Uwielbiam prezesa!

Data: 2011-11-30 09:47:31
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Uwielbiam prezesa!

Użytkownik "Buba" <bubabuba@sittingbull.ca> napisał w wiadomości news:19ij038pvegie.1bs3jd0tso16y.dlg40tude.net...
Uwielbiam, jestem zachwycona J.Kaczyńskim! Dostarcza mi tyle radości życia.
Powiedzcie sami, czyż nie jest przyjemnie budzić się rano ze świadomością,
że na świecie jest ktoś taki? Ktoś kto przez swoje zachowanie i wypowiedzi
utwierdza cię w przekonaniu, że nie jest się takim ostatnim matołem i
oszołomem jak nasz bohater!? Cała moja dusza wielbi prezesa!

Buba

A ja uwielbiam Brudzińskiego Joachima! Z wystąpienia Sikorskiego wysnuł wizję IV Rzeszy i wskrzesił Hitlera! Co ci ludzie ćpają? Niemożliwym jest by byli przy zdrowych zmysłach!

BBR

Data: 2011-11-30 14:48:26
Autor: stevep
Uwielbiam prezesa!

[...]