Uwaga! w TVN zafałszował historię Krzywonos

Data: 2010-09-14 14:05:44
Autor: abrakadabra
Uwaga! w TVN zafałszował historię Krzywonos

Użytkownik "Marcin Rolicki" napisał w wiadomości...
W niedziele dziennikarze Uwagi! zrobili świństwo w przedstawianiu życiorysu
Krzywonos. W materialiku wypadła w tajemniczy sposób rewizja milicji i
brutalne pobicie. W wyniku, którego Krzywonos poroniła. Co trwale ją
uszkodziło i stała się bezpłodna, po czym adoptowała 14 dzieci. A w TVN-iku
pompowanie widzów, zupełnie zafałszowany życiorys Krzywonos.

Nie rozumiem dlaczego milicjanci którzy ją pobili nie ponoszą żadnej kary. Na miejscu tej pani, po upadku komunizmu dążył bym do ukarania sprawców. Moze mi ktoś wyjaśni jaką tematyką zajmuje się ta grupa. Rec w nazwie pochodzi od recenzji, recording czy oznacza coś innego ?.

-- --
abrakadabra

Data: 2010-09-14 15:45:29
Autor: abrakadabra

Użytkownik "Ghost"  napisał w wiadomości...

Użytkownik "abrakadabra"  napisał w wiadomości

[...]

Poszukałem i znalazłem.
rec od recreation czyli rozrywka. Z lektury tej grupy wywnioskowałem, że zajmuje się zagadnieniami technicznymi dotyczącymi odbioru telewizyjnego.

-- --
abrakadabra

Data: 2010-09-14 16:17:13
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-09-14 15:45, abrakadabra pisze:

[...]

   Nie. Ta grupa od dawien dawna zajmuje się ogólnie TELEWIZJĄ.
A sprawach ściśle technicznych polecam forum Elektroda.pl
   Zamiast pierdolić farmazony o systemach kodowania zaprezentujcie,
jakieś kontrargumenty wobec tezy Rolickiego o manipulacjach
jedynej . Facet ma więcej oleju w głowie
niż 99% pieprzących tutaj głupoty i ja go chętnie czytam.

Tomy M.

Data: 2010-10-11 20:47:03
Autor: Brooks
On Sep 14, 3:17 pm, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:

> [...]

jedynej . Facet ma więcej oleju w głowie
niż 99% pieprzących tutaj głupoty i ja go chętnie czytam.

na pl.soc.pilityka dowiesz sie tylko czy ktos jest zydem czy
prawdziwym polakiem...jakby to akurat dodawalo spledoru.

Brooks

Data: 2010-10-14 19:27:03
Autor: Marcin Rolicki
Uwaga! w TVN zafałszował historię Krzywonos

Nie rozumiem dlaczego milicjanci którzy ją pobili nie ponoszą żadnej kary. Na miejscu tej pani, po upadku komunizmu dążył bym do ukarania sprawców.

To jest oczywiste dlaczego nie domaga się odszkodowania.

--

Uwaga! w TVN zafałszował historię Krzywonos