Data: 2010-06-03 18:17:52 | |
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl | |
Uwatec Smart Com - proszę o pomoc | |
Witam,na wąż od manometru Scubapro ( to chyba nic nie zmienia ). • Check the battery capacity before each dive ->13. • If the battery icon appears, replace the battery ->45. • Diving with a weak battery: Aladin® may stop working during the dive. Service icon and error code "E3" or "E6" appear. Close the dive and replace the battery ->45. • Service icon and error code "E3" appear on the surface: replace the battery - 45.• All error codes other than E3: Aladin® must not be used for any further dives. Take your dive computer to an authorized SCUBAPRO UWATEC dealer. To tak po krótce , myślę że najlepiej jest jednak od razu zadzwonić do Morynia do serwisu i zapytać bezpośrednio , za poradę nic nie kasują a nadwyraz przyjaźnie podchodza do klienta. Pozdrawiam Adam Klimek Instruktor płetwonurkowania. -- |
|
Data: 2010-06-03 19:01:27 | |
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl | |
Uwatec Smart Com - proszę o pomoc | |
A to namiary do nich Submarine-Scubapro Polska Sp. j.
ul. Żeromskiego 4 74-503 Moryń tel. 91 414 64 44 - prosić serwis fax. 91 414 64 46 Pozdrawiam Adam Klimek Instruktor płetwonurkowania. -- |
|