Uzasadnienie oddalenia skargi kasacyjnej (po rozprawie niejawnej)

Data: 2013-08-02 14:46:47
Autor: wk
Uzasadnienie oddalenia skargi kasacyjnej (po rozprawie niejawnej)
Witam,
Czy mógłby mi ktoś powiedzieć, czy SN sporządza z urzędu uzasadnienie oddalenia skargi kasacyjnej? skarga przeszła przedsąd i został wyznaczony termin rozprawy niejawnej. SN oddalił skargę. postępowanie przed sądem cywilnym.

minęły ponad 4 miesiące od wyroku SN a nie mam informacji od pełnomocnika z urzędu, który wnosił skargę. nie wiem tez czy wniósł o uzasadnienie (o ile powinien wnosić).

zamierzam złożyć skargę to trybunału w Strasburgu i uzasadnienie SN jest praktycznie konieczne. termin do wniesienia skargi do Strasburga to 6 miesięcy od wyroku, czyli zostały niecałe 2 miesiące.

Dziękuję za informację, nigdzie tego nie mogę znaleźć.

Uzasadnienie oddalenia skargi kasacyjnej (po rozprawie niejawnej)