Używał ktoś komórki w Meksyku?

Data: 2011-07-25 11:02:39
Autor: !sp
Używał ktoś komórki w Meksyku?

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:j0ejaf.5lk.0poczta.onet.pl...
Czy ktoś kto używał komórki w Meksyku może doradzić
coś lepszego niż to?

Skoro z USA jedziesz słuzbowa na południe, popytaj na meksykanskich forach gsm. Usted sabe espanol?

Data: 2011-07-25 08:51:13
Autor: Pszemol
"!sp" <sp@am.er> wrote in message news:j0jbg9$anr$1news.onet.pl...
[...]

Bardzo mi pomogłeś... :P Zastanawiasz się może nad tym jaką
wartość ma to co napisałeś przed wysłaniem śmieci na grupę?
Nie umiem hiszpańskiego, więc na meksykańskie fora nie mam
w planach pytać. Umiem po angielsku i po polsku, więc pytałem na
polsko- i angielsko-języcznych forach. Masz z tym może jakiś problem?

Data: 2011-07-26 10:46:03
Autor: kołcz
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:j0jaq3.6mg.0poczta.onet.pl...
[...]

Takim cieciu z szikago, że USA sąsiaduje z Meksykiem, a nie z Polską, więc jak chciałeś zabłysnąć jaki z Ciebie globtroter to niestety Ci nie wyszło.

Data: 2011-07-26 07:01:38
Autor: Pszemol
"kołcz" <kol@cz.com> wrote in message news:j0luso$7n5$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Acha, zaczynam rozumieć - zabolało was z zazdrości? :-)
A to przepraszam.

Używał ktoś komórki w Meksyku?