Uwaga pisiorki! Szpagacik! Na komendę! 1! 2! 3!

Data: 2019-05-23 10:35:17
Autor: Jacek Bialy
Uwaga pisiorki! Szpagacik! Na komendę! 1! 2! 3!
  -- - Ostatnio okazało się także - ustami Beaty Mazurek - że ,,w żadnym ścisłym kontakcie z hierarchami kościelnymi nie jesteśmy", choć to wierchuszka PiS, nie kto inny, tańczyła na urodzinach Radia Maryja.

Zlituj się Bruno...  To Ojciec Dyrektor jest kościelnym hierarchą? On jest tylko przełożonym zakonu i nikim więcej.

JB

Data: 2019-05-23 10:41:14
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 23 maja 2019 19:35:18 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

"Abp. Gądecki: Nastąpił ogromny przełom. Po wojnie nie było jeszcze takiego zjednoczenia państwa i Kościoła."
https://twitter.com/marekkuchcinski/status/689814393375301632

--
Bruno

Data: 2019-05-23 11:02:29
Autor: Jacek Bialy
[...]

Co ma piernik do Rydzyka?
JB

Data: 2019-05-23 11:34:29
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 23 maja 2019 20:02:30 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
-- - "Abp. Gądecki: Nastąpił ogromny przełom. Po wojnie nie było jeszcze takiego zjednoczenia państwa i Kościoła."
https://twitter.com/marekkuchcinski/status/689814393375301632

Co ma piernik do Rydzyka?

Choć może to dość karkołomne połączenie, to obie tezy zawarte w tym zdaniu są prawdziwe.

--
Beuno

Data: 2019-05-23 12:55:02
Autor: Jacek Bialy
[...]

Naprawdę?!
A ja myślałem, że wszystkie trzy..  Buuu ha-ha!

JB

Data: 2019-05-23 19:33:50
Autor: japanizer
On Friday, May 24, 2019 at 2:35:18 AM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
[...]

A poseł Kaczyński jest tylko szeregowym posłem? Komu wy tu kity chcecie wciskać?

Data: 2019-05-24 03:47:41
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Nu, japa - gratuluję polotu!  Rydzyk gensekiem kardynałów i biskupów...

Buuu ha-ha!

JB

Data: 2019-05-24 03:56:58
Autor: japanizer
On Friday, May 24, 2019 at 7:47:43 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Nu, japa - gratuluję polotu!  Rydzyk gensekiem kardynałów i biskupów...

To już twoja barwna wyobraźnia, kolesiu esbeków.

Cyt.

   On jest tylko przełożonym zakonu i nikim więcej.

Data: 2019-05-24 04:24:54
Autor: Jacek Bialy
> [...]

Nu, japa - gratuluję polotu!  Rydzyk gensekiem kardynałów i biskupów...

To już twoja barwna wyobraźnia, kolesiu esbeków.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Swojej nie zdążyłeś uruchomić zanim klepnąłeś pierwsze słowa...
A tak btw, czemu wam wszystkim ten Kaczyński ciągle na języku - może wy tam wszyscy pedofile w tej waszej Koalicji?

Buuuu ha-ha!

JB

Data: 2019-05-24 04:33:40
Autor: Jacek Bialy
Uwaga pisiorki! Szpagacik! Na komendę! 1! 2! 3!
A tak btw, czemu wam wszystkim ten Kaczyński ciągle na języku - może wy tam wszyscy pedofile w tej waszej Koalicji?
-- -- --

Nu - 'pisiorki', 'szpagacik'...

Buuuuu ha-ha!

JB

Data: 2019-05-24 04:37:08
Autor: japanizer
On Friday, May 24, 2019 at 8:24:55 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:

> [...]

A tak btw, czemu wam wszystkim ten Kaczyński ciągle na języku - może wy tam wszyscy pedofile w tej waszej Koalicji?

Mówisz o Pedofilach i Sutannikach (PiS)?

Data: 2019-05-24 05:09:37
Autor: Jacek Bialy
> [...]

   -- - Mówisz o Pedofilach i Sutannikach (PiS)? -- -

No nie wyglupiaj się...  Obaj wiemy, że pedofile są wszędzie tam, gdzie była esbecja. Tak więc szukaj Szarik pedofila - my dojdziemy do reszty.

JB

Data: 2019-05-24 05:13:26
Autor: japanizer
On Friday, May 24, 2019 at 9:09:39 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:

> [...]

No nie wyglupiaj się...  Obaj wiemy, że pedofile są wszędzie tam, gdzie była esbecja. Tak więc szukaj Szarik pedofila - my dojdziemy do reszty.

W końcu ty miałeś kumpli esbeków, z którymi piłeś wódkę - więc wiesz najlepiej.

Uwaga pisiorki! Szpagacik! Na komendę! 1! 2! 3!