Uwalona motorola

Data: 2012-09-12 12:02:47
Autor: zly
Uwalona motorola
Trafiła mi się Motorola Droid Pro (xt610) z sieci Verizone z USA.
U nas nie do użytku jako telefon, więc postanowiłem zlokalizować jaki¶
Europejski ROM. Próbowałem z kilkoma i nic się za bardzo nie zmieniało.  Niestety za którym¶ razem co¶ poszło nie tak i bootloader nie wstaja. To
znaczy miga sobie , jest informacja cannot program i battery low. I teraz
jest problem bo battery low , a bez działaj±cego chociaż loadera telefon
się nie ładuje (teoretycznie ikonka ładowania się ¶wieci, ale cały czas
jest battery low, doczytałem, że bez oprogramowania ładowanie nie działa)

Próbowałem różnych opcji z sieci,by go postawić na nogi, ale nic
skutecznego.
Jaki¶ pomysł?:) A może kto¶ ma pożyczyć baterię do tego modelu  w okolicach
Warszawy?
--
marcin

Data: 2012-09-12 12:33:33
Autor: radekp@konto.pl
Uwalona motorola
Wed, 12 Sep 2012 12:02:47 +0200, w <zbuym21718ri$.dlg@piki.fixed>, zly
<bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> napisał(-a):

Jaki¶ pomysł?:) A może kto¶ ma pożyczyć baterię do tego modelu  w okolicach
Warszawy?

A uniwersaln± ładowark± doładować nie możesz?

Data: 2012-09-12 12:43:44
Autor: zly
Uwalona motorola
Dnia Wed, 12 Sep 2012 12:33:33 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

A uniwersaln± ładowark± doładować nie możesz?

Nie działa. Podł±czony do kompa kablem przynajmniej pokazuje ładowanie
(¶wieci się dioda dookoła wej¶cia), przy podł±czeniu ładowark± do gniazdka
nie ma reakcji. Siedział tak cał± noc i nic.  Z tego co doczytałem po
prostu bez softu nie ładuje.
--
marcin

Data: 2012-09-12 12:23:06
Autor: Dominik & Co
Uwalona motorola
Dnia 12.09.2012 zly <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> napisał/a:

A uniwersalną ładowarką doładować nie możesz?

Nie działa. Podłączony do kompa kablem przynajmniej pokazuje ładowanie
(świeci się dioda dookoła wejścia), przy podłączeniu ładowarką do gniazdka
nie ma reakcji. SiedziaĹ‚ tak caĹ‚Ä… noc i nic.  Z tego co doczytaĹ‚em po
prostu bez softu nie Ĺ‚aduje.

Przedpiśca zapewne miał na myśli coś na kształt:
http://allegro.pl/listing.php/search?string=uniwersalna+%C5%82adowarka+baterii+gsm&category=0&sg=0

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

Data: 2012-09-12 14:51:58
Autor: zly
Uwalona motorola
Dnia Wed, 12 Sep 2012 12:23:06 +0000 (UTC), Dominik & Co napisał(a):

Przedpi¶ca zapewne miał na my¶li co¶ na kształt:

Hehe, ok :) Nawet nie wiedziałem, że takie cuda istniej± :) Spróbuję jak tylko tak± dostanę. --
marcin

Data: 2012-09-13 08:50:13
Autor: zly
Uwalona motorola
Dnia Wed, 12 Sep 2012 12:23:06 +0000 (UTC), Dominik & Co napisał(a):

A uniwersaln± ładowark± doładować nie możesz?
Przedpi¶ca zapewne miał na my¶li co¶ na kształt:

Udało się, dzięki panowie :)
--
marcin

Data: 2012-09-14 15:10:21
Autor: radekp@konto.pl
Uwalona motorola
Thu, 13 Sep 2012 08:50:13 +0200, w <18qae00k3n0ik$.dlg@piki.fixed>, zly
<bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> napisał(-a):

> Przedpi¶ca zapewne miał na my¶li co¶ na kształt:

Udało się, dzięki panowie :)

Tylko uważaj, łatwo tymi "uniwersalami" wykończyć baterię :).

Data: 2012-09-12 22:16:08
Autor: Stewart Malutki
Uwalona motorola
W dniu 2012-09-12 12:02, zly pisze:
[...]

weĽ pierwszy z brzegu kabel usb, obetnij końcówkę microUSB i podł±cz "na krótko" bezpo¶rednio do baterii, zostaw na jakie¶ 2h. W między czasie poszukaj softu w wersji sbf dla twojego fona, a potem zrób flash'a poprzez RSD

ma zadziałać

pzdr
/T.

Data: 2012-09-13 09:22:09
Autor: zly
Uwalona motorola
A jeszcze jakby kto¶ podpowiedział sk±d wzi±ć taki rom, żeby nie wymagał
aktywacji telefonu, to już byłoby super ;)

--
marcin

Uwalona motorola