Uzbrojona rakieta KRLD

Data: 2009-05-30 20:59:33
Autor: matador
Uzbrojona rakieta KRLD
Co to będzie, gdy Korea Płn, wystrzeli UZBROJONˇ rakietę w ramach "testu".
Hipotetycznie istnieje taka możliwo¶ć, niestety...
W momencie "strzału" nikt tego nie będzie wiedział.
Grzyb przy l±dowaniu tejże, może się okazać koszmarnym dowodem.

matador.

Data: 2009-05-30 21:54:13
Autor: mkarwan
Uzbrojona rakieta KRLD

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gvs08h$lsa$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Innym wolno?
Np. USA, Rosji, Wlk Brytanii, Francji, Chinom, Indiom, Pakistanowi, Izraelowi?

Data: 2009-05-30 22:04:23
Autor: marek czaplicki
Uzbrojona rakieta KRLD
mkarwan pisze:

Np. USA, Rosji, Wlk Brytanii, Francji, Chinom, Indiom, Pakistanowi, Izraelowi?

w wymienionych przez Ciebie krajach ludzie jako¶ nie odżywiaj± się traw± , żeby zaspokoić potrzeby mocarstwowe swojego pożal się Boże "władcy".
--
Człowiek może wytrzymać tydzień bez picia, dwa tygodnie bez jedzenia,
całe lata bez dachu nad głow±, ale nie może znie¶ć samotno¶ci.
     * Autor: Paulo Coelho, Jedena¶cie minut
http://pl.wikiquote.org/wiki/Cz%C5%82owiek

Data: 2009-05-30 22:08:46
Autor: mkarwan
Uzbrojona rakieta KRLD
Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gvs3fl$qpk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Byłe¶ tam?
Je¶li nie to sk±d o tym wiesz, że ludzie tam odżywiaj± się traw±?

Data: 2009-05-30 22:15:00
Autor: marek czaplicki
Uzbrojona rakieta KRLD
mkarwan pisze:

Je¶li nie to sk±d o tym wiesz, że ludzie tam odżywiaj± się traw±?

nie byłem również na Księżycu, ale wiem że nie jest zrobiony z sera.
ogl±dałem migawki z koreańsko północnej tv, w której to tłumaczono jak wybierać najbardziej odżywcze trawy. polecam film "Defilada" na tubie.
     * Autor: Paulo Coelho, Jedena¶cie minut
http://pl.wikiquote.org/wiki/Cz%C5%82owiek

Data: 2009-05-30 22:16:24
Autor: jadrys
Uzbrojona rakieta KRLD
mkarwan pisze:
[...]

To takie propagandowe gadanie.. Susza i zwi±zany z ni± kryzys żywno¶ciowy był w Korei kilkana¶cie lat temu a propaganda nadal o tym trajkocze..

Data: 2009-05-30 16:00:06
Autor: Asia Saj
Uzbrojona rakieta KRLD

"jadrys" <che@yahoo.com> wrote in message news:gvs46o$ajg$1news.task.gda.pl...
mkarwan pisze:
[...]

Nie jestem milosnikiem Korei Pln., ani jej lidera,
ale jako ze nie cierpie propagandy zabiore glos w
tej sprawie stwierdzajac ze byc moze rzeczywiscie
z ta trawa to jakies wredne klamstwa.

Pamietam jak jeszcze niedawno (1980-te) w USA
w mediach trabiono jak to ludzie w komunie
zyc musza majac dochody w wysokosci jedynie 20$
na miesiac!  Oczywiscie trzeba bylo byc Amerykaninem z forsa
by moc przyjechac np. do PRL'u i przekonac sie, zobaczyc, ze
ceny wiekszosci produktow a juz zwlaszcza zywnosci sa
rownowartosci centow, czy kilkudziesieciu centow.

Amerykanie byli zostawiani propaganda niedomowien
pod wrazeniem ze za 20$ na miesiac trzeba tam wyzyc
przy 'wolnorynkowo-podobnych' cenach.  Absurd!

Precz z propaganda, jaka by nie byla!

Asia Saj

Data: 2009-05-30 22:19:03
Autor: marek czaplicki
Uzbrojona rakieta KRLD
jadrys pisze:

To takie propagandowe gadanie.. Susza i zwi±zany z ni± kryzys żywno¶ciowy był w Korei kilkana¶cie lat temu a propaganda nadal o tym trajkocze..

oczywi¶cie, zawsze można wszystko zwalić na propagandę. według mnie w korei płn. jest przednówek i "władca" szuka metod wymuszenia pomocy od ¶wiata na wyżywienie swojej trzódki.

     * Autor: Paulo Coelho, Jedena¶cie minut
http://pl.wikiquote.org/wiki/Cz%C5%82owiek

Data: 2009-05-30 23:39:57
Autor: jadrys
Uzbrojona rakieta KRLD
marek czaplicki pisze:
jadrys pisze:

[...]

Oczywi¶cie wg. Ciebie. A moim zdaniem te jego próby pozyskania *broni* A służ± wył±cznie do samoobrony..

Data: 2009-05-30 23:48:07
Autor: marek czaplicki
Uzbrojona rakieta KRLD
jadrys pisze:
Oczywi¶cie wg. Ciebie. A moim zdaniem te jego próby pozyskania *broni* A służ± wył±cznie do samoobrony..
przed kim. przed Kore± Płd? Stanami, Chinami, Japoni±, Rosj±? czy przed swoim narodem?
     * Autor: Paulo Coelho, Jedena¶cie minut
http://pl.wikiquote.org/wiki/Cz%C5%82owiek

Data: 2009-05-31 00:39:54
Autor: jadrys
Uzbrojona rakieta KRLD
marek czaplicki pisze:
jadrys pisze:
Oczywi¶cie wg. Ciebie. A moim zdaniem te jego próby pozyskania *broni* A służ± wył±cznie do samoobrony..
przed kim. przed Kore± Płd? Stanami, Chinami, Japoni±, Rosj±? czy przed swoim narodem?

Oczywi¶cie przed tymi "miłuj±cymi pokój" USA.. Kto wie co przyjdzie do głowy takiemu Bushowi czy Obamie..

Data: 2009-05-31 05:42:00
Autor: cirrus
Uzbrojona rakieta KRLD
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:gvs938$ubs$1news.task.gda.pl...
marek czaplicki pisze:
jadrys pisze:
[...]

Obroni± ich przed głodem?

--
stevep

Data: 2009-05-31 08:41:51
Autor: CYC
Uzbrojona rakieta KRLD

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:gvsrrl$dj7$1news.vectranet.pl...
marek czaplicki pisze:
jadrys pisze:
[...]

Wiesz dlaczego smiesza mnie takie jak Twoja opinie ? .
Dlatego , ze oparte sa wylacznie na propagandowych ocenach politycznych przeciwnikow opisywanego kraju !.
Tak jest w kazdym przypadku , tak bylo i z "naszym " stanem wojennym , kiedy to zagraniczna propaganda na tzw.zachodzie mowila o setkach tysiecy ludzi aresztowanych i spedzonych na stadionach i pod golym niebem w mrozne zimowe noce polewanych woda , tak bylo z przyczynami wojny jaka rozpetal ludobojca Bush , ktory wmawial swiatu  rzekome posiadanie przez Irak broni masowego razenia , tak bylo z Miloszewiczem , tak jest z Izraelem , ktory przekonuje swiat do tego , ze nie sa agresorem a wrecz przeciwnie jest ofiara Palestynczykow i tak moze bc z prawda o  Korei polnocnej .
Smieszy jak ludzie , ktorzy czesto nie wiedza nawet gdzie na mapie owa Koree pokazac ( pewnie nie dotyczy Ciebie ) , nie mowiac juz o tym , ze nie maja pojecia o tym jak tam jest , wypisuja podpierajac sie propaganda bzdury bo bzdura jest slepe i niesprawdzone powielanie czysto propagandowych wiadomosci !.
Byc moze   to o czym pisza propagandzisci od obrzydzania  jest prawda ale ani ja  , ani Ty , ani prawdopodobnie nikt na tej grupie nie ma pojecia o tym jaka jest prawda !.
To samo dotyczy Bialorusi o ktorej pisze sie tyle zlego ile mozna napisac o USA !. Rowniez o biedzie , glodzie , zacofaniu itd. Jesli jednak ktos uwaznie czyta nawet te propagandowe , zwyczajowe juz hasla , to wyczytac tam moze  , ze w Bialorusi zdecydowana wiekszosc spoleczenstwa wspiera Lukaszenke , ze wcale nie ma tam biedy , ze ludzi co prawda nie zyja w luksusach ale nie wiedza co to bezrobocie , bezdomnosc i pusty brzuch dzieci , co u nas zdarza sie zbyt czesto aby o tym nie mowic !. Jak sie ostatnio dowiadujemy w czasie kiedy swiat pograzony jest w glebokim kryzysie , na Bialorusie wzrost gospodarczy siega niemal 9%  , co jest ewenementem w skali swiata !.
Ja nie wiem co jest prawda i gdzie lezy falsz , oraz jakie sa granice progagandy , bo wiedziec nie moge , stad dziwie sie tym , ktorzy z pewnoscia godna Kasparowa zaczynajacego partie , opisuja rzeczywistosc nie majac tak naprawde o niej zadnego pojecia !.

cyc

Data: 2009-05-31 17:23:43
Autor: cirrus
Uzbrojona rakieta KRLD
Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gvt8rj$a76$1news.onet.pl...
marek czaplicki pisze:
jadrys pisze:
[...]

No, no ty to jeste¶ odporny na propagandę.

--
stevep

Data: 2009-05-31 17:39:33
Autor: Andrzej Adam Filip
Uzbrojona rakieta KRLD
"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> pisze:

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:gvt8rj$a76$1news.onet.pl...
Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:gvsrrl$dj7$1news.vectranet.pl...
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:gvs938$ubs$1news.task.gda.pl...
marek czaplicki pisze:
jadrys pisze:
To takie propagandowe gadanie.. Susza i związany z nią kryzys żywnościowy był w Korei kilkanaście lat temu a propaganda nadal o tym trajkocze..
oczywiście, zawsze można wszystko zwalić na propagandę. według mnie w korei płn. jest przednówek i "władca" szuka metod wymuszenia pomocy od świata na wyżywienie swojej trzódki.
Oczywiście wg. Ciebie. A moim zdaniem te jego próby pozyskania
*broni* A  sĹ‚uĹĽÄ… wyĹ‚Ä…cznie do samoobrony..
Obronią ich przed głodem?
[...]

No, no ty to jesteĹ› odporny na propagandÄ™.

To nie widzisz ĹĽe jest odporny na "propagandÄ™ selektywnego przemilczania"? :-)

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Bez sake nawet kwiat wiśni wygląda bardzo zwyczajnie.

Data: 2009-05-31 09:07:17
Autor: Andrzej Adam Filip
Uzbrojona rakieta KRLD

marek czaplicki pisze:
jadrys pisze:
[...]
Oczywiście wg. Ciebie. A moim zdaniem te jego próby pozyskania *broni* A służą wyłącznie do samoobrony..

Obronią ich przed głodem?

  RzÄ…d siÄ™ sam wyĹĽywi.
    -- Jerzy Urban [o sankcjach USA wobec PRL po stanie wojennym]
       http://pl.wikipedia.org/wiki/Jerzy_Urban

ObroniÄ… tych "u ĹĽĹ‚oba" przed odstawieniem od ĹĽĹ‚oba w taki sposĂłb jak USA
usunęło (od władzy i z tego świata) Saddama Husajna. Ty byś się rwał do
pójścia na szubienicę *prościuteńko* z "przymusowej gościny u US Army"?
Nie masz instynktu *samozachowawczego*?

Nie myl sukinkotĂłw z *nieprzewidywalnymi* szalencami.

--
Przez życie trzeba przejść z godnym przymrużeniem oka, dając tym samym
świadectwo nieznanemu stwórcy, że poznaliśmy się na kapitalnym żarcie,

Data: 2009-05-31 19:47:57
Autor: jadrys
Uzbrojona rakieta KRLD

marek czaplicki pisze:

jadrys pisze:

[...]

Przed głodem nie, ale przed najazdem międzynarodowych  bandytów tak..

Data: 2009-06-01 05:37:46
Autor: cirrus
Uzbrojona rakieta KRLD
marek czaplicki pisze:
jadrys pisze:
[...]

A może ten "najazd międzynarodowych bandytów" to dla nich jedyny ratunek przed głodem i zacofaniem, wystarczy porównać Koree Płd z Płn.

--
stevep

Data: 2009-06-01 07:59:15
Autor: jadrys
Uzbrojona rakieta KRLD

marek czaplicki pisze:

jadrys pisze:

[...]

Nie ma co porównywać - o Korei Płn wiemy tylko to co nam, serwuje propaganda.  Sk±d wiesz że tam jest zacofanie? Osobi¶cie my¶lę że więcej analfabetów znalazłby¶ na południu..

Data: 2009-05-30 22:28:13
Autor: Andrzej Adam Filip
Uzbrojona rakieta Pakistanu
marek czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:

mkarwan pisze:

Np. USA, Rosji, Wlk Brytanii, Francji, Chinom, Indiom, Pakistanowi,
Izraelowi?

w wymienionych przez Ciebie krajach ludzie jakoĹ› nie odĹĽywiajÄ… siÄ™
trawą , żeby zaspokoić potrzeby mocarstwowe swojego pożal się Boże
"władcy".

To Pakistan kiedyś nie miał sloganu że będzie miał broń atomową (i ją ma) choćby mieli jeść trawę? :-)

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Kto wpada do wody, nie boi siÄ™ deszczu.

Data: 2009-05-30 22:30:47
Autor: marek czaplicki
Andrzej Adam Filip pisze:

To Pakistan kiedyś nie miał sloganu że będzie miał broń atomową (i ją ma) choćby mieli jeść trawę? :-)

dobre :-). nawiasem mówiąc co różne narody nie zrobią żeby nastraszyć inne.

--
Człowiek może wytrzymać tydzień bez picia, dwa tygodnie bez jedzenia,
całe lata bez dachu nad głową, ale nie może znieść samotności.
     * Autor: Paulo Coelho, JedenaĹ›cie minut
http://pl.wikiquote.org/wiki/Cz%C5%82owiek

Data: 2009-05-30 22:32:53
Autor: matador
marek czaplicki pisze:
Andrzej Adam Filip pisze:

To Pakistan kiedyś nie miał sloganu że będzie miał broń atomową (i ją ma) choćby mieli jeść trawę? :-)

dobre :-). nawiasem mówiąc co różne narody nie zrobią żeby nastraszyć inne.

"narody"?

matador.

Data: 2009-05-30 22:35:52
Autor: marek czaplicki
Uzbrojona rakieta Pakistanu
matador pisze:

"narody"?

matador.

przecież jedzą trawę :-). żeby zdobyć status mocarstwa atomowego.
     * Autor: Paulo Coelho, JedenaĹ›cie minut
http://pl.wikiquote.org/wiki/Cz%C5%82owiek

Data: 2009-05-30 22:39:32
Autor: matador
marek czaplicki pisze:
matador pisze:

"narody"?

matador.

przecież jedzą trawę :-). żeby zdobyć status mocarstwa atomowego.

No tak, Anlicy też jedli kiełbasę z tektury, by wygrać Bitwę o Anglię. ;-)
Wiadomo: albo rybki - albo pipki.

matador.

Data: 2009-05-30 22:49:37
Autor: Andrzej Adam Filip

Andrzej Adam Filip pisze:

To Pakistan kiedyś nie miał sloganu że będzie miał broń atomową (i ją ma) choćby mieli jeść trawę? :-)

dobre :-). nawiasem mówiąc co różne narody nie zrobią żeby nastraszyć
inne.

A żeby nie było że "zmyślam (na bieżąco)" bez podawania źródeł
to podaje bardziej wiarygodne źródło z szybko wyszukanych:

http://www.time.com/time/magazine/article/0,9171,957761-7,00.html
<quote>
  Who Has the Bomb; Monday, Jun. 03, 1985 ; page 7 of 13

  The chief architect of the Kahuta program was Zulfikar Ali Bhutto, the
  populist politician who became President in 1971 and was overthrown by
  Zia in 1977. (In 1978 the popular Bhutto was hanged by the Zia
  government for allegedly conspiring to have a political opponent
  killed.) Bhutto was obsessed by India's nuclear progress. In 1965 he
  had declared, "If India builds the Bomb, we will eat grass or leaves,
  even go hungry. But we will get one of our own."
</quote>

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Staw czoła potworowi, a jego potęga zniknie.

Data: 2009-05-30 23:01:06
Autor: marek czaplicki
Andrzej Adam Filip pisze:
[...]

według mnie i to jest ciekawe
Porozumienie z Francją zostało podpisane 1976. Około dwóch lat później, pod naciskiem Waszyngtonu, Francuzi zdecydowali się zatrzymać pracę nad projektem. Do tego czasu, Pakistan podobno otrzymał fotokopie dokumentów na aż 95% projektu i jakieś francuskie firmy kontynuowały spokojnie pomoc, aż do końca 1979.

     * Autor: Paulo Coelho, JedenaĹ›cie minut
http://pl.wikiquote.org/wiki/Cz%C5%82owiek

Data: 2009-05-30 22:54:01
Autor: mkarwan

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvs515$pc$3inews.gazeta.pl...
Andrzej Adam Filip pisze:

To Pakistan kiedyś nie miał sloganu że będzie miał broń atomową (i ją ma) choćby mieli jeść trawę? :-)

dobre :-). nawiasem mówiąc co różne narody nie zrobią żeby nastraszyć inne.

Masz na myśli Żydów?

Data: 2009-05-30 23:14:01
Autor: marek czaplicki
Uzbrojona rakieta Pakistanu
mkarwan pisze:
Masz na myśli Żydów?
bo ja wiem. wszystkie narody które dały się omamić różnym dyktaturom, które dla podtrzymania swojego istnienia potrzebują wrogów, z którymi mieliby "walczyć". korea płn. jest przykładem takiej dyktatury, która utrzymuje już tylko status quo swojego istnienia.

     * Autor: Paulo Coelho, JedenaĹ›cie minut
http://pl.wikiquote.org/wiki/Cz%C5%82owiek

Data: 2009-05-30 23:05:52
Autor: Piotr
Uzbrojona rakieta KRLD
Dnia Sat, 30 May 2009 22:04:23 +0200, marek czaplicki napisał(a):

w wymienionych przez Ciebie krajach ludzie jako¶ nie odżywiaj± się traw± , żeby zaspokoić potrzeby mocarstwowe swojego pożal się Boże "władcy".

Żr±, albo i nie. Co to ma do rzeczy? To gdy trawa jest ulubion± potraw± nie
wolno mieć atomu? Czy też ukrytym założeniem jest, że to o dyktatury chodzi? Bo wiesz, jak na razie atomu użyła rozwinięta demokracja, stroni±ca w menu
od trawy. Inni jako¶ nie.
Piotr

Data: 2009-05-30 22:24:38
Autor: Andrzej Adam Filip
Uzbrojona rakieta (nie) KRLD
matador <matador@neostrada.pl> pisze:

Co to będzie, gdy Korea Płn, wystrzeli UZBROJONĄ rakietę w ramach "testu".
Hipotetycznie istnieje taka możliwość, niestety...
W momencie "strzału" nikt tego nie będzie wiedział.
Grzyb przy lądowaniu tejże, może się okazać koszmarnym dowodem.

matador.

<analogia> Co to będzie jak Izrael,wystrzeli UZBROJONĄ rakietę w ramach
"testu". Hipotetycznie istnieje taka możliwość, niestety...
W momencie "strzału" nikt tego nie będzie wiedział.
Grzyb przy lądowaniu tejże, może się okazać koszmarnym dowodem. </analogia.

Co "społeczność międzynarodowa" zamierza zrobić z atomowym zagrożeniem z
Izraela? [Jak równość to równość]

Jeśli Korea Północana zaatakuje jako pierwsza bronią jądrową a nie użyje
jej w ramach działań obronnych po ataku innych państw to *szeroki*
"kontratak atomowy" *będzie usprawiedliwiony* a Chinom będzie trudno
dalej popierać KRLD. Poparcie Chin choćby niechętne i "tylko dla
uniknięcia alternatyw" jest kluczowe dla dłuższej przyszłości KRLD.
A KRLD ma mieć tylko kilka głowic.

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem a szaleństwem.

Data: 2009-05-30 22:31:58
Autor: matador
Uzbrojona rakieta (nie) KRLD
Andrzej Adam Filip pisze:
[...]

Ja tam jestem przeciwny wojnie totalnej w imię ukarania jakiegoś satrapy. Natomiast łomot Izraelowi należy się od dłuższego czasu.

matador.

Uzbrojona rakieta KRLD