Uwaga przy przechodzeniu na nowa oferte bonusowa w Play

Data: 2010-09-08 09:02:39
Autor: Liwiusz
Uwaga przy przechodzeniu na nowa oferte bonusowa w Play
W dniu 2010-09-08 02:08, SDD pisze:
Witam

Bylo wspominane mniej wiecej wewnatrz niedawnego watka, ale trzeba
wyeksponowac, coby inteligentni inaczej nie rozpaczali pozniej.
Wczytujac sie w informacje o usludze oraz regulamin mozna zauwazyc, ze
wlaczenie jednej lub drugiej opcji bonusowej zeruje *wszystkie* posiadane do
tej pory pakiety minut i/lub bajtów transmisji danych.

Mozna sie wladowac w niezly kanal :) - zwlaszcza jak komus znikna
nagromadzone "obfite" pakiety minut z 100 minut do wszystkich sieci czy z
uslugi "Zbieraj minuty".

Czyli niezla kila jednym slowem ;)

   Dlatego też, skoro już zaczynamy "od zera", zmiany mog± zmotywować do nie tylko do zmiany taryfy, a ale i operatora, co odbyło się w moim przypadku. Okazało się, że gg air jest dla mnie lepszy.

--
Liwiusz

Data: 2010-09-08 00:30:35
Autor: amw
On 8 Wrz, 09:02, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

nie tylko do zmiany taryfy, a ale i operatora, co odbyło się w moim
przypadku. Okazało się, że gg air jest dla mnie lepszy.

Potwierdzam, zeruj± wszystkie bonusy. Dodatkowo potrafi± czasowo
wyzerować ¶rodki na koncie (w czasie przenoszenia taryfy). W moim
wypadku trwało to około 5 godzin (po zauważeniu oczywi¶cie). Nie szło
się dodzwonić czy wysłać smsa. A dwa/trzy dni po wł±czeniu nowej
taryfy (darmowe rozmowy i smsy w Play) zakupiłem pakiet Play Online w
telefonie 500 MB i zd±żyłem używać przez 2 dni, bo megabajty ulotniły
się w sin± dal. Udało mi się wytracić około 30 MB.
Reklamacja złożona w BOS, mam czekać na pisemn± odpowiedĽ.
Drugi raz już nie odważyłem się zakupić pakietu i neta mam w Orange
Free na kartę. Gdzie¶ w necie przeczytałem, że przej¶cie może trwać 7
(SIEDEM) dni. Porażka.

Artur

Data: 2010-09-08 10:28:39
Autor: Paweł G±ska
Uwaga przy przechodzeniu na nowa oferte bonusowa w Play
Witam,

W odpowiedzi na maila od Liwiusz
z dnia: 2010-09-08 09:02:
[...]

i udało Ci się migrować krócej niż w dwa tygodnie? 8-0
poza tym niewielu ludzi wie, że net w GaduAIR jest limitowany do 1Mbps :]

Paweł

Data: 2010-09-08 10:35:54
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-09-08 10:28, Paweł G±ska pisze:

[...]

   Opisywany szeroko problem niemożno¶ci dodzwonienia się na przeniesiony numer wyst±pił i u mnie - przez półtorej doby.

poza tym niewielu ludzi wie, że net w GaduAIR jest limitowany do 1Mbps :]

  Tu też opinie s± różne, niektórzy pisz± na forach, że wyci±gaj± więcej. Akurat taki limit nie ma dla mnie znaczenia.

--
Liwiusz

Data: 2010-09-08 15:33:12
Autor: Paweł G±ska
Uwaga przy przechodzeniu na nowa oferte bonusowa w Play
Witam,

W odpowiedzi na maila od Liwiusz
z dnia: 2010-09-08 10:35:
[...]

to wypełniaj szybko totka ;]

Data: 2010-09-08 17:25:30
Autor: Kotlet Mielony
W dniu 2010-09-08 09:02, Liwiusz pisze:
[...]

a przy przenoszeniu numeru tez trzeba placic za starter ?

--
http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl/ - rewelacja !
http://programdofakturowania.info.pl/

Data: 2010-09-08 18:42:43
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-09-08 17:25, Kotlet Mielony pisze:

[...]

   Do gg air? 1,22zł.

--
Liwiusz

Data: 2010-09-08 18:54:55
Autor: Kotlet Mielony
W dniu 2010-09-08 18:42, Liwiusz pisze:
[...]

co sie otrzymuje za przeniesienie? Czy mozna play fresh przeniesc ?

Data: 2010-09-08 19:25:43
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-09-08 18:54, Kotlet Mielony pisze:
[...]

   Za przeniesienie otrzymałem starter z 5zł bodajże, obecnie do 12 kolejnych doładowań dodaj± 30%. Z fresha można przenie¶ć.

--
Liwiusz

Uwaga przy przechodzeniu na nowa oferte bonusowa w Play