Uwagi i komentarze do programu Płatnik

Data: 2017-12-28 13:39:34
Autor: kapitalikk
Uwagi i komentarze do programu Płatnik
Jeśli macie czas i energię, to można dyskutować z ZUS-em na temat upierdliwego działania programu Płacznik.
Dla mnie odpowiedzi ZUSu i infolinii są powalające.
pozdrawiam

Data: 2017-12-28 13:43:22
Autor: kapitalikk
https://www.youtube.com/watch?v=Kcof0A4JImM

Data: 2017-12-28 14:00:39
Autor: Budzik
Uwagi i komentarze do programu Płatnik
Użytkownik kapitalikk aratogo@gmail.com ...

Jeśli macie czas i energię, to można dyskutować z ZUS-em na temat upierdliwego działania programu Płacznik.
Dla mnie odpowiedzi ZUSu i infolinii są powalające.
pozdrawiam

Probowałem pare razy - strata czasu.

--
Pozdrawia... Budzik
H. Jackson Brown, Jr.

Data: 2017-12-28 15:08:51
Autor: kapitalikk
W dniu 28.12.2017 o 15:00, Budzik pisze:
[...]

NIE STRATA CZASU !!!!
Jeśli nie będziemy napindalać się o swoje, o normalną pracę programów tworzonych przez ustawodawcę, to nas zajeździ swoimi pomysłami.

Data: 2017-12-29 12:43:13
Autor: Marek
On Thu, 28 Dec 2017 15:08:51 +0100, kapitalikk <aratogo@gmail.com> wrote:
Jeśli nie będziemy napindalać się o swoje, o normalną pracę programów tworzonych przez ustawodawcę, to nas zajeździ swoimi pomysłami.

A co Ci nie działa?

--
Marek

Data: 2017-12-30 21:54:11
Autor: kapitalikk
Uwagi i komentarze do programu Płatnik
A co Ci nie działa?

Nie działa mi generowanie przelewów styczniowych.
Nie działa mi sumowanie kont 51, 52, 53
Nie działa mi wiele innych funkcji Płacznika, które powinny być od 17 lat czynne ale z niewiadomych przyczyn właściciel programy, czyli ZUS, nie chce dopuścić do świadomości, że mozna coś zrobić dla płatników a nie tylko dla urzędasów.

Data: 2017-12-30 22:11:28
Autor: cef
W dniu 2017-12-30 o 21:54, kapitalikk pisze:
[...]

Nie dostałeś listu z ZUS ani nie widziałeś reklamy? :-)

Data: 2017-12-31 01:05:33
Autor: Marek
On Sat, 30 Dec 2017 21:54:11 +0100, kapitalikk <aratogo@gmail.com> wrote:
Nie działa mi generowanie przelewów styczniowych.
Nie działa mi sumowanie kont 51, 52, 53

A list z ZUS o zmianie nr kont dostales? :)
Myślałem , że masz  problem w stylu "mam 3GHz procek a płatnik wymaga  min 3.5GHz"

--
Marek

Data: 2017-12-31 12:09:38
Autor: kapitalikk
Uwagi i komentarze do programu Płatnik

A list z ZUS o zmianie nr kont dostales? :)
  Wszystko mam.
Mam nawet chęci.
Tylko jeśli robi się program dla płatników, to zasranym obowiązkiem programisty jest zsumowanie trzech wartości, które wynikają z deklaracji. Chodzi mi o to, żeby ten kutas płatnik nie męczył się sumowaniem trzech liczb dla każdego płatnika.
Jak mam tylko trzy liczny, to może i nie będzie problem, ale jak tych płatników jest np.150, to już jest prawdopodobieństwo zaistnienia pomyłki przy zsumowaniu 450 liczb.
Najśmieszniejsze jest to, że we wcześniejszej wersji program posiadał taką sumę, teraz pewnie dla ułatwienia życia urzędnikowi (przecież jest to prawdopodobieństwo przywalenia kary za pomyłkę w sumowaniu, usunięto te proste okienko w Płacznika.
To mnie roznosi przy podejrzeniu, że jest to działalność celowa i podchodząca pod sabotaż.

Data: 2017-12-31 16:47:50
Autor: Marek
On Sun, 31 Dec 2017 12:09:38 +0100, kapitalikk <aratogo@gmail.com> wrote:
Tylko jeśli robi się program dla płatników, to zasranym obowiązkiem programisty jest zsumowanie trzech wartości, które wynikają z deklaracji. Chodzi mi o to, żeby ten kutas płatnik nie męczył się

Tak btw. a co się stało z Janosikiem? Miał być alternatywą dla Płatnika. Projekt zdechł?

--
Marek

Data: 2018-01-01 14:22:18
Autor: kapitalikk
Uwagi i komentarze do programu Płatnik

Tak btw. a co się stało z Janosikiem? Miał być alternatywą dla Płatnika. Projekt zdechł?

Nigdy nie liczyłem na Janosika. Ustawodawca (czytaj ZUS i Prokom a później Aseco) tak mieszało w zasadach programu, że prawdopodobnie żaden z amatorów za darmo nie chciał się podjąć dokończenia projektu. Zresztą z tego co pamiętam, to ZUS za jasnego groma nie chciał przekazać pewnych danych twórcom Janosika.
Śmiesznym byłoby, gdyby za program, który kosztował miliardy złotych (Płatnik, który i tak ponoć nie jest własnością ZUS a Prokomu lub Aseko) został zmarnowany.
To program zmarnowany za moje pieniądze i niestety za moje pieniądze powinien zostać dostosowany dla mnie.

Uwagi i komentarze do programu Płatnik