Używane AWD

Data: 2016-10-11 04:56:14
Autor: Jimiasty
Używane AWD
W dniu piątek, 7 października 2016 09:51:25 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
Droga Filipinko, co wybrać?

Założenia - budżet 20 tys., napęd na wszystkie koła (stały lub *dobry*
dołączany, ale nie "sztywne 4x4"), silnik benzyna (jeśli pali do 8 l to
może być diesel, byle nie dci). Wnętrze 5-osobowe nie tylko na papierze.
Koszty utrzymania w granicach rozsądku (więc raczej nie lexus)
Rama nie przeszkadza. Gazowlność jest plusem. Odporność na korozję również.
Wiek do 10-11 lat. Wygląd, vmax, tzw. prestiż itp. sprawy mam gdzieś.

Ktoś pomoże?

Subaru Forester

pomogłem?

--
Jimiasty

Data: 2016-10-11 21:07:43
Autor: Maciek
Używane AWD
Dnia Tue, 11 Oct 2016 04:56:14 -0700 (PDT), Jimiasty napisał(a):

Subaru Forester

pomogłem?

Da się znaleźć rokujące 2005-2006 w moim budżecie (podałem)?
A jak z tą 5-osobowością? Jeżeli jeździsz foresterem, to się podziel.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

-- -

Data: 2016-10-12 00:59:36
Autor: Jimiasty
Używane AWD
W dniu wtorek, 11 października 2016 21:07:41 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> [...]

Da się znaleźć rokujące 2005-2006 w moim budżecie (podałem)?
A jak z tą 5-osobowością? Jeżeli jeździsz foresterem, to się podziel.

Czy da się znaleźć... hmm koło 20 dych coś powinno się trafić sensownego.
Gaz znosi dobrze, napęd dobry. Zobacz, przymierz. 5 osób wejdzie, podobnie jak do RAV4 czy innej hondy CRcośtam. Ja jeżdzę
Outbackiem. Większy do Forka, ale jak w większości aut piąta osoba komfortu
nie ma. Tak to trzeba by szukać czegoś z trzema siedzeniami z tyłu.

Data: 2016-10-12 05:23:00
Autor: Piotrek Paradysz
Używane AWD
Nissan Murano ale musisz lubiec cvt i wir w baku

Data: 2016-10-12 19:54:00
Autor: Maciek
Używane AWD
Dnia Wed, 12 Oct 2016 05:23:00 -0700 (PDT), Piotrek Paradysz napisał(a):

Nissan Murano ale musisz lubiec cvt i wir w baku

Jednego z wirem w baku już mam, więc nie da rady :)

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

-- -