Uważam Rze???

Data: 2012-04-21 12:56:31
Autor: suryga
Uważam Rze???
Chwalą sie że mają w tym momencie największy nakład.
Pytanie tylko jaki wpływ na sprzedaż ma cena o kilkadziesiąt% niższa od konkurencji.

Czytam ich prawie od poczatku, byli dla mnie powiewem świeżości na rynku prasy.
Tylko że powoli stają sie nudni z tą anty III RP i ja co oni sa biedni.
Moze jakby podnieśli cenę gazety to nie byliby tacy biedni.

Ps
Jest w Polsce jakaś polskojezyczna gazeta (nie koniecznie Polska) w której bedzie kilka stron o Polsce (do tej pory nie udało mi sie wyrobić zdania o smoleńsku bo wszyscy obrzucają się błotem) o świecie ludziach czasami in plus czasami in minus.

Czy czasopismo w ogóle może być obiektywne??

Data: 2012-04-21 22:36:52
Autor: Marek Czaplicki
Uważam Rze???
suryga@gmail.com pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 21 kwiecień 2012 21:56:

Czy czasopismo w ogóle może być obiektywne??

Pragniesz obiektywności? Można ją znaleźć w książkach telefonicznych i tabelach notowań giełdowych. A na poważnie. Nie czytam gazet od bardzo długo i polecam to samo. Teraz aby wyrobić sobie opinię, wystarczy parę razy coś wpisać w wyszukiwarkę, lub parę razy kliknąć.

Data: 2012-04-22 00:31:40
Autor: wedoler
Uważam Rze???
"Marek Czaplicki"  wrote in message news:jmv5p4$9q$1node2.news.atman.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

W wyszukiwarkę, którą łatwo np. wypoziomować. Gratuluję! No i w sumie lepiej klikać niż czytać. Z czymś mi się to kojarzy...

wekon

Data: 2012-04-21 22:56:44
Autor: HaMMeR
Uważam Rze???
On 21 Kwi, 21:56, sur...@gmail.com wrote:
[...]

Tak, GazWybroczna! Ona nie jest anty IIIRP!
Polskojezyczna, latwo lykasz jej wydzieliny i nie frustrujesz sie
koniecznoscia myslenia, bo ten  'komfort' zalatwiaja funkcjonariusze
tejze szmaty podajac ci 'myslowe gotowce'.
A zatem, jestes w goownym nurcie produkcji rzadowych merdiow,
co dodatkowo cie nobilituje jako wyksztalciucha i 'mlodego z miasta',
a stad, to juz krok do tego abys siegnal celebryckich szlifow,
i sam zaczniesz koncertowym goownem prychac na lewo i prawo...

Data: 2012-04-22 08:05:25
Autor: Ruagaj
Uważam Rze???
Dnia Sat, 21 Apr 2012 22:56:44 -0700 (PDT), HaMMeR napisał(a):

[...]

Kto ci każe czytać tą gazetę? Przecież możesz czytać codziennie Nasz
Dziennik i oglądać telewizję Trwam. Kto wam kurwa każe? Po jaki chuj się
masturbujecie pod przymusem? Czy was zupełnie pojebało? L.

Data: 2012-04-22 04:17:12
Autor: HaMMeR
Uważam Rze???
On 22 Kwi, 08:05, Ruagaj <rua...@gmail.com> wrote:

> [...]

Dziennik i oglądać telewizję Trwam. Kto wam kurwa każe? Po jaki chuj się
masturbujecie pod przymusem? Czy was zupełnie pojebało?

Masz racje, zadna nam 'kurwa nie kaze', chociaz by bardzo chciala
i stara sie bardzo.., w tym taka nawet jak ty!;)))
Cale szczescie, ze lezy na stojakach daleko od innej prasy..,
obrzydzenie...

Data: 2012-04-22 16:41:19
Autor: Ruagaj
Uważam Rze???
Dnia Sun, 22 Apr 2012 04:17:12 -0700 (PDT), HaMMeR napisał(a):

[...]

Pierdolisz jak potłuczony. Skoro nie czytasz GW to skąd wiesz co w niej jest napisane?

L.

Data: 2012-04-21 23:55:56
Autor: pluton
Uważam Rze???
[...]

My ci tutaj wyjasnimy prawde o Smolensku - merytorycznie i kulturalnie.

Nullification

Data: 2012-04-22 13:30:43
Autor: V
Uważam Rze???
W dniu 2012-04-21 21:56, suryga@gmail.com pisze:
[...]

Przejrzyj tygodnik FORUM, może Ci podejdzie. Jest tam czasem o nas, oczami prasy zagranicznej...

V.

Data: 2012-04-22 13:47:03
Autor: Bogdan Idzikowski
Uważam Rze???

Użytkownik "V" <reksiousunto303@gmail.com> napisał w wiadomości news:jn0q4v$dhf$1usenet.news.interia.pl...
[...]

A prasa zagraniczna jest obiektywna?

Data: 2012-04-22 18:18:10
Autor: V
Uważam Rze???

[...]

Jeśli masz doświadczenie w budowaniu obiektywnego poglądu, to znaczy, że korzystasz z wielu źródeł, szczególnie od siebie różnych. Podaje zaledwie jedno z nich, jako uzupełnienie. Jeśli natomiast zadajesz takie pytanie, to powiedz co ja mam ci odpowiedzieć...? Myśl.

V.

Data: 2012-04-22 19:32:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Uważam Rze???

Użytkownik "V" <reksiousunto303@gmail.com> napisał w wiadomości news:jn1b01$auu$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Nie ogarniasz. Jeszcze raz:
Czy czasopismo w ogóle może być obiektywne??

Przejrzyj tygodnik FORUM, może Ci podejdzie. Jest tam czasem o nas,
oczami prasy zagranicznej...

Prasa zagraniczna jest obiektywna? Odpowiedź jest prosta: tak lub nie.

Data: 2012-04-22 19:56:01
Autor: V
Uważam Rze???

[...]

=================================================>
Nie ogarniasz. Jeszcze raz:
[...]

Ale ja nie odpowiadam na jedno zdanie, które widocznie jako jedyne zapamiętałeś z całego przekazu. I nie prowokuj odpowiedzi ze zbioru TAK/NIE. Otoczenie znacznie lepiej opisuje logika trójwartościowa, Łukasiewicz.

To jest ostatni raz, kiedy pozwalam sobie zaśmiecić wątek poziomem Twojej percepcji.

Przepraszam autora,
V.

Data: 2012-04-22 22:18:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Uważam Rze???

Użytkownik "V" <reksiousunto303@gmail.com> napisał w wiadomości news:jn1gnf$keb$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Jeśli nie potrafisz odpowiedzieć na tak proste pytanie, to lepiej nie zabieraj głosu w dyskusji, pseudointelektualisto!

Uważam Rze???