Uwa?am te?, ?e sprawiedliwie by?oby, ?eby Ko?ció? finansowany by? z podatków tych, którzy tego sobie za?ycz?....

Data: 2011-02-28 16:27:27
Autor: zażółcony
Uwa?am te?, ?e sprawiedliwie by?oby, ?eby Ko?ció? finansowany by? z podatków tych, którzy tego sobie za?ycz?....
Użytkownik "Przemysław Warzywny" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ikg9ks$lpm$1inews.gazeta.pl...

Więcej... http://wyborcza.pl/1,95892,9156386,Akcja_apostazja__czyli_jak_nie_byc_niewierzacym_praktykujacym.html#ixzz1FGHzZXuu

W sumie niezły tekst. W dużym stopniu oddaje moje osobiste uczucia
(na religię nie chodziłem, miałem bardzo bliski styk 'od podszewki' z inną niż katolicka religijność itp)

Uwa?am te?, ?e sprawiedliwie by?oby, ?eby Ko?ció? finansowany by? z podatków tych, którzy tego sobie za?ycz?....