[Szukam] Uzywana tarcza 36 zebow na 5 srub 110/74

Data: 2011-08-22 13:35:03
Autor: M@tej
[Szukam] Uzywana tarcza 36 zebow na 5 srub 110/74
Witam, juz kiedys pytalem o srednia tarcze do mojej korby LX, niestety
obecna juz prawie zajechana, tak ze jak mocniej depne to lancuch
przeskakuje. Nie chce nowej kupowac, bo mam jeszcze 1 lekko wyciagniety
lancuch a kaseta tez go jeszcze przyjmie, tylko nie mam na tyle sil, zeby
na blacie 46 pomykac (chociaz w akcie desperacji tak sie skonczy), tym
bardziej ze kaseta jest 13-23. Wiec jakby komus zalegala troche zuzyta
tarcza jak w temacie, to poprosze o kontakt.

Maciej

[Szukam] Uzywana tarcza 36 zebow na 5 srub 110/74