U縴czenie konta - spos骲 na podatek od nieprawid硂wych depozyt體 ?

Data: 2011-12-29 14:53:10
Autor: xbartx
U縴czenie konta - spos骲 na podatek od nieprawid硂wych depozyt體 ?
Dnia Thu, 29 Dec 2011 15:41:14 +0100, witrak() napisa艂(a):

Zastanawiam si臋, na ile - zw艂aszcza bior膮c pod uwag臋 sta艂a rozgrywk臋
pomi臋dzy bankami a ich klientami - zabezpieczeniem przed uznaniem
wykorzystania kont i lokat, za艂o偶onych na cz艂onk贸w rodziny, za
powoduj膮ce powstawanie takich w艂asnie depozyt贸w, by艂oby zawarcie umowy
u偶yczenia (konta).

Idzie mi o raczej klarowne przypadki, typu konto dziecka, pozostaj膮cego
we wsp贸lnym gospodarstwie domowym, wykorzystywane przez ojca lub na
odwr贸t.

Akcja chyba jest robiona w ramach 艂atania dziury lub dziur bud偶etowych, jak wiadomo takie najlepiej si臋 艂ata kas膮 podatnik贸w, wi臋c pewnie wszystko zale偶y od skali zjawiska i ile ono mo偶esz przynie艣膰 wp艂yw贸w. Mo偶e si臋 okaza膰, 偶e ta "umowa u偶yczenia" nic nie da, bo ka偶da z艂ot贸wka si臋 liczy ;) Co艣 jak z Belk膮 i zaokr膮gleniami - mia艂o nie by膰 Belki ale si臋 okaza艂o, 偶e 藕le zrozumieli艣my, bo mia艂o nie by膰 unikania Belki he he.
Ale to takie moje gdybanie, bo w sprawach przepis贸w i procedur to si臋 niech kto艣 m膮drzejszy wypowie.
Co o tym s膮dz膮 specjali艣ci ?

To by艂em ja niespecjalista.

--
xbartx

U縴czenie konta - spos骲 na podatek od nieprawid硂wych depozyt體 ?