Uwolnić orkę 3

Data: 2010-07-23 05:38:20
Autor: Pistacjusz
Uwolnić orkę 3
Data: 2010-07-23 14:40:59
Autor: mkałrwan jest debilem
Uwolnić orkę 3

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:31980677-7b41-4701-89af-d2489f5fd909w30g2000yqw.googlegroups.com...
http://www.pardon.pl/artykul/12052/pierwsza_dama_w_stroju_kapielowym_zobacz

Pokaż swoje zdjęcie, zakompleksiony debilu.

Przemysław Warzywny

--

"Oskarżenie minister Kopacz, że oszukała premiera, mówiąc w Sejmie, że uczestniczyła w sekcji zwłok, było jak strzał kulą w płot, bo minister mówiła nie o sekcji, ale o identyfikacji ofiar".

Data: 2010-07-23 07:29:32
Autor: Pistacjusz
Uwolnić orkę 3
On 23 Lip, 14:40, mkaĹ rwan jest debilem <Brońmy RP przed pisem@..pl>
wrote:
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:31980677-7b41-4701-89af-d2489f5fd909w30g2000yqw.googlegroups.com...

>http://www.pardon.pl/artykul/12052/pierwsza_dama_w_stroju_kapielowym_...

Pokaż swoje zdjęcie, zakompleksiony debilu.

Przemysław Warzywny

No co jest?
Myślałem, że wam przyjemność sprawię i będziecie się delektować tymi
wdziękami.
Co za niewdzięczność!
Teraz na salonach w warszawce będzie moda na spadające szorty,
obwisłe brzuszki i cycuszki do samej ziemi.

Data: 2010-07-23 16:47:40
Autor: Lorn
Uwolnić orkę 3
wrote:
[...]

To, żeś cham i obłudnik. Gdzie twoje larum po nazwaniu śp. Marii Kaczyńskiej przez Rydzyka czarownicą?

Data: 2010-07-23 14:47:45
Autor: Lorn
Uwolnić orkę 3
W dniu 2010-07-23 14:40, mkałrwan jest debilem pisze:

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości
http://www.pardon.pl/artykul/12052/pierwsza_dama_w_stroju_kapielowym_zobacz

Pokaż swoje zdjęcie, zakompleksiony debilu.

Ma okazać swe łyse, zgrzybiałe, parchate oblicze? O nie... Niech idzie na pole wróble straszyć.

Data: 2010-07-23 14:42:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Uwolnic orke 3

Uzytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisal w wiadomosci news:31980677-7b41-4701-89af-d2489f5fd909w30g2000yqw.googlegroups.com...
http://www.pardon.pl/artykul/12052/pierwsza_dama_w_stroju_kapielowym_zobacz

No i?

Data: 2010-07-24 00:05:46
Autor: 954
Uwolnić orkę 3

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:31980677-7b41-4701-89af-d2489f5fd909w30g2000yqw.googlegroups.com...
http://www.pardon.pl/artykul/12052/pierwsza_dama_w_stroju_kapielowym_zobacz

Ozesz qrwa :-)

Nic dziwnego ze Greenpeace 3 razy do morza z plazy ja spychalo

Data: 2010-07-24 00:10:14
Autor: MH
Uwolnić orkę 3
http://www.pardon.pl/artykul/12052/pierwsza_dama_w_stroju_kapielowym_zobacz

Ale żeś szczylu błysnął inteligencją ,  a co najważniejsze kulturą !!

MH

--

Uwolnić orkę 3