Używał ktoś komórki w Meksyku?

Data: 2011-07-24 16:24:31
Autor: ! CZÓRNÓ ! RZMIJÓ ! ÓÓÓ !
Używał ktoś komórki w Meksyku?
W dniu 2011-07-23 20:45, Pszemol pisze:
Patrzę na aukcję startera meksykańskiego "Telcel":
http://cgi.ebay.com/110641800016?

Trochę drogo brzmi... W tej cenie na starterze jest
tylko 50 pesos, czyli jakieś $4.50 na rozmowy i SMS...
Czyli gostek zarabia ponad 20 dolarów za "usługę" :-)

Można tam dokupić następujące pakiety internetowe:
1 DAY $4.50 USD
2 DAYS $7.00 USD
7 DAYS $17.00 USD
15 DAYS $22.00 USD
30 DAYS $32.00 USD
Właśnie zapytałem ile w tych pakietach jest danych...

Czy ktoś kto używał komórki w Meksyku może doradzić
coś lepszego niż to?

nie pomogę Ci, ale czy tak na prawdę potrzebujesz tego netu w Meksyku, zamiast rozejrzeć się za jakąś nadobną senoritą?

Data: 2011-07-24 09:35:27
Autor: Pszemol
""! CZÓRNÓ ! RZMIJÓ ! ÓÓÓ ! "" <black@serpent.uk> wrote in message news:yWVWp.106436$fQ4.102870newsfe16.ams2...
[...]

Jedno drugiego przecież nie wyklucza :-)

Używał ktoś komórki w Meksyku?