U¿ywana g³owica do xtz 750

Data: 2010-10-16 09:40:23
Autor: Wojtek Sobociñski
U¿ywana g³owica do xtz 750
Niestety prêdzej czy pó¼niej bêdzie potrzebna. Przed zmian± ³añcuszka rozrz±du pomierzyli¶my w naszych sprzêtach (mamy z kumplem takie same motory, bardzo to praktyczne) luzy zaworowe. U kumpla p³ytki na dolotowych zaworach 182, 185 czyli w sumie nie¼le. Na jednym wydechowym 168 - kumpel siê zaniepokoi³ ¿e tak cienko, ha ha. Jak rozebra³em u siebie to nie mog³em uwierzyæ - ¿adnych oznaczeñ tylko ¶lady szlifowania. Pomierzy³em i oczy mi wylaz³y na wierzch, do¶æ powiedzieæ ¿e najcieñsze maj± odpowiednio 109 i 113. Na sze¶æ zaworów dolotowych zmieni³em tylko jedn± p³ytkê - na 135 a w Olek Motocykle min grubo¶æ to 130 (larsson sprzedaje chyba od 240 do 340). No wiêc z³o¿y³em na razie jak jest i bêdê szuka³ na wiosnê g³owicy.
St±d pro¶ba - gdyby ktokolwiek wiedzia³, widzia³ czy te¿ s³ysza³ o g³owicy do odsprzedania - pamiêtajcie o mnie :)

--
Wojtek Sobociñski
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2010-10-16 12:51:39
Autor: Roman Niewiarowski
U¿ywana g³owica do xtz 750
W dniu 2010-10-16 09:40, Wojtek Sobociñski pisze:

St±d pro¶ba - gdyby ktokolwiek wiedzia³, widzia³ czy te¿ s³ysza³ o
g³owicy do odsprzedania - pamiêtajcie o mnie :)

A nie mozna zregenerowac tej co masz ?

pozdr
newrom

Data: 2010-10-16 14:31:02
Autor: Jacot
U¿ywana g³owica do xtz 750
Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:

A nie mozna zregenerowac tej co masz ?

Moze zaistniec tradycyjne pytanie: co sie lepiej oplaca...

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2010-10-16 14:38:45
Autor: Wojtek Sobociński
Używana głowica do xtz 750
W dniu 2010-10-16 14:31, Jacot pisze:
Roman Niewiarowski<newrom@poczta.onet.pl>  wrote:

A nie mozna zregenerowac tej co masz ?

Moze zaistniec tradycyjne pytanie: co sie lepiej oplaca...

Jeśli trzeba przy regeneracji dać nowe zawory (potrzebuję 6 dolotowych) to jest słabo - cena nowego to 300 pln. Jedną głowicę widziałem na alledrogo za 5 stówek ale to kot w worku, nic nie wiadomo.

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2010-10-16 22:37:35
Autor: Roman Niewiarowski
Używana głowica do xtz 750
W dniu 2010-10-16 14:38, Wojtek Sobociński pisze:
W dniu 2010-10-16 14:31, Jacot pisze:

Moze zaistniec tradycyjne pytanie: co sie lepiej oplaca...

Jasne. Niestety naprawy tanie nie sa. Ale tradycyjnym pytaniem jest 'czy warto wymieniac zuzyte na niewiadomojakie'.

Jeśli trzeba przy regeneracji dać nowe zawory (potrzebuję 6 dolotowych)
to jest słabo - cena nowego to 300 pln. Jedną głowicę widziałem na
alledrogo za 5 stówek ale to kot w worku, nic nie wiadomo.

Pogadaj z Zapkiem, on uwielbia nowe zaworki i bedzie wiedzial gdzie kupic taniej :)

pozdr
newrom

Data: 2010-10-17 15:34:34
Autor: Wojtek Sobociński
Używana głowica do xtz 750
Pogadaj z Zapkiem, on uwielbia nowe zaworki i bedzie wiedzial gdzie
kupic taniej :)

Dzięki, tak zrobię :)

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2010-10-17 21:11:58
Autor: Kosiek
Używana głowica do xtz 750
W dniu 2010-10-16 09:40, Wojtek Sobociński pisze:
Jak rozebrałem u
siebie to nie mogłem uwierzyć - żadnych oznaczeń tylko ślady
szlifowania. Pomierzyłem i oczy mi wylazły na wierzch, dość powiedzieć
że najcieńsze mają odpowiednio 109 i 113.

No coż, 42 kkm między regulacjami zaworów wg serwisówki, to trochę zbyt optymistyczne założenie. Kupiłem swoją po regulacjach (wykonane na pewno), przejechałem jakieś 16 kkm, stwierdziłem, że zajrzę na wszelki wypadek no i kilka zaworów było trochę przyciasnawych. Tej zimy znowu mam zamiar zajrzeć, chociaż trochę roboty przy tym jest.

Drugiej głowicy niestety nie mam.

--
Kosiek
XTZ 750

[...]