Uwielbiam prezesa!

Data: 2011-11-30 06:19:28
Autor: Buba
Uwielbiam prezesa!
Uwielbiam, jestem zachwycona J.Kaczyńskim! Dostarcza mi tyle radości życia.
Powiedzcie sami, czyż nie jest przyjemnie budzić się rano ze świadomością,
że na świecie jest ktoś taki? Ktoś kto przez swoje zachowanie i wypowiedzi
utwierdza cię w przekonaniu, że nie jest się takim ostatnim matołem i
oszołomem jak nasz bohater!? Cała moja dusza wielbi prezesa!

Buba

Data: 2011-11-30 09:47:31
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Uwielbiam prezesa!

Użytkownik "Buba" <bubabuba@sittingbull.ca> napisał w wiadomości news:19ij038pvegie.1bs3jd0tso16y.dlg40tude.net...
[...]

A ja uwielbiam Brudzińskiego Joachima! Z wystąpienia Sikorskiego wysnuł wizję IV Rzeszy i wskrzesił Hitlera! Co ci ludzie ćpają? Niemożliwym jest by byli przy zdrowych zmysłach!

BBR

Data: 2011-11-30 14:48:26
Autor: stevep
Uwielbiam prezesa!

[...]