Uwatec Smart Com - proszę o pomoc

Data: 2010-06-03 15:25:47
Autor: Wojtek
Uwatec Smart Com - proszę o pomoc
Witam,

co oznacza wyświetlenie się na górnym wyświetlaczu ikony serwis oraz E6 po
wejściu do wody ( świeci już kilka godzin ) poza tym nic nie pokazuje - nawet
ciśnienia w butli. Nadmieniam, że wymieniłem oryginalny wąż z szybkozłączka na
wąż od manometru Scubapro ( to chyba nic nie zmienia ).

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2010-06-03 18:17:52
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
[...]

• Check the battery capacity before each dive ->13.
• If the battery icon appears, replace the battery ->45.
• Diving with a weak battery: Aladin® may stop working during the dive.
Service icon and error code "E3" or "E6" appear. Close the dive and replace
the battery ->45.
• Service icon and error code "E3" appear on the surface: replace the battery -
45.
• All error codes other than E3: Aladin® must not be used for any further dives.
Take your dive computer to an authorized SCUBAPRO UWATEC dealer.

To tak po krótce , myślę że najlepiej jest jednak od razu zadzwonić do Morynia do serwisu i zapytać bezpośrednio , za poradę nic nie kasują a nadwyraz przyjaźnie podchodza do klienta.

Pozdrawiam

Adam Klimek
Instruktor płetwonurkowania.

Data: 2010-06-03 19:01:27
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
Uwatec Smart Com - proszę o pomoc
A to namiary do nich Submarine-Scubapro Polska Sp. j.
ul. Żeromskiego 4
74-503 Moryń
tel. 91 414 64 44   -   prosić serwis
fax. 91 414 64 46

Data: 2010-06-07 11:44:58
Autor: SHARMDIVER.PL
On 2010-06-03 16:25, Wojtek wrote:
Witam,

co oznacza wyświetlenie się na górnym wyświetlaczu ikony serwis oraz E6
Pozdrawiam
Wojtek

To co zwykle: "Read Manual"

Uwatec Smart Com - proszę o pomoc