Uważajcie na nowe Fordy KA z salonu ;-)

Data: 2010-10-10 20:05:51
Autor: DoQ
Uważajcie na nowe Fordy KA z salonu ;-)
Witam,

http://www.tvn24.pl/-1,1677211,0,1,zamiast-do-salonu-trafia-do-warsztatu,wiadomosc.html
Ciekawe czy będ± przecenione? ;)

Pozdrawiam
Paweł
  DoQ -- [ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com

Data: 2010-10-10 21:09:40
Autor: kml
Uważajcie na nowe Fordy KA z salonu ;-)

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:i8svia$a1q$1mx1.internetia.pl...
Witam,

http://www.tvn24.pl/-1,1677211,0,1,zamiast-do-salonu-trafia-do-warsztatu,wiadomosc.html
Ciekawe czy będ± przecenione? ;)

Przepraszamy, ale takiej strony tu nie ma.
PrzejdĽ na stronę główn± serwisu.

Data: 2010-10-10 21:13:20
Autor: DoQ
kml pisze:

http://www.tvn24.pl/-1,1677211,0,1,zamiast-do-salonu-trafia-do-warsztatu,wiadomosc.html Ciekawe czy będ± przecenione? ;)
Przepraszamy, ale takiej strony tu nie ma.
PrzejdĽ na stronę główn± serwisu.

O fajnie usuneli...Widocznie klatwa rzucona na Masse jest wazniejsza.
Generalnie laweta z nowymi KA wywrocila sie i "nieco" pokiereszowala autka...

Data: 2010-10-17 13:42:05
Autor: Jacek_P
UwaĹĽajcie na nowe Fordy KA z salonu ;-)
kml napisal:
Przepraszamy, ale takiej strony tu nie ma.
Przejdź na stronę główną serwisu.

Google obejrzały:
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:Raq6t4jRobkJ:www.tvn24.pl/-1,1677211,0,1,zamiast-do-salonu-trafia-do-warsztatu,wiadomosc.html+http://www.tvn24.pl/-1,1677211,0,1,zamiast-do-salonu-trafia-do-warsztatu,wiadomosc.html&cd=1&hl=pl&ct=clnk&gl=pl

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-10-17 16:51:39
Autor: Dr.Endriu
Uważajcie na nowe Fordy KA z salonu ;-)
Google obejrzały:
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:Raq6t4jRobkJ

Kolego Jacku - jeżeli można zapytać, idzie jako¶ "skierować" automaty googlowskie przy pomocy
webcache.googleusercontent.com
aby te "weszły" na dan± stronę i spozycjonawały (w mniejszym lub większym stopniu) nowo powstała stronę ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-17 21:58:03
Autor: Jacek_P
Uwa?ajcie na nowe Fordy KA z salonu ;-)
Dr.Endriu napisal:
Kolego Jacku - je?eli mo?na zapyta?, idzie jako? "skierowa?" automaty googlowskie przy pomocy
webcache.googleusercontent.com
aby te "wesz?y" na dan? stron? i spozycjonawa?y (w mniejszym lub wi?kszym stopniu) nowo powsta?a stron? ?.

Nie wiem. Nie interesowałem się tym. OIDP takie przeglądarki, jak nieistniejąca
już od dawna Arena miały wejście do wpisywania adresu do przeskanowania. Jak
Google'owi podsunąć stronę, niestety nie wiem.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-10-18 08:32:09
Autor: Endriu
Uwa?ajcie na nowe Fordy KA z salonu ;-)
Nie wiem. Nie interesowałem się tym. OIDP takie przegl±darki, jak nieistniej±ca
już od dawna Arena miały wej¶cie do wpisywania adresu do przeskanowania. Jak
Google'owi podsun±ć stronę, niestety nie wiem.

Najprostsza metoda to wrzucić adresik na różne grupy dyskusyjne z dużym ruchem. Będzie to jednak spamowanie.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-10 22:04:25
Autor: mirek
Uważajcie na nowe Fordy KA z salonu ;-)
Ciekawe czy będ± przecenione? ;)

nie wiem jak teraz ale  te:
http://ratownictwo.opole.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=1578&Itemid=102

byly na pewno po przecenie:)

Data: 2010-10-10 22:09:29
Autor: jerzu
On Sun, 10 Oct 2010 22:04:25 +0200, "mirek" <antySpam@Spam.com> wrote:

nie wiem jak teraz ale  te:
http://ratownictwo.opole.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=1578&Itemid=102

byly na pewno po przecenie:)

Jakie¶ te Fordy pechowe :))

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-10-11 11:09:33
Autor: bratPit[pr]
Uważajcie na nowe Fordy KA z salonu ;-)

http://www.tvn24.pl/-1,1677211,0,1,zamiast-do-salonu-trafia-do-warsztatu,wiadomosc.html
Ciekawe czy będ± przecenione? ;)

co¶ Ty, jak się zakwalifikuj± do naprawy to naprawi± i pójd± do ludzi za normaln± cenę,

brat

Uważajcie na nowe Fordy KA z salonu ;-)