Używał ktoś Cortaninu F do wiązania rdzy?

Data: 2015-11-25 03:02:28
Autor: Zenek Kapelinder
Używał ktoś Cortaninu F do wiązania rdzy?
Leczenie syfa pudrem. Jedź do blacharza żeby wspawal nowe blachy.

Data: 2015-11-25 12:59:14
Autor: sirapacz
UĹźywał ktoś Cortaninu F do wiązaniQ1|AŞÝĎ-ß
Leczenie syfa pudrem. Jedź do blacharza żeby wspawal nowe blachy.

nie zgodzę się, dbałość o konserwację (nie mówię o zalaniu biteksem) radykalnie poprawia trwałość blacharki. Blacharz będzie wspawywał nowe blachy tam gdzie jest perforacja ale ja chcę zabezpieczyć się przed nowymi perforacjami bo jestem pierwszym właścicielem który zadbał o blacharkę w tym nastoletnim juz samochodzie.

Data: 2015-11-25 04:28:06
Autor: Zenek Kapelinder
Używał ktoś Cortaninu F do wiązania rdzy?
Możesz się nie zgadzać. Polska to wolny kraj.

Używał ktoś Cortaninu F do wiązania rdzy?