Uwaga! w TVN zafałszował historię Krzywonos

Data: 2010-09-10 08:17:06
Autor: Adam
Uwaga! w TVN zafałszował historię Krzywonos
Krzywonos. W materialiku wypadła w tajemniczy sposób rewizja milicji i
brutalne pobicie. W wyniku, którego Krzywonos poroniła. Co trwale ją
uszkodziło i stała się bezpłodna, po czym adoptowała 14 dzieci.

Ciekawe, ja o tym fakcie wiem właśnie z TVNu. Nie wiem co tam było nadawane w niedzielę, ale wspominali o tym w różnych innych programach.

Data: 2010-09-11 00:26:25
Autor: Marcin Rolicki
Uwaga! w TVN zafałszował historię Krzywonos

Ciekawe, ja o tym fakcie wiem właśnie z TVNu. Nie wiem co tam było nadawane w niedzielę, ale wspominali o tym w różnych innych programach.

Obejrzyj, zobacz jak według Cebuli i Łuczyńskiego robi się materiał. Z
pominięcie pewnych niewygodnych faktów, milicji, SB, komunistów, ZOMO: Gdy się
tak zastanowić, nic dziwnego, bowiem niejaki Milan Subotić sekretarz
programowy TVN był agentem wojskowych służb specjalnych w komunistycznej
Polsce - PRL'u.

http://uwaga.onet.pl/36908,wideo,197117,mysle__ze_mam_tyle_samo_przyjaciol__co_wrogow,mysle__ze_mam_tyle_samo_przyjaciol__co_wrogow,reportaz.html

--

Uwaga! w TVN zafałszował historię Krzywonos