Uzywana Corsa C i przeglad pozakupowy i przy okazji po 120000 - co zrobic?

Data: 2009-11-28 02:58:36
Autor: tadek
Uzywana Corsa C i przeglad pozakupowy i przy okazji po 120000 - co zrobic?
On 27 Lis, 23:29, fReLuZ <fred...@ibt.com.pl> wrote:
Wlasnie kupiona uzywana Corsa C i przeglad pozakupowy i przy okazji po
120000 - co zrobic?

Ja jak kupiłem córce Punto po 90 tys. km. to wymieniłem : wszystkie
płyny, tarcze +klocki z przodu okładziny z tyłu pasek rozrządu i
świece. Zaczynam "od zera". Liczę na to że nie będę miał co chwilę
telefon z miasta od córki" tata ratuj"

Uzywana Corsa C i przeglad pozakupowy i przy okazji po 120000 - co zrobic?