Używał ktoś komórki w Meksyku?

Data: 2011-07-23 13:45:51
Autor: Pszemol
Używał ktoś komórki w Meksyku?
Patrzę na aukcję startera meksykańskiego "Telcel":
http://cgi.ebay.com/110641800016?

Trochę drogo brzmi... W tej cenie na starterze jest
tylko 50 pesos, czyli jakieś $4.50 na rozmowy i SMS...
Czyli gostek zarabia ponad 20 dolarów za "usługę" :-)

Można tam dokupić następujące pakiety internetowe:
1 DAY $4.50 USD
2 DAYS $7.00 USD
7 DAYS $17.00 USD
15 DAYS $22.00 USD
30 DAYS $32.00 USD
Właśnie zapytałem ile w tych pakietach jest danych...

Czy ktoś kto używał komórki w Meksyku może doradzić
coś lepszego niż to?

Data: 2011-07-24 16:24:31
Autor: ! CZÓRNÓ ! RZMIJÓ ! ÓÓÓ !
W dniu 2011-07-23 20:45, Pszemol pisze:
[...]

nie pomogę Ci, ale czy tak na prawdę potrzebujesz tego netu w Meksyku, zamiast rozejrzeć się za jakąś nadobną senoritą?

Data: 2011-07-24 09:35:27
Autor: Pszemol
""! CZÓRNÓ ! RZMIJÓ ! ÓÓÓ ! "" <black@serpent.uk> wrote in message news:yWVWp.106436$fQ4.102870newsfe16.ams2...
[...]

Jedno drugiego przecież nie wyklucza :-)

Data: 2011-07-25 11:02:39
Autor: !sp

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:j0ejaf.5lk.0poczta.onet.pl...
Czy ktoś kto używał komórki w Meksyku może doradzić
coś lepszego niż to?

Skoro z USA jedziesz słuzbowa na południe, popytaj na meksykanskich forach gsm. Usted sabe espanol?

Data: 2011-07-25 08:51:13
Autor: Pszemol
"!sp" <sp@am.er> wrote in message news:j0jbg9$anr$1news.onet.pl...
[...]

Bardzo mi pomogłeś... :P Zastanawiasz się może nad tym jaką
wartość ma to co napisałeś przed wysłaniem śmieci na grupę?
Nie umiem hiszpańskiego, więc na meksykańskie fora nie mam
w planach pytać. Umiem po angielsku i po polsku, więc pytałem na
polsko- i angielsko-języcznych forach. Masz z tym może jakiś problem?

Data: 2011-07-26 10:46:03
Autor: kołcz
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:j0jaq3.6mg.0poczta.onet.pl...
[...]

Takim cieciu z szikago, że USA sąsiaduje z Meksykiem, a nie z Polską, więc jak chciałeś zabłysnąć jaki z Ciebie globtroter to niestety Ci nie wyszło.

Data: 2011-07-26 07:01:38
Autor: Pszemol
"kołcz" <kol@cz.com> wrote in message news:j0luso$7n5$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Acha, zaczynam rozumieć - zabolało was z zazdrości? :-)
A to przepraszam.

Data: 2011-07-25 12:02:38
Autor: J.F
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości
Czy ktoś kto używał komórki w Meksyku może doradzić
coś lepszego niż to?

Pszemolu, pomysl - czy to jest wlasciwa grupa do pytania sie o komorki w Meksyku ?
Jeszcze rozumiem jakbys tylko polski znal z jezykow obcych.

A wlasnie - zadzwon do supportu Apple i spytaj co polecaja .. po czym napisz co odpowiedzieli :-)

Nie ma jakiegos foruma uzytownikow ojfona w usa ?

J.

Data: 2011-07-25 07:14:26
Autor: Pszemol
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:j0jevs$md9$1news.onet.pl...
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości
Czy ktoś kto używał komórki w Meksyku może doradzić
coś lepszego niż to?

Pszemolu, pomysl - czy to jest wlasciwa grupa
do pytania sie o komorki w Meksyku ?

Jak najbardziej właściwa. Uważasz że tematyka się nie zgadza?

Jeszcze rozumiem jakbys tylko polski znal z jezykow obcych.

A co to ma do rzeczy? Mało to Polaków jeździ na wakacje na Karaiby?
Na nurkowania jeżdżą na Florydę, do Meksyku, na Kubę...

A wlasnie - zadzwon do supportu Apple i spytaj co polecaja .. po czym napisz co odpowiedzieli :-)
Nie ma jakiegos foruma uzytownikow ojfona w usa ?

A co ma support Apple do rzeczy? O co Ci chodzi?
Kto powiedział że chce używać w Meksyku iPhone?
Robisz chyba za dużo niezbyt uzasadnionych założeń...

Data: 2011-07-25 14:57:27
Autor: Tomek
[...]

A widzisz pl. na początku nazwy grupy czy ślepia znów zarosły, jak przy czytaniu instrukcji?

Data: 2011-07-25 08:48:40
Autor: Pszemol
"Tomek" <precz@ze.spamem.pl> wrote in message
[...]

Widziałem, i pisałem przecież po polsku. O co Ci chodzi? :-))

Gdy pytałem o kartę SIM do używania w Egipcie nie mieliście
podobnych problemów. Co się teraz z Wami dzieje, panowie?

Uważasz może, że nie wolno się tu pytać o komórki do Meksyku?
Wyjaśnij o co Ci chodzi, Tomuś...

Data: 2011-07-25 17:25:40
Autor: ! CZÓRNÓ ! RZMIJÓ ! ÓÓÓ !
W dniu 2011-07-25 15:48, Pszemol pisze:
[...]

wszystkie Tomki to ciotki

Data: 2011-07-28 02:14:59
Autor: Titus Atomicus
Używał ktoś komórki w Meksyku?
In article <TVfXp.44583$29.27771@newsfe08.ams2>,
 "! CZÓRNÓ ! RZMIJÓ ! ÓÓÓ ! " <black@serpent.uk> wrote:

[...]
wszystkie Tomki to ciotki

Plonk!

TA

Data: 2011-07-25 17:43:31
Autor: Tomek
Używał ktoś komórki w Meksyku?

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał

Widziałem, i pisałem przecież po polsku. O co Ci chodzi? :-))

O komórkach w Zanzibarze i ich taryfach też będziesz tutaj śmiecił? Masz jakiś problem spytać po angielsku na meksykańskim usenecie? Czy Ciebie już tam też mają dość?

Data: 2011-07-25 10:51:50
Autor: Pszemol
"Tomek" <precz@ze.spamem.pl> wrote in message news:j0k2va$qii$1news.onet.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał

Widziałem, i pisałem przecież po polsku. O co Ci chodzi? :-))

O komórkach w Zanzibarze i ich taryfach też będziesz tutaj śmiecił?

A dlaczego śmiecił? Nie interesuje Cię wątek to nie czytaj.
Ale pytanie o komórki w Meksyku to jak najbardziej temat
zgodny z tematyką grupy. Być może czyta grupę ktoś, kto
rozpracował temat i coś podpowie. Nie wiem czemu macie problem.

Masz jakiś problem spytać po angielsku na meksykańskim
usenecie? Czy Ciebie już tam też mają dość?

A Ty masz jakiś problem z tym że pytam tutaj ?
Rozmawiałeś już o tym problemie ze swoim lekarzem?
Odpitol się z łaski swojej bo piszę na temat grupy.
Nie interesuje Cię temat Meksyku, nie masz nic merytorycznego
do dodania, to morda w kubeł i nie bulgotać mi tu nie na temat! :-)
Śmiecisz grupę Tomuś swoimi głupimi pytaniami o to czemu tu piszę...

Data: 2011-07-26 10:49:19
Autor: kołcz
Użytkownik "Tomek" <precz@ze.spamem.pl> napisał w wiadomości news:j0k2va$qii$1news.onet.pl...

[...]

Właśnie pszemol, dawaj po angielsku, zobaczymy jak u Ciebie ze znajomością języka po tylu latach w szikago

Data: 2011-07-26 07:02:12
Autor: Pszemol
"kołcz" <kol@cz.com> wrote in message news:j0lv2r$857$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Coś Cię gryzie zazdrość?

Data: 2011-07-28 02:16:08
Autor: Titus Atomicus
In article <j0k2va$qii$1@news.onet.pl>, "Tomek" <precz@ze.spamem.pl> wrote:

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał

> Widziałem, i pisałem przecież po polsku. O co Ci chodzi? :-))

O komórkach w Zanzibarze i ich taryfach też będziesz tutaj śmiecił?

A gdzie ma smiecic?
Na usenecie zanzibarskim? Calkiem cie pogielo?

TA

Data: 2011-07-28 11:46:16
Autor: Tomek

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał :

O komórkach w Zanzibarze i ich taryfach też będziesz tutaj śmiecił?

A gdzie ma smiecic?
Na usenecie zanzibarskim? Calkiem cie pogielo?

Ale kogo to obchodzi? Ciebie? To klikaj sobie z  nim jak równy z równym. Bractwo idiotów.

Data: 2011-07-28 13:20:18
Autor: Titus Atomicus
In article <j0rb59$1c7$1@news.onet.pl>, "Tomek" <precz@ze.spamem.pl> wrote:

> A gdzie ma smiecic?
> Na usenecie zanzibarskim? Calkiem cie pogielo?

Ale kogo to obchodzi? Ciebie?

Nie mam nic do powiedzenia nt komorki w Meksyku, ale nie rozumiem dlaczego tak niego naskakujesz. Wraz z kikoma innymi.

To klikaj sobie z  nim jak równy z równym. Bractwo idiotów.
Bractwo idiotow to ja mam w KFie
Plonk!

TA

Data: 2011-08-01 08:47:27
Autor: Pszemol
<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> wrote in message news:Titus_Atomicus-4A6775.13201828072011newsfeed.onet.pl...
Nie mam nic do powiedzenia nt komorki w Meksyku, ale nie
rozumiem dlaczego tak niego naskakujesz. Wraz z kikoma innymi.

Bo mam iPhone i się z tym faktem nie ukrywam.
A na tej grupie to wystarczający powód do nienawiści :-)

Data: 2011-08-01 17:49:36
Autor: Tomek
Używał ktoś komórki w Meksyku?

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał:

Bo mam iPhone i się z tym faktem nie ukrywam.
A na tej grupie to wystarczający powód do nienawiści :-)

Przecież nie to jest powodem traktowania Cię w taki sposób, a nie inny.

Data: 2011-08-01 11:01:24
Autor: Pszemol
"Tomek" <precz@ze.spamem.pl> wrote in message news:j16hum$9ep$1news.onet.pl...
[...]

Jak inaczej wytłumaczyć epitety takie jak "gejfon", "wierni Steva" itp?

Data: 2011-08-01 23:25:52
Autor: Tomek
[...]

Epitety te są kierowane "wyłącznie" w stronę specyficznych użytkowników iPhona.
Jeśli np przychodzi ktoś nowy na grupę, usiłuje być mądrzejszy od samego początku od innych, wmawia, że ma rację, nie mając jej, gubi się, później przeprasza lub nie, tłumaczy się, że w USA tak jest, pomimo tego, że to grupa *.pl i używamy komórek w większości kupionych w Polsce, dalej usilnie próbuje wynieść na wyżyny swój telefon, uważając inne za niedoróbki, mało tego, jedzie do PL, kupuje telefon innego producenta ... i o dziwo ... też zaczyna go chwalić, to wybacz, że tak się zostaje traktowanym. Każdy kolejny wątek takiej osoby jest odbierany jako zaczepka (mając cały czas na uwadze pierwsze posty pisane z wysoko uniesioną głową).
Nie zauważyłeś, że tutaj każdy ze swoim telefonem jest traktowany na równi z innymi? Nie ma potrzeby nikomu ani wmawiać ani próbować udowadniać, że ma się najlepszy na świecie telefon, bo tutaj nie ma lepszych i gorszych. Każdy każdemu pomaga jak umie, zarówno temu co pisze o siemensie s45, jak i temu co ma N8. Wytknięto Ci wiele błędów i nie wyciągnąłeś z tego chyba żadnych wniosków, uważając jedynie, że userzy wytoczyli Ci wojnę i się na Ciebie uwzięli. Masz iPhona? To super :) Masz iPhona4? Jeszcze lepiej. Miej go sobie. Jest fajny, ale na litość boską, nie wmawiaj, że jest on jakimś cudem technologicznym najnowszej generacji i potrafi rzeczy, których inne telefony nie umieją.

Data: 2011-08-01 23:48:02
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-08-01 23:25, Tomek pisze:

[...]

Eeee - taka obszerna argumentacja na działalność "Pszemola"? :)
Przecież jest on znany od dawna na wielu grupach...

Data: 2011-08-02 11:02:31
Autor: Tomek

Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał:

Eeee - taka obszerna argumentacja na działalność "Pszemola"? :)
Przecież jest on znany od dawna na wielu grupach...

Kiedyś trzeba było mu to wytłumaczyć, chociaż wątpię czy to coś da.

Data: 2011-08-03 00:35:44
Autor: Pszemol
"Tomek" <precz@ze.spamem.pl> wrote in message news:j18eff$ndu$1news.onet.pl...

[...]

Zanim cokolwiek komukolwiek zaczniesz tłumaczyć
naucz się czytać bo robisz z siebie pośmiewisko...

Data: 2011-09-02 17:23:52
Autor: radekp@konto.pl
Używał ktoś komórki w Meksyku?
Mon, 01 Aug 2011 23:48:02 +0200, w <j1770d$bf2$1@mx1.internetia.pl>, Artur
Maśląg <futrzak@polbox.com> napisał(-a):

Przecież jest on znany od dawna na wielu grupach...

I to od 10 lat...

Data: 2011-09-02 16:30:09
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 02 Sep 2011 17:23:52 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

Przecież jest on znany od dawna na wielu grupach...

I to od 10 lat...

jak tak patrzę, to może i warto go hodować - bezdennie głupi bo głupi, ale
raz na parę miesięcy śmieszny.
A tak przyjdą świeże, tak jak ten buraczany spamer z Sopotu i co wtedy? Ani
to śmieszne, ani nic.. tylko chamstwo i żenada wyciekające z każdej
literki.
Ech.. nie to co kiedyś... z Expierdem albo Zaciekiem, to była zabawa...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł

Data: 2011-08-03 00:34:01
Autor: Pszemol
"Tomek" <no@spam.pl> wrote in message news:j175l0$mem$1news.onet.pl...
 kupuje telefon innego producenta ... i o dziwo ... też zaczyna go chwalić, to wybacz, że tak się zostaje traktowanym.

Masz jakies majaki, urojenia...
To są słowa ktorymi "chwaliłem" Nokie po kupieniu
XpressMusic 5630 w Polsce:

"wiem już czemu Nokia pada - przecież ten interfejs użytkownika jest okropny! okropny! A instrukcja użytkowania dostarczona z telefonem to już w ogóle pożałowania godny, nic nie warty śmieć. To jest pierwszy telefon gdzie zagubiony nie wiedząc jak poustawiać wifi musiałem sięgnąć po papierową instrukcję użytkowania z której jak się potem okazało - nic nie można było się i tak dowiedzieć. Tragedia."

Nie dziwi mnie że błędnie mnie odbierasz skoro masz aż takie
poważne problemy ze zrozumieniem tekstu pisanego...
Jak Ty sobie radziłeś w szkole z tak poważną kontuzją umysłową?

[...]

Cudem nie jest - ma wady jak wszystko, ale dla mnie jest on
najlepszym telefonem na rynku, ktory robi wszystko LEPIEJ
niż inne telefony jakie mialem w rece.

Data: 2011-08-03 12:11:44
Autor: kołcz
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:j1a570.754.0poczta.onet.pl...
[...]

Trzeba być skończonym debilem żeby nie umieć obsłużyc Nokii, a teraz wsadź sobie gejfona w dupę i zrób to co padło wcześniej WYP.....

Data: 2011-08-05 13:25:16
Autor: Pszemol
"kołcz" <kol@cz.com> wrote in message news:j1b6t5$96g$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Bynajmniej... wystarczy że nie miało się 10 telefonów tej firmy
w ostatnich 10 latach a ja mieszkając w USA nie miałem dobrego
dostępu do tych szajsów. Używałem Motoroli, Samsunga, LG
ale żadnej Nokii z internetem i wifi wcześniej nie miałem w ręce.

Przyzwyczajony do innych telefonów i w szczególności łatwego
i przejrzystego interfejsu z użytkownikiem w iPhone nie byłem
w stanie wyczaić jak użyć tej paściastej Nokii odpowiednio...
Instrukcja obsługi nie była w ogóle w tym pomocna.

a teraz wsadź sobie gejfona w dupę i zrób to co padło wcześniej WYP.....

?

Data: 2011-08-06 10:19:08
Autor: J.F.
Dnia Wed, 3 Aug 2011 12:11:44 +0200, kołcz napisał(a):
[...]

Nokia ? Raczysz zartowac.
Wyslalem sobie plik przez BT z innego telefonu. Jak go teraz umiescic na
karcie pamieci ? Skopiowalem sobie na karte sporo muzyki. A w Fonotece widze tylko 60
utworow. Byly z nimi tez listy m3u. Nokia je nawet widzi - tylko wszystkie
puste. Ale jak wejde do nich przez file managera to graja. Tylko ze FM jest wtedy zablokowany - albo granie, albo ogladanie plikow.

Tworze nowa liste, zapisuje ... gdzie ona jest ?

To o modelu C6, ale te klopoty z BT to maja dluzsza historie ..

J.

Data: 2011-08-06 08:08:48
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:16xel474sqf71$.1gdz52v2zbgsr$.dlg40tude.net...
[...]

Nokia niestety idzie na ilość a nie na jakość...
Jedzie na renomie jaką zdobyli pierwszymi, prostymi telefonami
20 lat temu - ludzie się przyzwyczaili do tamtych i teraz kupują
nowe Nokie bo już Nokię mieli i nie chcą się "przyzwyczajać" do
nowego... Nie wiedzą co tracą. Jeden tu w tamtej dyskusji mi
napisał że Nokia ma najprostszy interfejs z użytkownikiem...
No dobre sobie żarty :-)

Data: 2011-08-06 17:09:38
Autor: Przembo
Używał ktoś komórki w Meksyku?
*J.F.* w wiadomości news:16xel474sqf71$.1gdz52v2zbgsr$.dlg40tude.net
napisał(a):
[...]

Jeszcze jakieś problemy zauważyłes? Czy drugi raz też wybrałbyś ten telefon?
Tak tylko pytam bo skoro dopytywałeś o opinie o tym sprzęcie to temat pewnie już dawno zgłębiłeś i jestem ciekaw co teraz o C6 sądzisz :-)

Pozdr

Data: 2011-08-07 14:55:44
Autor: J.F.
Dnia Sat, 6 Aug 2011 17:09:38 +0200, Przembo napisał(a):
[...]

Dopiero zaczynam.
Pewnie to wszystko da sie obejsc, tylko .. to jednak zle swiadczy :-)

I tak jak pisze - to sa problemy z dluzsza historia.
Nadmiar, k*, inteligencji. Albo skutki jakiejs wspolpracy z MS - to ich
styl :-)

J.

Data: 2011-08-07 16:28:41
Autor: Przembo
Używał ktoś komórki w Meksyku?
*J.F.* w wiadomości news:17wmhyfp2bl91$.jl37wrdx1l3l$.dlg40tude.net
napisał(a):
[...]

:-)
VM jest jednak bardziej user firendly, mimo wszystko :-)

Pozdr

Data: 2011-08-05 13:26:10
Autor: Pszemol
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:j1a570.754.0poczta.onet.pl...
[...]

To co, Tomuś, ani słowa na swoją obronę???
Głupoty będziesz gadał i potem żadnej odpowiedzialności za swoje słowa?

Data: 2011-08-05 21:16:33
Autor: Tomek
Używał ktoś komórki w Meksyku?

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał :

To co, Tomuś, ani słowa na swoją obronę???
Głupoty będziesz gadał i potem żadnej odpowiedzialności za swoje słowa?

Weź już idioto skończ robić z siebie pośmiewisko. Miałem nikłą nadzieję, że pojmiesz jakiego debila z siebie robisz, ale niestety przeliczyłem się. Trolluj sobie dalej przyazbeściony jełopie. Nic nie zrozumiałeś z tego co napisałem i najlepszym na to dowodem jest tradycyjne odwracanie kota ogonem, no ale to najlepszy sposób na brak argumentów. Nie odpisuj, nie prowokuj już nikogo swoim pustym łbem.

Data: 2011-08-05 14:49:51
Autor: Pszemol
"Tomek" <no@spam.pl> wrote in message news:j1hfih$oct$1news.onet.pl...

[...]

W jaki sposób można dwojako zrozumieć Twoje słowa:

"kupuje telefon innego producenta ... i o dziwo ... też zaczyna go chwalić" ??

Kupiłem telefon innego producenta, fakt. Była to Nokia.
Ale wcale nie chwaliłem tego śmiecia. Na co przytoczyłem cytat.

Data: 2011-08-01 23:41:09
Autor: kołcz

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:j16132.73c.0poczta.onet.pl...
[...]

Albo azbest, wieśniak, burak, pajac, debil itp

Data: 2011-07-30 07:53:43
Autor: Pszemol
"Tomek" <precz@ze.spamem.pl> wrote in message news:j0rb59$1c7$1news.onet.pl...
[...]

Od kiedy to Tomku masz jakiś obowiązek być zainteresowany
wszystkimi wątkami tu na grupie? Nie interesuje Cię temat
Meksyku bo się tam nie wybierasz? W porządku... zostaw temat
bez komentarza. Ale pozwól podyskutować innym, nie przeszkadzaj!

PL przed nazwą grupy nie oznacza wcale że jest to grupa tylko
o Polsce i tylko dla Polaków. PL oznacza wyłącznie że jest to
grupa gdzie się pisze w języku polskim i siłą rzeczy jest tu
w tej sytuacji najwięcej Polaków i tematów dotyczących Polski.
Ale nie znaczy to wcale że nie można zapytać o kartę SIM do Meksyku.
Kogoś chyba mocno pogięło jeśli mu się tak wydaje...

Data: 2011-07-30 15:41:20
Autor: J.F.
Dnia Sat, 30 Jul 2011 07:53:43 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

No mozna o inne kraje, nawet sporo takich pytan. Ale mieszkajac w USA pytac Polakow o taryfy Meksyku ? :-)

J.

Data: 2011-07-30 11:02:13
Autor: Pszemol
[...]

A czemu nie? Widzisz coś w tym zdrożnego?

Data: 2011-07-30 15:58:04
Autor: JoteR
"J.F." napisał:

Ale mieszkajac w USA pytac Polakow o taryfy Meksyku ? :-)

Bo to tak jak z hotelami - ja bym nie pytał o to tubylców, tylko raczej na swojej grupie regionalnej, prędzej ktoś z mojego miasta mieszkał w danym hotelu w takim na przykład Toruniu, ustalił liczbę karaluchów na metr kwadratowy, stestował tamtejszy wyszynk, twardość wyra, zasięg Wi-Fi i ogólnie tzw. support. A miejscowy to zna ów przybytek raczej z zewnątrz, w najlepszym przypadku z biesiady w hotelowej knajpie i relacji przyjezdnych znajomych, jeśli udało mu się szczęśliwie wykręcić od udzielenia noclegu i odesłać ich do hotelu.
Inna rzecz, że łatwiej znaleźć tu kogoś, kto przeżył nocleg w mateczniku Ojca Dyrektora, niż w Ciudad Juarez.

JoteR

Data: 2011-07-30 16:32:26
Autor: ALEX
W dniu So 30 07 2011 15:41, J.F. pisze:

[...]

A jeszcze niedawno byłeś całkowicie odmiennego zdania, a równocześnie na p.m.militaria udzielałeś się w wątku o wojnie gruzińsko-rosyjskiej. Hipokryzja?

Ale mieszkajac w USA pytac Polakow o taryfy Meksyku ? :-)

Fakt, z niektórych wylazło polactwo :-/ A co do meritum, znałem gościa, Polaka, który był w Meksyku. Podobnie eksKazacha, obecnie Niemca, który także był w Meksyku.
Podobnie znam babkę która była w Japonii i Brazylii. Świat nie sprowadza się do Chorwacji/Egiptu :-P

--
ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D
Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

Data: 2011-07-30 11:04:13
Autor: Pszemol
"ALEX" <czarnyjedyny-abcdef@gazeta.pl> wrote in message news:j114mi$nhs$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dzięki Alex! Znalazł się ktoś z co ma szersze horyzonty niż swoje podwórko!

Data: 2011-07-30 17:36:05
Autor: J.F.
Dnia Sat, 30 Jul 2011 16:32:26 +0200, ALEX napisał(a):
[...]

Moze niewyraznie napisalem - ale przeciez pisalem ze mozna.

Nie dziwia pytania o karte w Niemczech, Czechach, Egipcie, nie dziwiloby nawet gdyby rodak pytal o Meksyk, Japonie czy Australie, ale mieszkac w USA i pytac Polakow ? :-)

P.S. a te zamieszki gruzinskie to sie mogly latwo przerodzic w sprawe
polska, poza tym grupa militaria z natury jest szersza, bo jakby miala sie
skupiac wylacznie na sprawach polskich to by dosc nudna byla :-)

[...]

Jedna. I trzy miesiace temu byla, ze zna aktualne taryfy ? Bo jak pisalem - majac pod reka pare milionow osob z Meksykiem zwiazanych -
pytac w kraju bez mala na drugie polkuli - dziwne jakies :-)

J.

Data: 2011-07-30 11:07:40
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1mgflvmg7l5yj$.monkizr8mzei.dlg40tude.net...
[...]

Ale co to za różnica? Poza tym - pytałem, szukałem, znalazłem...
Powiedziałem o tym co znalazłem - pytałem o więcej.

Dobrze to określił Alex - wychodzi z Was Polactwo.

Nie umiecie pomóc - ok, trudno. Zapytałem, zmarnowałem czas.
Ale czemu krytykować że zapytałem???

Jedna. I trzy miesiace temu byla, ze zna aktualne taryfy ?
Bo jak pisalem - majac pod reka pare milionow osob z Meksykiem
zwiazanych - pytac w kraju bez mala na drugie polkuli - dziwne jakies :-)

I co z tego że dziwne??? Dla Ciebie dziwne, dla mnie nie dziwne.
Już się zabieraj za krytykowanie wszystkiego co dla Ciebie dziwne...
Nie rozumiem tego.

Data: 2011-07-30 18:04:39
Autor: ALEX
W dniu So 30 07 2011 17:36, J.F. pisze:
[...]

Że zacytuję:
"> Jak najbardziej właściwa. Uważasz że tematyka się nie zgadza?

No, to jest grupa pl.* "
Oświecisz mnie maluczkiego co miałeś na myśli pisząc że to grupa pl.*?

Nie dziwia pytania o karte w Niemczech, Czechach, Egipcie,
nie dziwiloby nawet gdyby rodak pytal o Meksyk, Japonie czy Australie,
ale mieszkac w USA i pytac Polakow ? :-)

Fakt, stek bzdurnych postów, tyle mających wspólnego z tematyką grupy, co prostytutka z dziewictwem.

P.S. a te zamieszki gruzinskie to sie mogly latwo przerodzic w sprawe
polska, poza tym grupa militaria z natury jest szersza, bo jakby miala sie
skupiac wylacznie na sprawach polskich to by dosc nudna byla :-)

To nie jest tematyka tej grupy. Podałem to jedynie dla naprzykładu.

[...]

Znasz pojęcie czasu przeszłego dokonanego?

Bo jak pisalem - majac pod reka pare milionow osob z Meksykiem zwiazanych -
pytac w kraju bez mala na drugie polkuli - dziwne jakies :-)

Cytując klasyka: dziwna chłopu szynka, bo mięsa nie jada.

Data: 2011-07-28 02:14:18
Autor: Titus Atomicus
In article <j0jp7t$qtn$1@news.onet.pl>, "Tomek" <precz@ze.spamem.pl> wrote:

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał

> Jak najbardziej właściwa. Uważasz że tematyka się nie zgadza?

A widzisz pl. na początku nazwy grupy czy ślepia znów zarosły, jak przy czytaniu instrukcji?

No bez jaj.
Przeciez co raz to ktos tu sie pyta o rozne zagraniczne sprawy.
Co was nagle ugryzlo?
Gdzie w ogole jest napisane ze w grupach w hierarchii *pl mozna pisac tylko o specyficznie polskich sprawach?

TA

Data: 2011-07-30 07:24:37
Autor: Pszemol
wrote:

> [...]

jak przy czytaniu instrukcji?

No bez jaj.
Przeciez co raz to ktos tu sie pyta o rozne zagraniczne sprawy.

Może jednak zazdroszczą tego iPhone :-))))
Mimo że tak gorąco zaprzeczają...

Data: 2011-07-25 17:41:47
Autor: J.F
[...]

No, to jest grupa pl.*

Jeszcze rozumiem jakbys tylko polski znal z jezykow obcych.
A co to ma do rzeczy? Mało to Polaków jeździ na wakacje na Karaiby?
Na nurkowania jeżdżą na Florydę, do Meksyku, na Kubę...

Malo. A na pewno mniej niz rodowitych Amerykanow.
Wiec nie lepiej bylo spytac na .. misc.phone.mobile ?

A wlasnie - zadzwon do supportu Apple i spytaj co polecaja .. po czym napisz co odpowiedzieli :-)
Nie ma jakiegos foruma uzytownikow ojfona w usa ?

A co ma support Apple do rzeczy? O co Ci chodzi?

A tak z ciekawosci. Ciekawym co Kosciol Apple oferuje swoim wiernym :-)
Przeciez setki tysiecy maja tam ten sam problem co Ty .. to gdzie dzwonia ?
A w koncu patrzac na twoje pytania to wcale nie jest takie proste odpowiedziec w jakiej sieci moze tam telefon pracowac :-)

Kto powiedział że chce używać w Meksyku iPhone?
Robisz chyba za dużo niezbyt uzasadnionych założeń...

A nie chcesz ? Co sie stalo ze ajfon jest passe ?

J.

Data: 2011-07-25 10:46:42
Autor: Pszemol
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:j0k2rp$qad$1news.onet.pl...
[...]

I co Ci się nie zgadza? Pisałem po chinsku?
Widzę, że poziom intelektualny się obniżył na grupie...
Czyżby Was słonko przygrzało? :-)

[...]

A skąd wiesz że nie spytałem Amerykanów?
Czy pytanie na pl. wyklucza pytanie gdzieś indziej?

[...]

Nie rozumiem pytania... o co mieliby dzwonić i pytać Appla?

Kto powiedział że chce używać w Meksyku iPhone?
Robisz chyba za dużo niezbyt uzasadnionych założeń...

A nie chcesz ? Co sie stalo ze ajfon jest passe ?

Co się stało z Twoją pamięcią, zapomniałeś że mój iPhone ma locka z ATT?

Data: 2011-07-25 18:40:32
Autor: J.F
[...]

I co - nie bylo odpowiedzi ? :-)

[...]

"Hi, wybieram sie na wakacje do Meksyku, czy moj iphone bedzie tam dzialal, czy moze musze cos ustawic" ... i to nie jest takie glupie pytanie.

Kto powiedział że chce używać w Meksyku iPhone?
A nie chcesz ? Co sie stalo ze ajfon jest passe ?
Co się stało z Twoją pamięcią, zapomniałeś że mój iPhone ma locka z ATT?

Oops, no tak, zapomnialem :-)

Ale pewnie jednak chcesz korzystac, tylko ze w sprawdzony sposob - przez proxy na drugim telefonie ?

J.

Data: 2011-07-25 12:37:55
Autor: Pszemol
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:j0k69u$67b$1news.onet.pl...
[...]

Spytałem równocześnie tu i tam. Dlaczego by nie?
Mam jak widać szerszy horyzont poznawczy niż niektórzy tutaj... :-)

[...]

Ale ta informacja jest na ich website, nie trzeba z tym dzwonić nigdzie.

[...]

No właśnie :-) Dlatego potrzebuję SIMa meksykańskiego.
Nie wiem tylko dlaczego Was tak bulwersuje pytanie o to tutaj.
Naprawdę nie mieści się Wam w głowie że Polacy podróżują
na kontynent amerykański? Poszukajcie sobie "nurkowanie
w cenotach" - to meksykańskie podwodne groty, bardzo popularne
miejsce do nurkowań - mają częstych gości z Polski, Rosji itp...

Data: 2011-07-25 20:35:05
Autor: J.F
[...]

Zaraz tam bulwersuje .. ale majac do dyspozycji pare mln osob ktore tam czesto jezdza, paredziesiat mln ktore sie tam urodzily (ale niekoniecznie umieja po angielsku) plus pare mln rodowitych mieszkancow dostepnych przez internet, pytac obywateli jakiegos zacofanego kraiku z drugiej polkuli - to jakies zboczenie :-)

J.

Data: 2011-07-25 13:49:42
Autor: Pszemol
[...]

Wbrew pozorom po Amerykanach spodziewałbym się że pójdą po
najmniejszej linii oporu: albo zapłacą stawkę za internet w roamingu
z AT&T ($19.99 za 1 MB) albo sobie zapłacą $15/dzień za wifi
w hotelu w recepcji. Nie przeszkodzi im że nie będą mieć neta
w pokoju czy samochodzie... albo będą płacić jak za złote zboże.

Polacy natomiast znani są z tego że lubią kombinować i gimnastyka
umysłowa nie jest dla nich dużym wysiłkiem jeśli można trochę
grosza zaoszczędzić i mieć dodatkowo internet w samochodzie
lub w pokoju hotelowym, nie tylko w hotelowym lobby za$15/dzień.

Dlatego spodziewałem się ciekawszych wypowiedzi tu na polskiej
grupie i mocno mnie zaskoczyło podejście niektórych grupowiczów
którym się zdawało że temat jaki rozpocząłem jest "nie na miejscu".
To jest dla mnie dziwne.

Fora amerykańskie już przeszukałem, tam właśnie znalazłem odnośniki
do firmy Telcel i pakietów internetowych, potem znalazłem startera
tej firmy na eBayu, więc odsyłanie mnie do amerykańskich źródeł
i angielskojęzyczynych grup dyskusyjnych wydaje mi się śmieszne...

No ale najwyraźniej wygląda na to, że niektórzy mają niepowstrzymywalną
potrzebę brania udziału w każdym wątku na tej grupie, bez względu na
to czy mają coś do powiedzenia merytorycznego czy nie mają... Dziwne.

Data: 2011-07-25 21:43:34
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2011-07-25 20:49, Pszemol pisze:

[...]

Szybciej zapytałbym się tu, na grupie o Seszele niż o Meksyk. Nie ta strefa walutowo-kulturowa.

To tak samo, jak jakiś czas temu (jeszcze przed wprowadzeniem euroroamingu) rozmawiałem z misiami z niemieckiego T-Mobile wizytującymi polski oddział. Rozmowa była m.in. o roamingu i misie nie rozumiały, że Polaków mniej obchodzą koszty roamingu w Chorwacji, niż we Włoszech, Grecji czy Egipcie. A Niemcy - Chorwacja i Chorwacja :-)
Potem jeden się spytał, czy Polacy to naprawde tacy bogaci, bo u nich Włochy to ogromnie kosztowne są :-)

Data: 2011-07-25 15:37:45
Autor: Pszemol
"Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> wrote in message news:j0kh15$gn3$1news.onet.pl...
[...]

Szybciej czy wolniej - nie szkodzi zapytać, nic to nie kosztuje
a może się ktoś znajdzie kto był w Meksyku i przeszedł przez
drogę którą ja zamierzam przejść.

Data: 2011-07-26 11:28:26
Autor: kołcz
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j0kd0n$15o$1news.onet.pl...
[...]

To snobizm, albo pszemolizm

Data: 2011-07-26 07:19:21
Autor: Pszemol
"kołcz" <kol@cz.com> wrote in message news:j0m1c5$brc$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Tak odbierać może tylko ktoś, kto zazdrości czegoś drugiemu.
Ja po prostu szukam informacji tam gdzie mogę szukać,
pytam tam gdzie mogę pytać. Niewazne że mała jest szansa
na merytoryczną odpowiedź - a nóż widelec ktoś się trafi.
A w Twojej małej główce pojawił się snobizm, z zazdrości...

Data: 2011-07-26 20:05:55
Autor: kołcz
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:j0lppp.7h0.0poczta.onet.pl...
[...]

Rozpiera mnie zazdrość, ja pojadę tylko na łikend do Międzyzdrojów, a pszemol już był w Egipcie, na Kubie a teraz jedzie do Meksyku ze swoim ajfonem, na które mnie nigdy nie będzie stać ;(

Data: 2011-07-26 14:04:27
Autor: Pszemol
"kołcz" <kol@cz.com> wrote in message news:j0mvmf$sj4$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Żarty żartami, ale pozostaje zapytać dlaczego tak reagujesz
jak reagujesz... Twoja reakcja niestety przypomina zazdrość.
A co do Kuby to jeszcze tam nie byłem, ale chciałbym się wybrać.

Data: 2011-07-26 22:37:45
Autor: kołcz

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:j0mi25.4ko.0poczta.onet.pl...
[...]

Jesteś tu idolem z juesej

Data: 2011-07-26 16:07:54
Autor: Pszemol
"kołcz" <kol@cz.com> wrote in message news:j0n8ja$bj4$1usenet.news.interia.pl...
Żarty żartami, ale pozostaje zapytać dlaczego tak reagujesz
jak reagujesz... Twoja reakcja niestety przypomina zazdrość.

Jesteś tu idolem z juesej

Tylko dla tych co nosa za granicę nie wystawili...
Dla normalnych ludzi nie ma różnicy kto skąd pisze.

Data: 2011-07-27 11:06:55
Autor: kołcz

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:j0moq8.6gs.0poczta.onet.pl...
[...]

Za to co i jak piszę, jak najbardziej

Data: 2011-07-28 02:20:47
Autor: Titus Atomicus
In article <j0mvmf$sj4$1@usenet.news.interia.pl>, kołcz <kol@cz.com> wrote:

Rozpiera mnie zazdrość, ja pojadę tylko na łikend do Międzyzdrojów, a pszemol już był w Egipcie, na Kubie a teraz jedzie do Meksyku ze swoim ajfonem, na które mnie nigdy nie będzie stać ;(

O, jakis psychopatyczny antyajfonowiec.
Plonk!
Psychopatom mowimy: nie.

TA

Data: 2011-07-27 11:24:11
Autor: J.F
[...]

Zaraz zaraz .. ale czego mamy ci zazdroscic, tego ze nie wiesz jaka taryfa jest oplacalna w Meksyku ? :-)\

Ja po prostu szukam informacji tam gdzie mogę szukać,
pytam tam gdzie mogę pytać. Niewazne że mała jest szansa
na merytoryczną odpowiedź - a nóż widelec ktoś się trafi.

A nie lepiej spytac tam gdzie jest duza szansa na udzielenie odpowiedzi ?

A w Twojej małej główce pojawił się snobizm, z zazdrości...

A jak pytales to nie myslales "niech wiedza ze jade do Meksyku, niech zazdroszcza" ? :-)

J.

Data: 2011-07-27 09:01:31
Autor: Pszemol
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:j0olfo$h6p$1news.onet.pl...
[...]

Z tego co pisze "kołcz" czy może "coach" to on zazdrości mi tego
że byłem w Egipcie i na Kubie z moim iPhonem...

[...]

Już to omawialiśmy - nie muszę tak wybierać, bo nie kosztuje
mnie nic zapytać tu, tam i jeszcze gdzie indziej... Gdyby każde
pytanie kosztowało mnie $100 to pewnie wybrałbym tylko jedno
miejsce, to najbardziej prawdopodobne na uzyskanie odpowiedzi.

A w Twojej małej główce pojawił się snobizm, z zazdrości...

A jak pytales to nie myslales "niech wiedza ze jade do
Meksyku, niech zazdroszcza" ? :-)

No właśnie nie, i jestem zaskoczony że wciąż takie są reakcje
u naszych rodaków. Duzo ludzi z pl.rec.nurkowanie jezdzi do
Meksyku nurkowac w zalanych jaskiniach (cenotach).

Data: 2011-07-27 21:47:08
Autor: kołcz
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:j0okbn.7rs.0poczta.onet.pl...
Z tego co pisze "kołcz" czy może "coach" to on zazdrości mi tego
że byłem w Egipcie i na Kubie z moim iPhonem...

Przemol, jesteś wieśniakiem i gdziekolwiek byś nie pojechał, nawet jak zwiedzisz pół świata i nic nie zrozumiesz, to wciąż będziesz miał słomę w butach. Po angielsku pewnie umiesz niewiele, bo byś tam pytał, już Ci tu słusznie zwrócili uwagę gdzie Rzym, a gdzie Krym.

Data: 2011-07-27 15:36:38
Autor: Pszemol
"kołcz" <kol@cz.com> wrote in message news:j0pq09$cir$1usenet.news.interia.pl...
[...]

A ten dalej swoje... nic biedaku nie rozumiesz z tego co przeczytałeś.
Żal mi cię.

Data: 2011-07-27 23:34:54
Autor: Tomek
[...]

To Ty od kilku miesięcy nie potrafisz zrozumieć, że jesteś 'inny', tępy burak zza oceanu, który się wozi jak taczka z gnojem. I dobrze Ci już tutaj nie raz i nie dwa napisali, że ośmieszasz się, a najbardziej wtedy, jak bronisz swojego srajfona, którego pies wie po co wozisz ze sobą po swoim świecie. Działa jak prawdziwa smycz i pożytku i tak z niego nie ma. Ale Ty dalej z uporem maniaka-idioty wmawiasz wszystkim, że jesteś taki l33t. To wypad na swoje hamerykańskie, jabłkowe fora i tam się popytaj swoich nowych rodaków-kozaków, niech oni Ci pomogą, a nie my biedaki Polaki. Po co tu włazisz i szukasz pomocy wśród zacofanego ludu, zazdrąszczącego Ci czegoś, co nie nie powinno nosić miana telefonu. WYPIERDALAJ.

Data: 2011-07-27 17:01:44
Autor: Pszemol
"Tomek" <no@spam.pl> wrote in message news:j0q09u$5gm$1news.onet.pl...
[...]

Jestem taki -- - co? :-)))

Przecież mówię, że smycz mi doskwiera :-)))
Ale się jeszcze nie zająłem jej zdjęciem - być może od tego powinienem zacząć.
Tak czy inaczej smysz na iPhone nie ma tu nic do rzeczy - kartę SIM potrzebuję
w Meksyku aby nie płacić haraczu za international roaming dla AT&T i bym ją
potrzebował bez względu na to czy iPhone miałby smycz czy nie.

Naprawdę nie łapiecie tego?

[...]

Skąd te emocje, Tomuś? Przeszkadzam Ci w czymś?
Dlaczego mnie stąd wyrzucasz? Czy ja narzekam jakoś?

Data: 2011-07-28 13:15:57
Autor: kakmar
Dnia 27.07.2011 Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał/a:

Z tego co pisze "kołcz" czy może "coach" to on zazdrości mi tego
że byłem w Egipcie i na Kubie z moim iPhonem...

Myślę że wielu ci tu zazdrości, ja na pewno. Może tylko nie tego gdzie byłeś, ale że byłeś ze swoim iphonem. Te wszystkie rozrywki
które ci ten sprzęt zapewnia w podróży są zupełnie niedostępne dla podróżujących ze zwykłymi telefonami, które zwyczajnie działają.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2011-07-30 07:22:21
Autor: Pszemol
"kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> wrote in message news:j0rned$gpj$1news.onet.pl...
[...]

Ale iPhone działa za granicą... nie ma problemów z działaniem :-)

Data: 2011-07-25 17:45:37
Autor: Tomek
Używał ktoś komórki w Meksyku?

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał:

A nie chcesz ? Co sie stalo ze ajfon jest passe ?

To samo co w Egipcie i Polsce. Smycz. Psia.

Data: 2011-07-25 10:49:20
Autor: Pszemol
"Tomek" <precz@ze.spamem.pl> wrote in message news:j0k337$r4h$1news.onet.pl...
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał:

A nie chcesz ? Co sie stalo ze ajfon jest passe ?

To samo co w Egipcie i Polsce. Smycz. Psia.

:-) No właśnie - smycz której nie chciało mi się zdjąć...
Ale muszę pomyśleć nad tym bo się to robi ciut nieznośne.

Data: 2011-07-26 10:48:34
Autor: kołcz

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:j0jht6.7pc.0poczta.onet.pl...
[...]

Nie wolno, złamiesz regulamin a dura lex sed lex

Data: 2011-09-02 17:27:18
Autor: radekp@konto.pl
Używał ktoś komórki w Meksyku?
Mon, 25 Jul 2011 17:45:37 +0200, w <j0k337$r4h$1@news.onet.pl>, "Tomek"
<precz@ze.spamem.pl> napisał(-a):

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał:

> A nie chcesz ? Co sie stalo ze ajfon jest passe ?

To samo co w Egipcie i Polsce. Smycz. Psia.

A tak zapytam z ciekawości, bom niezorientowany -- ajfon nie działa poza USA?

Data: 2011-09-02 10:58:05
Autor: Pszemol
<precz@ze.spamem.pl> napisał(-a):

> [...]

To samo co w Egipcie i Polsce. Smycz. Psia.

A tak zapytam z ciekawości, bom niezorientowany -- ajfon nie działa poza USA?

Iphone działa, ale roaming międzynarodowy AT&T jest bardzo drogi
a telefon ma simlocka. Teraz, gdy już gwarancja mi się kończy pomyślę
o jego zdjęciu ...

Data: 2011-09-02 23:37:05
Autor: J.F.
Dnia Fri, 2 Sep 2011 10:58:05 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

No widzisz - zachcialo sie ajfona, a nie stac Cie na niego :-)

Chwaliles sie, chwaliles jaki to on tani, a tu sam doswiadczasz ze naprawde
to jednak nieznosnie drogi :-)

J.

Data: 2011-09-03 10:16:45
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:4nvn3h71sp7z.pgbeyfqrqeqr$.dlg40tude.net...
[...]

Nie oceniam go jako nieznośnie drogi - dla kogoś kto nosa nie
wystawia poza granice państwa gdzie kupił telefon z simlockiem
jest tani bo koszt międzynarodowego roamingu monopolisty
go nie interesuje.

Data: 2011-09-02 16:32:24
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 02 Sep 2011 17:27:18 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

A tak zapytam z ciekawości, bom niezorientowany -- ajfon nie działa poza USA?

Działa, ale go nie stać, w końcu ajfona dostał prawie w prezencie od
jedynie słusznej sieci, więc sieć oczywiście musi sobie w roamingu odbić, w
końcu ten telefon prawie nic nie kosztuje.
W dodatku ten jedynie słuszny telefon ma jedynie słusznego simlocka z
jedynie słusznej sieci. I to niezdejmowalnego.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł "robbo"

Data: 2011-09-02 11:01:11
Autor: Pszemol
"Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> wrote in message news:1nz2gxmgu2gya$.dlglepper.institute.com...
[...]

Ale przeżywasz...
http://www.youtube.com/watch?v=_5cvPyVGzgU
http://www.ziphone.org/
http://www.unlockanyiphone.net/
http://www.unlockiphone4help.com/
http://www.easyiphoneunlock.net/
I wiele innych...

Data: 2011-09-02 19:11:43
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2011-09-02 17:32, Waldek Godel pisze:

W dodatku ten jedynie słuszny telefon ma jedynie słusznego simlocka z
jedynie słusznej sieci. I to niezdejmowalnego.

Waldek - zdejmowalnego i to zdalnie. Problem w tym, że za wyjątkiem Apple'a nikt nie wie, jak to zrobić.

Data: 2011-09-02 18:25:40
Autor: Waldek Godel
Używał ktoś komórki w Meksyku?
Dnia Fri, 02 Sep 2011 19:11:43 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisał(a):

Waldek - zdejmowalnego i to zdalnie. Problem w tym, że za wyjątkiem Apple'a nikt nie wie, jak to zrobić.

Niezdejmowalnego w sensie, że AT&T nie zgłasza do zdejmowania nikomu.
Mozna kupić bez locka, ale jak ktoś kupił z, to nie zdejmie. Apple samo z
siebie nie zdejmie, nawet jak wie. Więc jest niezdejmowalny.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-09-02 14:45:22
Autor: Pszemol
napisał(a):

[...]

AT&T jako generalna zasada nie zdejmuje locków z telefonów
które są na topie rynku lub które ma na wyłączność...
Nie dotyczy to wyłącznie iPhone 4 ale również niektórych
innych modeli telefonów, w tym Blackberry Torch.

Data: 2011-08-20 18:31:20
Autor: Pszemol
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:j0ejaf.5lk.0poczta.onet.pl...
[...]

OK, wróciłem z wakacji w Meksyku i postanowiłem podzielić się
swoim doświadczeniem, na wypadek gdyby się komuś przydało.

Po kupieniu karty SIM od gostka z eBaya karty przyszły pocztą
w niebieskim, zapieczętowanej kopercie od providera "Telcel".
Razem z kartami dostałem wydrukowane na papierze kody
do aktywacji karty już w Meksyku - z tego co widzę to rząd tam
wymaga aby każdy właściciel powiązał kartę SIM z numerem
paszportu (jeśli jest turystą) lub tamtejszym NIPem jeśli obywatelem.
Gostek z eBay robi jakiś przekręt i wysyła Ci kod jaki trzeba
wpisać z tym numerem NIPu chyba jakiegoś Meksykanina.
Nie wiem jak, ale to działa :-) Aktywacja kończy się wysłaniem Ci
smsa z numerem przydzielonego Ci telefonu... Dosyć oryginalne.
Podobno nie trzeba aktywować linii w ten sposób gdy używasz
ją tylko do internetu w modemie USB... Nie próbowałem.

Po aktywacji karty SIM warto sobie kupić od razu kartę doładowania
w najbliższym sklepiku "OXXO" lub "7/11" albo w budce Telcela bo
te 50 pesos jakie jest na starterze zużywa się bardzo szybko...
Zwłaszcza że Meksyk najwyraźniej pracuje w standardzie billingu
amerykańskiego, czyli naliczanie co minutę a nie sekundę i płaci się
w dwie strony: połączenia wychodzące i przychodzące jednakowo.

Ja kupiłem sobie doładowanie za $200 (symbol ichniejszej waluty
meksykańskiej "peso" jest taki sam jak symbol dolara USA). I to
doładowanie zużyłem na kupienie pakietu internetu za $199 ważnego
na 7 dni z limitem danych 1GB (niby 700MB ale jest jakiś bonus).
Kupuje się taki pakiet wysyłając na numer 5050 smsa o treści BAT7
Uwaga, ten SMS jest płatny, więc jak się pomylisz a SIMa miałeś
wcześniej wyczerpanego to może Ci nie starczyć kasy z $200 na
kolejną próbę kupienia pakietu za $199... Tak mi się stało, musiałem
kupić następną zdrapkę za $100 :-) Ale przydała się i tak do dzwonienia.

Jak się doładowuje SIMa? Ano trzeba zadzwonić pod numer *333
i potem mamy automat z menu: wcisnąć 1 aby usłyszeć jaki jest balans
na koncie, wcisnąć 2 aby doładować kartę przez wstukanie potem
numeru spod zdrapki (bez żadnych krzyżyków czy gwiazdek) lub
pozycja trzecia menu: wcisnąć # aby zmienić język. Ja sobie
zmieniłem oczywiście na język angielski, bo po hiszpańsku ani be
ani me ani kuku ryku. Z tego co widziałem zadzwonienie pod *333
nie jest płatne, więc można używać tego systemu do różnych jakichś
eksperymentów w stylu "ile kosztuje jeden SMS do Polski..." :-)

Sprawdzić stan konta można też wysyłając sekwencję *133#.
Przychodzi kwota konta głównego, kwota bonusowego i data ważności.
Niby po hiszpańsku ale cyferki są po naszemu ;-)

SIMa można też doładować przez internet ale ich strona www.telcel.com
jest niestety tylko po hiszpańsku i wymaga sporej ankiety przy rejestracji,
mi się przez telefon nie udało tego dzieła dokonać na małej Nokii 5630,
zarejestrowałem jednak kartę w domu, po powrocie bo chcę ją utrzymać
przy "życiu" aby mieć na kolejny wyjazd do Meksyku...

Po załadowaniu karty zdrapką konta można używać przez 30-60 dni
w zależności od wartości doładowania ($50=30 dni, >=$100 -> 60dni).
Na zdrapce piszą też że po upływie tych 30-60 dni pieniądze na koncie
ulegają zamrożeniu aż się nie doładuje karty ponownie przed upływem
180 dni. Potem kasa przepada. Jeśli nie doładuje się karty przed upływem
300 dni (ciekawe czemu 300 a nie cały rok?) karta przestaje działać
w ogóle i nie da się odzyskać utraconego w ten sposób numeru.

Nawiasem mówiąc Nokią 5630 łapałem w rejonie Cancun, Cozumel,
Playa del Carmen tylko internet w standardzie EDGE - dwa razy mi się
udało zobaczyć na ekranie Nokii ikonkę 3.5G ale bez belek siły sygnału
i nie udało mi się w tym trybie wykonać żadnego połączenia. Albo
więc software Nokii ma jakiś bug i "przebłyski" pokazujące ikonkę 3.5G
nawet gdy nie ma takiego BTSa w pobliżu albo po prostu anteny były
za daleko aby łapać internet 3G. Nie wiem jaki ma Telcel standard 3G.

Acha, wsparcie klienta jest pod numerem *264 ale gadają tam tylko
po hiszpańsku - próba poproszenia kogoś kto gada po angielsku
skończyła się około 18-20 minutowym czekaniem i gostek dukał tak
że nie byliśmy się w stanie porozumieć w żadnej sprawie - musiałem
prosić bell-boya w hotelu aby się z nimi dogadał po hiszpańsku :-)

Jak by co to pytajcie, jak na świeżo będę coś pamiętał to odpowiem :-)

Używał ktoś komórki w Meksyku?