Data: 2016-10-07 12:25:24 | |
Autor: Adam | |
Używane AWD | |
W dniu 2016-10-07 o 09:51, Maciek pisze:
Piszesz "stały ale nie sztywny". Pisząc "sztywny" masz na myśli to, co prawie każdy terenowy Patrol ma w zestawie ;) czyli brak międzyosiowego mechanizmu różnicowego? Możliwości przeniesienia jest kilka, np: - centralny dyferencjał - różnego rodzaju sprzęgła (płytkowe, wiskoza) - i oczywiście na sztywno Kwestia, gdzie będziesz jeździł i ewentualnie co będziesz ciągnął. Problem może być na nieco śliskim podłożu (trawa, piasek, śnieg) i przy niektórych rodzajach sprzęgieł - zwłaszcza wiskozie: nowsze systemy próbują wyhamować koło mające mniejszą przyczepność, co powoduje generowanie dodatkowych naprężeń oraz powoduje grzanie się sprzęgła. A jeśli chodzi o oszczędnego diesla, to najlepiej szukaj Disco w wersji TD300. -- Pozdrawiam. Adam |
|
Data: 2016-10-07 13:06:23 | |
Autor: Maciek | |
Używane AWD | |
Dnia Fri, 7 Oct 2016 12:25:24 +0200, Adam napisał(a):
Pisząc "sztywny" masz na myśli to, co prawie każdy terenowy Patrol ma w zestawie ;) czyli brak międzyosiowego mechanizmu różnicowego? Tak. Możliwości przeniesienia jest kilka, np: To w zasadzie wszystko mi jedno. Dobrze działa i rozwiązanie z quattro czy subaru, jak i to ze starszych VW albo TOD z koreańczyków. Mniej wazny typ, ważne wykonanie i działanie. Oczywscie nie jeździłęm wszystkim, częśc znam z opisów i relacji.
Nieodśnieżane drogi, góry i pagórki. Teren (lekki) rzadko. A jeśli chodzi o oszczędnego diesla, to najlepiej szukaj Disco w wersji TD300. Dyskoteka odpada, awaryjne są. -- //\/\aciek docktor(a)poczta.onet.pl -- - Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast. https://www.avast.com/antivirus |
|