Uważajmy na nowego wirusa!

Data: 2020-04-18 07:55:36
Autor: Jacek Bialy
Uważajmy na nowego wirusa!
Kiedy rozpoczęła się epidemia w chińskim Wuhan?  Mniej więcej wtedy, gdy następowała koncentracja Chińskiej Armii Ludowo-wyzwoleńczej w pobliżu Hongkongu. Osobiście wolałbym umrzeć od jakiegoś wirusa, niż znaleźć się w chińskim obozie, gdzie za samobójstwo więźnia może ponieść konsekwencje jego najblizsza rodzina.
Na razie wokół Hongkongu jest spokój. Uważajmy na nowego wirusa, gdy znowu pojawi się tam wojsko!

JB

Data: 2020-04-18 22:15:54
Autor: z
Uważajmy na nowego wirusa!
Co było w Lombardii przed epidemią koronowirusa?

Masowe dwie fale szczepień przeciw grypie.

Psipadek ;-)

Data: 2020-04-18 13:27:29
Autor: Bruno Brunowski
Uważajmy na nowego wirusa!
W dniu sobota, 18 kwietnia 2020 22:16:17 UTC+2 użytkownik z napisał:
Co było w Lombardii przed epidemią koronowirusa?

Masowe dwie fale szczepień przeciw grypie.

Psipadek ;-)

O! I proepidemik się objawił. Nadal czekam na płaskoziemca.

--
Bruno

Data: 2020-04-19 01:02:51
Autor: Trefniś
Uważajmy na nowego wirusa!
W dniu .04.2020 o 22:27 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

[...]

Ale rząd Szwecji też potępiasz jako jawnie proepidemiczny, płaskogłowcze?

https://zdrowie.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/6472286,koronawirus-i-covid-19-czym-jest-odpornosc-stadna-w-walce-z-koronawirusem.html

A co zrobisz, kiedy ich droga okaże się skuteczniejsza?
Zresztą, inne kraje też liczą na odporność stadną, jedynie starają się  "spłaszczyć" szczyty zachorowań i chronić najbardziej zagrożonych...

Bo nie ma raczej innej drogi, na koronawirusa zapadają też tzw.  "ozdrowieńcy":

https://www.medonet.pl/koronawirus/koronawirus-na-swiecie,w-japonii-zdiagnozowano-ponowne-zakazenie-koronawirusem-u-pacjenta-- to-pierwszy-taki-przypadek-w-tym-kraju,artykul,72595410.html

O koronawirusie wiemy bardzo niewiele, wszystko jest in statu nascendi!

Czas, żebyście zaczęli wreszcie _rozumieć_ o czym dyskutujecie....

--
Trefniś

Data: 2020-04-19 02:11:04
Autor: Bruno Brunowski
Uważajmy na nowego wirusa!
W dniu niedziela, 19 kwietnia 2020 01:02:55 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:

> [...]

O koronawirusie wiemy bardzo niewiele, wszystko jest in statu nascendi!

Czas, żebyście zaczęli wreszcie _rozumieć_ o czym dyskutujecie...

Drogi niepełnosprytny, mylisz podejście do epidemii na którą nie ma szczepionki z wmawianiem ludziom, że szczepionka na grypę jest szkodliwa i przyczynia się do wzrostu liczby chorych na COVID-19.

Wróć jak już przetrawisz te informacje.

--
Bruno

Data: 2020-04-19 13:55:00
Autor: Trefniś
Uważajmy na nowego wirusa!
W dniu .04.2020 o 11:11 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

> [...]

Drogi niepełnosprytny, mylisz podejście do epidemii na którą nie ma  szczepionki z wmawianiem ludziom, że szczepionka na grypę jest szkodliwa  i przyczynia się do wzrostu liczby chorych na COVID-19.

Nie kombinuj - odpowiedz (sobie, bo ja mam cię w dupie) na moje pytania!

Ty NADAL nie rozumiesz otaczającego świata, człowieku o płaskiej głowie!
A tym bardziej swojej żenującej tępoty i rewelacji z dupy wziętych!

--
Trefniś

Data: 2020-04-19 05:25:50
Autor: Jacek Bialy
Uważajmy na nowego wirusa!
[...]

Ale twoje pytania zawierają tezy, z którymi ktoś może się nie zgadzać. Na przykład ja się nie zgadzam z tezą, że rząd Szwecji jest proepidemiczny, i jeszcze z tym, że czyni słusznie.

JB

Data: 2020-04-19 18:03:44
Autor: Trefniś
Uważajmy na nowego wirusa!
W dniu .04.2020 o 14:25 Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Ale rząd Szwecji też potępiasz jako jawnie proepidemiczny,   płaskogłowcze?   https://zdrowie.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/6472286,koronawirus-i-covid-19-czym-jest-odpornosc-stadna-w-walce-z-koronawirusem.html

(...)
Ale twoje pytania zawierają tezy, z którymi ktoś może się nie zgadzać.  Na przykład ja się nie zgadzam z tezą, że rząd Szwecji jest  proepidemiczny, i jeszcze z tym, że czyni słusznie.

Czytaj "konwersację" ze zrozumieniem!

Specjalnie zostawiłem ci w cytacie link, pod którym _dokładnie_  wytłumaczono, że właśnie rząd Szwecji czeka na tę stadną odporność.  Kliknij, poczytaj!

Napisałem, że prawdopodobnie oczekiwanie na odporność stadną będzie  _jedynym_ rozwiązaniem!
Przy tym założeniu JEST SŁUSZNE!
A jest mniej lub bardziej skutecznie wdrażane dokładnie wszędzie!

Szwedzi na pewno popełniają błąd, nie dbając o najbardziej zagrożonych.

To dlatego Bruna nazwałem płaskogłowym, bo dla mnie jest równie bystry jak  jego płaskoziemcy.

Czego jeszcze nie rozumiesz?

--
Trefniś

Data: 2020-04-19 13:45:21
Autor: Jacek Bialy
Uważajmy na nowego wirusa!
   -- - Napisałem, że prawdopodobnie oczekiwanie na odporność stadną będzie _jedynym_ rozwiązaniem!
-- -- -- -- -- -- -

Odporność stadna to eufemizm - politpoprawna przykrywka dla darwinizmu, czyli filozofii wyeliminowania jednostek najbardziej zagrożonych. Zapewne chcą w ten sposób pozbyć się muzułmanów, którzy kilka razy dziennie gromadnie się modlą - przy tej okazji wymrze im sporo dziadków, co odciąży system emerytalny.

   -- - Przy tym założeniu JEST SŁUSZNE!
A jest mniej lub bardziej skutecznie wdrażane dokładnie wszędzie!

Kiedyś wszyscy się uodpornią na tego wirusa, pytanie tylko jakim kosztem. Wirus nieustannie mutuje, a blokada izoluje jego najbardziej zjadliwe odmiany i skazuje je na wymarcie. Przez kordon przedzierają się mniej objawowe i one i tak uodparniają resztę stada. Poza tym infekcja infekcji nie jest równa - pójście na żywioł w międzyludzkich kontaktach zwiększa siłę infekcji (liczba wirusów), co podnosi ryzyko zarażania się ludzi młodych (np. pielęgniarek od własnych krewnych). Szwedzi są powściągliwym narodem, ale co ze strefami no go zamieszkałymi przez muzułmanów? Jeżeli staną się rozsadnikami, to służba zdrowia może stracić kontrolę nad sytuacją, a gospodarka może ucierpieć w równym stopniu, co w krajach zamrożonych przez kwarantannę. Poza tym filozofia poświęcenia osobników słabszych w imię prosperity reszty nie wydaje się na miejscu.

JB

Data: 2020-04-20 01:47:18
Autor: Trefniś
Uważajmy na nowego wirusa!
W dniu .04.2020 o 22:45 Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

   -- - Napisałem, że prawdopodobnie oczekiwanie na odporność stadną  będzie
_jedynym_ rozwiązaniem!-- -- -- -- -- -- -

Odporność stadna to eufemizm

Nie kombinuj - używam określenia, które każdy rozumie i ma szeroką  dokumentację!
Twoje dywagacje są pomijalne.

(...)
   -- - Przy tym założeniu JEST SŁUSZNE!A jest mniej lub bardziej  skutecznie wdrażane dokładnie wszędzie!

Kiedyś wszyscy się uodpornią na tego wirusa, pytanie tylko jakim kosztem.

Oczywiście - piszę to od początku, bo wiele wskazuje, że nie będzie  skutecznej szczepionki.
Poza tym stwierdzałem FAKTY - nie próbowałem szacować kosztów!

Chciałeś błysnąć intelektem, albo podlizać się płaskogłowcom - nie udało  się.
Szkoda czasu twojego i mojego.

--
Trefniś

Data: 2020-04-20 01:53:04
Autor: mrbluesky.pl
Uważajmy na nowego wirusa!
Oczywiście - piszę to od początku, bo wiele wskazuje, że nie będzie   skutecznej szczepionki. -- -
Mogom nam chciec wcisnac szczepionke dzialajoncom na zasadzie tych nieszczesnych testow gen/rna: o szerokim spectrum wykrywania od sasa do lasa i niszczenia wszystkiego co popadnie wlacznie z ludzkim egzosomami. Wtedy naprawde KOniec z nami, dePOPulacja
na wlasne zyczenie wraz z chiPOwom diagnostyKOm stanu/zgonu i lokalizacjom truchla do usuniencia w celu zatarcia sladow...

Data: 2020-04-21 14:06:07
Autor: Jacek Bialy
Uważajmy na nowego wirusa!
Odporność stadna to eufemizm

    -- - Nie kombinuj

Mógłbyś się w arogancki sposób nie powtarzać?  Świadczy to tylko o wąskiej półce na pomysły na rozmowę.

   - - używam określenia, które każdy rozumie i ma szeroką
dokumentację!
Twoje dywagacje są pomijalne.

To po co odpowiadasz?  Chcesz się powyzywać?

JB

Data: 2020-04-21 14:33:25
Autor: Jacek Bialy
Uważajmy na nowego wirusa!
(...)
[...]

Myślisz że duże litery mają rację?  :-DD

   - - nie próbowałem szacować kosztów!

Udajesz idiotę?  Nie wiesz, że pójście na żywioł oznacza tysiące ofiar? A może życie tysięcy staruchów to dla ciebie żadne koszty, tylko zysk dla budżetu? Jeżeli tak, to powiedz to otwarcie.

    -- - Chciałeś błysnąć intelektem, (...)

Przynajmniej mam czym.    A kim wy jesteście?  Polityczni gówniarze, którzy na prawicy chcą się wykazać oryginalnością poglądów. Tylko pomysłów brak, więc sięgacie do przemądrych sentencji pana Korwina, który swoim mędrkowaniem nic w polityce nie osiągnął.

JB

Data: 2020-04-18 13:29:36
Autor: Alojzy Gąska
Uważajmy na nowego wirusa!
użytkownik z napisał:
Co było w Lombardii przed epidemią koronowirusa?

Masowe dwie fale szczepień przeciw grypie.

Psipadek ;-)

Dziadków szczepili?

Data: 2020-04-18 20:36:17
Autor: andal
Uważajmy na nowego wirusa!
On Sat, 18 Apr 2020 22:15:54 +0200, z wrote:

Co było w Lombardii przed epidemią koronowirusa?

Masowe dwie fale szczepień przeciw grypie.

Psipadek ;-)

i 100000 kitajcow sprowadzonych do roboty

Data: 2020-04-19 05:37:48
Autor: Jacek Bialy
Uważajmy na nowego wirusa!
   -- - Co było w Lombardii przed epidemią koronowirusa?
Masowe dwie fale szczepień przeciw grypie.
Psipadek ;-)
-- --

Tiaa...  Udowodnij jeszcze, że w chińskim Wuhan masowo szczepili na grypę, a punkt zaszczepień znajdował się na 'mokrym targu' przy ulicy Xinhua.
Bo ja uważam, że to laboratorium tam właśnie zaopatrywało się w okazy dla swoich eksperymentów, no i ktoś zrobił podrzutkę zwrotną. A dlaczego to zrobił, to już o tym pisałem.

JB

Uważajmy na nowego wirusa!