Uzyskania zezwolenia Ministerstwa Finansow

Data: 2009-05-30 13:27:42
Autor: ppm
Uzyskania zezwolenia Ministerstwa Finansow
Jaki jest koszt i jakie trzeba spelnic warunki uzyskania zezwolenia Ministerstwa Finansów na wykonywanie uslug konkursowych (gier losowych) ?
Oraz to samo pytanie w zwiazku z zaswiadczeniem o nadzorze osoby posiadajacej Swiadectwo Zawodowe Ministerstwa Finansow.?

Dzieki.

Data: 2009-05-30 16:11:25
Autor: doslaw
Uzyskania zezwolenia Ministerstwa Finansow
ppm pisze:
Jaki jest koszt i jakie trzeba spelnic warunki uzyskania zezwolenia Ministerstwa FinansĂłw na wykonywanie uslug konkursowych (gier losowych) ?
Oraz to samo pytanie w zwiazku z zaswiadczeniem o nadzorze osoby posiadajacej Swiadectwo Zawodowe Ministerstwa Finansow.?

a nie trzeba do tego jeszcze włączyć urzędu celnego ? (jak przy np. kasynach)

Data: 2009-05-30 19:03:59
Autor: ppm
Uzyskania zezwolenia Ministerstwa Finansow

Użytkownik "doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gvreq9$lod$2inews.gazeta.pl...
a nie trzeba do tego jeszcze wł±czyć urzędu celnego ? (jak przy np. kasynach)

urzad celny? pierwsze slysze?
a przy kasynach po co urz celny jest potrzebny?

pozdr

Data: 2009-05-30 20:14:05
Autor: doslaw
Uzyskania zezwolenia Ministerstwa Finansow
ppm pisze:
U¿ytkownik "doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gvreq9$lod$2inews.gazeta.pl...
a nie trzeba do tego jeszcze w³±czyæ urzêdu celnego ? (jak przy np. kasynach)

urzad celny? pierwsze slysze?
a przy kasynach po co urz celny jest potrzebny?

a. sorry, pomieszało mi się, chodziło o zakłady pieniężne (czy to typu bukmacherzy czy zakłady sportowe czy inne zakłady, gdzie w grę wchodzą pieniądze)

Data: 2009-05-31 20:38:05
Autor: czonek
ppm pisze:

urzad celny? pierwsze slysze?
a przy kasynach po co urz celny jest potrzebny?

pozdr
Urzędy celne sprawuj± Szczególny Nadzór Podatkowy na działalno¶ci± hazardow±.

Data: 2009-05-30 21:47:17
Autor: Aicha
Użytkownik "doslaw" napisał:

> [...]
> posiadajacej Swiadectwo Zawodowe Ministerstwa Finansow.?
a nie trzeba do tego jeszcze włączyć urzędu celnego ? (jak przy np.

UrzÄ™dy celne podlegajÄ… pod MinFin, tak czy inaczej.  A od gier  jest
osobny departament.

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-05-30 21:50:04
Autor: Aicha
Użytkownik "ppm" <ppm@gardiaretitka.com> napisał:

Jaki jest koszt i jakie trzeba spelnic warunki uzyskania
zezwolenia Ministerstwa Finansów na wykonywanie uslug
konkursowych (gier losowych) ?

Może Ci to co¶ pomoże:
http://www.mf.gov.pl/dokument.php?const=1&dzial=98&id=10737

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-05-31 00:39:39
Autor: ppm
Uzyskania zezwolenia Ministerstwa Finansow

Użytkownik "Aicha" <blueberry37.nagmailu@to.ja> napisał w wiadomo¶ci news:gvs3aq$qm3$1nemesis.news.neostrada.pl...
Może Ci to co¶ pomoże:
http://www.mf.gov.pl/dokument.php?const=1&dzial=98&id=10737

Dzieki wielkie.
pozdr.

Uzyskania zezwolenia Ministerstwa Finansow