Uważajcie co piszecie tutaj

Data: 2011-01-21 09:26:34
Autor: asan
Uważajcie co piszecie tutaj
Gdyż jest tutaj osoba lub grupa osób (tego jeszcze nie wiem)
która autentycznie wysyła donosy na policje / prokuratury
i informuje o złamaniu pewnych paragrafów kodeksu karnego.
I faktycznie takie donosy są wysyłane.
Nie będę mówić co sądzę o takim kapowania, szmalcowaniu,
tym niemniej to się dzieję i wolę przestrzec. Wiem
też o pierwszym wyroku skazującym.

Data: 2011-01-21 13:51:01
Autor: cyc

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:ihbh93$o0h$1mx1.internetia.pl...

[...]

Jednym z takich jest mkarwan .Poza nim w materii donoszenia udzielaja sie J-23 i  razor .
Sa wsrod nas tacy ktorzy naleza do organizacji faszystowskich i tworza listy osob " nieprawomyslnych " z celem " wyciagniecia wobec nich w stsownym czasie konsekwencji " !.
Tez wiemy ktorzy to . Sa monitorowani !.

cyc

Data: 2011-01-21 09:50:09
Autor: jedrus
UwaĹźajcie co piszecie tutaj

[...]