Uzurpator?

Data: 2009-09-12 20:25:33
Autor: awe
Uzurpator?
Pytasz czy twierdzisz, zdecyduj sie, co wy kawecki taki niezdecydowany ?
awe

Data: 2009-09-12 21:33:21
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Uzurpator?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

Pytasz czy twierdzisz, zdecyduj sie, co wy kawecki taki niezdecydowany ?

Gdzie tutaj widzisz niezdecydowanie? Skoro postawiłem znak zapytania, to znaczy, że pytam. Gdyby nie było znaku zapytania, to oznaczałoby, że tak twierdze. Proste, nie awe?

Przemek
P.S.

Znając skromnośc Kaczyńskiego, podejrzewam, ze ma na koncie jakiś bohaterski czyn, którego nie chce ujawnic, a który w dużej mierze przyczynił się do powstania niekomunistycznego rządu. Np. nie przeczytał książki o Leninie, którą mu sprezentowała matka, czy cuś podobnego. Inaczej nie wyobrażam sobie, by mógł powiedziec to co powiedział, bo jako żywo chyba nikt nie słyszał o jego antykomunistycznych działaniach, nawet takich, za które byłby narażony na spisanie przez milicje. To co napisałem dotyczy również jego "bohaterskiego" brata, który "też się przyczynił".

Uzurpator?