Uziemione 50 szt Boeingow 737-800

Data: 2019-11-10 04:17:17
Autor: mrbluesky.pl
Uziemione 50 szt Boeingow 737-800
Data: 2019-11-11 10:53:56
Autor: Bruno
Uziemione 50 szt Boeingow 737-800
OIDP to podobne uszkodzenia wykryto w 767.

--
Bruno

Data: 2019-11-12 18:38:13
Autor: J.F.
Uziemione 50 szt Boeingow 737-800
Użytkownik  mrbluesky.pl napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:75a8eace-2169-495b-93ae-91f33c83373c@googlegroups.com...
https://tech.wp.pl/boeingi-737-z-niebezpiecznymi-peknieciami-uziemiono-50-samolotow-niektore-lataly-w-polsce-6443878838654593a
Jednym z tych polskich Ryanarow lecialem w tym roku...

Dobrze, ze sie sezon wakacyjny skonczyl ... ale nadchodzi  swiateczny .... zdaza Maxy odblokowac ?

J.

Data: 2019-11-12 18:53:48
Autor: Shrek
W dniu 12.11.2019 o 18:38, J.F. pisze:

Dobrze, ze sie sezon wakacyjny skonczyl ... ale nadchodzi  swiateczny ... zdaza Maxy odblokowac ?

Nie ma szans IMHO.

--
Shrek

Data: 2019-11-12 21:35:05
Autor: Marcin Debowski
On 2019-11-12, Shrek <1@wp.pl> wrote:
W dniu 12.11.2019 o 18:38, J.F. pisze:

Dobrze, ze sie sezon wakacyjny skonczyl ... ale nadchodzi  swiateczny ... zdaza Maxy odblokowac ?

Nie ma szans IMHO.

Również marketingowo nie byłby to chyba najlepszy pomysł, chyba, że jakieś bardzo pojedyncze sztuki.

--
Marcin

Data: 2019-11-13 06:04:11
Autor: Shrek
Uziemione 50 szt Boeingow 737-800

Również marketingowo nie byłby to chyba najlepszy pomysł, chyba, że
jakieś bardzo pojedyncze sztuki.

Dlaczego pojedyncze? Ile tych maxów narobili - bo zastanawiam się czy nie skończą jako maszyny wojskowe;)

--
Shrek

Data: 2019-11-13 07:09:28
Autor: Marcin Debowski
On 2019-11-13, Shrek <1@wp.pl> wrote:

Również marketingowo nie byłby to chyba najlepszy pomysł, chyba, że
jakieś bardzo pojedyncze sztuki.

Dlaczego pojedyncze? Ile tych maxów narobili - bo zastanawiam się czy nie skończą jako maszyny wojskowe;)

Trochę jednak zrobili, ale nie chce mi się guglac. A dlatego pojedyńczo bo jest kupa złej prasy na ich temat, a okres świąteczny to okres wzmozonych fruwań i MZ jest spore ryzyko, że ktoś odmówi lotu i zrobi się z tego prasowa sensacja, które spowoduje efekt kuli snieznej.

--
Marcin

Data: 2019-11-13 15:13:50
Autor: J.F.
Użytkownik "Marcin Debowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:I_NyF.246613$Bp4.47286@fx16.ams1...
On 2019-11-13, Shrek <1@wp.pl> wrote:
W dniu 12.11.2019 o 22:35, Marcin Debowski pisze:
[...]

Masz na mysli pasazerow ?
Swieta, na ich miejsce sie znajdzie kolejnych :-)
A jak sie nic nie zdarzy, to sie w prasie pochwala :-)

Gorzej jak sie zdarzy.
Ale przeciez sie powie, ze FAA dopuscila  ...

J.

Data: 2019-11-13 23:25:18
Autor: Marcin Debowski
On 2019-11-13, Shrek <1@wp.pl> wrote:
[...]

Z tego co czytam plan jest taki, że wracją do przewoźników w grudniu, a do obsługi połączeń w styczniu.

--
Marcin

Data: 2019-11-13 17:24:06
Autor: Shrek
[...]

Ja bym odmówił właśnie jakby mnie do jednego specjalnego dla loru chcieli wepchnąć:)

--
Shrek

Uziemione 50 szt Boeingow 737-800