Uwaga -- rozdaję pieniądze, ktore daje mi Era!

Data: 2011-05-02 18:41:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Uwaga -- rozdaję pieniądze, ktore daje mi Era!
Ponieważ czeka mnie gwarantowana nagroda z Ery -- 80 tysięcy złotych
w zamian za jeden SMS kosztujący raptem 3 złote z groszami, szukam
wspólników do odebrania tej nagrody -- nie mogę przecież być samolubem!
Chętny wyśle za mnie, ze swego telefonu ów SMS, mnie da 10 tysięcy złotych
i w moim imieniu odbierze owe 80 tysięcy złotych!!!

Jest jakiś chętny? Jakiś pracownik ERY na przykład? :)

Aby nie oszukać -- spiszemy umowę w obecności notariusza.
Ja dostanę od wspólnika 10 tysięcy złotych i upoważnię do
odbioru wiadomej nagrody. ;) Są chętni? :)

-=-

Era wrzeszczy, nie krzyczy -- odejdź od nas!!!
Idź do innego operatora!!!

Data: 2011-05-02 21:47:53
Autor: Artur Maśląg
Uwaga -- rozdaję pieniądze, ktore daje mi Era!
(...)
Era wrzeszczy, nie krzyczy -- odejdź od nas!!!
Idź do innego operatora!!!

Znowu leków zabrakło?

Data: 2011-05-02 22:02:15
Autor: atm
On 2011-05-02 21:47, Artur Maśląg wrote:
(...)
Era wrzeszczy, nie krzyczy -- odejdź od nas!!!
Idź do innego operatora!!!

Orange rowniez prosi o odejscie.....
W zasadzie chyba wszyscy opreatorzy znizyli sie do poziomu naciagaczy.

Data: 2011-05-03 04:17:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Uwaga -- rozdaję pieniądze, ktore daje mi Era!

"atm" ipn2kd$k1e$1@news.onet.pl

Orange rowniez prosi o odejscie.....
W zasadzie chyba wszyscy opreatorzy znizyli sie do poziomu naciagaczy.

Zamierzam przenieść się do mBanku.
Wprawdzie to podoperator (chyba Ery) ale zawsze łatwiej
z bankiem niż z Erą. :) Poza tym, że łatwiej -- także
znacznie taniej. BREBankowi (mBankowi) Era raczej ;)
nie podskoczy. :) Po co kopać się z koniem, skoro można
wesprzeć się weterynarzem. :)

Data: 2011-05-03 20:44:38
Autor: J.F.
Uwaga -- rozdaję pienišdze, ktore daje mi Era!
On Tue, 3 May 2011 04:17:43 +0200,  Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
"atm" ipn2kd$k1e$1@news.onet.pl
[...]

Ale tylko przez dwa miesiace, a potem nie wiadomo.

BREBankowi (mBankowi) Era raczej ;) nie podskoczy. :)

Oj, nie bylbym taki pewny. PTK tez wielka firma. Wezmie kredyt, odmowi splaty i bedzie sie 10 lat procesowac az bank
padnie :-)

A strony zadowolonych inaczej klientow mbanku to sobie znajdziesz :-)

J.

Data: 2011-05-04 01:52:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Uwaga -- rozdaję pienišdze, ktore daje mi Era!

"J.F." q0j0s61pgdoo0dpjm799f7htprvjie25hf@4ax.com

[...]

TZN.? Dlaczego tylko przez dwa miesiące?

[...]

Jestem zadowolony usługami świadczonymi przez mBank.

Data: 2011-05-04 10:37:41
Autor: J.F.
Uwaga -- rozdaję pienišdze, ktore daje mi Era!
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
[...]

bo taryfa 19gr/min jest promocja, ktora się konczy 30 czerwca. A dalej nie wiadomo.

A strony zadowolonych inaczej klientow mbanku to sobie znajdziesz :-)
Jestem zadowolony usługami świadczonymi przez mBank.

Bo nie brales kredytu hipotecznego w walucie :-)

http://nabiciwmbank.pl/

J.

Data: 2011-05-05 01:26:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Uwaga -- rozdaję pienišdze, ktore daje mi Era!

"J.F." ipr389$59q$1@news.onet.pl

Ale tylko przez dwa miesiace, a potem nie wiadomo.

TZN.? Dlaczego tylko przez dwa miesiące?

bo taryfa 19gr/min jest promocja, ktora się konczy 30 czerwca. A dalej nie wiadomo.

A nie jest tak, że mBank daje co miesiąc 50 minut w zamian za to, że daje i usługi? :)

A strony zadowolonych inaczej klientow mbanku to sobie znajdziesz :-)
Jestem zadowolony usługami świadczonymi przez mBank.

Bo nie brales kredytu hipotecznego w walucie :-)

Nie brałem. I nie chcę brać. Po co mi kredyt hipoteczny w...
....pół minuty szukałem lepszego słowa -- bezskutecznie...
popierdolonym państwie? :)

http://nabiciwmbank.pl/

Ja mogę brać kredyty -- ale nich to państwo bierze mnie w swoją obronę.
Kredyt daje rozwój państwu -- to wie chyba każdy na grupie o bankach
dzięki słusznej edukacji, jaką dają co mądrzejsze Grupowiczanki i co
mądrzejsi Grupowicze swoim współgrupowiczankom i współgrupowiczom.

Ale jak ja mam brać kredyty w państwie, które kpi z praworządności,
czego przykładem jest choćby:

 -- bezkarne naciąganie, o którym w tym poście
    (imo państwo, w osobie stosownych urzędników,
    powinno ścierać w proch naciągaczy)

 -- klęcząca kobieta, żebrząca rzekomo na leki
    dla swoich braci chorych na zapalenie płuc
    (imo kobieta powinna być szybko zdjęta przez
    policję, straż miejską, straż pożarną czy
    inne ormo, a jej bracia powinni otrzymać
    natychmiast stosowne leczenie; jeśli rodzina
    ta nie ma pieniędzy -- zdrową kobietę trzeba
    natychmiast zatrudnić do pracy odpowiadającej
    umiejętnościom tej kobiety, płacąc za tę pracę
    tyle, ile domaga się tak zwany rynek, potrącić
    składki na ZUS, odebrać podatki -- itd...)

 -- niebranie w obronę oszukanych klientów sklepów
    sprzedających buble (rzecznik konsumentów kpi
    sobie z ludzi, którzy płacąc podatki, opłacają
    jego pracę -- uważa ów rzecznik siebie za
    dobroczyńcę pracującego za darmo i biorącego
    w obronę tego, kogo zechce -- na przykład
    sklep sprzedający buble)

Ja mogę brać kredyty w bankach, dając zarobek bankom i rozwój państwu czy
społeczeństwu, ale w zamian za to społeczeństwo musi dać mi rzeczywiste
prawo do życia, gwarantowane przez prawo oficjalne. :)

Data: 2011-05-05 19:06:17
Autor: J.F.
Uwaga -- rozdaję pienišdze, ktore daje mi Era!
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
"J.F." ipr389$59q$1@news.onet.pl
bo taryfa 19gr/min jest promocja, ktora się konczy 30 czerwca. A dalej nie wiadomo.

A nie jest tak, że mBank daje co miesiąc 50 minut w zamian za to, że daje i usługi? :)

Taki duzy a taki glupi i czytac nie umie :-)

mBank daje do 50 minut. Widzisz roznice ?

10 minut jest za wydanie kartami kredytowymi 500zl.
20 minut jak wydasz ponad 1500zl, a 30 za ponad 3000 zl.

W innych bankach za wydatki dostaniesz 1-3% zwrotu, czyli 5-15zl od tych 500.

10minut jest za kazda rate splaty kredytu gotowkowego w terminie. Oraz samochodowego.

ciekawe ile by kosztowaly 4 kredyty gotowkowe - czy mozna taki na 12 zl :-)

http://nabiciwmbank.pl/

Ja mogę brać kredyty -- ale nich to państwo bierze mnie w swoją obronę.

A nie za duzo chcesz ?

Kredyt daje rozwój państwu -- to wie chyba każdy na grupie o bankach

Ale wtedy gdy panstwo tego chce. Co ty myslisz - ze nabierzesz kredytu, dom zaczniesz budowac, rak do pracy zabraknie, ceny wywindujesz, odsetki wywindujesz, panstwo bedzie musialo emerytury i urzednicze pensje podniesc, oprocentowanie obligacji podniesc, a potem dom zbudujesz, i panstwo zostanie - z wysokimi kosztami, wysokim dlugiem, bezrobotnymi murarzami na zasilku, i koniecznoscia doplaty tobie tez juz bezrobotnemu do kredytu :-).

Zobacz co sie stalo jak w USA zaczeli bez opamietania kredyty dawac :-)

J.

Data: 2011-05-06 22:54:55
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-05-05 19:06, J.F. pisze:
[...]

LOL - to jest to dobrodziejstwo banku :) Też mi w kółko wisi te 50
minut :) Nie mam kredytu gotówkowego, samochodowego ani hipotecznego.

Zresztą a propos tej uczciwości mBanku - właśnie robią super akcję
marketingową i naciągają na potęgę ludzi na różne ubezpieczenia płatne
miesięcznie:
<cite>
Zadzwonila dzis do mnie szybkomówiąca pani, grzecznie mnie poinformowała o nagrywaniu rozmowy po czym mówi do mnie że :
- Prosze Pana! Wlasnie aktywuje na pana koncie ochronę 24 bla bla, nie podejmuje pan ŻADNEGO ryzyka blabla bla.
Po minucie paplaniny przerwalem pani i pytam sie ile to kosztuje. Pani na to ze jedyne 25 zl na miesiac.
No to ja na to ze kategorycznie żądam by natychmiast zdezaktywować tą usługę i żadnych innych nie aktywować.
Na to pani mi mowi ze wobec tego jako, ze jestem dobrym klientem to ona OBNIŻA mi cene do 9,99 zl !
Noż karramba, taki świetny jestem a ona ma taką władze,że może o ponad 100% obniżkę mi zaproponować (jak później doczytałem, to po prostu zamiast namawiać mnie na pakiet permium czy jakiś tam gold, zaoferowala mi pakiet standard za 9,99 (czy tez podobnie)).
3x, jeszcze podkreśliłem że żądam dezaktywacji i nigdy żadnej zgody nie dawałem. Pani, jeszcze kilka razy próbowała mi wytłumaczyć, że przecież nie ma żadnego ryzyka! Czemu ja jestem taki oporny,przecież to wspaniała okazja! Telemarkiet sie z nich zrobił psia mać.

Ciekaw jestem co by było gdyby ktoś nie powiedział wyraźnie, że jeśli faktycznie coś zostało aktywowane to chce by to zdezaktywować. Czy standardowe "nie dziękuje" przy tak poprowadzonej rozmowie wystarczy?
</cite>

Dziś dostałem podobną ofertę - za jedną usługę (jakiś assistance 24h)
za 25zł, nie, to medyczna za 15 i rabat na tę pierwszę, później
pakiet 3 ze specjalistami niedzielnymi od komputerów - rozumiem, że
pan aktywuje tę usługę...

O słodka naiwności...

Data: 2011-05-07 17:55:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Uwaga -- rozdaję pienišdze, ktore daje mi Era!

"J.F." ipule9$ql8$1@news.onet.pl

A nie jest tak, że mBank daje co miesiąc 50 minut w zamian za to, że daje i usługi? :)

Taki duzy a taki glupi

Ponoć wielkość mózgu ma się nijak do mądrości. :)
Tym bardziej (chyba?) wielkość całego ciała. :)
Mam 176 cm wzrostu i ważę 70 kg.

Znam przypadki całkiem mądrych istot ludzkich... Pozbawionych mózgu...
(z bardzo małym mózgiem -- niemal bez mózgu) Wprawdzie nie badałem tych
ludzi (a nawet nie mam możliwości badania -- nie umiem badać) ale ponoć
mózg niekoniecznie decyduje o mądrości. :)

i czytac nie umie :-)

Przeczysz sam sobie -- jeśli nie umiem czytać, jak ze mną porozumiewasz się?

mBank daje do 50 minut. Widzisz roznice ?

10 minut jest za wydanie kartami kredytowymi 500zl.
20 minut jak wydasz ponad 1500zl, a 30 za ponad 3000 zl.

Więc skąd co miesiąc mam 50 minut?

W innych bankach za wydatki dostaniesz 1-3% zwrotu,

Kredytówka daje 3% zwrotu?

czyli 5-15zl od tych 500.

10minut jest za kazda rate splaty kredytu gotowkowego w terminie. Oraz samochodowego.

Nie zamierzam brać kredytów. :)

[...]

A od kiedy jest za dużo?

Jeśli mnie ktoś okradnie -- państwo powinno mnie bronić czy powinno bronić złodzieja? :)

Jeśli jakieś prawo (zapisane w stosownych miejscach -- tak zwane ustawowe lub podobne)
coś ureguluje jednoznacznie -- czy państwo powinno bronić tego, kto chce wypełnienia
tego pisanego i niekwestionowanego prawa, czy może kogoś, kto prawo chce łamać?

Nie mam na myśli prawa kwestionowanego (na przykład niejednoznacznego lub sprzecznego
z prawem zwyczajowym) czy naciągania (pończoch bądź sytuacji) ale chodzi mi o prawo,
co do którego nie ma najmniejszych wątpliwości.

    Policjant, widząc mnie bitego przez bandytę (być może nawet bandytę poszukiwanego
    listem gończym)  powinien pomóc mi, czy może powinien zauważyć, że jednak sprawa
    nie jest prosta, bo na przykład nie ma pewności co o tego, czy noszone przeze mnie
    majtki mają odpowiedni kolor, uznawany przez społeczeństwo jako kolor pokoju...

Akurat uważam, że policję mamy dobrą w Polsce, dlatego podaję przykład interwencji
policji, przeciwstawiając jej (interwencji) sytuację absurdalną.

Kredyt daje rozwój państwu -- to wie chyba każdy na grupie o bankach

Ale wtedy gdy panstwo tego chce.

Czego? Wiedzenia? :)

[...]

A tak nieco rozsądniej -- potrafisz pisać?
Kredyt powinien być udzielony komuś godnemu zaufania -- z definicji kredytu. :)
Państwo daje mi możliwości życia i rozwoju, pracowania (chroniąc mnie na przykład
przed przeklętej pamięci Osamą bin Ladenem czy innym Hitlerem -- akurat w sprawie
tego ostatniego państwa nie uwinęły się zbyt szybko, a i ten pierwszy trochę ludzi
namordował, zanim został przeniesiony na łono Allacha, gdzie spoczywa w... gdzie
teraz spoczywa) i bogacenia się a ja płacę podatki i spłacam zaciągnięty dług...

Zobacz co sie stalo jak w USA zaczeli bez opamietania kredyty dawac :-)

A co się stało? Rząd miał na pieńku z kilkoma bankami, wiec doprowadził
wszystkie do upadku i wsparł te, z którymi nie miał na pieńku. Nigdy
i nigdzie dodruk pieniądza nie reanimował gospodarki, więc cud Obamy
pachnie przekrętem. :)

-=-

Słownik M$ podaje Loden, zamiast Laden. Co więcej -- gov też podaje Loden...

  http://www.abw.gov.pl/portal/pl/76/290/Prawo_wspolnotowe__terroryzm.html

-=-

Wróćmy jednak do kredytu -- nie ma pomocy państwa w sprawie ochrony mnie
przed bandytyzmem, nie może być mowy o moim rozwoju, czyli braniu kredytów. :)

Nie oddam kręgosłupa (nie powiem -- - nie mam pomocy państwa, więc usiądę na wózku
i będę czekał na rentę) ale kredytów nie będę zaciągał. :) Nie ma kredytów, nie ma
też i rozwoju gospodarki, bo jednak pieniądz jest ,,kreowany'' przez banki, nie
przez drukarnie -- tak niedawno gdzie czytałem. ;) Zapewne dlatego, że ten
pieniądz dodrukowany jest gorszej jakości -- pewnie matryca może odbić ileś
arkuszy i koniec a każdy dodrukowany arkusz już ma jakieś braki... ;)

-=-

I Ty, i każdy inny musi wybierać, jakie państwo/społeczeństwo mu podoba się:

 -- w jednym, za wszelka cenę Kościół prowadzi wojnę z takimi jak ja,
    podpierając się złodziejami takimi jak Kopania

 -- w innym tacy jak ja pracują, płacą podatki i przynoszą rozwój państwu.

Nie twierdzę, że nie słusznie mnie Bóg ukarał, czy zbyt surowo. :) Sam jestem
zwolennikiem surowego karania wbrew tej nauce, jaką przekazywała mi psychocośtam. :)
(psychologia, psychiatria itp. ,,nauki'') Bóg ukarał mnie za zuchwałe oszustwa! Ja
prosiłem Go o pieniądze (i w ogóle możliwości) podróżowania i zwiedzania świata,
gdy tymczasem zarabiane pieniądze oddawałem wrogom Boga -- a ci wrogowie, bez
pracy, bez zasług, drwiąc z Boga, podróżowali... Teraz, gdy poważniej traktuję
Boga, mam nadzieję, że będę znów bogaty i zdrowy -- tak abym jednak zwiedzał
świat, abym podziwiał dzieła Boskiej myśli i ludzkiej, abym nasycił się życiem,
zanim umrze moje ciało. :)

Państwo musi wybrać pomiędzy:

  () komunizmem
     wspólnie pracujemy, ale tylko nieliczni z tej pracy czerpią korzyści

  () sprawiedliwością inną
     każdy (z wyjątkami, o których niżej) pracuje, płaci podatki
     na wspólne cele takie jak policja, wojsko itp...

Jakież to wyjątki? Ano:

  -- dzieci są nie po to, aby pracowały
  -- starcy nie są już produktywni, więc powinni iść na emeryturę,
     jak pracownicy galerii nie powinni pracować w dni typu 02 maja,
     kiedy to mniej zarobią, niż pracodawca wyda na utrzymanie pracy
  -- chorzy obłożnie i inwalidzi powinni mieć zasiłki i renty
     (z przyczyn, o których piętro wyżej)
  -- głupcy powinni być szkoleni, uczeni
     (z przyczyn, o których dwa piętra wyżej)

-=-

Zgaduję -- ja wg Ciebie chcę za dużo, gdyż chcę, aby duchowni rzymskokatoliccy:

 -- nie zmuszali nikogo do seksu z kobietami typu teolog Łucja Stalenczyk
 -- nie obdzierali niekonsekrowanych z wszelkich dóbr, tłumacząc tym
    niekonsekrowanych, że tylko nędza zbliża do Boga
 -- płacili podatki na tych samych zasadach co reszta społeczeństwa
 -- nie kradli bezkarnie (nazywając kradzież zaradnością życiową)

i tak dalej...

Postscriptum: Jak widać, za oknem nadal zimno, a więc nie mam letnich kół...
              E... Znaczy... Nadal Mille zastanawia się nad możliwością
cofnięcia opłat za debetówkę... (a ja mam możliwość wyboru -- którą kartą
mam zapłacić za wejście w letni okres) Napisz więc, skąd mam na koncie co
miesiąc 50 minut w mBanku. Może te 50 minut to kiepski zysk? Reszta tych
dywagacji tak sobie mnie obchodzi. :) Państwo musi wybierać -- albo da mi
warunki do życia (i być może wówczas będą brał kredyty) albo nie da (a co
za tym idzie --   nie będę brał kredytów) mi tych możliwości. Nic tu obaj
nie wymyślimy ciekawego. :) Ja ledwo żyję i za to życie -- dziękuję Bogu
z całego swego (tak zwanego) serca. :)

Data: 2011-05-07 18:21:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Uwaga -- rozdaję pienišdze, ktore daje mi Era!

"Eneuel Leszek Ciszewski" iq3q2j$b3l$1@inews.gazeta.pl

[...]

      każdy pracuje i każdy czerpie korzyści z własnej pracy,
      decydując samodzielnie, na co ma przeznaczyć to, co wypracuje

-=-

Komunizm jest dobry dla ,,przywódców'' -- gdyż ci czerpią z cudzej pracy.
Dobry wydaje się też dla głupców -- gdyż ci wierzą ,,przywódcom''.
Na dłuższą jednak metę jest zły dla każdego -- także dla ,,przywódców''.

Data: 2011-05-05 22:57:22
Autor: AL
[...]

PLUSa  (a nie Ery)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-05-07 17:41:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Uwaga -- rozdaję pieniądze, ktore daje mi Era!

"AL" ipv2vj$394$1@inews.gazeta.pl

Zamierzam przenieść się do mBanku.
Wprawdzie to podoperator (chyba Ery)

PLUSa  (a nie Ery)

Tym lepiej. :)

Data: 2011-05-03 04:15:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Uwaga -- rozdaję pieniądze, ktore daje mi Era!

"Artur Maśląg" ipn29b$7o4$1@mx1.internetia.pl

Era wrzeszczy, nie krzyczy -- odejdź od nas!!!
Idź do innego operatora!!!

Znowu leków zabrakło?

A co mają leki do Ery i naciągania czy oszukiwania? :)
Ale jest pytanie, można odpowiedzieć; oto moje zapasy:

 Witamina PP: około 40 tabletek
 Witamina B1: około 70 tabletek
 Avamys: około 120 działek
 Telfexo: około 60 tabletek
 Neplit: nie pamiętam, ale raczej dużo
 Ventolin: nie pamiętam, ale raczej za dużo
 Diffumax: nie pamiętam, ale na pewno dużo
 Symbicort: nie pamiętam, ale na pewno za dużo

Poza tym, że jakiegoś leku może zabraknąć, lek może przeterminować się.
Tabletki nie przeterminowują się jak dotąd -- zjadam wszystkie, podobnie
z Avamysem w aerozolu. Neplit do tej pory zużywałem do końca, Symbicort
chyba częściowo zmarnuje się, podobnie być może z Diffumaxem, a Ventolin
częściowo już zmarnował się...

-=-

A teraz powiedz mi -- co mają leki do naciągania czy oszukiwania? :)
Kupiłem usługę związaną z telefonią czy z loterią? :)

Jak nisko upada ten naród, skoro broni się morderców,
złodziei, oszustów, naciągaczy i nierobów...

Ludzie powinni pracować, nie zaś wyszarpywać sobie nawzajem pieniądze.

-=-

A jedyna rada na obrońców naciągaczy -- odmawianie ich dotowania. :)
(zwykle tacy obrońcy utrzymują się nie z własnej pracy, ale z dotacji)

Data: 2011-05-03 18:06:16
Autor: Artur Maśląg
[...]

Choćby to, że piszesz od rzeczy (to akurat dość typowe), a do tego
nie trzymasz się faktów. Nie napisali, że masz do odbioru
80000 (a, że w finale czeka taka wygrana) do tego jasno podano
organizatora konkursu "Avantis SA".

Ale jest pytanie, można odpowiedzieć; oto moje zapasy:

Daruj, ale one mnie nie interesują.

A teraz powiedz mi -- co mają leki do naciągania czy oszukiwania? :)

Choćby do tego, by móc się skupić na treści, którą przeczytałeś?

Kupiłem usługę związaną z telefonią czy z loterią? :)

Nie mam pojęcia co zamawiałeś i jakie punktu w umowie zaakceptowałeś.

Jak nisko upada ten naród, skoro broni się morderców,
złodziei, oszustów, naciągaczy i nierobów...

Widzę, że stan się pogarsza.

Ludzie powinni pracować, nie zaś wyszarpywać sobie nawzajem pieniądze.

No, no, a ta loteria, o której pisałeś to nie jest praca? Też rzeczony
notariusz to też nie jest praca? Świadczenie usług telekomunikacyjnych
też się odbywa za darmo?

A jedyna rada na obrońców naciągaczy -- odmawianie ich dotowania. :)
(zwykle tacy obrońcy utrzymują się nie z własnej pracy, ale z dotacji)

Aha - mam rozumieć, że zostałem obrońcą naciągaczy i do tego jestem przez nich dotowany?

Data: 2011-05-03 18:15:40
Autor: niusy.pl
Uwaga -- rozdaję pieniądze, ktore daje mi Era!

Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com>

A co mają leki do Ery i naciągania czy oszukiwania? :)

... Nie napisali, że masz do odbioru
80000 (a, że w finale czeka taka wygrana) ..

Typowe oszustwo. Przecież nie powie/napisze, że chce Cię oszukać tylko zmanipuluje tak, by wprowadzić w błąd.

Kupiłem usługę związaną z telefonią czy z loterią? :)

Nie mam pojęcia co zamawiałeś i jakie punktu w umowie zaakceptowałeś.

Umowa nazwana

Data: 2011-05-03 19:03:36
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-05-03 18:15, niusy.pl pisze:
[...]

Wystarczy czytać, a nie powoływać się na oszustwo oraz powoływać się
na notariusza - ten by pewnie przeczytał i zrozumiał...

Kupiłem usługę związaną z telefonią czy z loterią? :)

Nie mam pojęcia co zamawiałeś i jakie punktu w umowie zaakceptowałeś.

Umowa nazwana

LOL - umowa nazwana nic nie mówi o dodatkach.

Data: 2011-05-03 19:44:45
Autor: z
Artur Maśląg pisze:

Wystarczy czytać, a nie powoływać się na oszustwo oraz powoływać się
na notariusza - ten by pewnie przeczytał i zrozumiał...

Wystarczy przeczytać ze zrozumieniem to:

"Art. 286 Kodeksu Karnego
§ 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub
cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania
przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.
"
Jeśli dalej nie rozumiesz to wspomóż się prawnikiem-notariuszem :-)

Data: 2011-05-03 20:12:51
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-05-03 19:44, z pisze:
Artur Maśląg pisze:

[...]

Zdaje się, że źle zaadresowałeś swój apel...

Data: 2011-05-04 02:05:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Uwaga -- rozdaję pieniądze, ktore daje mi Era!

"Artur Maśląg" ipph2v$a7m$1@mx1.internetia.pl

[...]

Masz rację -- to Ci się jedynie/tylko zdaje. ;)
On zaś dobrze zaadresował. :)

Data: 2011-05-03 23:46:35
Autor: J.F.
On Tue, 03 May 2011 19:44:45 +0200,  z wrote:
Artur Maśląg pisze:
[...]

No ale co - wszystkie loterie zamknac, Totka , ZUS i polowe bankow  ?
:-)

J.

Data: 2011-05-04 11:46:30
Autor: z
J.F. pisze:

No ale co - wszystkie loterie zamknac, Totka , ZUS i polowe bankow  ?
:-)

Co byś powiedział gdyby lotto kazało Ci przyjechać pół Polski po odbiór WYGRANEJ PRZEZ CIEBIE SZÓSTKI a na miejscu okazałoby się że MOŻESZ dopiero wygrać jak zagrasz jeszcze raz.
To by był dopiero skandal NIE?
Pędziłbyś na policję.
To samo tylko inaczej ubrane.

Data: 2011-05-04 11:52:18
Autor: J.F.
Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ipr79o$fb1$1inews.gazeta.pl...
J.F. pisze:
[...]

No nie wiem, dla mnie wystarczy ze nie wygram, i to juz w zasadzie wypelnia znamiona przestepstwa.
Swoimi reklamami sklonili mnie do niekorzystnego rozporzadzenia moim majatkiem.

I niech tylko sprobuja cos powiedziec ze przeciez moge za nastepnym razem wygrac - to juz recydywa !

J.

Data: 2011-05-04 12:12:46
Autor: z
J.F. pisze:
No nie wiem, dla mnie wystarczy ze nie wygram, i to juz w zasadzie wypelnia znamiona przestepstwa.

Jednak pewna subtelna różnica jest. :-)
W smsach dają Ci do zrozumienia że już wygrałeś i tylko trzeba nagrodę odebrać. A drobnym druczkiem "regulamin na www.naciągacze.pl" :-)

Data: 2011-05-04 19:45:11
Autor: J.F.
J.F. pisze:
[...]

Rozne sa te sms i roznie naciagaja.

Ale meritum pozostaje - Lotto zyje z graczy, a wiec doprowadza ich do niekorzystnego rozporzadzenia majatkiem :-)

Szczegolnie ze oni tez potrafia troche naciagac :-)

J.

Data: 2011-05-04 20:00:14
Autor: Artur Maśląg
J.F. pisze:
[...]

LOL

Szczegolnie ze oni tez potrafia troche naciagac :-)

O zgrozo nawet wydłużyli swoje kupony, by naciągać ludzi na Mercedesy
od Lotto :)

Data: 2011-05-05 01:48:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Uwaga -- rozdaję pienišdze, ktore daje mi Era!

"Artur Maśląg" ips4nc$dl$1@mx1.internetia.pl

O zgrozo nawet wydłużyli swoje kupony, by naciągać ludzi na Mercedesy od Lotto :)

Nie chcę Cię Maśląg martwić -- ale tak zwany
Duch Czasu nie lubi hazardu. :)

Data: 2011-05-05 08:48:05
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
[...]

Może jednak weź te leki, o ile nie przedawkowałeś...

Data: 2011-05-07 19:20:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Uwaga -- rozdaję pienišdze, ktore daje mi Era!

"Artur 'futrzak' Maśląg" ipth4j$7cn$1@inews.gazeta.pl

O zgrozo nawet wydłużyli swoje kupony, by naciągać ludzi na Mercedesy od Lotto :)

Nie chcę Cię Maśląg martwić -- ale tak zwany
Duch Czasu nie lubi hazardu. :)

Może jednak weź te leki, o ile nie przedawkowałeś...

Które leki mam wziąć?

-=-

Czy aby ;) nie odbija się echem rada mBanku -- związana z rozmową opisaną w tym poście?

   "Artur Maśląg" iq1nn3$utu$1@mx1.internetia.pl
   Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
   Subject: Uwaga -- rozdaję pieniądze, które daje mi Era!
   te: Fri, 06 May 2011 22:54:55 +0200

Data: 2011-05-05 01:45:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Uwaga -- rozdaję pienišdze, ktore daje mi Era!

"z" ipr8r0$kko$1@inews.gazeta.pl

W smsach dają Ci do zrozumienia że już wygrałeś i tylko trzeba nagrodę odebrać.

Wysyłając płatny SMS. :)

A drobnym druczkiem "regulamin na www.naciągacze.pl" :-)

Data: 2011-05-05 01:44:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Uwaga -- rozdaję pienišdze, ktore daje mi Era!

"J.F." ipr7k6$o25$1@news.onet.pl

[...]

Era liczy na wyrozumiałość ;) -- kto będzie awanturował
się z powodu utraty 10 minut życia i 4 złotych? :)

-=-

Jeśli co drugi człowiek zabierze mi tylko jedną sekundę
z mego życia -- w sumie stracę więcej niż cały czas dany
przeciętnemu człowiekowi przez Stwórcę. :)

  3000000000/(3600*24*365,25)=95,0642634420869

A jeśli Era od każdego Polaka dostanie jeden grosz,
szef Ery będzie miał szmal na swoje wakacje lub na
wcale niezłe mieszkanie. (prawie 400 tysięcy złych)

Data: 2011-05-05 14:40:01
Autor: J.F.
[...]

W erze nastapil drugi etap - zapisywanie do konkursow z abonamentem 4 zl dziennie, ale cos mi sie wydaje ze to juz bylo za duzo i jak ktos zobaczyl miesieczny rachunek to sie awanturowal dlugo i glosno.

A jeśli Era od każdego Polaka dostanie jeden grosz,
szef Ery będzie miał szmal na swoje wakacje lub na
wcale niezłe mieszkanie. (prawie 400 tysięcy złych)

To raczej szef innej firemki, choc oczywiscie i operator na tym zarobi. Ale 400 tys u operatora to nawet nie sa drobne :-)
Ale chyba cos sie zmienilo, bo ostatnio jakos ustalo - czyzby prezesi odpowiednich urzedow nakladali wyzsze kary ?

A jak chcesz zobaczyc naciaganie - ustaw sobie budzik na 2:30 i wlacz telewizor :-)

J.

Data: 2011-05-05 15:23:23
Autor: Artur Maśląg
Uwaga -- rozdaję pienišdze, ktore daje mi Era!
W dniu 2011-05-05 14:40, J.F. pisze:
(...)
W erze nastapil drugi etap - zapisywanie do konkursow z abonamentem 4 zl
dziennie, ale cos mi sie wydaje ze to juz bylo za duzo i jak ktos
zobaczyl miesieczny rachunek to sie awanturowal dlugo i glosno.

Nie tylko w Erze - stary numer i przy niektórych reklamacjach zwracali
pieniądze. Zresztą trochę o podobnych problemach można poczytać
tutaj: http://www.pozywamy-zbiorowo.pl/. Czy doszło do zbiorowego
pozwu - nie wiem. Co więcej - w każdym sms-ie była informacja
o koszcie (4 zł dziennie) i informacja o darmowym sms, by to wyłączyć.
UOKiK zdaje się również stwierdził, że informacja o zasadach tej
loterii jasna i czytelna. Zgadzam się, że wiele osób się w to
wpakowało, ale niestety na własne żądanie.

Jeszcze jedno - w Erze bez kłopotu można sobie zastrzec brak zgody
na otrzymywanie dowolnych sms-ów z promocjami, loteriami, konkursami
itd. Opcja dostępna dla abonamentowców i zarejestrowanych prepaidów.

To raczej szef innej firemki, choc oczywiscie i operator na tym zarobi.
Ale 400 tys u operatora to nawet nie sa drobne :-)

Zgadza się.

Ale chyba cos sie zmienilo, bo ostatnio jakos ustalo - czyzby prezesi
odpowiednich urzedow nakladali wyzsze kary ?

Konkurs się skończył - trwał chyba do 11 kwietnia.

A jak chcesz zobaczyc naciaganie - ustaw sobie budzik na 2:30 i wlacz
telewizor :-)

:)

Data: 2011-05-05 01:32:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Uwaga -- rozdaję pienišdze, ktore daje mi Era!

"z" ipr79o$fb1$1@inews.gazeta.pl

[...]

A Maślag by bronił totalizatora... ;)

To samo tylko inaczej ubrane.

Niektórzy ludzie (tacy jak Maślag) czasami nie pojmują tego,
że kradzież czasu czy ,,paru'' złotych to żadna chluba. :)

Data: 2011-05-05 08:39:58
Autor: Artur Maśląg
[...]

Znów kłamstwa - w sms-ie nie było nic na temat wygranych przez
Ciebie 80000zł. Nie sprawdziłeś tego z notariuszem?

To samo tylko inaczej ubrane.

Niektórzy ludzie (tacy jak Maślag) czasami nie pojmują tego,
że kradzież czasu czy ,,paru'' złotych to żadna chluba. :)

Widzę, że argumentów brakuje, skoro próbujesz takich zagrywek,
no ale to jak zwykle - przyzwyczaiłem się do tego.

Data: 2011-05-05 11:44:02
Autor: z
Artur Maśląg pisze:

Znów kłamstwa - w sms-ie nie było nic na temat wygranych przez
Ciebie 80000zł. Nie sprawdziłeś tego z notariuszem?

Pewien prawnik w tvnie :-) mówił że tak napisany sms kwalifikuje się pod paragraf jeśli zawartej w nim obietnicy się nie dotrzyma.
Przecież tvn nie kłamie ;-) a to mówił prawnik nie jakiś ciemny Kowalski po podstawówce. :-)

PS. Dzisiaj znowu szum o naciągaczach w mediach. Może w końcu opiekuńcze państwo ruszy tyłek :-)

Data: 2011-05-05 12:06:30
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-05-05 11:44, z pisze:
Artur Maśląg pisze:

[...]

A jak napisany? Przecież autor wątku nie podał jego treści, tylko
dość luźną interpretację, by ładnie medialnie to wyglądało.

Przecież tvn nie kłamie ;-) a to mówił prawnik nie jakiś ciemny Kowalski
po podstawówce. :-)

Nie wiem czy TVN kłamie itd., ale tam było napisane, że w finale czeka
nagroda 80tys.zł. Nie wiadomo za to, co to jest nagroda gwarantowana
- może być talon na balon, ale szkoda mi 3,69zł na sprawdzanie :)

PS. Dzisiaj znowu szum o naciągaczach w mediach. Może w końcu opiekuńcze
państwo ruszy tyłek :-)

Opiekuńcze państwo? Jak na razie to bardziej mamy skutki dzikiego
kapitalizmu, skutecznie wykorzystującego prawo niedostosowane do
realiów czy ciągnące się w nieskończoność postępowania (nie tylko
w zakresie naciągaczy wprost).

Data: 2011-05-05 18:28:53
Autor: z
Artur Maśląg pisze:

[...]

Spróbuj jeszcze raz. Za którymś razem zrozumiesz.

Jak będę Ci wysyłał smsy o treści "pożałujesz reg. na pozalujesz.pl" to będzie czekał mnie proces mimo że "Wcale nikomu nie groziłem"

Data: 2011-05-08 22:43:36
Autor: Artur Maśląg
Uwaga -- rozdaję pienišdze, ktore daje mi Era!
W dniu 2011-05-05 18:28, z pisze:
(...)
Spróbuj jeszcze raz. Za którymś razem zrozumiesz.

Ja nie mam z tym problemów, a Ty nawet nie masz
pojęcia co było dokładnie napisane  w tym sms-ie, ale
będziesz bezmyślnie przeklejał fragment Kodeksu Karnego.
Na zdrowie.

Jak będę Ci wysyłał smsy o treści "pożałujesz reg. na pozalujesz.pl" to
będzie czekał mnie proces mimo że "Wcale nikomu nie groziłem"

Wysyłaj sobie.

Data: 2011-05-09 09:17:47
Autor: z
Artur Maśląg pisze:
Ja nie mam z tym problemów, a Ty nawet nie masz
pojęcia co było dokładnie napisane  w tym sms-ie, ale
będziesz bezmyślnie przeklejał fragment Kodeksu Karnego.
Na zdrowie.

Nie będziemy się tu grzebać w archiwum grupy.
Wszystkie te konkursy są skonstruowane na tej samej zasadzie.
To już kwestia sądu któremu w jakiem wysokości naciągaczowi wymierzyć karę. Paragraf jest jaki jest. Jest dość szeroko napisany. Dobrze to czy źle to już temat na inną dyskusję. Jest takie prawo i trzeba go stosować. Żadne "odkrywanie ameryki".
Niech się w narodzie utrwala wiedza że naciąganie jest karalne bo jak na razie olewanie tego tylko rozbestwia naciągaczy i posuwają się do coraz bardziej bezczelnych zagrywek.

Nie podoba Ci się opiekuńcze państwo? ;-)

Data: 2011-05-12 02:44:35
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Uwaga -- rozdaję pienišdze, ktore daje mi Era!

"z" iq84et$m3m$1@inews.gazeta.pl

Dokładnie tak. :)

   "Eneuel Leszek Ciszewski" iqevdo$hvm$1@inews.gazeta.pl

   ttp://www.komputerswiat.pl/blogi/blog-redakcyjny/2011/01/pusty-sms-pusta-kieszen.aspx?utm_campaign=newsletter&utm_source=newsletter&utm_medium=mail&utm_content=editor_memo

   http://www.komputerswiat.pl/blogi/blog-redakcyjny/2011/05/uke-koniec-kantow-przy-stole.aspx?utm_campaign=newsletter&utm_source=newsletter&utm_medium=mail&utm_content=editor_memo

Data: 2011-05-04 02:02:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Uwaga -- rozdaję pieniądze, ktore daje mi Era!

"Artur Maśląg" ipp9lj$v6v$1@mx1.internetia.pl

[...]

Jesteś jasnowidzem czy ukradłeś mi telefon?

Ale jest pytanie, można odpowiedzieć; oto moje zapasy:

Daruj,

Nie daruję. :)

ale one mnie nie interesują.

Powinienem był domyślić się -- jesteś jasnowidzem i poznałeś
odpowiedź na interesujące Cię pytanie, zanim odpisałem...
Więc po co ja liczyłem te tabletki?!

A teraz powiedz mi -- co mają leki do naciągania czy oszukiwania? :)

Choćby do tego, by móc się skupić na treści, którą przeczytałeś?

Treści czego? Żołądka? :) Nie czytam ani treści Twojego żołądka,
ani treści Twojej kupy -- nie jestem zainteresowany tymi treściami. :)
Sam sobie je czytaj, beze mnie. :)

Kupiłem usługę związaną z telefonią czy z loterią? :)

Nie mam pojęcia co zamawiałeś i jakie punktu w umowie zaakceptowałeś.

Jakie punktum? :) Hm... ;)

Jak nisko upada ten naród, skoro broni się morderców,
złodziei, oszustów, naciągaczy i nierobów...

Widzę, że stan się pogarsza.

Stan czego?

[...]

Czyli jednak z Ery trzeba uciekać... :)
Za jakiś czas Era zapyta:

 -- a okradanie skarbonek kościelnych to nie praca? :)

[...]

IMO zrozumiałeś poprawnie -- jesteś obrońcą i liczysz na dotacje z mojej strony. :)

Data: 2011-05-04 08:51:34
Autor: Artur Maśląg
[...]

Podwójne pudło.

(...)

Aha - mam rozumieć, że zostałem obrońcą naciągaczy i do tego jestem
przez nich dotowany?

IMO zrozumiałeś poprawnie -- jesteś obrońcą i liczysz na dotacje z mojej
strony. :)

Podwójne pudło po raz kolejny.

Data: 2011-05-05 01:30:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Uwaga -- rozdaję pieniądze, ktore daje mi Era!

"Artur Maśląg" ipqsv6$824$1@news.onet.pl

Jesteś jasnowidzem czy ukradłeś mi telefon?

Podwójne pudło.

IMO zrozumiałeś poprawnie -- jesteś obrońcą i liczysz na dotacje z mojej strony. :)

Podwójne pudło po raz kolejny.

Rozmawiamy czy bawimy się w ciuciubabkę? :)

-=-

To raz. A zero -- ja jestem klientem dla Ery i ja oceniam jej usługi.
I ja te usługi oceniam źle. Ty możesz oceniać je inaczej niż ja, lecz
nie możesz mnie zmuszać do ,,pokochania'' Ery.

Ja chcę mieć ,,telefon'' -- nie loterię, pewne wygrane, konkursy itd...

Data: 2011-05-05 08:35:46
Autor: Artur Maśląg
[...]

Sugerowanie mi np. kradzieży telefonu czy też inputowanie mi
oczekiwania na dotację zdecydowanie nie ma wiele wspólnego z
dyskusją.

To raz.

Zdecydowanie.

A zero -- ja jestem klientem dla Ery i ja oceniam jej usługi.
> I ja te usługi oceniam źle.

Nikt Ci tego nie broni - tyle, że to zgoła coś innego niż dość
dowolne interpretacje i kłamliwe przekazywanie treści otrzymanych
sms-ów.

Ty możesz oceniać je inaczej niż ja, lecz
nie możesz mnie zmuszać do ,,pokochania'' Ery.

Do niczego Ciebie nie zmuszam

Ja chcę mieć ,,telefon'' -- nie loterię, pewne wygrane, konkursy itd...

To zwróć uwagę co podpisujesz - dodatkowo ja nie jestem za to
odpowiedzialny.

Data: 2011-05-08 17:33:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Uwaga -- rozdaję pieniądze, ktore daje mi Era!

"Artur Maśląg" iptgdg$clf$1@news.onet.pl

Sugerowanie mi np. kradzieży telefonu

Jasnowidzenie też nie ma wiele wspólnego z tą dyskusją. :)
Skąd wiesz, co dostałem w SMS?

[...]

Skąd wiesz, co mi wysłano? :)

To zwróć uwagę co podpisujesz - dodatkowo ja nie jestem za to odpowiedzialny.

Podpisałem umowę na rok. I raczej nie zamierzam ciągnąć tej współpracy zbyt długo.

-=-

Zaś innych przestrzegam przed Erą -- głupkowate
dodatki są, telefonu w mieszkaniu prawie nie ma. :)
(ze 4 kilometry od centrum miasta liczącego sobie 300 tysięcy ludzi)

Data: 2011-05-03 18:14:16
Autor: SDD

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:ipnofr$44e$1inews.gazeta.pl...

[...]

Przy takiej ilosci lekow to jak z Twoja zdolnoscia do czynnosci prawnych? ;)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-05-04 02:09:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Uwaga -- rozdaję pieniądze, ktore daje mi Era!

"SDD" ipp9kk$q69$1@news.onet.pl

[...]

Powiadasz że te rezerwy są za małe?
Nie jest źle... Po co robić niepotrzebne zapasy?

Data: 2011-05-03 08:51:14
Autor: Beny

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:ipmmsf$ad$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dobrze napisane ;) brawo

Ja zdaje sie w Play nigdy takiego smsa nie dostalem, a moze jeszcze nie zostałem wylosowany ;p ? hehe

Data: 2011-05-03 17:21:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Uwaga -- rozdaję pieniądze, ktore daje mi Era!

"Beny" 4dbfa5de$1@news.home.net.pl

Ja zdaje sie w Play nigdy takiego smsa nie dostalem,
a moze jeszcze nie zostałem wylosowany ;p ? hehe

Kombinują coś. Skoro mają mało klientów,
częściej powinno wypadać na każdego z nich. ;)

-=-

Boże!! Czy ja wreszcie doczekam się takiego państwa, które
będzie tępiło rękami urzędników wyskoki typu naciąganie,
oszukiwanie, żebranie itp.?

-=-

Play jest dla mnie trochę drogi.

Uwaga -- rozdaję pieniądze, ktore daje mi Era!