Uwaga wszyscy 90 latkowie

Data: 2016-03-03 14:58:14
Autor: Aleksander
Uwaga wszyscy 90 latkowie
Niniejszym chciałbym uprzedzić i zmobilizować wszystkich 90 latków do zrobienia porządku w domu i  przygotowania do wczesnorannych odwiedzin.
Wobec zaistniałych trendów  poszukiwania dokumentów z lat minionych  , najbardziej podejrzanymi sa ludzie najstarsii, którym na starość nasze władze zafundować mogą jeszcze rewisję w domu i w zagrodzie.  takie czasy policyjne. Nie wiem tylko czy to przyjdzie IPN czy  UB , czy PISoprokurator.

Alx

Data: 2016-03-03 17:23:28
Autor: Pajdak
Uwaga wszyscy 90 latkowie