Uwaga przy przechodzeniu na nowa oferte bonusowa w Play

Data: 2010-09-08 02:08:21
Autor: SDD
Uwaga przy przechodzeniu na nowa oferte bonusowa w Play
Witam

Bylo wspominane mniej wiecej wewnatrz niedawnego watka, ale trzeba wyeksponowac, coby inteligentni inaczej nie rozpaczali pozniej.
Wczytujac sie w informacje o usludze oraz regulamin mozna zauwazyc, ze wlaczenie jednej lub drugiej opcji bonusowej zeruje *wszystkie* posiadane do tej pory pakiety minut i/lub bajtów transmisji danych.

Mozna sie wladowac w niezly kanal :) - zwlaszcza jak komus znikna nagromadzone "obfite" pakiety minut z 100 minut do wszystkich sieci czy z uslugi "Zbieraj minuty".

Czyli niezla kila jednym slowem ;)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-09-08 06:58:55
Autor: yendy
On Sep 8, 2:08 am, "SDD" <sddwyt...@towszechwiedza.pl> wrote:
Wczytujac sie w informacje o usludze oraz regulamin mozna zauwazyc, ze
wlaczenie jednej lub drugiej opcji bonusowej zeruje *wszystkie* posiadane do
tej pory pakiety minut i/lub bajtów transmisji danych.

Proszę powiedz dokładnie o które "opcje bonusowe" chodzi? Proszę podaj
ich dokładn± (handlow±) nazwę, a najlepiej link do plejowskiego
portalu.

Bardzo dziękuję za ostrzeżenie ale proszę doprecyzuj żeby nie było
nieporozumień!

Pozdrawiam!

Data: 2010-09-08 16:10:34
Autor: malgosia
Uwaga przy przechodzeniu na nowa oferte bonusowa w Play

Proszę powiedz dokładnie o które "opcje bonusowe" chodzi? Proszę podaj

wszystkie (taboolarasa)

jk

Data: 2010-09-08 16:48:48
Autor: SDD
Uwaga przy przechodzeniu na nowa oferte bonusowa w Play

Użytkownik "yendy" <yendy.szczyrkovsky@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:448bdde8-4417-4056-a91e-6e96af97b7c9t2g2000yqe.googlegroups.com...

Proszę powiedz dokładnie o które "opcje bonusowe" chodzi? Proszę podaj
ich dokładn± (handlow±) nazwę, a najlepiej link do plejowskiego
portalu.

Oj, no ja rozumiem ten regulamin w taki sposob, ze przedapaja wszystkie "niezlotowkowe" pakiety, tj:
- minuty z pakietu "100 minut na Play i stacjonarne", dostepne takze w programie doladowan (za doladowania na 30 zl i wiecej w miesiacu),
- minuty do wszystkich sieci z uslugi "30 minut za 6 zl", dostepne takze w programie doladowan (za doladowania na 60 zl i wiecej w miesiacu),
- minuty do wszystkich sieci z uslugi "Zbieraj minuty",
- megabajty do wykorzystania w sieci Play z pakietow "Play Online w Telefonie",
- megabajty do wykorzystanai w sieciach Play i Plus z pakietow "Tani internet" oraz "Internet w telefonie",
- niewykorzystane i nieprzepadle przed zmiana SMSy do wszystkich sieci z bonusow za doladowania.

Zostaja natomiast bonusy zlotowkowe:
- 20 zl do wszystkich sieci z programu doladowan (za doladowania na 90 zl i wiecej w miesiacu),
- premia "10% więcej" (czy jakos tak,
- premia wykupiona z konta podstawowego w ramach uslugi "10 zl za 5 zl".

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-09-08 22:22:30
Autor: Grzexs
Uwaga przy przechodzeniu na nowa oferte bonusowa w Play
-- -- -- -- Info od <yendy> z 2010-09-08 15:58
[...]

Może inaczej - zostaje tylko to, co widać po wysłaniu *101#.
--
Grzexs

Data: 2010-09-08 23:34:19
Autor: Piotr M
Dnia 08-09-2010 o 22:22:30 Grzexs <grzexs@gaxzeta.pxl> napisał(a):

[...]

To jeszcze inaczej, zabieraj± wszystko to, na co ustawa zezwala ;P

Ciekaw jestem czym to jest podyktowane. Albo chciwo¶ci±, albo  oszczędno¶ci± na systemem. Bo chyba trudno¶ci±, bo czy to aż takie trudne  by było poci±gnięcie użytkowników z całym ich bagażem  pakietowo-promocyjnym, zreszt± od strony technicznej kto wie jak to  wszystko tam wygl±da..

Wiem, wszyscy my¶l± że na bank chciwo¶ci± :) Ja tam nie mam zamiaru  trzymać strony Playa, ale dla mnie ten powód to po prostu zwykła  nielogiczno¶ć jest. Tyle łoj± na rozwój, inwestycje, promocje, aby teraz  jakim¶ tam kosztem PR, nachapać się na własnych tak ciężko zdobytych  klientach trac±cych pakiety. Nielogiczne całkowicie.

Ale kto wie jakie ciężkie czasy nadchodz± ;P

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-09-08 23:50:06
Autor: SDD
Uwaga przy przechodzeniu na nowa oferte bonusowa w Play

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomo¶ci news:op.viqgvhmo13q3bqpiotr-komputer...
[...]

Logiczne.
Sporo ludzi korzystalo ze Stanu Darmiowego, doladowujac regularni ekonto, przez co kumulowaly sie pakiety, w pewnym momencie mogli oni doladowywac konto tylko na minimalne kwoty dla przedluzenia tychze pakietow i pomimo likwidacji stanu darmowego dzwoniliby za darmo, a strumien wplywajacej kasy bylby mnijszy.
"Zdoic" tak po prostu odgornie tych pakieow by nie wypadalo, wiec przygotowano taka oferte, zeby ludkowie sami, na wlasne zyczenie wyzerowali swoje pakiety i zaczeli kumulowac bonusy "od zera", zerujac jednoczesnei zobowizania Playa w naturze i sila rzeczy zapewniajac intensywneijszy srumyczek kaski - a nuz ktos by zapomnial, ze mu sie pakiety wyzerowaly i by sobie dzwonil na stacjonarne po 29 gr :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-09-09 00:05:40
Autor: Piotr M
Uwaga przy przechodzeniu na nowa oferte bonusowa w Play
Dnia 08-09-2010 o 23:50:06 SDD <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał(a):

U¿ytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisa³ w wiadomo¶ci
Dnia 08-09-2010 o 22:22:30 Grzexs <grzexs@gaxzeta.pxl> napisaÂł(a):

Wiem, wszyscy my¶l± ¿e na bank chciwo¶ci± :) Ja tam nie mam zamiaru
trzymaæ strony Playa, ale dla mnie ten powód to po prostu zwyk³a
nielogiczno¶æ jest. Tyle ³oj± na rozwój, inwestycje, promocje, aby teraz
jakim¶ tam kosztem PR, nachapaæ siê na w³asnych tak ciê¿ko zdobytych
klientach trac±cych pakiety. Nielogiczne ca³kowicie.

[...]

Normalnie straciĹ‚em wiarÄ™ w ludzi i w dobre jutro, przez Ciebie. NaprawdÄ™  przecieĹĽ Ĺ›wiat nie spĹ‚ynÄ…Ĺ‚ rynsztokiem, caĹ‚kowicie.

Ja tam myĹ›lÄ™, ĹĽe to dalej nielogiczne, dlaczego? Bo proporcja miÄ™dzy  korzyĹ›ciami ktĂłre wymieniĹ‚eĹ› a pompowaniem kasy w rynek, jest IMO zbyt  duĹĽa. Wiadomo, kaĹĽdy grosz w wielkiej skali i kaĹĽda taka akcja to jest  bardzo duĹĽy zastrzyk. MyĹ›lisz, ĹĽe naprawdÄ™ tak nikczemnie sobie  wykombinowali kombinatorzy? A np z drugiej strony pchajÄ… kaĹĽdemu "ĹĽywÄ…  gotĂłwÄ™" 60zĹ‚ do kieszeni, kto siÄ™ przeniesie. JakieĹ› takie skrajnoĹ›ci dla  mnie.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - SzukaĹ‚em, ale nie znalazĹ‚em."

Data: 2010-09-09 11:22:28
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-09-09 00:05, Piotr M pisze:
[...]

Normalnie straciłem wiarę w ludzi i w dobre jutro, przez Ciebie.
Naprawdę przecież świat nie spłynął rynsztokiem, całkowicie.

Ja tam myślę, że to dalej nielogiczne, dlaczego? Bo proporcja między
korzyściami które wymieniłeś a pompowaniem kasy w rynek, jest IMO zbyt
duĹĽa. Wiadomo, kaĹĽdy grosz w wielkiej skali i kaĹĽda taka akcja to jest
bardzo duży zastrzyk. Myślisz, że naprawdę tak nikczemnie sobie
wykombinowali kombinatorzy? A np z drugiej strony pchajÄ… kaĹĽdemu "ĹĽywÄ…
gotówę" 60zł do kieszeni, kto się przeniesie. Jakieś takie skrajności
dla mnie.

   Te 60zĹ‚ to dla nich o wiele mniejszy koszt, jak ktoĹ› wydzwoni w sieci, to praktycznie bez kosztĂłw, jak na stacjonarne, to pewnie jakieĹ› marne zĹ‚otĂłwki, a pamiÄ™taj, ĹĽe aby dostać bonus, trzeba doĹ‚adować za 5zĹ‚ minimum.

--
Liwiusz

Data: 2010-09-08 09:02:39
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-09-08 02:08, SDD pisze:
[...]

   Dlatego też, skoro już zaczynamy "od zera", zmiany mog± zmotywować do nie tylko do zmiany taryfy, a ale i operatora, co odbyło się w moim przypadku. Okazało się, że gg air jest dla mnie lepszy.

--
Liwiusz

Data: 2010-09-08 00:30:35
Autor: amw
On 8 Wrz, 09:02, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

nie tylko do zmiany taryfy, a ale i operatora, co odbyło się w moim
przypadku. Okazało się, że gg air jest dla mnie lepszy.

Potwierdzam, zeruj± wszystkie bonusy. Dodatkowo potrafi± czasowo
wyzerować ¶rodki na koncie (w czasie przenoszenia taryfy). W moim
wypadku trwało to około 5 godzin (po zauważeniu oczywi¶cie). Nie szło
się dodzwonić czy wysłać smsa. A dwa/trzy dni po wł±czeniu nowej
taryfy (darmowe rozmowy i smsy w Play) zakupiłem pakiet Play Online w
telefonie 500 MB i zd±żyłem używać przez 2 dni, bo megabajty ulotniły
się w sin± dal. Udało mi się wytracić około 30 MB.
Reklamacja złożona w BOS, mam czekać na pisemn± odpowiedĽ.
Drugi raz już nie odważyłem się zakupić pakietu i neta mam w Orange
Free na kartę. Gdzie¶ w necie przeczytałem, że przej¶cie może trwać 7
(SIEDEM) dni. Porażka.

Artur

Data: 2010-09-08 10:28:39
Autor: Paweł G±ska
Uwaga przy przechodzeniu na nowa oferte bonusowa w Play
Witam,

W odpowiedzi na maila od Liwiusz
z dnia: 2010-09-08 09:02:
[...]

i udało Ci się migrować krócej niż w dwa tygodnie? 8-0
poza tym niewielu ludzi wie, że net w GaduAIR jest limitowany do 1Mbps :]

Paweł

Data: 2010-09-08 10:35:54
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-09-08 10:28, Paweł G±ska pisze:

[...]

   Opisywany szeroko problem niemożno¶ci dodzwonienia się na przeniesiony numer wyst±pił i u mnie - przez półtorej doby.

poza tym niewielu ludzi wie, że net w GaduAIR jest limitowany do 1Mbps :]

  Tu też opinie s± różne, niektórzy pisz± na forach, że wyci±gaj± więcej. Akurat taki limit nie ma dla mnie znaczenia.

--
Liwiusz

Data: 2010-09-08 15:33:12
Autor: Paweł G±ska
Uwaga przy przechodzeniu na nowa oferte bonusowa w Play
Witam,

W odpowiedzi na maila od Liwiusz
z dnia: 2010-09-08 10:35:
[...]

to wypełniaj szybko totka ;]

Data: 2010-09-08 17:25:30
Autor: Kotlet Mielony
W dniu 2010-09-08 09:02, Liwiusz pisze:
[...]

a przy przenoszeniu numeru tez trzeba placic za starter ?

--
http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl/ - rewelacja !
http://programdofakturowania.info.pl/

Data: 2010-09-08 18:42:43
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-09-08 17:25, Kotlet Mielony pisze:

[...]

   Do gg air? 1,22zł.

--
Liwiusz

Data: 2010-09-08 18:54:55
Autor: Kotlet Mielony
W dniu 2010-09-08 18:42, Liwiusz pisze:
[...]

co sie otrzymuje za przeniesienie? Czy mozna play fresh przeniesc ?

Data: 2010-09-08 19:25:43
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-09-08 18:54, Kotlet Mielony pisze:
[...]

   Za przeniesienie otrzymałem starter z 5zł bodajże, obecnie do 12 kolejnych doładowań dodaj± 30%. Z fresha można przenie¶ć.

--
Liwiusz

Data: 2010-09-09 00:51:59
Autor: Ircys
Uwaga przy przechodzeniu na nowa oferte bonusowa w Play
On 8 Wrz, 02:08, "SDD" pisze...
[...]

A to nie to (de-)ko-mentował rzecznik Play:
http://blogplay.pl/2010/08/zmiany-we-fresh/
http://blogplay.pl/2010/08/ufff/ ?

Ircys

Uwaga przy przechodzeniu na nowa oferte bonusowa w Play