Uwaga uwaga nadchodzi: Ko-ma 3 !

Data: 2009-11-26 17:18:46
Autor: kigam
Uwaga uwaga nadchodzi: Ko-ma 3 !

Uzytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisal w wiadomosci
Przyglupow informuje ze to nie ja zwariowalem ale ze to z wiersza o
Wrzesniu 1939r.
Bodajze Slonimski czy tez Tuwim ale proroczy.

Cos dziwnego jest w powietrzu: LSE wlasnie sie zamknela i jest w stanie
permanentnej aukcji
od kilku godzin. To zeby ochronic brytyjskie banki ktore zaczely mocno
spadac po tym jak w swiat
poszla szokujaca wiadomosc, ze Dubai World, centrum finansowe Bliskigo
Wschodu jest w tzw
default(pokazi Arabowie swoim londynskim bankierom fige, podwineli biale
galabije i wypieli sie
na nas posladkami). Funt sterling dzis mocno oslabiony. Zloto na sile
zanizane omsknelo sie jedynie
o 5-6 dolarow.
Dzisiaj NYSE zamknieta bo swieto. Jutro czarny piatek?
Ja juz to przezylem, Koledzy- stracilem co mialem w Listopadzie 1978r
wiec moze niepotrzebnie na
zimne dmucham. Ale radze szczegolna dzis ostroznosc. Nie zaszkodzilo by
zakupic troche putow
no i trzymac zlote piersionki w sejfie albo je wyniesc do dziupli.

fatso

Tak to jest jak sie buduje zamki na piaskach.

Uwaga uwaga nadchodzi: Ko-ma 3 !