Uwaga! w TVN zafałszował historię Krzywonos

Data: 2010-09-09 22:59:53
Autor: Marcin Rolicki
Uwaga! w TVN zafałszował historię Krzywonos
W niedziele dziennikarze Uwagi! zrobili świństwo w przedstawianiu życiorysu
Krzywonos. W materialiku wypadła w tajemniczy sposób rewizja milicji i
brutalne pobicie. W wyniku, którego Krzywonos poroniła. Co trwale ją
uszkodziło i stała się bezpłodna, po czym adoptowała 14 dzieci. A w TVN-iku
pompowanie widzów, zupełnie zafałszowany życiorys Krzywonos.

Takie fakty nie pasowały do tezy TVN-u, bowiem Krzywonos pobita, która nie
domaga się sprawiedliwości od oprawców, a staje jakby po drugiej stronie,
straciłaby wiarygodność i wyszła by na niezrównoważoną.  Niezależnie od tego
jak TVN może próbował zapobiegnąć rozdrapywaniu ran, to zwyczajnie, dla TVN'u,
czym większe emocje, tym lepiej, tutaj ta prywatna stacja dla widzów
zastosowała podwójne standardy. To jest manipulacja. Nierzetelne
dziennikrzenie. No popatrz siedząc przed TVN-em, w TVN-ie postanowili nic nie
mówić o brutalnym pobiciu przez milicje. --

Data: 2010-09-10 07:23:37
Autor: pawell32
W dniu 2010-09-10 00:59, Marcin Rolicki pisze:
[...]

szkoda, że kilka dni wcześniej o tym mówili...

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-09-11 00:35:04
Autor: Marcin Rolicki
Uwaga! w TVN zafałszował historię Krzywonos

szkoda, że kilka dni wcześniej o tym mówili...

W TVN jest jakiś przekaz rozproszony ? Są numeracje części ? Reportaż w TVN,
to  polega na oglądaniu rozproszonym wszystkich programów, które mówiły na
dany temat i wiązaniu ich w całość? Wtedy, kiedy większość wielomilionowa
liczba Polaków jest w szkole i w pracy ? Najważniejsze klocki są nadawane
kiedy indziej ? Trzeba sobie jakoś nagrywać i montować, łączyć w całość samemu ? --

Data: 2010-09-11 00:37:35
Autor: Marcin Rolicki
[...]

PS
To chyba wymyślił Milan Subotić, były sekretarz programowy TVN, wcześniej
agent komunistyczny, po aferze przeniesiony do pionu technicznego TVN.

Data: 2010-09-11 08:21:01
Autor: pawell32
W dniu 2010-09-11 02:35, Marcin Rolicki pisze:

[...]

oglądam tylko wieczorami. myślisz, że tylko jeden reportaż był?

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-09-13 13:10:33
Autor: Marcin Rolicki
Uwaga! w TVN zafałszował historię Krzywonos

oglądam tylko wieczorami. myślisz, że tylko jeden reportaż był?

Wycięcie w programie faktu brutalnego pobicia przez milicje i danie go gdzieś
indziej do innego programu jest sprytną cenzurą operacyjną. Zamydleniem przekazu.

Data: 2010-09-10 08:17:06
Autor: Adam
[...]

Ciekawe, ja o tym fakcie wiem właśnie z TVNu. Nie wiem co tam było nadawane w niedzielę, ale wspominali o tym w różnych innych programach.

Data: 2010-09-11 00:26:25
Autor: Marcin Rolicki
Uwaga! w TVN zafałszował historię Krzywonos

Ciekawe, ja o tym fakcie wiem właśnie z TVNu. Nie wiem co tam było nadawane w niedzielę, ale wspominali o tym w różnych innych programach.

Obejrzyj, zobacz jak według Cebuli i Łuczyńskiego robi się materiał. Z
pominięcie pewnych niewygodnych faktów, milicji, SB, komunistów, ZOMO: Gdy się
tak zastanowić, nic dziwnego, bowiem niejaki Milan Subotić sekretarz
programowy TVN był agentem wojskowych służb specjalnych w komunistycznej
Polsce - PRL'u.

http://uwaga.onet.pl/36908,wideo,197117,mysle__ze_mam_tyle_samo_przyjaciol__co_wrogow,mysle__ze_mam_tyle_samo_przyjaciol__co_wrogow,reportaz.html

Data: 2010-09-11 20:36:58
Autor: Ghost

Użytkownik "Marcin Rolicki" <mn.rolicki.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i6bot9$g6r$1inews.gazeta.pl...
W niedziele dziennikarze Uwagi! zrobili świństwo

Spierdalaj na polityke

PLONK

Data: 2010-09-13 13:16:28
Autor: Marcin Rolicki
Uwaga! w TVN zafałszował historię Krzywonos

Spierdalaj na polityke

Idź na stadion.

Data: 2010-09-14 14:05:44
Autor: abrakadabra

Użytkownik "Marcin Rolicki" napisał w wiadomości...
[...]

Nie rozumiem dlaczego milicjanci którzy ją pobili nie ponoszą żadnej kary. Na miejscu tej pani, po upadku komunizmu dążył bym do ukarania sprawców. Moze mi ktoś wyjaśni jaką tematyką zajmuje się ta grupa. Rec w nazwie pochodzi od recenzji, recording czy oznacza coś innego ?.

-- --
abrakadabra

Data: 2010-09-14 15:45:29
Autor: abrakadabra

Użytkownik "Ghost"  napisał w wiadomości...

Użytkownik "abrakadabra"  napisał w wiadomości

[...]

Poszukałem i znalazłem.
rec od recreation czyli rozrywka. Z lektury tej grupy wywnioskowałem, że zajmuje się zagadnieniami technicznymi dotyczącymi odbioru telewizyjnego.

-- --
abrakadabra

Data: 2010-09-14 16:17:13
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-09-14 15:45, abrakadabra pisze:

[...]

   Nie. Ta grupa od dawien dawna zajmuje się ogólnie TELEWIZJĄ.
A sprawach ściśle technicznych polecam forum Elektroda.pl
   Zamiast pierdolić farmazony o systemach kodowania zaprezentujcie,
jakieś kontrargumenty wobec tezy Rolickiego o manipulacjach
jedynej . Facet ma więcej oleju w głowie
niż 99% pieprzących tutaj głupoty i ja go chętnie czytam.

Tomy M.

Data: 2010-10-11 20:47:03
Autor: Brooks
On Sep 14, 3:17 pm, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:

> [...]

jedynej . Facet ma więcej oleju w głowie
niż 99% pieprzących tutaj głupoty i ja go chętnie czytam.

na pl.soc.pilityka dowiesz sie tylko czy ktos jest zydem czy
prawdziwym polakiem...jakby to akurat dodawalo spledoru.

Brooks

Data: 2010-10-14 19:27:03
Autor: Marcin Rolicki
Uwaga! w TVN zafałszował historię Krzywonos

Nie rozumiem dlaczego milicjanci którzy ją pobili nie ponoszą żadnej kary. Na miejscu tej pani, po upadku komunizmu dążył bym do ukarania sprawców.

To jest oczywiste dlaczego nie domaga się odszkodowania.

--

Uwaga! w TVN zafałszował historię Krzywonos