Uwzięli się na Hienia

Data: 2011-12-08 09:11:52
Autor: oY!stair
Uwzięli się na Hienia
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Ziobryści chcą zwiększenia odszkodowań dla represjonowanych w PRL i
pozbawienia konfidentów SB praw publicznych - czytamy w "Rzeczpospolitej".
Gazeta dodaje, że politycy Solidarnej Polski, rywalizując z PiS o prawicowy
elektorat, licytują się w sprawie upamiętnienia 30. rocznicy wprowadzenia
stanu wojennego. (...)

Posłowie Solidarnej Polski chcą iść jeszcze dalej - czytamy w
"Rzeczpospolitej". Według informacji dziennika ich drugi projekt to
nowelizacja tak zwanej ustawy lustracyjnej z 2006 roku. - Chcemy, by praw
publicznych, a więc biernych i czynnych praw wyborczych, z mocy ustawy
pozbawieni zostali nie tylko kłamcy lustracyjni, ale również osoby, które
do współpracy ze służbami reżimu komunistycznego się przyznały - mówi
"Rzeczpospolitej" Patryk Jaki, rzecznik Klubu SP. (...)

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114884,10779747,Solidarna_Polska_znowu
_licytuje_sie_z_PiS__Tym_razem.html

O w morde! To Hienio był TW? Czytałem,że to komuch ale,że SB? Jeżeli tak to
może nam za pomocą kolesi odpierdolić niezłą manjanę! Jakoś go nie widzę na
forum. Pod jaką ksywką piszę? Coś mi wydaje się, że używał ksywki rAzor, a
teraz oY!stair. Tak, tak rAzor to Henio! Ten dureń pisze sam ze sobą! Co za pojeb!

Data: 2011-12-08 17:02:08
Autor: Leprechaun
Uwzięli się na Hienia

Użytkownik " oY!stair" <bitstreem@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jbpv0o$3dr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Prędzej uwierzę w to, że GrzesioZ jest pedałem niż w to, że Henio był konfidentem. Zresztą tu az roi się od kapusiów służących każdej władzy.

BomBel

Uwzięli się na Hienia