Uziemienie laptopa, dziwny problem

Data: 2009-04-12 02:15:06
Autor: Luke
Uziemienie laptopa, dziwny problem
Witam

Mam problem, z ktorym zetknalem sie pierwszy raz w zyciu. Czytnik linii papilarnych w laptopie Lenovo R61i. W pewnym momencie zauwazylem, ze czytnik linni papilarnych nie dziala, kiedy laptop dziala na zasilaniu bateryjnym. Potem zaczal dzialac, potem nie i tak na zmiane z przewaga, ze dziala. Ostatnio jednak proporcje sie odwrocily i na zasilaniu bateryjnym przewaznie nie dziala. Zauwazylem jednak, ze sa sytuacje, ze bedzie dzialal poprawnie:
-podpiety kabel od LANu
-i tu totalne zaskoczenie dla mnie, jak sie dotknie druga reka laptopa, gdzies do obudowy to zadziala w 100%, jak tylko przejedzie palcem to przewaznie nie dziala
-zmniejszenie jasnosci ekranu chocby o o jedna "kreske"

Sam juz nie wiem co o tym myslec. Gdzies cos z pradem, ale ja sie na tym nie znam. Dziwi mnie to dotkniecie druga reka. Wyglada na to, ze to nie jest przypadek. Dotkniecie gdziekolwiek do obudowy powoduje, ze czytnik zadziala za kazdym razem. Z drugiej strony, obudowa jest przeciez z plastiku. Gdzie tu sens, gdzie logika?

Data: 2009-04-12 08:24:43
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Uziemienie laptopa, dziwny problem
Na grupie *pl.comp.pecet*, dnia 12 kwiecień (niedziela),
znalazłem donos TW *Luke*,
o treści cytowanej poniżej:

Z drugiej strony, obudowa jest przeciez z plastiku. Gdzie tu sens, gdzie logika?

Energia elektrostatyczna?
--
Dlaczego tyle osób zarabia na ebookach?
http://ebooki.zlotemysli.pl/wiskoler.php

Data: 2009-04-12 10:45:42
Autor: Piter
Uziemienie laptopa, dziwny problem
Energia elektrostatyczna?

może tak być, chociaż to że jest z plastiku nie musi oznaczać że nie przewodzi, przynajmniej w zakresie elektrostatycznym, jeżeli laptop jest na gwarancji to oddaj go, szkoda twojego kombinowania, po prostu coś jest nie tak

Uziemienie laptopa, dziwny problem