Uwaga pirat - zenujacy kierowcy

Data: 2009-03-02 18:30:48
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
topek pisze:

Na tej grupie generalnie jedzie sie sam program, pt: "uwaga pirat".
Ja chcialbym zjechac bydleta ktore zapieprzaja 120 w zabudowanym a potem
skomla u pana policjanta, ze bezrobotny, ze do matki chorej jechal, ze to, ze
tamto.

Faktem jest, że tłumaczenia mają hujowe. ALTI naprowadził mnie kiedyś ;) filmikiem, i jak mnie łapią, to zawsze mówię, że "lubię zapierdalać" albo lecę, bo na końcu trasy niunia z rozłożonymi nogami leży a mnie się ruchać chce.

Ty mi powiedz jedno - na huj oni się pytają "gdzie/dokąd/dlaczego się pan tak śpieszy panie kierowco?"

Albo wystawia mandat i niech spier*ala - skoro się spieszyłem, to nie mam czasu na pogadanki z niebieskim fiutem, albo niech bierze te 100 PLN z dowodu rejestracyjnego i hej!

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-03-02 20:04:49
Autor: DoQ
Rafał "SP" Gil pisze:
topek pisze:

[...]

Podobno argument "sranie mnie wzięło i zaraz puszczę" też działa nieźle, jeszcze nie miałem okazji wypróbowac:)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-03-03 17:47:24
Autor: jerzu
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
On Mon, 02 Mar 2009 18:30:48 +0100, "Rafał \"SP\" Gil"
<usenet@motopower.pl> wrote:

Ty mi powiedz jedno - na huj oni się pytają "gdzie/dokąd/dlaczego się pan tak śpieszy panie kierowco?"

Mają po prostu zadatki na aktorów. Takich do filmów klasy C ;-) Może
myśli jeden z drugim że jakiś Wajda go zauważy :-)

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Uwaga pirat - zenujacy kierowcy