Data: 2010-06-03 15:25:47 | |
Autor: Wojtek | |
Uwatec Smart Com - proszę o pomoc | |
Witam,
co oznacza wyświetlenie się na górnym wyświetlaczu ikony serwis oraz E6 po wejściu do wody ( świeci już kilka godzin ) poza tym nic nie pokazuje - nawet ciśnienia w butli. Nadmieniam, że wymieniłem oryginalny wąż z szybkozłączka na wąż od manometru Scubapro ( to chyba nic nie zmienia ). Pozdrawiam Wojtek -- |
|
Data: 2010-06-03 18:17:52 | |
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl | |
Uwatec Smart Com - proszę o pomoc | |
Witam,na wąż od manometru Scubapro ( to chyba nic nie zmienia ). • Check the battery capacity before each dive ->13. • If the battery icon appears, replace the battery ->45. • Diving with a weak battery: Aladin® may stop working during the dive. Service icon and error code "E3" or "E6" appear. Close the dive and replace the battery ->45. • Service icon and error code "E3" appear on the surface: replace the battery - 45.• All error codes other than E3: Aladin® must not be used for any further dives. Take your dive computer to an authorized SCUBAPRO UWATEC dealer. To tak po krótce , myślę że najlepiej jest jednak od razu zadzwonić do Morynia do serwisu i zapytać bezpośrednio , za poradę nic nie kasują a nadwyraz przyjaźnie podchodza do klienta. Pozdrawiam Adam Klimek Instruktor płetwonurkowania. -- |
|
Data: 2010-06-03 19:01:27 | |
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl | |
Uwatec Smart Com - proszę o pomoc | |
A to namiary do nich Submarine-Scubapro Polska Sp. j.
ul. Żeromskiego 4 74-503 Moryń tel. 91 414 64 44 - prosić serwis fax. 91 414 64 46 Pozdrawiam Adam Klimek Instruktor płetwonurkowania. -- |
|
Data: 2010-06-07 11:44:58 | |
Autor: SHARMDIVER.PL | |
Uwatec Smart Com - proszę o pomoc | |
On 2010-06-03 16:25, Wojtek wrote:
Witam, To co zwykle: "Read Manual" |