Uwaga pirat - zenujacy kierowcy

Data: 2009-03-02 21:42:17
Autor: Marcin Jan
Uwaga pirat - zenujacy kierowcy
topek pisze:
Na tej grupie generalnie jedzie sie sam program, pt: "uwaga pirat".
Ja chcialbym zjechac bydleta ktore zapieprzaja 120 w zabudowanym a potem
skomla u pana policjanta, ze bezrobotny, ze do matki chorej jechal, ze to, ze
tamto.
Zero klasy.
No i pan policjant zeby jeszcze maly mandaCIK i malo punkCIKOW (jak ja nie
znosze tego zdrabniania, choc i policja jest nie lepsza: dowodzik, samochodzik).
Wedlug mojej miary trzeba byc lachem najgorszego sortu, zeby przy kamerze
TVNu, swiadkach itd skomlec u pana Policjanta o punkCIKI chociaz wiekszosc wie
o widelkach i punktach naleznych za dany wyczyn.

Chyba do tej pory 2 kierowcow widzialem, ktorzy by zareagowali: "tak spieprzylem sprawe, jestem tego swiadomy, prosze pisac i przepraszam"

Gdzies mi sie o oczy obilo, ze maja mandaty podniesc a punkty zniesc. Wtedy to
juz bedzie zupelna bonanza w wykonaniu bezrobotnych w XC90 z CB na dachu :-/
Mam wrazenie, ze tylko punkty i wizja utraty prawka niektorych utrzymaja w ryzach.

topek -> jak zawsze pozdrawiajacych

hej
ja odkąd przestałem być faktycznym studentem, to nigdy nie negocjuję zawsze mówię spieprzyłem niech Pan pisze ile się należy. I co? I zawsze dostaje jakiś tam upust od policjanta :). Choć kiedyś jak zaśpiewał mi 400 stówki to już chciałem skomleć jak ostatnia pizda ale powiedziałem twardo niech pan pisze i co patrze na kwicie - 200 pln :).

--
Z pozdrowieniem
marcin jan

"Nienawidzę Twoich poglądów, ale dam się zabić abyś mógł je głosić"

Data: 2009-03-03 12:28:17
Autor: kamil

"Marcin Jan" <tonieemail@gazeta.pl> wrote in message news:gohgbm$ld1$1inews.gazeta.pl...
topek pisze:

[...]

Bo niektorzy to rozumieja, a niektorzy nie. Tak samo, jak jeden grzecznie zwroci kelnerowi uwage ze zupa nieco za zimna i poprosi o wymiane, a drugi rozedrze morde na caly lokal i nie pomysli, ze po czyms takim bedzie mial do talerza naplute przez kazdego w kuchni.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-03 13:58:59
Autor: JG
kamil pisze:
[...]
Żebyś się nie zdziwił, jak normalnie zwracasz uwagę... ;)
Po opowieściach paru kolegów pracujących w zawodzie nie wiem, czy miałbym śmiałość poprosić w najkulturalniejszy sposób o podgrzanie niedosmażonego kotleta :)

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-03-03 13:11:32
Autor: kamil

"JG" <uzx@skasuj_antyspam_tlen.pl> wrote in message news:goj9j9$r8u$1inews.gazeta.pl...
kamil pisze:
[...]

No to moje szczescie, ze trafiam na cieple zawsze. :-)

Pozdrawiam
Kamil

Uwaga pirat - zenujacy kierowcy