie.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-03-05 11:37:09
Autor: Cavallino
Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:goo9p6$2v5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tyle że Twoim przypadku 10% tj. np. 2 000 a w jego 20 000.
Więc nie płacicie tyle samo.

Data: 2009-03-05 11:40:11
Autor: Dysiek
[...]

O tym wlasnie mowie/pisze. Podetek liniowy uwaza (w domysle) za sprawiedliwy, natomiast mandat procentowy to dla niego barbarzynstwo.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-03-05 11:07:14
Autor: kamil

"Dysiek" <brak@brak.pl> wrote in message news:gooa6b$62s$1inews.gazeta.pl...
[...]

Prosil bym o nie domyslanie sie co ja uwazam, a czego nie, a dyskusje o faktach.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-05 13:21:08
Autor: Dysiek
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Prosil bym o nie domyslanie sie co ja uwazam, a czego nie, a dyskusje o faktach.

Spytalem sie, czy uwazasz liniowy za niesprawiedliwy, nie odpowiedziales, wiec zalozylem, ze uwazasz za sprawiedliwy i nie widze w tym nic niestosownego.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-03-05 13:26:45
Autor: Dysiek
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Spytalem sie, czy uwazasz liniowy za niesprawiedliwy, nie odpowiedziales, wiec zalozylem, ze uwazasz za sprawiedliwy i nie widze w tym nic niestosownego.

Ale mozesz sie podzielic co myslisz o liniowym.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-03-05 12:24:43
Autor: Cavallino
Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:gooa6b$62s$1inews.gazeta.pl...
[...]

W ogóle mandat za coś takie to barbarzyństwo, więc procentowy również.

Data: 2009-03-06 22:03:33
Autor: Andrzej
[...]

jak jestes taki cwany to wypracuj taki sytem ktory bedzie sprawdzal jeszcze twoje
dochody, bo powiedziec to sobie moge ze zarabiam 3tys a nie 40miesiecznie
kto to bedzie sprawdzal?
pozatym u przedsiebiorcow czy to w malych firmach duzych trudno okreslic
miesieczny zarobek/zysk zwlaszcza gdy pewnie moze on byc zerowy
gdyz firma prowadzi wiecej inwestycji, dokonuje zakupow itp

wiec oswiec nas jak chcesz tego dokonac?
pozatym zauwaz ze jesli policja bedzie miala wglad do naszych zarobkow
to moze to prowadzic do wielu naduzyc...

od tego sa sady by takie informacje od pracodawcow wyciagac
a nie jakies widzimi sie ustwaodawcy ktory chce karac procentowo wg zarobkow

pozatym zalozmy sytuacje dostales premie w lutym z jakies 4kola
normalnie zarabiasz ze 3
w marcu dostajesz mandat, kolesie sprawdzaja a w lutym bylo tyle i tyle
no to ci jeb... zabiore z chudej marcowej wyplaty wiecej niz sie nalezy

Data: 2009-03-06 22:22:38
Autor: J.F.
On Fri, 6 Mar 2009 22:03:33 +0100,  Andrzej wrote:
[...]

System jest bardzo prosty - na mandacie wpisuje sie % i odsyla od razu
do US, bez czekania pol roku jak dzisiaj. Trzeba wyslac kwote wedlug
pita z poprzedniego roku, a US sprawdzi i doliczy odsetki w razie
spoznienia.

J.

Data: 2009-03-07 01:18:37
Autor: JG
J.F. pisze:
[...]
Dajmy na to w zeszłym roku zarobiłem 1 mln zł, w tym roku kilkanaście razy mniej (niestety liczby przykładowe ;)). Mandat o jakim mówisz autentycznie by mnie zabił. Pytanie też, co zrobić, jeśli firma nie wykazuje dochodu - co w końcu też możliwe.

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-03-07 09:19:23
Autor: J.F.
On Sat, 07 Mar 2009 01:18:37 +0100,  JG wrote:
J.F. pisze:
[...]

No ale co sie z tym milionem stalo ? Przepiles ? :-)))

Jak ci sie zlicytuje Ferrari to bedzie to bardzo sprawiedliwe, a jak
dom, to dluuuugo jeszcze nie bedziesz przekraczal dozwolonej predkosci
:-)

Pytanie też, co zrobić, jeśli firma nie wykazuje dochodu - co w końcu też możliwe.

Ustawic stawke minimalna, albo lepiej wyslac pare kontroli - z czego
delikwent zyje :-)

J.

Data: 2009-03-07 15:21:40
Autor: JG
J.F. pisze:
[...]

Jeśli zainwestowałem w dobra konsumpcyjne, to pół biedy - gorzej, jeśli zainwestowałem w firmę.

Ustawic stawke minimalna, albo lepiej wyslac pare kontroli - z czego
delikwent zyje :-)
Moja księgowa opowiadała mi o przypadku, jak to jeden z jej dawnych klientów wykazywał w ciągu kilku ostatnich lat straty w dz.g. Przy analogicznych kontrolach nieźle się napocił, żeby móc znaleźć ileś osób, które teoretycznie mogły mu dać pożyczki na życie w wysokości, której nie trzeba zgłaszać US (9000 zł? nie pamiętam dokładnie). Ale jakoś facetowi udało się przekonać fiskusa...

Może procent od pożyczek w takim przypadku? :)

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-03-03 17:36:31
Autor: Dysiek
[...]

I taki wzorcowy pracownik lamie przepisy? ;-) Mysle, ze to ze jest dobrym pracownikiem i chce wiecej zarobic dla siebie/firmy go do tego nie upowaznia. I mysle, ze bardziej sprawiedliwie byloby, gdyby istnial system zaproponowany przeze mnie niz ten, ktory mamy obecnie. Dlaczego (dotkliwa) kara ma spotkac tylko tych biedniejszych?

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-03-04 22:36:34
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2009-03-03, Dysiek <brak@brak.pl> wrote:
[...]

Ja nie pisałem o niekaraniu go. Przeczytaj jeszcze raz pytanie.

Data: 2009-03-05 11:36:54
Autor: Dysiek
[...]

Tak, mysle, ze mimo wszystko kara zaproponowana przeze mnie jest sprawiedliwa.

I mysle, ze bardziej sprawiedliwie byloby, gdyby istnial system
zaproponowany przeze mnie niz ten, ktory mamy obecnie.

Dlaczego?

Przede wszystkim dlatego, ze teraz dajmy na to 100 zl mandatu w roznym stopniu dotknie obywatela. Natomiast procentowy mandat dotknie kazdego w podobnym stopniu, stad kara jest bardziej sprawiedliwa.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-03-05 11:10:07
Autor: kamil

"Dysiek" <brak@brak.pl> wrote in message news:gooa06$4lc$1inews.gazeta.pl...
[...]

A co z karami za jazde po pijanemu na przyklad? Komus kto regularnie sie nawala, ale nie ma pieniedzy i jezdzi maluchem dasz 100zl i tydzien bez prawa jazdy, a prezesowi firmy 10.000 i zabierzesz prawo jazdy na 5 lat?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-05 13:19:47
Autor: Dysiek
[...]

Kara finansowa - procentowo. Wyrok i odebranie prawka na jakis czas - taki sam.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-03-05 22:47:19
Autor: J.F.
On Thu, 5 Mar 2009 13:19:47 +0100,  Dysiek wrote:
[...]

Na tydzien to sobie prezes kierowce wynajmie i nie odczuje.
Trzeba na dluzej, albo zonie i rodzinie tez odebrac :-)

J.

Data: 2009-03-06 14:11:13
Autor: Dysiek
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Na tydzien to sobie prezes kierowce wynajmie i nie odczuje.
Trzeba na dluzej, albo zonie i rodzinie tez odebrac :-)

No i niech wynajmuje. Wazne, zeby sam nie prowadzil. A biednego sasiad moze podwiezc :-)

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-03-05 22:13:52
Autor: Gotfryd Smolik news
On Thu, 5 Mar 2009, Dysiek wrote:

Przede wszystkim dlatego, ze teraz dajmy na to 100 zl mandatu w roznym
stopniu dotknie obywatela. Natomiast procentowy mandat dotknie kazdego
w podobnym stopniu,

  No właśnie nie.
  Jak zwykle kombinatorzy (ukrywający przychody) "wyjdą na swoje".
  To nie wszystko.
  Coś co powinno dać do myślenia - rolników zwalniasz z mandatów
jak rozumiem (bo urzędowej kontroli ich dochodów NIE MA)?

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-03-06 14:12:35
Autor: Dysiek
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
 Jak zwykle kombinatorzy (ukrywający przychody) "wyjdą na swoje".

Tym, ze ktos pracuje na czarno to sie powinien zainteresowac urzad skarbowy i tyle.

To nie wszystko.
 Coś co powinno dać do myślenia - rolników zwalniasz z mandatów
jak rozumiem (bo urzędowej kontroli ich dochodów NIE MA)?

Rolnikom to bym najpierw KRUS zabral :-)

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-03-03 09:00:27
Autor: Mariusz_Maniek
On 2 Mar, 17:50, "Dysiek" <b...@brak.pl> wrote:

P.S.
Mandaty powinny byc procentowo od zarobkow.

A możesz uzasadnić dlaczego ? Podatki też mają być wyższe dla tych co
lepiej zarabiają - kara ? że nie jest się łopaciarzem z najniższą
krajową czy nagroda, że spędziło się ileś lat ciężko pracując na dobrą
posadę/swoją firmę ?
Uzależnianie kar/podatków od zarobków to żer na lepiej zarabiających i
woda na młyn dla tych co zarobić więcej nie umieją.

Pozdrawiam
Mariusz /Maniek
Lexus LS400

Data: 2009-03-03 18:34:31
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mariusz_Maniek" <mmilobedzki@gmail.com> napisał w wiadomości news:af931022-b59f-4ee0-ab4d-93ae498e0fb1v38g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Generalnie tak jest wszędzie.
Pogłówne już się rzadko zdarza.

Data: 2009-03-03 21:26:43
Autor: Dysiek
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
A możesz uzasadnić dlaczego ? Podatki też mają być wyższe dla tych co
lepiej zarabiają - kara ?

Dlatego, ze celem kary/mandatu jest miedzy innymi odstraszyc od popelnienia danego czynu ponownie. Jak zarabiasz 10.000 i zaplacisz 100 zl to machniesz na to reka. Jak zaplacisz 1.000 to moze sie zastanowisz. A po drugie nawet w przypadku podatku liniowego mniej zarabiajacy placa mniej a wiecej zarabiajacy wiecej. Tu uwazasz to za sprawiedliwe, a w przpadku mandatow nie?

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-03-03 09:22:42
Autor: Kuba \(aka cita\)
Dysiek wrote:
Ludzie sie po prostu ośmieszają..

"Uwaga pirat" nie ogladam, ale moim zdaniem nie osmieszasz sie jak
spytasz jakie sa widelki i poprosisz najnizszy wymiar.

Zgadzam sie ... ale to nie chodzi o pytanie o widełki .. a o (czasem dosłownie) skomlenie o niższy mandat (niż wynika to z widełek).
Policjancie i tak zwykle proponują ten niższy mandad widełkowy

P.S.
Mandaty powinny byc procentowo od zarobkow.

Jak ktoś mało zarabia i wie, ze go nie stać .. to niech odszczędzi na paliwie a przy okazji na mandatach jeżdząc zgodnie z PoRD

Data: 2009-03-02 19:07:56
Autor: inz.mamon
Użytkownik "Kuba (aka cita)" <idiota@z.pl> napisał w wiadomości news:gogr8q$fmo$1inews.gazeta.pl...
Mandat był kumulacją za przekroczenie prędkości, podwójną ciągłą i skrzyzowanie (czy przejście dla pieszych, już nie pamiętam).
prędkość/podwójna_ciągła/wyprzedzanie_na_oznakowanym_zakręcie

Wychodząc .. zaciągającym od smutku głosem powiedział "nie mówie dowidzenia"
Tłusty "Fafarafa" (nikomu nie urągając) najpierw się krygował, że w tym wozie się nie czuje prędkości, to był moment, etc. Później wariant drugi, że on jest tutejszy i tę drogę doskonale zna. Gdy mój ulubiony kielecki policjant wraz z kolegą zaproponowali mu 1kzł i 20pkt., a zamiast szybkiego auta malucha/furmankę/cegłę_pod_pedał_gazu, "Fafarafa" stracił rezon i się rozpłakał. Oskarżył policjantów, że "okradli jego dzieci".
Podziwiam anielską cierpliwość mundurowych. Dobry kopniak na drogę to mało... mało. :/

Data: 2009-03-02 20:45:03
Autor: Andrzej

Artur 'futrzak' Maśląg wrote:

A czego się spodziewasz? Ostania jakaś "dama" była zdzwiwona, ze jej
SC (chyba) jechało aż 111km/h - to przecież niemożliwe :)

ostatnio to sie jeden tam u nich popłakał .. jak usłyszał 1000zł i 20 pkt

a tam poplakal
przyjol mandat a pozniej zaczela sie ostra pyskowka
ile za to przenicy mozna kupic:)

tyle ze winny byl, ale troche go gonili, zalapal sie na kila przewinien
za to powinni sobie juz sami mandat wystawic
koles moze nie jechal specjalnie brawurowo
ale za to dluzej lamal przepisy, a lich czycha wszedzie

Data: 2009-03-03 08:03:03
Autor: inz.mamon
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Użytkownik "Andrzej" <brakadresu@wp.pl> napisał w wiadomości news:gohdgc$ltb$1mx1.internetia.pl...
przyjol [...]

tyle ze winny byl, ale troche go gonili, zalapal sie na kila przewinien
za to powinni sobie juz sami mandat wystawic
koles moze nie jechal specjalnie brawurowo
Autor pierwszego postu pisał prawdopodobnie o takich jak Ty kolego. Wrysowujesz się idealnie. Przecież też "miszcz" kierownicy jechał jak niespełna rozumu, wyprzedzając dwukrotnie w miejscach gdzie było to skrajnie niebezpieczne, a w zabudowanym przekroczył dwukrotnie dozwoloną prędkość.
"Okradł Pan moje dzieci!!!" - pozwałbym grubego chama o zniesławienie. Cham o malutkim rozumku...

Tobie kolego życzę, aby twoje dzieci, które kiedyś być może będziesz miał, chodziły do szkoły ulicą, gdzie będą jeździć sami tacy "niespecjalnie brawurowi".

Data: 2009-03-03 09:38:31
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail hasak@poczta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Tobie kolego życzę, aby twoje dzieci, które kiedyś być może będziesz
miał, chodziły do szkoły ulicą, gdzie będą jeździć sami tacy
"niespecjalnie brawurowi".

ja to sobie w ogle nie wyobrazam zeby wzdłuz takiej drogi puszczac same dzieci do szkoly. Pamietam, co robiłem jak bylem dzieciakiem.

Jaki jest szczyt odwagi???
Chodzić w turbanie na Manhatanie :-))

Data: 2009-03-03 13:59:54
Autor: The_EaGle
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Artur 'futrzak' Maśląg pisze:

Mam wrażenie - jezeli się mysle to wyprowadź mnie z błędu - że dla Ciebie wszystko jest albo białe albo czarne i nie ma kolorów pośrednich.   W normalnych warunkach nazywa sie to daltonizm i nie pozwala się chorując na coś takiego wsiadać za kierownicę.

Do czego zmierzam.
Mam przemożne wrażenie że dla Ciebie niemal każdy kto jechał szybciej niż przepisowe XX to bandyta i złodziej. Policja natomiast działa jak dobra wróżka która karze złych i nie czepia się dobrych.

W REALNYM życiu już przekonałem się na własnej skórze że jest inaczej.

Przekonałem się że policja czasami nagina prawo do swoich celów i straszy zatrzymanych OLBRZYMIMI konsekwencjami za to co uczynili.
Dlatego też troszkę inaczej patrze na działania policji niż ty.

Na 10 zatrzymań jakie miałem w przeciągu może 5 lat 7 było naj najbardziej miłe, przyjemne i nawet jak mi wpakowali mandat to wiem że to ja spieprzyłem i absolutnie nie ma o czym rozmawiać. Niemniej jednak te 3 było takie że zaczynam powoli wątpić w UCZCIWOŚĆ policji.

Nie dalej jak 3 miesiące temu jechałem z pracy wieczorem i wyprzedziłem radiowóz na 7ce (dopuszczalna V=100km/h) w okolicach Tarczyna, wyprzedziłem bo jechali 80-90km/h a ja około 100-105km/h i pojechałem dalej, za jakiś czas wyprzedziłem busa po prawej stronie bo skręcał w lewo na najbliższym skrzyżowaniu. Pasy dla pieszych są tam ZA skrzyżowaniem, następnie jadę dalej i w miejscu gdzie wiszą tablicę z radarami 70km/h zwolniłem do licznikowych 75-80km/h radar oczywiście migał żebym zwolnił. Za Tarczynem zatrzymuje mnie jadący od 5-6km radiowóz który wcześniej wyprzedzałem i :
- policjant wmawia mi że wyprzedzałem busa na PASACH!!!
- pokazuje mi radar ręczny z prędkościa 125km/h które niby to jechałem na tej 70ce!!!
Moje oburzenie w tym momencie sięgnęło ZENITU!!!!!!!!
Dodatkowo panowie twierdzą że chcą mi przywalić 700zł i 18pkt.

Od razu stwierdziłem żeby skierowali sprawę do sądu grodzkiego bo ja tego mandatu nie przyjmę ponieważ:
- Nie jechałem z taką prędkością ani razu a ich wskazania z radaru ręcznego mogą sobie wsadzić w poważanie bo używaja tego przyrządu niezgodnie z przeznaczeniem
- Nie wyprzedzałem busa na pasach bo BUS skręcał w lewo na tym skrzyżowaniu a pasy są ZA skrzyżowaniem.

Po 30 min rozmowy kazali mi wsiąść do samochodu bo będę za nimi jechał do komisariatu. Siedze w aucie już 20min i przychodzi policjant i mówi że dziś to on ma dobry dzień i oddaje mi dokumenty.

Co byś po czymś takim pomyślał sobie o tych funkcjonariuszach?

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2009-03-03 14:17:44
Autor: BaX
[...]

Jeść i dupić im się chciało to szukali sponsora.

Data: 2009-03-03 18:45:34
Autor: Artur Maślag
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
The_EaGle pisze:
(...)
Mam wrażenie - jezeli się mysle to wyprowadź mnie z błędu - że dla Ciebie wszystko jest albo białe albo czarne i nie ma kolorów pośrednich.

Już Ci napisałem wcześniej, że Twoja opinia o Twoich wyobrażeniach,
pozostaje tylko Twoją opinią o Twoich wyobrażeniach w tej materii.

 W normalnych warunkach nazywa sie to daltonizm i nie pozwala się chorując na coś takiego wsiadać za kierownicę.

Nie mam zamiaru Ciebie z błędu wyprowadzać - bo i po co? To było
kolejne zdanie, które tylko mnie utwierdza w przekonaniu, że to nie
ma najmniejszego sensu.

Do czego zmierzam.

Z całą pewnością w złym kierunku, ale widzę, że tego sam nie widzisz :)

Mam przemożne wrażenie że dla Ciebie niemal każdy kto jechał szybciej niż przepisowe XX to bandyta i złodziej. Policja natomiast działa jak dobra wróżka która karze złych i nie czepia się dobrych.

Dobrze napisałeś - masz wrażenie. Tak się składa, że ja za to również
nie odpowiadam. Dadaj do tego jeszcze pijak, bo każdy pijak to złodziej.

W REALNYM życiu już przekonałem się na własnej skórze że jest inaczej.

O proszę - jeszcze trochę pokrzyczysz. Tupnij nóżką, by wyszło na
Twoje :) Bardzo mi się podoba - najpierw próbujesz wmówić/przypisać
mi to, czego nie napisałem, następnie twierdzisz (a raczej
pokrzykujesz), że jest inaczej. Po tym co napisałem wcześniej, śmiem
twierdzić, że dyskutujesz ze swoimi imaginacjami, a nie z tezami,
które ja wcześniej przedstawiłem.

Przekonałem się że policja czasami nagina prawo do swoich celów i straszy zatrzymanych OLBRZYMIMI konsekwencjami za to co uczynili.

Policja, czy niektórzy funkcjonariusze? Straszy do tego? Ojej, już
się boję. Chyba, że Ty się boisz.

Dlatego też troszkę inaczej patrze na działania policji niż ty.

Weź się zdecyduj - patrzysz troszkę inaczej, czy też zupełnie
inaczej?

[...]

Nie krzycz - krzykami tylko się narażasz na mało poważne traktowanie.
Jak potraktowali Ciebie jak trzeba to nie pisałeś, ale jak trafiłeś
jakichś baranków, to już świat się zmienił i będziesz krzykami
o tym wieścił?

[...]

Jak znam takie opowieści, to są one zdrowo podkoloryzowane. No, ale
cóż - pozostanie mi wierzyć na słowo ;)

Od razu stwierdziłem żeby skierowali sprawę do sądu grodzkiego bo ja tego mandatu nie przyjmę ponieważ:

A spisałeś sobie dokładnie ich dane?

- Nie jechałem z taką prędkością ani razu a ich wskazania z radaru ręcznego mogą sobie wsadzić w poważanie bo używaja tego przyrządu niezgodnie z przeznaczeniem

Nie Tobie to oceniać - skoro wniosek do sądu, to bierzesz od panów
namiary, numer ewidencyjny suszarki, przy okazji parę zdjęć i panów
masz w nosie. Niech sąd sobie ocenia - problem w tym, że jak sam
nerwowo się zachowujesz, to trudno by zajście odbyło się w spokoju :)

- Nie wyprzedzałem busa na pasach bo BUS skręcał w lewo na tym skrzyżowaniu a pasy są ZA skrzyżowaniem.

Wystarczyło zrobić zdjęcie tego miejsca, skoro tacy natarczywi byli.
Jeżeli faktycznie byłeś w 100% w porządku (nawet jak nie do końca)
to im kłamać raczej nie wolno i wbrew temu co Ci się wydaje - można
idiotyczne sytuacje dość łatwo wyjaśnić na swoją korzyść.

Po 30 min rozmowy kazali mi wsiąść do samochodu bo będę za nimi jechał do komisariatu.

A jak masz jechać bez dokumentów? Niech wzywają lawetę - to ich problem.

Siedze w aucie już 20min i przychodzi policjant i mówi że dziś to on ma dobry dzień i oddaje mi dokumenty.

No i co - przystałeś na rozwiązanie i zamiast zgłosić skargę na ich
zachowanie w odpowiednie miejsce, będzie opowiadał na pms-ie, jaka
to policja nieuczciwa, a Ty dobry i prawy?

Co byś po czymś takim pomyślał sobie o tych funkcjonariuszach?

O tych konkretnych? Jakieś głodne, niedouczone dupki i tyle.
Oczywiście zakładając, że w Twojej opowieści jest jakieś 50% prawdy.
Miałem już z takimi do czynienia i jakoś zawsze się poddawali bez nerwów
z mojej strony. Tyle, że ja od razu prosiłem o wystawienie mandatu
z wyszczególnieniem poszczególnych wykroczeń (+ stosowne artykuły),
ponieważ i tak nie przyjmę - wycofać się z przyjęcia możesz przed
podpisaniem mandatu :) Jakoś pisać nie chcieli :)

BTW - biorąc to uwagę Twoje twierdzenia, że 7 kontaktów z policją na
10 doświadczonych było miłych i przyjemnych, a 3 były takie, że
zaczynasz wątpić w uczciwość policji, mogę tylko napisać, że podobny
rozkład statystyczny będzie w zakresie kierowców normalnych
i "normalnych inaczej". Teraz się zastanów nad wcześniej przytoczonym
daltonizmem i pomyśl, czy przypadkiem na cierpisz na tę przypadłość.

Data: 2009-03-03 22:48:30
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 03 Mar 2009 18:45:34 +0100, Artur Maślag napisał(a):

[...]

Ja tez znam i nie są podkolorowane. Mnie zatrzymał patrol i mi pokazał
jakąś prędkość. Tyle, że kiedy mierzyli wyprzedzał mnie jakiś inny
samochód. Co w takiej sytuacji powinien zrobić patrol chyba nie musze tłumaczyć. --
     ___________ (R)

Data: 2009-03-04 12:16:03
Autor: The_EaGle
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
Artur Maślag pisze:

Pozwolisz że część nie merytoryczna pozostanie tam gdzie jej miejsce, bo bić piany nie zamierzam...

No i co - przystałeś na rozwiązanie i zamiast zgłosić skargę na ich
zachowanie w odpowiednie miejsce, będzie opowiadał na pms-ie, jaka
to policja nieuczciwa, a Ty dobry i prawy?

Nie, ja nie uważam siebie za aniołka ale z pkt problemu nie mam - mam na koncie 0. Umiem jeździć przepisowo w Polsce i za granicą. Rażą mnie natomiast ci z policjantów którzy uważają siebie za burunów drogowych.
Dziś w Raszynie jak stałem w korku policja jechała chodnikiem radiowozem to też pewnie ci niektórzy policjanci? Dwa tygodnie temu jechałem za radiowozem który przez 3 zabudowane tereny jechał około setki... To też ten margines?

Co byś po czymś takim pomyślał sobie o tych funkcjonariuszach?

O tych konkretnych? Jakieś głodne, niedouczone dupki i tyle.
Oczywiście zakładając, że w Twojej opowieści jest jakieś 50% prawdy.

Ja mam co raz większe przeświadczenie że to jest tendencja w policji.

[...]

Być może.

[...]

Kontakty z policją to jedno, drugie to zachowanie policji wobec innych kierowców. Rażące nie przestrzeganie prędkości, jazda po chodniku...
Tymczasem oni powinni świecić przykładem.

Data: 2009-03-04 17:53:21
Autor: Artur Maślag
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
The_EaGle pisze:
(...)
Pozwolisz że część nie merytoryczna pozostanie tam gdzie jej miejsce,

Tak, pozwolę i proponuję byś na drugi raz w ten sposób nie zaczynał
"dyskusji", ponieważ moja riposta będzie adekwatna to tego co
napisałeś/napiszesz. Zdarzyło Ci się to po raz kolejny.
Zastanawia mnie tylko fakt, po co...

bo bić piany nie zamierzam...

Oby to nie pozostało pustą deklaracją.

(...)

Ja mam co raz większe przeświadczenie że to jest tendencja w policji.

Prywatne przeświadczenie to trochę mało, by pozwalać sobie na takie
uogólnienia. Raz już pytałem, ale zdajesz się tego nie zauważać.
Zapytam więc inaczej - skoro tak to Ciebie drażni. to czemu narzekasz
tutaj, a nie składasz skargi na podobne zachowania tam gdzie jej
miejsce? Jak jesteś w porządku to naprawdę nie mam w tym nic złego,
a może innym pomoże.

Uwaga pirat - zenujacy kierowcy