Użyteczność starych komputerów

Data: 2012-08-18 14:05:11
Autor: krzychu
Użyteczność starych komputerów
tez mam starego kompa Obudowa TRACER TRO-626 LIBRA
Zasilacz Modecom 500W
Procesor Athlon XP 2000+ 1666 MHz
Plyta Glowna ASUS chipset KT400
Karta graficzna VOODOO 3 PCI 16 MB
Karta muzyczna Sound Blaster VX PCI
Seagate 80 GB
DVD TOSHIBA-SAMSUNG
Pamiec RAM 512 + 256 MB DDR

i na win xp chodzi koszmarnie

jaki linux proponujecie ? kiedys udalo mi sie zainstalowac FEDORA ale byl problem z instalacja javy i flash i gg i divx player z napisami

Data: 2012-08-18 14:11:36
Autor: krzychu
Użyteczność starych komputerów
a tak przy okazji ile bym mogl za niego wziasc ?

Data: 2012-08-19 01:06:52
Autor: Smok Eustachy
Użyteczność starych komputerów
W dniu 18.08.2012 23:05, krzychu pisze:
/.../
jaki linux proponujecie ? kiedys udalo mi sie zainstalowac FEDORA ale byl problem z instalacja javy i flash i gg i divx player z napisami
PCLinuxOS

Data: 2012-08-19 12:13:38
Autor: DooMiniK
On 18/08/2012 22:05, krzychu wrote:
[...]

Może jakiś mediacenter z tego zrobić?

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-08-19 13:22:20
Autor: BartekK
W dniu 2012-08-19 13:13, DooMiniK pisze:
Procesor Athlon XP 2000+ 1666 MHz
Plyta Glowna ASUS chipset KT400
Karta graficzna VOODOO 3 PCI 16 MB
i na win xp chodzi koszmarnie
Może jakiś mediacenter z tego zrobić?
Co to za mediacenter, co Ĺźadnego HD ani fullHD nie odtworzy?

Data: 2012-08-19 06:54:02
Autor: krzychu
Użyteczność starych komputerów
moze by pomoglo ddac lepsza grafike ?

mialem w tym kompie FX5200 a pozniej FX5500 ale sie popsuly obie i stwierdzilem ze szkoda inwestowac i wyciagnalem v3 z piwnicy

komp sluzy rodzicom ale sa coraz bardziej wybredni i narzekaja ze wolno dziala nie wlaczaja sie stronki itd ja mam troche starych programow z ktorych korzystam a nie dzialaja na win7

powoli chce kupic jakiegos taniego desktopa co sadzicie o tym ?

AMD A4 X2 3300 2.50 GHz + GIGABYTE A55M

Użyteczność starych komputerów