Użytkowanie budynku bez zgłoszenia

Data: 2012-04-11 12:21:13
Autor: tadek
Użytkowanie budynku bez zgłoszenia
Budynek gospodarczy o powierzchni ok. 48m2  z dwoma stanowiskami na samochody osobowe, wybudowany na działce obok starego budynku mieszkalnego jest użytkowany od jesieni 2006r. bez zgłoszenia zakończenia budowy.
Obecnie na terenie powiatu są prowadzone prace modernizacji ewidencji gruntów i budynków przez przedsiębiorstwo geodezyjno katograficzne .
W związku z pracami firma prosi o podanie daty zakończenia budowy wszystkich budynków na terenie nieruchomości.
Budynek gospodarczy był już kilka lat temu umieszczony na mapach w wydz. geodezi i kartografi, wykonanych na moje zlecenie w ramach przygotowania dokumentów do zgłoszenia zakończenia budowy.

Czym grozi podanie ukończenia budowy (i użytkowania) z datą listopad 2006r.? Czy jest właściwa z powodu ew. kar i legalizacji użytkowania?
Może jest lepsza inna data?

Tadeusz

Data: 2012-04-11 19:10:01
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "tadek" <t@niespamer.pl> napisał w wiadomości news:jm3lup$qk5$1pippin.nask.net.pl...

Czym grozi podanie ukończenia budowy (i użytkowania) z datą listopad 2006r.?

To przestępstwo z art. 91a pb

Czy jest właściwa z powodu ew. kar i legalizacji użytkowania?
Może jest lepsza inna data?

Myślę, że to odpowiedni moment zasięgnięcia porady adwokata i grupa dyskusyjna nie jest tu najlepszym miejscem do dywagacji.

Użytkowanie budynku bez zgłoszenia